Geen MSNquote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef BazzieK het volgende:
Je sigDoe eens mijn achternaam veranderen in K, een c voor correspondentie zetten en daadwerkelijk reageren op je mail
Na 59 minuten je post editenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen MSNmaar de was opvouwen en handoeken opruimen
,
koffie zetten, en de tondeuse smeren..
![]()
En zo weer een lekkende carterplug uit de GS trekken.![]()
Anders had ik al een uur op de motor gezeten voor een lekker ritje.
Straks is het donker, gaat het regenen, en de rest van de week is ook nat voorspeld.![]()
![]()
Edit. Maar eerst ff de tuin geveegd en een doos vol afgewerkt vuurwerk overgehouden.![]()
![]()
![]()
Yupquote:
neuj hele middag gegamendquote:
Das tog normaal, je koopt tog niet zomaar een auto in een verkeerde kleur. Dan kan je ook gewoon weinig....quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
No way.....It's red.....Dad, it's the wrong color![]()
Kenker hoezo verwend![]()
Photobucket werkt ff niet mee, die houd je van me tegoedquote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een 1 letter achternaam is alleen gebruikelijk bij criminelen en verdachten. Wil jij daar als aankomend agent mee geassocieerd worden
Hahaaankomend agent
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Photobucket werkt ff niet mee, die houd je van me tegoed
-edit
Done
Duuuuddequote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
Nou ja zegquote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef BazzieK het volgende:
http://images.google.nl/images?q=zxr+400&svnum=10&hl=nl&lr=&start=18&sa=N&ndsp=18
Google images, ZXR 400, pagina 2:
Klik
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:12 schreef hicham het volgende:
Maar even onder ons, jij bent net zo erg
Gefeliciteerd, ik neem hieruit aan dat de CBR examinator zeer te spreken was over het "mondeling" examen?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef -XX- het volgende:
Goeieavond
Het sleuteltje naar de motorlessen is binnen hoor![]()
OMFG OMFG!!!!! Je zal haar toch een hengst om de oren verkopen!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
Biatch!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik neem hieruit aan dat de CBR examinator zeer te spreken was over het "mondeling" examen?
Clean up boy.quote:
Efficient topic gebruik.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef -XX- het volgende:
Goeieavond
Het sleuteltje naar de motorlessen is binnen hoor![]()
Nou, dat zal BazzieK niet zijn .quote:Op maandag 8 januari 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wist eerst niet eens wat er met het sleuteltje naar motorlessen bedoel werd ..
.. een nieuwe rijke vriend ofsow.![]()
![]()
Ja maar ik val op lamme zakken!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, dat zal BazzieK niet zijn .Die heeft niets wat een echte man betaamt. Geld, daadkracht, werk, oriëntatievermogen ...
Wel handig een verre lamme vriend.. die is dan te lui om dagelijks op de stoep te staan.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef -XX- het volgende:
Ja maar ik val op lamme zakken!Je weet toch!
![]()
NOH! Golfballen in zijn oog!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel handig een verre lamme vriend.. die is dan te lui om dagelijks op de stoep te staan.
Weer dat hele stuk rijden.![]()
![]()
[afbeelding]
Rrrrrrelax man!![]()
BMW-loze pauper is 't ..quote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOH! Golfballen in zijn oog!
HET IS EEN GOLVER![]()
Vet rijk![]()
Dus hij is lekker.
Want hij is rijk.
Ja maar, ja maar...maar!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit..afwassen.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...maar!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die staan niet met een harde stok die niet van hunzelf is op de green ..God straft onmiddelijk ..quote:Shit..afwassen.![]()
![]()
Whahaquote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Photobucket werkt ff niet mee, die houd je van me tegoed
-edit
Done
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
Zit wat inquote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Efficient topic gebruik.![]()
Iemand moet het goede voorbeeld geven.
![]()
En bovendien krijg ik anders weer mail over teveel bandbreedte diefstal van de Fok! servers.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...maar!!!!!!!!!!WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit..afwassen.![]()
die piemol
8==![]()
Hoewel resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, zal ik op basis van je postgeschiedenis proberen een relevante vraag voor je 1e werkdag bij je nieuwe baan proberen te formuleren:quote:
Uit respect voor de geloofsovertuigingen van bovenstaand individu, en het recht op privacy van belanghebbende en betreffende, incluis mede het portretrecht van betrokkene, zal deze informatie heden niet tot vrijgeving komen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoewel resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, zal ik op basis van je postgeschiedenis proberen een relevante vraag voor je 1e werkdag bij je nieuwe baan proberen te formuleren:
Hoe dik zijn de b00bs van je nieuwe secretaresse?![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoewel resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, zal ik op basis van je postgeschiedenis proberen een relevante vraag voor je 1e werkdag bij je nieuwe baan proberen te formuleren:
Hoe dik zijn de b00bs van je nieuwe secretaresse?![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Uit respect voor de geloofsovertuigingen van bovenstaand individu, en het recht op privacy van belanghebbende en betreffende, incluis mede het portretrecht van betrokkene, zal deze informatie heden niet tot vrijgeving komen.
De percentages zijn laag. Neemt niet weg dat de b00bs alles omvattend groot kunnen zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ken je de statistieken met percentages van vrouwen in de ICT-branche?
Etenstijd, brb
Helaas/gelukkig* compenseren de b00bs van de minderheid niet de afwezigheid van de meerderheid ..quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
[..]
De percentages zijn laag. Neemt niet weg dat de b00bs alles omvattend groot kunnen zijn
pics
Alsof je die nodig hebtquote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net Aprilia blokdelen verkocht voor 75 euro.
![]()
De teller staat nu op 210 euro inkomsten, en 100 euro uitgaven.![]()
Hij had ook nog intresse in het kuipruitje, spiegels, zitgedeelte.
Maar daar wil ik eerst ff over nadenken.![]()
Nee.. niet om de prijs op te drijven.quote:
Aap...gouden ring....quote:Op maandag 8 januari 2007 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee.. niet om de prijs op te drijven.![]()
Ik heb de spiegels nu op de XJ zitten.![]()
Het kuipruitje verkopen maakt de topkuip minder in waarde.![]()
En misschien gebruik ik het zitgedeelte nog wel..
[afbeelding]
Piccie van een andere GS550.. na mij begonnen.. maar "tikkie" sneller met sleutelen.
Honda Horney tank en zitgedeelte.![]()
Ach, je rijdt iets helemaal van jezelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |