Zou het de populariteit vergroten in Europa? Ik betwijfel het.quote:
Wembleyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou het de populariteit vergroten in Europa? Ik betwijfel het.
Ik gun het jullie trouwens wel hoor.Giants @ Dolphins, toch een mooie matchup.
Wayne is ook de betere match-up qua CB. En Wayne is iemand die overigens tijdens de playoffs vaak nog redelijk speelt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:48 schreef Playmaker het volgende:
Ik zou ook vaak naar Wayne gooien.Harrison en playoffs gaan sowieso niet echt samen....
Als ze morgen van de Chargers kunnen winnen, dan spelen ze in de Super Bowl denk ik.quote:The Brady Bunch is ready for the playoffs!
Toch hadden ze hier meer uit moeten halen, het is nu maar 6-0....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:57 schreef ScienceFriction het volgende:
Kan niet beter beginnen voor de Colts... op de 31 yard line van de Ravens na een fumble
I certainly hope so, maar ja... eerst Chargers.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:55 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Als ze morgen van de Chargers kunnen winnen, dan spelen ze in de Super Bowl denk ik.
Red zone defense is erg goed. Ravens defense heeft de beste scoring defense en meestal duidt dat op een goede red zone defense.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Toch hadden ze hier meer uit moeten halen, het is nu maar 6-0....
10-0 was ook psychologisch beter geweest want de Ravens offense is niet echt een come-from-behind unit.
die moet wel heel verliefd zijn geweest destijdsquote:New York Giants star Michael Strahan was ordered to pay his ex-wife $15.3 million -- more than half his net worth -- in keeping with the couple's prenuptial agreement
Garcia is de enige Iggle die ik het ook maar enigsinds zou kunnen gunnen, zie liever de Saints winnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:19 schreef Maleficium het volgende:
Volgende wedstrijd PHI@NO, wat denken jullie?
Van mij mogen de Saints winnen, hoewel ik het Garcia stiekem ook wel gun...
Die bekeek de play van wat er nou gebeurde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:27 schreef Maleficium het volgende:
Zat Peyton daar nou te huilen of zie ik wat ik graag wil zien?
dat was wel om te janken trouwensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die bekeek de play van wat er nou gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |