Saints - Eagles niet echt de 2 ergste teams... die komen morgen met de Seahawks - Bearsquote:Op zondag 14 januari 2007 01:40 schreef jde_kok het volgende:
Nou zometeen een pot tussen de 2 meest verschrikkelijke teams van de NFL. Laat ze beiden maar verliezen.
zeker niet...de achterliggende verhalen zijn ook de moeite waard:quote:Op zondag 14 januari 2007 01:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Saints - Eagles niet echt de 2 ergste teams... die komen morgen met de Seahawks - Bears![]()
Ik heb dit jaar toch 'n zwak gekrgen voor de Saints en niet alleen vanwege alles wat er daar gebeurd is in NO.De Saints zijn dit jaar 'n leuk team om naar te kijken.Van de Eagles vind ik 't gewoon knap dat ze nog zo ver zijn gekomen,die had ik na McNabb's eigenlijk al afgeschreven.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:40 schreef jde_kok het volgende:
Nou zometeen een pot tussen de 2 meest verschrikkelijke teams van de NFL. Laat ze beiden maar verliezen.
gave foto...quote:Op zondag 14 januari 2007 02:44 schreef DaMayan het volgende:
Gelukkig hebben de Saints Aaron Brooks niet meer als QB:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:02 schreef Guard het volgende:
Woot Woot een TD...
Rest van de wedstrijd kijk ik later wel.... val in slaap op de bank, dus ga lekker onder de wol.
Tot morgen
vanaf de goalline omhoog is een denkbeeldig vlak....als de bal dit virtuele vlak ook maar aanraakt (in de handen van een speler wel te verstaan) is het een TD....de bal hoeft dus niet over de lijn te zijn, of neergedrukt te worden net als in rugbyquote:Op zondag 14 januari 2007 03:18 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb er weinig verstand van, maar Bush zette toch geen voet in de endzone, waarom is het dan toch een touchdown?
same herequote:Op zondag 14 januari 2007 12:14 schreef Guard het volgende:
Jammer dan vandaag eerst de NFC game aan de beurt is.
Zit eigenlijk wel te wachten op Patriots - Chargers, op papier de mooiste wedstrijd van het weekend.
En dat komt niet door de Patriots, of wel ?quote:
Lottquote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
En dat komt niet door de Patriots, of wel ?![]()
Mooie avatar heb je nu; gave foto.
Ik zit uiteraard te wachten op die wedstrijd... ik ben er al helemaal klaar voor... nog maar 9 uur of zo...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:14 schreef Guard het volgende:
Jammer dan vandaag eerst de NFC game aan de beurt is.
Zit eigenlijk wel te wachten op Patriots - Chargers, op papier de mooiste wedstrijd van het weekend.
volgens mij wordt dat een gave wedstrijd......Patriots of niet.....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
En dat komt niet door de Patriots, of wel ?![]()
Mooie avatar heb je nu; gave foto.
Gisteravond deed mn UPC box niet lief, dus heb de wedstrijd net gekeken. Root al het hele seizoen voor de Saints, dus was echt een top wedstrijd om te kijken! Super hit op Bush, McAllister die rugby-style de endzone in klimt, leaping TD van Westbrook, paar erg mooie runs van Bush. Heb weer zitten genieten!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:45 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar toch 'n zwak gekrgen voor de Saints en niet alleen vanwege alles wat er daar gebeurd is in NO.De Saints zijn dit jaar 'n leuk team om naar te kijken.Van de Eagles vind ik 't gewoon knap dat ze nog zo ver zijn gekomen,die had ik na McNabb's eigenlijk al afgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |