Die doen het altijd goed in Zwolle ja, gezien de Hedon concerten. Het is toch metal maar dan wel de zeer toegankelijke variant daarop, veel mensen zullen het wel mooi vinden. Of een metal/rocktent plaatsen, liepen toch heel veel liefhebbers van rond. Accelerate speelde vorig jaar ook, was een aardig succes. Wil ik wel helpen om die tent vol te programmeren met metal/rock hehehe, dat wil best zo naast Occultfest organiserenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je zou the wounded kunnen vragen die doen het altijd goed en mss zijn ze er voor in.
www.the-wounded.nl
Ik zal het doorgeven aan de baasquote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Die doen het altijd goed in Zwolle ja, gezien de Hedon concerten. Het is toch metal maar dan wel de zeer toegankelijke variant daarop, veel mensen zullen het wel mooi vinden. Of een metal/rocktent plaatsen, liepen toch heel veel liefhebbers van rond. Accelerate speelde vorig jaar ook, was een aardig succes. Wil ik wel helpen om die tent vol te programmeren met metal/rock hehehe, dat wil best zo naast Occultfest organiseren
Die 400 euro is naar boven afgerond en inclusiefquote:Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef MM-Luna het volgende:
I was lost..hier waren jullie dus gebleven.
[..]
3 kamerapp, Hanekamp.. nog geen 300 euro hehehe
SIOA; bestaan die nog?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef beelz het volgende:
Owjah boek Slayer en Sick of it all op 5 mei dan kom ik ook wel
Net nieuwe plaat uit zelfsquote:
Yep, manuele therapie. Maar ik train gewoon door natuurlijk...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Beelz, dat klinkt als fysio/mensendiecktherapie? Vervelend zeg!
lolquote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef navvy het volgende:
Dit jaar beter, houden we een Zwolle meet, komen er 120.000 man!
Zo, jij bent populair geworden hier zegquote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef navvy het volgende:
Dit jaar beter, houden we een Zwolle meet, komen er 120.000 man!
Ik leef nog! En ik heb Zelda :pquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef navvy het volgende:
He oud collega, alles goed? Long time no see!
Ja het was afgelopen jaar erg druk. Drukkker dan we verwacht hadden. Maar we gaan dit jaar proberen om het allemaal beter te regelen. Meer mensen achter de barren is 1 van de mogelijke oplossingen die genoemd worden. Maar eten en drinken is altijd erg belangrijk!! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrijwilligers en ik check het ook regelmatig. Maar wij zijn op 5 mei ook niet zo druk meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Metsel, druk was het zeker vorig jaar op het bevrijdingsfestival! Ik stond achter de bar (plato) en bij ons gingen ze om de beurt zo'n beetje van hun stokje van het harde werken![]()
ouwefietsenzaak ? is ie zo oud dan? Ik woon boven het 2dehandse stukje van henk gerritsquote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Die 400 euro is naar boven afgerond en inclusiefDus....
(winnen we al?)
Bosbeetle, dan woon jij vast a, boven die kledingzaak schuin tegenover Dan zelf, b, boven de ouwe fietsenzaak, of c, zo'n beetje boven de super de boer?
Beelz, dat klinkt als fysio/mensendiecktherapie? Vervelend zeg!
Metsel, druk was het zeker vorig jaar op het bevrijdingsfestival! Ik stond achter de bar (plato) en bij ons gingen ze om de beurt zo'n beetje van hun stokje van het harde werken![]()
Alleen als het marketing traineeships zijn. Ik wil geen sales functie.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:40 schreef navvy het volgende:
Bji de ING beginnen ze in maart weer met traineeships, misschien iets voor jou. Is wel in Amsterdam, dat was t enige wat me tegen hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |