Nog even nietquote:Op maandag 8 januari 2007 08:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Hoef je niet voor de eerste keer naar school in 2007
'quote:Op maandag 8 januari 2007 08:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog even nietalmost!!
![]()
![]()
Haha ik was VET chagrijnig vanmorgen.
Nog steeds.
Eigenlijk.
Maar wat doe je er aan.
Helemaal niets.
Gewoon maar hopen.
Dat het weg waait.
Gewoon.
Dikke muziek opzetten ofzo.
HA! WOWwowwww![]()
quote:
MzzlsZquote:Op maandag 8 januari 2007 08:53 schreef -XX- het volgende:
JA!
Ik ga er vandoor!
Wish me luck![]()
Adiooo amigooooo
Omdat ze zo geprogrammeerd zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 08:59 schreef hicham het volgende:
W'rom dragen zoveel mensen truien?
Dacht vandaag ook eens een trui aan te trekken... veel te warm joh
Omdat iemand zoals ik de heledag stil zit en het anders koud krijg......quote:Op maandag 8 januari 2007 08:59 schreef hicham het volgende:
eigenlijk wel te warm jaquote:Op maandag 8 januari 2007 08:59 schreef hicham het volgende:
quote:
WB vast welquote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef Rib-i het volgende:
Oh ménnnnn, op televisie een Amerikaan die helemaal over de zeik is omdat zijn zoon door teigetje is geslagen in Disneyworld
[[url=http://www.schlytter-henrichsen.no/Fotogalleri2006-4/Dsc_0167.jpg]afbeelding][/url]
Iemand nog geld over?
http://www.nu.nl/news/937(...)_wereld_te_koop.html
quote:
Prik eens een datum ipv de hele MC lekker maken met iets wat nooit gaat gebeurenquote:Jij ! jij ! .....
Jij kutkind ! Jij was het !
Forget de halal-appeltaart maar
Hiesjam krijgt alles.
peobquote:Op maandag 8 januari 2007 07:26 schreef hicham het volgende:
Sowieso begrijp ik ook niet waarom pimber zo'n controlfreak is dat ie alle nicknames met een hoofdletter heeft laten beginnen in de picslijstMijn naam begint gewoon met een kleine letter, netzoals van kratjuh etc
Maar verder was het wel een goede opschoning
Zometeen vertreik ik naar de 1e schooldag van het nieuwe jaar ..
Dacht dat het wel erg duidelijk wasquote:Op maandag 8 januari 2007 08:35 schreef -XX- het volgende:
Welke f.cking idioot zit er op mijn acount te posten![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Dacht dat dat ook wel erg duidelijk wasquote:Op maandag 8 januari 2007 08:42 schreef -XX- het volgende:
ONEEEEIk zie het nu pas
![]()
Waarom dat dan![]()
--XX--![]()
Ze was chagrijnig vanmorgen, hopelijk maakt ze er een comic vanquote:Op maandag 8 januari 2007 13:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht dat dat ook wel erg duidelijk was
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze was chagrijnig vanmorgen, hopelijk maakt ze er een comic van![]()
En de ZX betalenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef worldpimber het volgende:
Binnenkort eenmalige stufi binnen
No claim zorgverzekering terug
Want sjeh, je bent jong en vitaal. hou je toch lekker wat over
Ik kreeg ook alles terug. Maar ja, ik doe aan (verschillenden [/Kratjuh]) sport.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef worldpimber het volgende:
Binnenkort eenmalige stufi binnen
No claim zorgverzekering terug
Want sjeh, je bent jong en vitaal. hou je toch lekker wat over
Jah ik heb nu ook een trui aan, net ff de hond uitgelaten. K stik bijna, ff wat anders aantrekkenquote:Op maandag 8 januari 2007 08:59 schreef hicham het volgende:
Doorsturen of posten die mailing en snel een beetjequote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kreeg ook alles terug. Maar ja, ik doe aan (verschillenden [/Kratjuh]) sport.![]()
Ow eh.. halloW.Geen ban, wel een bevredigende mailwisseling.
![]()
Een tijd terug, volgens mij het jaar dat Cruijff werd geboren (1947) . Was het 17 graden vandaag....quote:
En jij denkt niet dat ze dat bijhouden?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef BazzieK het volgende:
Doorsturen of posten die mailing en snel een beetje![]()
![]()
![]()
Ze kunnen toch niet in mijn mailbox kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat ze dat bijhouden?![]()
![]()
quote:Volgens mij gaan de views ook gewoon door, dus ik snap geen reet van dat topic.
Waarom win ik geen award -cq geldprijs- voor de meeste views binnen enkele weken?![]()
Ben blij dat ik nog niet naar die opgewarmde lijken als potentieel doelwit hoef te kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
Uw motorcorrespondent kon zich afgelopen weekend wat meer bewegen in de politiek.
Uit het nieuws twee opvallende berichten.![]()
![]()
1) De stomste man van de wereld.![]()
[afbeelding]
2) Een hele slimme vrouw.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
After all is er toekomst voor oudere mannen. It aint all grandma's.![]()
Misschien kan je er een wijze les uit trekken over doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef BazzieK het volgende:
Ben blij dat ik nog niet naar die opgewarmde lijken als potentieel doelwit hoef te kijken
Je sigquote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien kan je er een wijze les uit trekken over doorzettingsvermogen.![]()
Zo heb ik respect voor Verdonk.. niet voor wat ze doet, maar dat ze gewoon doorgaat.
Als ik haar was, had ik mijzelf al lang opgehangen. Of ze heeft gewoon een Rietvaerder voor haar kop.![]()
Een 1 letter achternaam is alleen gebruikelijk bij criminelen en verdachten. Wil jij daar als aankomend agent mee geassocieerd wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je sigDoe eens mijn achternaam veranderen in K, een c voor correspondentie zetten en daadwerkelijk reageren op je mail
Nee maar ik wil als aankomend agent wel ietsje minder googlebaar zijn dan ik al benquote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een 1 letter achternaam is alleen gebruikelijk bij criminelen en verdachten. Wil jij daar als aankomend agent mee geassocieerd worden
Hahaaankomend agent
[insert hichams politiebordje.jpg]
Whehequote:Op maandag 8 januari 2007 14:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee maar ik wil als aankomend agent wel ietsje minder googlebaar zijn dan ik al ben
Hoerigquote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wheheze zoeken je op Ds. Pierson College
Automatisch gegenereerde meukquote:Op maandag 8 januari 2007 15:00 schreef worldpimber het volgende:
Haha, te erg
We zijn op zoek naar Basje![]()
![]()
Bas Krah wo bist du???quote:Op maandag 8 januari 2007 15:01 schreef BazzieK het volgende:
Automatisch gegenereerde meukAls ik me nog een naam uit mijn oude klas kon herinneren zou ik die pagina vast ook wel tevoorschijn kunnen toveren
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bas Krah wo bist du???
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bas Krah wo bist du???
[afbeelding]
quote:Nja, Hallo ik ben Bas K(edit) en ik doe Roadrunner na: MIEP MIEP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |