Samen met m'n vriendin pizza te eten en daarna wilde ze 'n stukje van de game mee kijken.Af en toe doet ze dat.Een stukje werd dus de hele wedstrijd(al blijft 't irritant dat ik sommige dingen 10x moet uitleggen)quote:Op zondag 7 januari 2007 05:30 schreef popolon het volgende:
Dat ging vrij hard, waar was je nou?
Ik zit nog na te genieten van dat laatste kwart, er gebeurde echt van alles.
Ik denk 't wel.Now it's time to go bed!quote:Op zondag 7 januari 2007 05:33 schreef popolon het volgende:
Fair enough.
Ik hoop dat ze heeft genoten.
Van de pizza dan.
dat is een kwestie van op de juiste tijd op de juiste plaats zijn.....gave foto's inderdaad....quote:Op zondag 7 januari 2007 08:44 schreef bassieVL het volgende:
Net terug van het Qwest Field.
You're name is Hubertquote:Op zondag 7 januari 2007 05:32 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Een stukje werd dus de hele wedstrijd(al blijft 't irritant dat ik sommige dingen 10x moet uitleggen)
ben een hele tijd geleden een keer naar een preseasongame in Berlijn geweest....49ers vs Bears....hele gave ervaring, maar je weet dat het niet 'echt' is....quote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef zjroentje het volgende:
Als ze van de NFL Europe een succes willen maken, zou dat best een goed idee zijn. Preseason in Europe.
http://sports.espn.go.com/ncf/news/story?id=2722825quote:LOS ANGELES -- Southern California kicker Mario Danelo was found dead Saturday about 120 feet down a rocky cliff near Point Fermin lighthouse in the city's San Pedro section.
The body was reported by a passer-by at about 4:30 p.m., said Martha Garcia of the Los Angeles Police Department.
Danelo, the 21-year-old son of former NFL kicker Joe Danelo, appeared to have suffered traumatic injuries, Garcia said.
Fire Department spokesman Brian Humphrey said investigators didn't find a surf board, scuba-diving tanks or anything else at the scene to indicate Danelo might have been down there for any recreational activities common to the area.
Humphrey said a handful of people had fallen from the cliff over the years.
"It's entirely possible that he fell," he said.
Danelo made 15 of 16 field goals this season and led the Trojans in scoring with 89 points. The junior made two field goals in the Rose Bowl on Monday to help USC beat Michigan 32-18.
....
quote:Op zondag 7 januari 2007 08:44 schreef bassieVL het volgende:
Net terug van het Qwest Field. Toen ik aankwam stonden er natuurlijk al massa's mensen in de rij. Gelukkig stond voor de Will call helemaal geen rij. Na een rondje om het stadion te hebben gelopen ben ik naar binnen gegaan. De stemming zat er al goed in.
Na een biertje en de sanitaire pitstop ben ik even mijn zitplaats gaan verkennen, die bleek nog beter te zijn dan verwacht. Ik zat op de 35 yard lijn op de 2 rij.
Over de wedstrijd hoef ik weinig te vertellen, maar wat een sfeer daar in het stadion. Echt geweldig. En de Seagals mogen er ook wel wezen.![]()
Een paar kiekjes die ik heb genomen:
Qwest Field bij dag:
[afbeelding]
Mijn uitzicht:
[afbeelding]
Opkomst Seahawks:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Qwest Field in het donker:
[afbeelding]
Als ie ipv de hold te corrigeren meteen aanliep, had ie de 1-yard lijn kunnen halen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:03 schreef Maleficium het volgende:
[..]
goede samenvatting...
nuff said...
Mooiquote:Op zondag 7 januari 2007 08:44 schreef bassieVL het volgende:
En de Seagals mogen er ook wel wezen.![]()
Een paar kiekjes die ik heb genomen:
Jinx het niet!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:50 schreef Playmaker het volgende:
Shit,kan de eerste game dadelijk niet zien."Onverwacht bezoek",altijd gezelligIk hoop dat ze voor de tweede game begint weg zijn!
Gisteren was ik 2 uit 2 en ik blijf ook vandaag bij m'n voorspellingen.Pats en Eagles gaan winnen.Pats gaan zelfs vrij makkelijk winnen,minimaal 10 punten verschil![]()
steroidsquote:Op zondag 7 januari 2007 20:49 schreef Bendoverp het volgende:
Waar heeft die Merriman het over?
die bleven maar op en neer springen:quote:Op zondag 7 januari 2007 18:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi, maareuh waar blijven die kiekjes van de Seagals
![]()
Maar het was lang close. Jets hebben een short passing die moeilijk te verdedigen is.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef Playmaker het volgende:
Yes,net op tijd voor de tweede game.Ik lees dat de Pats by 21 pts gewonnen hebben.Ik zei toch Bendoverp:minimaal 10 punten verschilJest kunnen vrij moeilijk TD's scoren,dat zag je ook in hun games tegen de Dolphins en Raiders
Mijn AFC Title kan nog:Ravens-Pats![]()
Gaat ze ook lukken.Gewoon doen zoals de Ravens dat deden:laat Rivers je maar verslaan,let hem maar de plays maken,maar niet LTquote:Op zondag 7 januari 2007 22:34 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Maar het was lang close. Jets hebben een short passing die moeilijk te verdedigen is.
Pats @ Ravens![]()
Maar SD is zwaar, erg zwaar.
Gisteravond ging het wat harder.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:52 schreef Bendoverp het volgende:
Jezus, wat is het rustig in deze thread.
Net bij de Pats was er ook moeite bij de goalline.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:55 schreef Playmaker het volgende:
First and goal op de 3 yd line en wat doe je:2 passing plays terwijl je iemand als Brandon Jacobs hebt.Zal wel aan mij liggen.....
Net alsof de Giants niet weten dat je bal mag wegslaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:07 schreef popolon het volgende:
TD Stallworth.
In zijn tjd waren de 49-ers nog niet slecht hoor, maar het is zeker een verbetering t.o.v. de Brownsquote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Bendoverp het volgende:
Garcia zal het ook fijn vinden om in een goed team te spelen.
Hmmmm,spelen in de playoffs en verloofd zijn met een former Playmate of the Year.I think you can say he's happy!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Bendoverp het volgende:
Garcia zal het ook fijn vinden om in een goed team te spelen.
Welke playmate?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Hmmmm,spelen in de playoffs en verloofd zijn met een former Playmate of the Year.I think you can say he's happy!![]()
Miss 2004quote:
If it looks good, feels good and smells good, it must be good.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:33 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Miss 2004
[afbeelding]
Not bad for a homosexual(toch TO???)
Twee is beter dan eenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:36 schreef popolon het volgende:
oops, ik was wat laat.
off topic:Pittige tante.Ze schijnt Garcia's ex wat klapjes verkocht te hebbenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:35 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
If it looks good, feels good and smells good, it must be good.
Goede keuze ipv zo'n Hefner bunny.
Ze is Latino?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef Playmaker het volgende:
[..]
off topic:Pittige tante.Ze schijnt Garcia's ex wat klapjes verkocht te hebben![]()
Oftewel:don't mess with my man!quote:
Is dat nou Eli of OL?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:44 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Oftewel:don't mess with my man!![]()
On topic:de Giants offense begint steeds slechter te spelen.
Vrij verrassend.Dan zien de NFL scouts hem dus dit jaar al hoog in de draft gaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef Bendoverp het volgende:
Sidney Rice gaat ook voor de draft.
Hoezo wellicht?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:06 schreef Playmaker het volgende:
Wellicht de laatste game van Tiki Barber.![]()
quote:Tom Coughlin's future with the New York Giants was uncertain Sunday after he coached the defending NFC East champions into the playoffs with a .500 record and couldn't get them out of the opening round of the playoffs for the second straight year.
"I'll have something to say later in the week," Giants co-owner John Mara said when asked about Coughlin's future shortly after a heartbreaking 23-20 loss Sunday to the Philadelphia Eagles on a last-second field goal by David Akers.
10-2? Welke play-off game heeft Brady dan nog meer verloren, buiten de game vorig jaar tegen de Broncosquote:Op maandag 8 januari 2007 10:25 schreef PirE het volgende:
De ervaren Pats winnen on de road van Rivers en consorten. Belichick is 12-2 in de play-offs en Brady is 10-2. Need i say more. Patriots winnen deze.
Fixedquote:Op maandag 8 januari 2007 10:48 schreef Guard het volgende:
[..]
10-2? Welke play-off game heeft Brady dan nog meer verloren, buiten de game vorig jaar tegen de Broncos
heheh die playboy cover is de boosdoenerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:01 schreef Bendoverp het volgende:
Boehoe, kan pagina 2 niet openen; volgens deze computer zit er explicit content op. En de pagina wordt geblokt.
ronde één van de stoelendans....quote:ATLANTA (Jan. 7, 2007) -- Louisville coach Bobby Petrino agreed Sunday to become the new coach of the Atlanta Falcons, moving to the NFL less than a week after Jim Mora's firing.
Hmmm dat vind ik niet echt verstandig van Petrino, als ik hem was zou ik nog een jaartje blijven, Louisville is volgend jaar een preseason favoriet voor de National Title.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:38 schreef Maleficium het volgende:
[..]
ronde één van de stoelendans....
Je bent niet de enige hoor. Ik ben meestal wel voor de Colts.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:36 schreef zjroentje het volgende:
Voor een beetje tegenwicht hier, ga ik maar voor de Colts rooten.![]()
Een foto van een Playboy cover.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:01 schreef Bendoverp het volgende:
Boehoe, kan pagina 2 niet openen; volgens deze computer zit er explicit content op. En de pagina wordt geblokt.
quote:Germany, UK named finalists to host 2007 NFL regular-season game
NFL.com wire reports
NEW YORK (Jan. 8, 2007) -- San Francisco, Seattle and Miami were among six NFL teams selected as potential home teams for a regular-season game next year in Britain or Germany.
The other teams that could "host" the game are Buffalo, Kansas City and New Orleans. The league also narrowed the sites for the game, eliminating Canada and Mexico for this year.
The opponent for one of the teams will be announced during Super Bowl week, but will not necessarily be one of the five not picked as the home team.
Last October, league owners approved a plan to play annual games in Europe, Canada and Mexico. The league emphasized it would choose the competitors as part of the scheduling process, not by a team decision.
The first regular-season game outside the United States was played in Mexico City in 2005 between the Cardinals and 49ers, drawing a crowd of 103,467 -- the largest for a regular-season game in NFL history.
The site of next season's game is expected to be announced on Jan. 16.
Sterker nog:Boise State slechts vijfde in de final AP Pollsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:43 schreef popolon het volgende:
En nu is Boise State het enige team wat ongeslagen is en geen kampioen.
Wat een systeem is het toch.
De trend zet zich voort.Sinds de BCS er is is het 5x voorgekomen dat een QB die de Heisman won ook in de Title game stond.Slechts ééntje(Leinart in 2004) won ook de BCS Championship.Vrij opmerkelijk....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef zjroentje het volgende:
Het begon anders nog zo veelbelovend voor Ohio.
Smith (toch 1 van de betere QB's toch? ) met maar 35 yds.
Er is sprake dat Berlijn of Keulen de game zou krijgen als het in Duitsland is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef Maleficium het volgende:
[..]
dat wordt dringen voor kaartjes.......er is waarschijnlijk heeeeeeel veel meer vraag dan aanbod...
wel heel gaaf!![]()
Damn, ik zou ook graag een keertje in The Swamp willen zittenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef Movid het volgende:
Florida Gators - Ohio State Buckeyes 41:14 Supermooi! Ik ben een Gator fan want ik heb net een semester aan de University of Florida gestudeerd en ging naar elke thuiswedstrijd van de Gators.
tis een regular season game die "toevallig" ergens in Europa gespeeld wordt, vergelijkbaar met Cards - Niners vorig jaar in Mexicoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:54 schreef popolon het volgende:
Hoe moet ik dat nu zien?
Een speelronde van twee teams die Europe aandoen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:50 schreef Theoden het volgende:
Als ik dat mis spring ik uit het raam
New Orleans - Carolina Panthers please
Pretty please!quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:50 schreef Theoden het volgende:
Als ik dat mis spring ik uit het raam
New Orleans - Carolina Panthers please
quote:Een sprint naar de NFL
Dwain Chambers is na zijn dopingschorsing inmiddels weer welkom op de atletiekbaan. De Brit werd in 2004 voor twee jaar...
...verbannen nadat hij betrapt was op het gebruik van een prestatiebevorderend middel. Olympische optredens kan Chambers, die ook zijn Europese titel op de 100 meter van 2002 moest inleveren, de rest van zijn carričre vergeten. Bovendien verliep zijn rentree met een zevende plaats op de EK in Göteborg niet echt lekker. En dus denkt de 28-jarige sprinter erover de atletiek de rug toe te keren.
Chambers’ collega Justin Gatlin (24) hangt een schorsing van acht jaar boven het hoofd. De Amerikaanse atleet werd afgelopen voorjaar betrapt op het gebruik van steroīden. In afwachting van een definitieve uitspraak trainde Gatlin (Olympisch kampioen in 2004, wereldkampioen in 2005 en mede-wereldrecordhouder op de 100 meter) eind vorig jaar mee met twee teams uit de National Football League. Eerst was hij te gast bij de Houston Texans, later bij de Arizona Cardinals.
Volgens de Wereld Anti Doping Code is een betrapte atleet niet welkom in een andere tak van sport. Maar omdat de NFL deze code niet heeft ondertekend, is een overstap naar American football mogelijk. Natuurlijk, de stoffen die Chambers en Gatlin gebruikten, zijn ook verboden in de NFL. Spelers met een dopingverleden worden in de football-competitie zelfs extra in de gaten gehouden. Zij worden vaker dan andere spelers getest op doping, zowel tijdens als buiten het seizoen.
Hard rennen kunnen ze allebei, maar dat maakt van iemand nog geen goede American football-speler. Ook Ben Johnson, die na zijn sprintzege op de Spelen van 1988 in Seoel werd betrapt op doping, waagde zich in 1993 aan een nieuwe carričre in het football. Hij trainde mee met Toronto Argonauts, een club in de Canadian Football League, maar werd niet opgenomen in het team.
Gatlin speelde voor het laatst football op de middelbare school, Chambers maakte pas een paar jaar geleden kennis met deze sport. Toch maakten beide atleten de voorbije maanden indruk tijdens football-trainingen.
Chambers liet zich afgelopen november zien tijdens een trainingskamp voor NFL Europa, de Europese competitie waarin ook de Amsterdam Admirals uitkomen. Komend weekeinde krijgt de Brit in Barcelona een kans de coaches te overtuigen hem mee te nemen naar het jaarlijkse trainingskamp in Florida. Na afloop daarvan zou hij kans maken op een plek in één van de zes teams.
Gatlin, die in de NFL naam zou willen maken als wide receiver, verraste door op een training een pass van 50 yard te vangen. ,,Hij deed het goed,’’ verklaarde Texans-coach Gary Kubiak na afloop. ,,Sommige van onze mensen waren verbaasd over hoe snel hij liep. Ik weet niet eens of hij op dat moment op volle snelheid was. Maar hij ving de bal behoorlijk goed.’’
Chambers’ football-missie heeft voor een groot deel te maken met geld. Geld dat hij verdient, moet hij gebruiken om prijzengeld terug te betalen uit de tijd dat hij doping gebruikte, in totaal bijna 250.000 euro. Of zoals Chambers’ zaakwaarnemer Cubie Seegobin de BBC vertelde: ,,Als hij op een andere manier zijn brood kan verdienen, zal hij dat doen.’’
Niet dat een seizoen NFL Europa nou zo goed betaalt, een overstap naar de Amerikaanse competitie zou pas echt lucratief zijn. Een eerstejaars NFL-prof verdient zo’n 180.000 euro per jaar, een bedrag dat binnen een paar jaar kan oplopen tot miljoenen.
San Francisco, Seattle, Miami, Buffalo, Kansas City en New Orleans zijn de steden die voor een "thuiswedstrijd" in Europa in aanmerking komen. Worst case scenario Raiders - Bills of Lions - Bills oid.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:23 schreef Plastic_Power het volgende:
Zal je net zien dat het Detroit-Cleveland of zoiets wordt![]()
OK. Wel lullig voor de season ticketholders van die "thuis"teams; kunnen ze maar 7 wedstrijden bezoeken...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:30 schreef Guard het volgende:
[..]
San Francisco, Seattle, Miami, Buffalo, Kansas City en New Orleans zijn de steden die voor een "thuiswedstrijd" in Europa in aanmerking komen. Worst case scenario Raiders - Bills of Lions - Bills oid.
Hawks of 49-ers zou leuk zijn, helemaal van de westcoast naar Europa voor een "homegame"![]()
kissmesuzy blogquote:Is that Berrian? I think he's triple-covered. You know what? Fuck it. I'm throwing it downfield.
Yeah, I see Jones open on the flank. But fuck that. Dumpoff passes are for faggots. I'm fucking Sexy Rexy Grossman. I can get that ball in there. And, even if I can't, I bet I'll be able to pull it off the next go round. I like throwing the ball long. It makes my dick hard.
What's that? I should throw a quick slant? Fuck that. That's gay. Button hook? Gay. Flare out? Gay. Screen pass? Kevin Spacey gay. This is fucking football. You can't just expect wins to come to you. You can't massage that shit. You gotta grab that game by the throat and rape the ever-loving shit out of it. You think a 5-yard out is gonna win you a game? You're a pussy. This ain't John Shoop running this offense. Sexy Rexy's got the arm. The dragon. You gotta unleash the dragon.
Okay, I'm throwing it. Nice. Look how far it went. I look good. I bet I made that Pats cheerleader wet her panties with that throw. She fucking wants me. I bet she likes it over a stair railing. I can hit that with 100% accuracy, my dear. Mmmmmm. I am delicious.
Oh shit. Looks like Samuel caught it. Again. Oh well. It still felt fucking great to throw that shit. Tell me that wasn't one of the prettiest passes you ever saw. You know what? Not only am I gonna throw it long the next time we hit the field. I'm gonna throw it even longer. Harder. You see that kid in wheelchair sitting in the end zone bleachers? I'm gonna nail him right between the fucking eyes with a Sexy Rexy fastball. Why? Because I can.
This is Rex Grossman we're talking about here. We're talking 210 lbs. of twisted steel and sex appeal. I'm not just a gunslinger. I'm a cumslinger. Throwing that ball long tells all the Rexettes that I am fucking out there. On the edge. Where I gotta be. The ladies love the danger. The unpredictability. Oh, maybe I'll tease them with a pretty touch pass every now and again. But then I'm gonna go right back to pumping that ball out for all it's worth. It tells them I throw like I fuck. That's how we do things in the sexy business.
Tell me you're not turned on right now. I am.
is ook fantastisch! Vooral tegen South Carolina (17-16) was geweldig. Echt een enorm spannende wedstrijd. Ik zat op de derde rij vlak achter de spelers van South Carolina die 3.5 uur lang hebben moeten luisteren naar "spreekkoren" van een paar dronken Gatorsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Damn, ik zou ook graag een keertje in The Swamp willen zitten
London is goed aan te reizen.quote:
Zou het de populariteit vergroten in Europa? Ik betwijfel het.quote:
Wembleyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou het de populariteit vergroten in Europa? Ik betwijfel het.
Ik gun het jullie trouwens wel hoor.Giants @ Dolphins, toch een mooie matchup.
Wayne is ook de betere match-up qua CB. En Wayne is iemand die overigens tijdens de playoffs vaak nog redelijk speelt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:48 schreef Playmaker het volgende:
Ik zou ook vaak naar Wayne gooien.Harrison en playoffs gaan sowieso niet echt samen....
Als ze morgen van de Chargers kunnen winnen, dan spelen ze in de Super Bowl denk ik.quote:The Brady Bunch is ready for the playoffs!
Toch hadden ze hier meer uit moeten halen, het is nu maar 6-0....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:57 schreef ScienceFriction het volgende:
Kan niet beter beginnen voor de Colts... op de 31 yard line van de Ravens na een fumble
I certainly hope so, maar ja... eerst Chargers.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:55 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Als ze morgen van de Chargers kunnen winnen, dan spelen ze in de Super Bowl denk ik.
Red zone defense is erg goed. Ravens defense heeft de beste scoring defense en meestal duidt dat op een goede red zone defense.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Toch hadden ze hier meer uit moeten halen, het is nu maar 6-0....
10-0 was ook psychologisch beter geweest want de Ravens offense is niet echt een come-from-behind unit.
die moet wel heel verliefd zijn geweest destijdsquote:New York Giants star Michael Strahan was ordered to pay his ex-wife $15.3 million -- more than half his net worth -- in keeping with the couple's prenuptial agreement
Garcia is de enige Iggle die ik het ook maar enigsinds zou kunnen gunnen, zie liever de Saints winnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:19 schreef Maleficium het volgende:
Volgende wedstrijd PHI@NO, wat denken jullie?
Van mij mogen de Saints winnen, hoewel ik het Garcia stiekem ook wel gun...
Die bekeek de play van wat er nou gebeurde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:27 schreef Maleficium het volgende:
Zat Peyton daar nou te huilen of zie ik wat ik graag wil zien?
dat was wel om te janken trouwensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die bekeek de play van wat er nou gebeurde.
Die FG was inderdaad erg lucky. Zat net genoeg kracht achter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef Playmaker het volgende:
Jezus,wat 'n geluk voor de Colts zeg....
dan is het voor jou toch weer dag?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:53 schreef Bendoverp het volgende:
.
[..]
Melbourne. Ik was helemaal vergeten hoe laat NFL begon![]()
en dat in eigen huis....shame..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:59 schreef Playmaker het volgende:
Hoezo conservatief????
Pass was overthrown... het was juist de catch die spectaculair was.. maar Moorehead moest out of bound stappen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef popolon het volgende:
incomplete maar wat een pass van Manning.
Tijd voor werk/stagequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef Maleficium het volgende:
[..]
dan is het voor jou toch weer dag?
en dan wordt je op maandagochtend wakker met de NFL playoffs op je tv....
Inderdaad. Ravens moeten op de run blijven leunen en niet rechtvooruit rennen, maar naar de outside. Bij run situaties proberen de Colts het hart van de verdediging helemaal dicht te stoppen, maar juist de outside is erg zwak bij de colts.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef Guard het volgende:
Colts D is lekker bezig, al doet de offense van de Ravens er ook alles aan om de Colts D er goed uit te laten zien...
Alleen via NFL Gamecenter denk ikquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus je kunt de Patriots niet zien...![]()
Valt mee, ik ook. Maar we zijn wel outnumberd denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:24 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ik als enige hier de Colts graag door zie gaan.
Hup Colts dan maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Valt mee, ik ook. Maar we zijn wel outnumberd denk ik.![]()
Colts hebben ten minste meerdere FG's... Baltimore heeft er nog maar 1...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef DaMayan het volgende:
Met een touchdown is gelijk weer een ballgame, Indy heeft alleen nog maar FGs.
Zo voelde de de Patriots defense zich vorig jaarquote:Op zondag 14 januari 2007 01:30 schreef Playmaker het volgende:
Als ik een defensive player van de Ravens was zou ik me toch ff zwaar klote voelen.Die spelen hun asses off en die offense doet echt totaal niks.Ongelooflijk....
Slechtste thuiswedstrijd van 't seizoen.Ze konden wel scoren tegen de Steelers,Chargers en Panthers,maar niet tegen de Colts.Lijkt de Twilight Zone wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Colts... ik heb al gezegd dat het zwakste punt van de Ravens hun offense is...Maar zoals dit had ik het niet verwacht...
Saints - Eagles niet echt de 2 ergste teams... die komen morgen met de Seahawks - Bearsquote:Op zondag 14 januari 2007 01:40 schreef jde_kok het volgende:
Nou zometeen een pot tussen de 2 meest verschrikkelijke teams van de NFL. Laat ze beiden maar verliezen.
zeker niet...de achterliggende verhalen zijn ook de moeite waard:quote:Op zondag 14 januari 2007 01:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Saints - Eagles niet echt de 2 ergste teams... die komen morgen met de Seahawks - Bears![]()
Ik heb dit jaar toch 'n zwak gekrgen voor de Saints en niet alleen vanwege alles wat er daar gebeurd is in NO.De Saints zijn dit jaar 'n leuk team om naar te kijken.Van de Eagles vind ik 't gewoon knap dat ze nog zo ver zijn gekomen,die had ik na McNabb's eigenlijk al afgeschreven.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:40 schreef jde_kok het volgende:
Nou zometeen een pot tussen de 2 meest verschrikkelijke teams van de NFL. Laat ze beiden maar verliezen.
gave foto...quote:Op zondag 14 januari 2007 02:44 schreef DaMayan het volgende:
Gelukkig hebben de Saints Aaron Brooks niet meer als QB:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:02 schreef Guard het volgende:
Woot Woot een TD...
Rest van de wedstrijd kijk ik later wel.... val in slaap op de bank, dus ga lekker onder de wol.
Tot morgen
vanaf de goalline omhoog is een denkbeeldig vlak....als de bal dit virtuele vlak ook maar aanraakt (in de handen van een speler wel te verstaan) is het een TD....de bal hoeft dus niet over de lijn te zijn, of neergedrukt te worden net als in rugbyquote:Op zondag 14 januari 2007 03:18 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb er weinig verstand van, maar Bush zette toch geen voet in de endzone, waarom is het dan toch een touchdown?
same herequote:Op zondag 14 januari 2007 12:14 schreef Guard het volgende:
Jammer dan vandaag eerst de NFC game aan de beurt is.
Zit eigenlijk wel te wachten op Patriots - Chargers, op papier de mooiste wedstrijd van het weekend.
En dat komt niet door de Patriots, of wel ?quote:
Lottquote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
En dat komt niet door de Patriots, of wel ?![]()
Mooie avatar heb je nu; gave foto.
Ik zit uiteraard te wachten op die wedstrijd... ik ben er al helemaal klaar voor... nog maar 9 uur of zo...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:14 schreef Guard het volgende:
Jammer dan vandaag eerst de NFC game aan de beurt is.
Zit eigenlijk wel te wachten op Patriots - Chargers, op papier de mooiste wedstrijd van het weekend.
volgens mij wordt dat een gave wedstrijd......Patriots of niet.....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
En dat komt niet door de Patriots, of wel ?![]()
Mooie avatar heb je nu; gave foto.
Gisteravond deed mn UPC box niet lief, dus heb de wedstrijd net gekeken. Root al het hele seizoen voor de Saints, dus was echt een top wedstrijd om te kijken! Super hit op Bush, McAllister die rugby-style de endzone in klimt, leaping TD van Westbrook, paar erg mooie runs van Bush. Heb weer zitten genieten!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:45 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar toch 'n zwak gekrgen voor de Saints en niet alleen vanwege alles wat er daar gebeurd is in NO.De Saints zijn dit jaar 'n leuk team om naar te kijken.Van de Eagles vind ik 't gewoon knap dat ze nog zo ver zijn gekomen,die had ik na McNabb's eigenlijk al afgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |