Die FG was inderdaad erg lucky. Zat net genoeg kracht achter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef Playmaker het volgende:
Jezus,wat 'n geluk voor de Colts zeg....
dan is het voor jou toch weer dag?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:53 schreef Bendoverp het volgende:
.
[..]
Melbourne. Ik was helemaal vergeten hoe laat NFL begon![]()
en dat in eigen huis....shame..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:59 schreef Playmaker het volgende:
Hoezo conservatief????
Pass was overthrown... het was juist de catch die spectaculair was.. maar Moorehead moest out of bound stappen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef popolon het volgende:
incomplete maar wat een pass van Manning.
Tijd voor werk/stagequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef Maleficium het volgende:
[..]
dan is het voor jou toch weer dag?
en dan wordt je op maandagochtend wakker met de NFL playoffs op je tv....
Inderdaad. Ravens moeten op de run blijven leunen en niet rechtvooruit rennen, maar naar de outside. Bij run situaties proberen de Colts het hart van de verdediging helemaal dicht te stoppen, maar juist de outside is erg zwak bij de colts.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef Guard het volgende:
Colts D is lekker bezig, al doet de offense van de Ravens er ook alles aan om de Colts D er goed uit te laten zien...
Alleen via NFL Gamecenter denk ikquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus je kunt de Patriots niet zien...![]()
Valt mee, ik ook. Maar we zijn wel outnumberd denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:24 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ik als enige hier de Colts graag door zie gaan.
Hup Colts dan maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Valt mee, ik ook. Maar we zijn wel outnumberd denk ik.![]()
Colts hebben ten minste meerdere FG's... Baltimore heeft er nog maar 1...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef DaMayan het volgende:
Met een touchdown is gelijk weer een ballgame, Indy heeft alleen nog maar FGs.
Zo voelde de de Patriots defense zich vorig jaarquote:Op zondag 14 januari 2007 01:30 schreef Playmaker het volgende:
Als ik een defensive player van de Ravens was zou ik me toch ff zwaar klote voelen.Die spelen hun asses off en die offense doet echt totaal niks.Ongelooflijk....
Slechtste thuiswedstrijd van 't seizoen.Ze konden wel scoren tegen de Steelers,Chargers en Panthers,maar niet tegen de Colts.Lijkt de Twilight Zone wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Colts... ik heb al gezegd dat het zwakste punt van de Ravens hun offense is...Maar zoals dit had ik het niet verwacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |