Geen MSNquote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef BazzieK het volgende:
Je sigDoe eens mijn achternaam veranderen in K, een c voor correspondentie zetten en daadwerkelijk reageren op je mail
Na 59 minuten je post editenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen MSNmaar de was opvouwen en handoeken opruimen
,
koffie zetten, en de tondeuse smeren..
![]()
En zo weer een lekkende carterplug uit de GS trekken.![]()
Anders had ik al een uur op de motor gezeten voor een lekker ritje.
Straks is het donker, gaat het regenen, en de rest van de week is ook nat voorspeld.![]()
![]()
Edit. Maar eerst ff de tuin geveegd en een doos vol afgewerkt vuurwerk overgehouden.![]()
![]()
![]()
Yupquote:
neuj hele middag gegamendquote:
Das tog normaal, je koopt tog niet zomaar een auto in een verkeerde kleur. Dan kan je ook gewoon weinig....quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
No way.....It's red.....Dad, it's the wrong color![]()
Kenker hoezo verwend![]()
Photobucket werkt ff niet mee, die houd je van me tegoedquote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een 1 letter achternaam is alleen gebruikelijk bij criminelen en verdachten. Wil jij daar als aankomend agent mee geassocieerd worden
Hahaaankomend agent
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Photobucket werkt ff niet mee, die houd je van me tegoed
-edit
Done
Duuuuddequote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
Nou ja zegquote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef BazzieK het volgende:
http://images.google.nl/images?q=zxr+400&svnum=10&hl=nl&lr=&start=18&sa=N&ndsp=18
Google images, ZXR 400, pagina 2:
Klik
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:12 schreef hicham het volgende:
Maar even onder ons, jij bent net zo erg
Gefeliciteerd, ik neem hieruit aan dat de CBR examinator zeer te spreken was over het "mondeling" examen?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef -XX- het volgende:
Goeieavond
Het sleuteltje naar de motorlessen is binnen hoor![]()
OMFG OMFG!!!!! Je zal haar toch een hengst om de oren verkopen!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
Biatch!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik neem hieruit aan dat de CBR examinator zeer te spreken was over het "mondeling" examen?
Clean up boy.quote:
Efficient topic gebruik.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef -XX- het volgende:
Goeieavond
Nou, dat zal BazzieK niet zijn .quote:Op maandag 8 januari 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wist eerst niet eens wat er met het sleuteltje naar motorlessen bedoel werd ..
.. een nieuwe rijke vriend ofsow.![]()
![]()
Ja maar ik val op lamme zakken!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, dat zal BazzieK niet zijn .Die heeft niets wat een echte man betaamt. Geld, daadkracht, werk, oriëntatievermogen ...
Wel handig een verre lamme vriend.. die is dan te lui om dagelijks op de stoep te staan.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef -XX- het volgende:
Ja maar ik val op lamme zakken!Je weet toch!
![]()
NOH! Golfballen in zijn oog!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel handig een verre lamme vriend.. die is dan te lui om dagelijks op de stoep te staan.
Weer dat hele stuk rijden.![]()
![]()
[afbeelding]
Rrrrrrelax man!![]()
BMW-loze pauper is 't ..quote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOH! Golfballen in zijn oog!
HET IS EEN GOLVER![]()
Vet rijk![]()
Dus hij is lekker.
Want hij is rijk.
Ja maar, ja maar...maar!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit..afwassen.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...maar!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die staan niet met een harde stok die niet van hunzelf is op de green ..God straft onmiddelijk ..quote:Shit..afwassen.![]()
![]()
Whahaquote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Photobucket werkt ff niet mee, die houd je van me tegoed
-edit
Done
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
Zit wat inquote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Efficient topic gebruik.![]()
Iemand moet het goede voorbeeld geven.
![]()
En bovendien krijg ik anders weer mail over teveel bandbreedte diefstal van de Fok! servers.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...maar!!!!!!!!!!WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit..afwassen.![]()
die piemol
8==![]()
Hoewel resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, zal ik op basis van je postgeschiedenis proberen een relevante vraag voor je 1e werkdag bij je nieuwe baan proberen te formuleren:quote:
Uit respect voor de geloofsovertuigingen van bovenstaand individu, en het recht op privacy van belanghebbende en betreffende, incluis mede het portretrecht van betrokkene, zal deze informatie heden niet tot vrijgeving komen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoewel resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, zal ik op basis van je postgeschiedenis proberen een relevante vraag voor je 1e werkdag bij je nieuwe baan proberen te formuleren:
Hoe dik zijn de b00bs van je nieuwe secretaresse?![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoewel resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, zal ik op basis van je postgeschiedenis proberen een relevante vraag voor je 1e werkdag bij je nieuwe baan proberen te formuleren:
Hoe dik zijn de b00bs van je nieuwe secretaresse?![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Uit respect voor de geloofsovertuigingen van bovenstaand individu, en het recht op privacy van belanghebbende en betreffende, incluis mede het portretrecht van betrokkene, zal deze informatie heden niet tot vrijgeving komen.
De percentages zijn laag. Neemt niet weg dat de b00bs alles omvattend groot kunnen zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ken je de statistieken met percentages van vrouwen in de ICT-branche?
Etenstijd, brb
Helaas/gelukkig* compenseren de b00bs van de minderheid niet de afwezigheid van de meerderheid ..quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
[..]
De percentages zijn laag. Neemt niet weg dat de b00bs alles omvattend groot kunnen zijn
pics
Alsof je die nodig hebtquote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net Aprilia blokdelen verkocht voor 75 euro.
![]()
De teller staat nu op 210 euro inkomsten, en 100 euro uitgaven.![]()
Hij had ook nog intresse in het kuipruitje, spiegels, zitgedeelte.
Maar daar wil ik eerst ff over nadenken.![]()
Nee.. niet om de prijs op te drijven.quote:
Aap...gouden ring....quote:Op maandag 8 januari 2007 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee.. niet om de prijs op te drijven.![]()
Ik heb de spiegels nu op de XJ zitten.![]()
Het kuipruitje verkopen maakt de topkuip minder in waarde.![]()
En misschien gebruik ik het zitgedeelte nog wel..
[afbeelding]
Piccie van een andere GS550.. na mij begonnen.. maar "tikkie" sneller met sleutelen.
Honda Horney tank en zitgedeelte.![]()
Ach, je rijdt iets helemaal van jezelf.quote:
WAT is dat?....quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
De foto waar ik net mijn eten voor liet aanbranden...
[afbeelding]
.. nou ja.. ook wel de moeite waard heH?
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef -XX- het volgende:
Goeieavond
Ik stop meteen met mn studie!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef Makster het volgende:
Als ik had geweten hoe kut het zou zijn als je gestudeerd hebt zou ik nu zeker voor een vak kiezen. Lekker heel de dag lassen en bankwerken en geen jankende/zeikende/kansarme schrale zeikgesprekken heel de dag![]()
Geloof mij, gooi er met de pet naar nu je nog een kans maaktquote:
Achja je bent jong en je wilt watquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Geloof mij, gooi er met de pet naar nu je nog een kans maakt![]()
Opzich is het denk ik niet de studie maar meer werken in het algemeen. Het is zaaddragende tijdverspilling. Maarja je moet wat heh![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef Makster het volgende:
Mijn vriendin heeft ook een of andere kenker verkoop hoer uitgenodigd die een of ander stunk product komt demostreren. First choice company, met een of ander schoonmaak apparaatBen benieuwd, ze start in ieder geval met -10 punten......
Tantoe spang mangquote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Ok ze is er, het is een stofzuiger met 60 functies, zal zo is vragen of dat ding me ook af kan zuigen want anders kan ik beter naar hoeren gaan. Ding kost goddekenker 3300 Euro, whahahahahaquote:Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
En inderdaad, kantoorpik / computergayness is echt totally n00b. Verkeerde keuze makker![]()
![]()
Waar kijken we naar, een kweekje van je kwakje na een weekje .. ?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waar kijken we naar, een kweekje van je kwakje na een weekje .. ?
Neem een dyson of een nilfiskquote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok ze is er, het is een stofzuiger met 60 functies, zal zo is vragen of dat ding me ook af kan zuigen want anders kan ik beter naar hoeren gaan. Ding kost goddekenker 3300 Euro, whahahahahaEn dan denken dat ik hem nog koop ik. Ik zweer het als mijn vriendin ja zegt gaat ze eeuwig bloeden in de eeuwige jachtvelden
![]()
Mooie is dat ze zo gaat beginnen met boenen, ben zeer benieuwd![]()
Ik heb inderdaad nogal moeite om zulke dingen in het openbaar te zeggen/postenquote:
Vriend, voor 3300 Euro kan ik 4 jaar een werkster huren. Hoef ik niet eens een fucking stofzuiger beet te houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Neem een dyson of een nilfisk![]()
http://www.bright.nl/uitpakparty-dyson-dc12
Je kan dr ook 1 kopen uit polen ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 21:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Vriend, voor 3300 Euro kan ik 4 jaar een werkster huren. Hoef ik niet eens een fucking stofzuiger beet te houden![]()
Alleen las ze gezegend is met klotsende jatsers hehquote:Op maandag 8 januari 2007 21:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je kan dr ook 1 kopen uit polen ofzo![]()
Jij met je uitpak partiesquote:Op maandag 8 januari 2007 21:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Neem een dyson of een nilfisk![]()
http://www.bright.nl/uitpakparty-dyson-dc12
Gast, er zit rooie shizzle in je koffiequote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
gezelligquote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef Makster het volgende:
Avond
Kenker drukte, ik word er para van. Sinds wanneer ontbeert het mij de tijd om eens ff fatsoenlijk te internetten![]()
Als ik had geweten hoe kut het zou zijn als je gestudeerd hebt zou ik nu zeker voor een vak kiezen. Lekker heel de dag lassen en bankwerken en geen jankende/zeikende/kansarme schrale zeikgesprekken heel de dag![]()
Voor de rest heb ik het nog goed naar mijn zin....
Mijn vriendin heeft ook een of andere kenker verkoop hoer uitgenodigd die een of ander stunk product komt demostreren. First choice company, met een of ander schoonmaak apparaatBen benieuwd, ze start in ieder geval met -10 punten......
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok ze is er, het is een stofzuiger met 60 functies, zal zo is vragen of dat ding me ook af kan zuigen want anders kan ik beter naar hoeren gaan. Ding kost goddekenker 3300 Euro, whahahahahaEn dan denken dat ik hem nog koop ik. Ik zweer het als mijn vriendin ja zegt gaat ze eeuwig bloeden in de eeuwige jachtvelden
![]()
Mooie is dat ze zo gaat beginnen met boenen, ben zeer benieuwd![]()
quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:39 schreef -XX- het volgende:
WAT is dat?....
Maar van zo'n bezoek kan je commercieel gezien best nog wat opsteken.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef Makster het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Blauwe Adelaar zegt soms niet veel, maar op de momenten waar het op aan komt, is De Blauwe Adelaar scherp, heel scherp.
Ik geloof idd dat de insteek was/is.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gezelligMakster is er weer
[..]ik mag idd hopen dat je dat niet gaat kopen
maar je vriendin is vast zo slim, dat ze dat mens heeft uitgenodigd dat ze zelf niet hoeft schoon te maken
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Vraag waarom het zo duur is, zegtie omdat er veel patenten opzitten. JA en was mijn antwoord, en nu zegtie niet veel meer![]()
Lekker betrouwbare lui zijn dat ook. Pas maar op dat ze je huis niet leegroven op een later tijdstip.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Makster het volgende:
Inmiddels is de chef ook gearriveerd, 20 jaar, strak gekamt en gepow3ned door een rooie josti in zijn trainingspak.
Vraag waarom het zo duur is, zegtie omdat er veel patenten opzitten. JA en was mijn antwoord, en nu zegtie niet veel meer![]()
Ik ken de statistieken niet, maar een kijkje richting mijn klasgenoten op de middelbare school toen ik de studierichting NT had gekozen, en nu op school dat ik een ICT studie volg spreekt boekdelenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ken je de statistieken met percentages van vrouwen in de ICT-branche?
Sjahhquote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Truck3h 4 lifequote:Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
En inderdaad, kantoorpik / computergayness is echt totally n00b. Verkeerde keuze makker![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat de insteek was/is.
Inmiddels is de chef ook gearriveerd, 20 jaar, strak gekamt en gepow3ned door een rooie josti in zijn trainingspak.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ken de statistieken niet, maar een kijkje richting mijn klasgenoten op de middelbare school toen ik de studierichting NT had gekozen, en nu op school dat ik een ICT studie volg spreekt boekdelen
[..]
SjahhNeeh
Deze keer niet eik
[..]
Truck3h 4 life![]()
[afbeelding]
*Toet To3T* [afbeelding]
Verder wel een toffe gast, toen ik hem vertelde dat ik het geld niet heb/had was het ook snel klaar. Wel nog ff gebabbeld over verkooptechnieken. Gast was goed getrained, helaas voor hem is het knap lastig om een stofzuiger van 3300 euro te verkopen. Ik dacht dat ik goed bezig was toen ik een chauffeur uitzond met 2 kunstbenen (serieus, die vent neemt in een sporttas ook zijn reserve been mee voor het geval hij pleurt ofzoquote:
ey, jij zat iedere keer te zeggen dat het zo slecht is om die oude olie in m'n blok te laten zitten... maar waarom niet gewoon alleen olie eruitquote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
Keeelaaahhhquote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
Zo heet het buurnichtje ook.. maar dat spreek je niet als Keela uit.![]()
Bij het filter blijft nog 0.4 liter oude meuk achter.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
ey, jij zat iedere keer te zeggen dat het zo slecht is om die oude olie in m'n blok te laten zitten... maar waarom niet gewoon alleen olie eruitof is dat ook weer slecht?
Strange... but beautiful.quote:
filter kan er toch ook uitquote:Op maandag 8 januari 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij het filter blijft nog 0.4 liter oude meuk achter.![]()
Maar dat filter kost toch maar 5 euro?![]()
[..]
Strange... but beautiful.![]()
Anal Kayleigh, het buurmeisje van Pepijn !@&@D:DLLDD Esinszweisambalbeiquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
De demobabe heet trouwens kayleigh (spreek uit Keela) nuff said![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
filter kan er toch ook uit
gaat ook niet om de kosten ofzo hoor... maar als die olie zo slecht is voor je blok als je lang niet rijd, waarom dan nog olie erin gooien....
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. Zonder oliekomt er zeker condens in.
![]()
En de nokkenassen -kanalen- -en olieleidingen- blijven gewoon in je oude olie staan, want daar tap je het niet af.![]()
Nee, buurnichtje.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef worldpimber het volgende:
Anal Kayleigh, het buurmeisje van Pepijn !@&@D:DLLDD Esinszweisambalbei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
13 uur geleden al hard gelopen met vriendinnetje... had nu ineens trek in een bord patat.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:31 schreef BazzieK het volgende:
AvondNet lekker gesport, daarna aaaaaipooot nanoenanoe gekoopt. Nu poker with the stars kijken, die gasten bakken er niet veel van
uitpakparty's zijn hippe shit jahquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
bord patat hand made in goede olie.
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:54 schreef hicham het volgende:
Kenkekeeer
Ik moet iets afhebben voor morgen.
Maar ik heb het niet af.
Dat is niet zo slim
Geen probleem, want ik ben wakker
Maar niet voor lang
Want ik ben moe
Dus ik ga slapen
En zie morgen wel
Als mijn oogjes toe gaan
Dan boeit het toch niet meer
Totdat de wekker gaat natuurlijk
Kzie wel
HA!
Kus
-XX-
Zonder mayo, want dat is op.quote:
Damn, dat is al de tweede hack vandaag.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:54 schreef hicham het volgende:
Kenkekeeer
Ik moet iets afhebben voor morgen.
Maar ik heb het niet af.
Dat is niet zo slim
Geen probleem, want ik ben wakker
Maar niet voor lang
Want ik ben moe
Dus ik ga slapen
En zie morgen wel
Als mijn oogjes toe gaan
Dan boeit het toch niet meer
Totdat de wekker gaat natuurlijk
Kzie wel
HA!
Kus
-XX-
En die kindjes in angola maar klagen, die hebben nog nooit echte honger gehad zoals jijquote:
quote:[..]
Begin jij bij het begin, Bazziek in het midden, en ik aan het eind. Wordt vast heel mooi.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |