abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45090269
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gesproken worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45090300
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Vegetariers proeven geen dieren. Dat is, al lijkt het erop, iets anders dan dierproeven.
Nee, dat weet ik... maar... Wat bedoel je?
quote:
Deze zin begrijp ik niet ?
Geen vlees eten? Ach, het is lekker en het zou dus jammer zijn. Spijtig, maar niet nadelig. Dierproeven, echter, kunnen een nut hebben, een nut van levensbelang. Als je dat dus stopt, om het welzijn van de dieren, dan is het daadwerkelijk nadelig.
pi_45090305
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik doelde meer op een alternatief in tijd.
Tsjonge, dat had je wel verstopt dan, die bedoeling.

Maar wat onlogisch dat ik een alternatief in tijd zou geven, aangezien ik al aangaf sowieso te komen. Geef jij aan wanneer jij mogelijkerwijs zo goed zou willen zijn uzelve aan verzamelde bewonderaars te tonen, dan weten die waarnaar te schikken.

Wat betekent de topictitel?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45090308
Nazmiye Oral, in de Volkskrant van 2 januari:
quote:
(...)

Stel dat Saddam Hussein nadat hij was opgepakt door Koerdische en Amerikaanse soldaten aan het Iraakse volk was uitgeleverd. Stel dat de auto waarmee Saddam naar de rechtbank zou worden gebracht onderweg door het volk was belaagd, dat het geharnaste blik letterlijk was opengescheurd door honderden mannen en vrouwen. Niet met bijlen of geweren of met zware stenen. Nee met hun blote handen. Als kijkers, want dit zou geweldige televisie zijn en dus zouden we het te zien krijgen, zouden we ons afvragen hoe die mensen dat toch doen, ijzer scheuren met hun blote handen. Opeens zouden we het begrijpen: het was hun verdriet, hun boosheid, de jarenlange onderdrukking die de mensen een bovennatuurlijk kracht gaf.

Saddam zou uit de auto worden getild. Misschien zouden we een glimp hebben opgevangen van een doodsbange oude man. Misschien zouden we ook alleen maar een mensenmassa zien. Slaande armen. Schoppende benen. Verscheurende tanden. Misschien zouden ze hem in brand steken. Daarna zou men zijn lijk aan een stok spiesen en ronddragen. Iedereen zou een stukje krijgen van Saddam, het monster. Nu niet veel meer dan een paar lappen verkoold vlees.

Een afschuwelijk scenario. Maar ik zou het minder schokkend hebben gevonden. Omdat het eerlijker is.

Niemand zou het 'recht' noemen. Of 'een eerlijk proces'. Het zou zijn wat het is: een volk dat wraak neemt op een gehate dictator.
Dat lijkt mij ook.
pi_45090353
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef sigme het volgende:
Wat betekent de topictitel?
Wie bepaalt de uitslag? Op oneerlijke wijze, natuurlijk. Afkomstig uit The Simpsons.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:57:04 #6
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45090385
Apropos, noem eens een datum waarop je wel op een meet kunt komen
pi_45090388
Reya, ik eet wel kip, en zelfs in het bizonder kippen die hebben mogen scharrelen. Ik kijk uit naar de dag dat ik een eigen koppel kan houden. Gezien de teerhartigheid van mijn liefste zal het slachten wel op mij neerkomen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45090403
En hoeveel geld moeten we voor je inzamelen...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:57:35 #9
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45090417
pi_45090452
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef Reya het volgende:
Apropos, noem eens een datum waarop je wel op een meet kunt komen
10 februari. Denk ik.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:58:29 #12
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45090456
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Reya, ik eet wel kip, en zelfs in het bizonder kippen die hebben mogen scharrelen. Ik kijk uit naar de dag dat ik een eigen koppel kan houden. Gezien de teerhartigheid van mijn liefste zal het slachten wel op mij neerkomen.
De kip is een heilig dier.
pi_45090468
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:56 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wie bepaalt de uitslag?
Jij.
quote:
Op oneerlijke wijze, natuurlijk.
Eerlijkheid is een onbruikbaar begrip. Oneerlijkheid bestaat niet.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:59:11 #14
93744 Finder_elf_towns
pi_45090485
quote:
Ja, bij de TT moest ik aan dat denken.
pi_45090497
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef Monidique het volgende:
En hoeveel geld moeten we voor je inzamelen...
10 februari, zaterdag. Kom je?
pi_45090504
Als je naar de kerken kijkt, als buitenaards wezen, dan zou je inderdaad bijna gaan verwachten dat de haan een heilig dier is in de Christelijke religie.
pi_45090522
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]

10 februari, zaterdag. Kom je?
Dat kan ik nog niet zeggen, ik... o, wacht, zaterdag. Dan kan ik waarschijnlijk wel.
pi_45090544
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef Monidique het volgende:
Als je naar de kerken kijkt, als buitenaards wezen, dan zou je inderdaad bijna gaan verwachten dat de haan een heilig dier is in de Christelijke religie.
O ja?
O ja?
O ja?
pi_45090554
JA!
pi_45090556
quote:
Nazmiye Oral, in de Volkskrant van 2 januari:
quote:
(...)

Stel dat Saddam Hussein nadat hij was opgepakt door Koerdische en Amerikaanse soldaten aan het Iraakse volk was uitgeleverd. Stel dat de auto waarmee Saddam naar de rechtbank zou worden gebracht onderweg door het volk was belaagd, dat het geharnaste blik letterlijk was opengescheurd door honderden mannen en vrouwen. Niet met bijlen of geweren of met zware stenen. Nee met hun blote handen. Als kijkers, want dit zou geweldige televisie zijn en dus zouden we het te zien krijgen, zouden we ons afvragen hoe die mensen dat toch doen, ijzer scheuren met hun blote handen. Opeens zouden we het begrijpen: het was hun verdriet, hun boosheid, de jarenlange onderdrukking die de mensen een bovennatuurlijk kracht gaf.

Saddam zou uit de auto worden getild. Misschien zouden we een glimp hebben opgevangen van een doodsbange oude man. Misschien zouden we ook alleen maar een mensenmassa zien. Slaande armen. Schoppende benen. Verscheurende tanden. Misschien zouden ze hem in brand steken. Daarna zou men zijn lijk aan een stok spiesen en ronddragen. Iedereen zou een stukje krijgen van Saddam, het monster. Nu niet veel meer dan een paar lappen verkoold vlees.

Een afschuwelijk scenario. Maar ik zou het minder schokkend hebben gevonden. Omdat het eerlijker is.

Niemand zou het 'recht' noemen. Of 'een eerlijk proces'. Het zou zijn wat het is: een volk dat wraak neemt op een gehate dictator.
monster? Ben ik dan werkelijk de enige die meent dat Saddam de juiste man op de juiste plek was? Overigens behoren de hierboven beschreven taferelen nu tot de min of meer normale gang van zaken in Irak, minus Koerdistan.
pi_45090561
10 februari, dat is ook voor mij een meer zekere datum, mijn zusje is dan met zekerheid verlost.
pi_45090584
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

monster?
Ja, monster, ja.
quote:
Ben ik dan werkelijk de enige die meent dat Saddam de juiste man op de juiste plek was?
Ongetwijfeld niet, maar ik deel je mening niet in ieder geval.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:01:48 #23
93744 Finder_elf_towns
pi_45090586
10 feb. is prima.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:02:14 #24
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45090604
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
10 februari, dat is ook voor mij een meer zekere datum, mijn zusje is dan met zekerheid verlost.
Bij mij kan er altijd wel iets tussenkomen, maar volgensmij heb ik dan geen afspraken.
pi_45090616
Nog altijd in Utrecht?
pi_45090619
Asimov heeft ooit een verhaal geschreven voor de Playboy. Godslasteraar, ken jij dat verhaal? Iemand anders?
pi_45090651
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef Apropos het volgende:
Nog altijd in Utrecht?
Tenzij je ook dat verzet .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:03:47 #28
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45090655
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef Apropos het volgende:
Nog altijd in Utrecht?
Zover ik weet wel.
pi_45090694
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Tenzij je ook dat verzet .
Dat gaat slechts na ruggespraak met DrW en de rest van de Stonecutters.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:05:05 #30
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45090704
Vijf mensen hebben hun steun al uitgesproken voor tien februari. De minderheidsstem moet ook worden gehoord, dus dat wordt hem gewoon.
pi_45090718
Komen er nog lekkere wijven?
pi_45090720
Is dat nu The Exorcist, op Veronica?
pi_45090729
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef Apropos het volgende:
Is dat nu The Exorcist, op Veronica?
http://www.tvgids.nl/nustraks/
pi_45090731
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef Monidique het volgende:
sigme en haar zuster.
pi_45090762
quote:
Op hetzelfde moment wordt in Georgetown actrice Chris McNeil opgeschrikt door vreemde geluiden in de kamer van haar twaalfjarig dochtertje Regan. Het meisje ligt te schokken op het bed en kan de spasmen niet onder controle houden.
Ik las niet 'spasmen' in eerste instantie...
pi_45090766
quote:
Doe in je nieuwe baan ook maar lekker bijdehand, dan zul je het ver schoppen.
pi_45090772
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef Apropos het volgende:

[..]

sigme en haar zuster.
Ja, nou...
pi_45090781
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

Doe in je nieuwe baan ook maar lekker bijdehand, dan zul je het ver schoppen.
Altijd.
pi_45090802
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef Monidique het volgende:
Reken op nul, dan kan het niet tegenvallen.
pi_45090841
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
Asimov heeft ooit een verhaal geschreven voor de Playboy. Godslasteraar, ken jij dat verhaal? Iemand anders?
verhaal of essay. Asimov produceerde enorm hoeveelheden tekst. En tegelijkertijd is er op het internet niet zoveel van te vinden. Helaas. Of ik heb niet goed gezocht.
pi_45090871
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Reken op nul, dan kan het niet tegenvallen.
Mij kan het altijd tegenvallen.
pi_45090929
Ja.
pi_45091041
quote:
"She Was Good She Was Funny"
Playboy, Feb. 1994
http://www.marusek.com/pages/The-Short-Stories.html

deze?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:14:59 #44
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45091046
Nou, ze ademt op eigen kracht maar wordt tot morgenochtend kunstmatig in slaap gehouden om zodoende haar lichaam de kans te geven bij te komen van de reanimatie (waar defibrilators aan te pas kwamen). Geen enkele dokter heeft een idee hoe het kwam en of ze straks weer zoals voorheen zal functioneren - wat de situatie alleen maar moeilijker maakt. Het is wachten en hopen op het beste.
pi_45091088
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

verhaal of essay. Asimov produceerde enorm hoeveelheden tekst. En tegelijkertijd is er op het internet niet zoveel van te vinden. Helaas. Of ik heb niet goed gezocht.
Ik weet niet goed wat het verschil is, ik zou het kwalificeren als verhaal. Ik heb het gelezen, ergens, ooit. Ik vond het wel vermakelijk.
pi_45091094
Eng.
pi_45091097
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef problematiQue het volgende:
Nou, ze ademt op eigen kracht maar wordt tot morgenochtend kunstmatig in slaap gehouden om zodoende haar lichaam de kans te geven bij te komen van de reanimatie (waar defibrilators aan te pas kwamen). Geen enkele dokter heeft een idee hoe het kwam en of ze straks weer zoals voorheen zal functioneren - wat de situatie alleen maar moeilijker maakt. Het is wachten en hopen op het beste.
Sterkte. En allen welterusten.
pi_45091130
quote:
Mijn deelneming, en veel sterkte gewenst. Hoe oud is ze?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:17:34 #49
158292 problematiQue
pi_45091156
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn deelneming, en veel sterkte gewenst. Hoe oud is ze?
19
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:17:52 #50
158292 problematiQue
pi_45091173
wie klaagde er nou laatst over de suggestieve '....' van EchtGaaf? Kabinet zonder VVD is een zegen voor het land....
pi_45091190

een tijd met meer stijl
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:20:09 #52
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45091275
quote:
Ook deelneming mijnerzijds.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:21:20 #53
158292 problematiQue
pi_45091334
quote:
Die titel kan haast niet de lading dekken van het verhaal dat ik bedoel. Daarin werden een man en vrouw ontvoerd door een vliegende schotel, om aan experimenten onderworpen te worden, door buitenaardsen die hun idee van de aarde gevormd hadden aan de hand van het blad "de recreatie-jongen". De buitenaardsen plantten zich voort middels knopvorming, weet ik nog.
pi_45091379
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:17 schreef problematiQue het volgende:

[..]

19
Ach mijn hemel. Veel sterkte . Ik hoop dat het goed uitkomt dat je tijd ter beschikking hebt, momenteel.
pi_45091418
quote:
ja, ik zag het, een nichtje als ik het goed heb. Angstaanjagend zoiets, en machteloosheid. En zet die artsen goed onder druk, en neem geen genoegen met "geen idee", die sukkels worden goed betaald om het wel te weten, en het anders uit te zoeken. Hopen op het beste dan maar.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:27:13 #57
158292 problematiQue
pi_45091544
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ja, ik zag het, een nichtje als ik het goed heb. Angstaanjagend zoiets, en machteloosheid. En zet die artsen goed onder druk, en neem geen genoegen met "geen idee", die sukkels worden goed betaald om het wel te weten, en het anders uit te zoeken. Hopen op het beste dan maar.
Ze zullen allicht vermoedens hebben, maar ze spreken die die niet uit - en ik denk dat het maar beter is ook. Ze hebben een scan van haar hersens gemaakt waar niets op te zien viel, en een filmpje van haar hart waaraan ook geen afwijking te bekennen viel. Wel zijn er wat waarden in haar lever - waaronder haar suikerspiegel - van slag, maar dat is waarschijnlijk vanwege het reanimeren.
pi_45091572
Nou ja, ik hoop dat het goed komt.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:28:17 #59
158292 problematiQue
pi_45091579
we hebben weer een keerpunt!
quote:
Battle 'marks new Iraq campaign'

The Iraqi army has reportedly killed 30 militants and arrested several others, including a number of Sudanese nationals, in a gun battle in Baghdad.
State TV said the firefight took place near Haifa Street, a Sunni district which housed top officials during Saddam Hussein's regime.

The engagement in the centre of the city is believed to mark the start of a new security drive in the capital.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6237777.stm
pi_45091617
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef problematiQue het volgende:
we hebben weer een keerpunt!
[..]
quote:
On June 14 Prime Minister Maliki announced a plan to increase security conditions in Baghdad through instituting major new measures. This plan was executed in response to the increased sectarian violence in the wake of the February 22 bombing of Samarra's Golden Mosque, a Shiite religious shrine. Operation Together Forward was planned as an operation to be led primarily by Iraqis but with Coalition support.
http://www.globalsecurity(...)forward-together.htm

Maar nu gaat het écht lukken, hoor.
pi_45091643
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Die titel kan haast niet de lading dekken van het verhaal dat ik bedoel. Daarin werden een man en vrouw ontvoerd door een vliegende schotel, om aan experimenten onderworpen te worden, door buitenaardsen die hun idee van de aarde gevormd hadden aan de hand van het blad "de recreatie-jongen". De buitenaardsen plantten zich voort middels knopvorming, weet ik nog.
ah, fictie dus. Ik stel me overigens wel zo voor dat Asimov een vaste gast was bij Playboy

ik zocht altijd naar zijn non-fictie.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:31:44 #62
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45091705
Godslasteraar, kom je 10 februari op de meeting?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:31:50 #63
158292 problematiQue
pi_45091708
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

http://www.globalsecurity(...)forward-together.htm

Maar nu gaat het écht lukken, hoor.

tekenend ook hoe het bericht van vandaag verder gaat na het stukje wat ik hier aanhaalde:
quote:
Earlier, 71 bodies, apparently the victims of sectarian violence, were found dumped at locations in Baghdad.

Twenty-seven were left near a Sunni shrine in the central Sheikh Marouf area. Police said they were the victims of execution-style killings.

Elsewhere, at least two people died when a parked car exploded near a fuel station in the Doura district of the city.

In another incident, a car bomb was detonated beside the motorcade of a senior police official, Major-General Ali Yasser. He survived, but a bystander was killed.
pi_45091812
Tsja, Maliki gaat alle terroristen en bandieten uit Bagdad verdrijven, zegt hij. Alweer. Maar goed. De grootste bandieten zijn op het moment misschien wel de leden van JAM, Jaish-Al-Mahdi, Moektada al-Sadrs Mahdi-leger. Die zullen heus niet aangevallen worden, want Maliki kan alleen maar regeren omdat-ie steun heeft van Al-Sadr. 'Moektada! Moektada! Moektada!' weet je nog?
pi_45091867
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef Reya het volgende:
Godslasteraar, kom je 10 februari op de meeting?
mja, ik zag de discussie. Ik durf daar niets over te zeggen, ik heb geen idee hoe mijn planning er dan uitziet. Ik kijk het even aan.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:36:45 #66
158292 problematiQue
pi_45091873
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Monidique het volgende:
Tsja, Maliki gaat alle terroristen en bandieten uit Bagdad verdrijven, zegt hij. Alweer. Maar goed. De grootste bandieten zijn op het moment misschien wel de leden van JAM, Jaish-Al-Mahdi, Moektada al-Sadrs Mahdi-leger. Die zullen heus niet aangevallen worden, want Maliki kan alleen maar regeren omdat-ie steun heeft van Al-Sadr. 'Moektada! Moektada! Moektada!' weet je nog?
Nee?
pi_45091898
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Nee?
Dat schreeuwde men tijdens de executie van Hoessein.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:40:40 #68
158292 problematiQue
pi_45092015
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat schreeuwde men tijdens de executie van Hoessein.
Sorry ik volg je niet helemaal. Malaki kan alleen president zijn omdat hij gedoogd wordt door al-Sadr, zeg jij? Wat heeft het scanderen van diens naam tijdens de executie van Saddam Hoessein hiermee te maken?
pi_45092016
Heeft iemand wel eens een van de kleinere werken van Douglas Adams gelezen?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:42:09 #70
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45092068
Ik zal pmb_rug ook eens vragen of hij komt. Hij is al eens eerder op een meet geweest, dus opzich is het wel mogelijk
pi_45092082
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Sorry ik volg je niet helemaal. Malaki kan alleen president zijn omdat hij gedoogd wordt door al-Sadr, zeg jij? Wat heeft het scanderen van diens naam tijdens de executie van Saddam Hoessein hiermee te maken?
Dat de Iraakse regering en de sadristen één zijn.
pi_45092135
'k Ga zo maar es even op verjaardag.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:46:10 #73
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45092198
Dat werkt toch ook gewoon niet he, zit je naar the exorcist the kijken, komt die scene dat die priester naar zijn vastgebonden moeder in het gekkenhuis Dhimmitry verwijt waarom hij dat heeft laten gebeuren, volgt de schreeuwerige reklame
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45092215
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Apropos het volgende:
Jazeker .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:47:05 #75
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45092229
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Apropos het volgende:
in begonnen, maar het blijkt net zo schizofreen te zijn als Hans Teeuwen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45092295
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Reya het volgende:
Ik zal pmb_rug ook eens vragen of hij komt. Hij is al eens eerder op een meet geweest, dus opzich is het wel mogelijk
Dat zou ik leuk vinden . Als hij vanuit Groningen komt kunnen we vast een aardig reisgezelschap vormen. Misschien reist Rock ook mee? Du_ke wou niet op zaterdag, dus die verwacht ik niet.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:49:23 #77
158292 problematiQue
pi_45092322
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat de Iraakse regering en de sadristen één zijn.
ah, zo.
pi_45092348
Ik vond de kortere, en meer persoonlijke verhalen van Douglas Adams wel de moeite waard. Om de titel te achterhalen van wat ik las moet ik even bij mijn broertje informeren.
pi_45092835
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Jazeker .
Ook de boeken over Dirk Gently?
pi_45093018
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ook de boeken over Dirk Gently?
Uiteraard. De langere donkere theetijd van de ziel, en de titel van de andere ben ik even kwijt.
Hoewel ik het niet echt durf aan te raden (zeker het eerste deel is niet goed), zitten er toch veel dingen in waaraan ik met regelmaat terugdenk.
pi_45093081
''Theetijd'' was inderdaad het deel dat ik in gedachten had als eerste kennismaking, maar jouw kenschets maakt mij minder enthousiast. Moet ik echt meteen aan het grote werk beginnen?
pi_45093458
Geen paniek! Het is dermate lichtvoetig dat het transgalactisch liftershandboek niet als het grote werk aangeduid kan worden.

Maar de theetijd is meer voor gevorderden, zou ik zeggen.
pi_45093548
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik... maar... Wat bedoel je?
[..]

Geen vlees eten? Ach, het is lekker en het zou dus jammer zijn. Spijtig, maar niet nadelig. Dierproeven, echter, kunnen een nut hebben, een nut van levensbelang. Als je dat dus stopt, om het welzijn van de dieren, dan is het daadwerkelijk nadelig.
Sorry M, post gemist. Wat ik wou zeggen is dat wel of niet eten van dieren (waar vegetarierschap iets over zegt), geen uitspraak over dierproeven inhoudt.
Men kan vegetarier zijn en voorstander van dierproeven, tegenstander van dierproeven en toch vlees eten, en de andere twee opties zijn er ook.
pi_45093569
pi_45093731
pi_45093804
quote:
Goh 19 jaar...Maar hopen op het beste.

Sterkte Problematique..
pi_45093817
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef sigme het volgende:
Welteruste.
pi_45093938
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nee. Vaak weten ze het ook echt niet. Een hartstilstand kan bmw verschillende oorzaken hebben. Bij iemand van 19 is het sowieso erg vaag......Meestal is er geen sprake van een coronaire aandoening bij zo'n jong persoon, welke vaak tot hartritmestoornissen kunnen leiden met een hartstilstand tot gevolg....

Bij jongeren komt hartstilsstand vaker voor als ze zeer intensief sporten....Maar erg vaak is de oorzaak idd niet zomaar vast te stellen......Zelfs niet met een pistool gericht op de arts....
pi_45094044
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Reya het volgende:
Ja, bij WFL juni geloof ik.....Hij zat volgens mij nogal vrij centraal in beeld op die ene foto...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:55:53 #90
93744 Finder_elf_towns
pi_45094508
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, bij WFL juni geloof ik.....Hij zat volgens mij nogal vrij centraal in beeld op die ene foto...
Ik weet niet wat ik mijzelf daarbij moet voorstellen. Een WFL meet dan. De mod Alicy, Fuifduif en Triggershot. Een uitstekend platform om het katholieke aluminiumfolie-omwikkelde islamitische bevrijdingsfront tegen het kapitalisme te beginnen..
pi_45094542
Een SEX meet is wat dat betreft interessanter.
pi_45094605
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Daar kun je tenminste SHE molesteren.
pi_45094619
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik mijzelf daarbij moet voorstellen. Een WFL meet dan.
Dat klopt, ja...
quote:
De mod Alicy, Fuifduif en Triggershot. Een uitstekend platform om het katholieke aluminiumfolie-omwikkelde islamitische bevrijdingsfront tegen het kapitalisme te beginnen..
Zeker.....Maar hoeft niet hoor....Maar WFL is niet mijn dagelijkse tak van sport... Geef mij maar politiek. Maar of zo'n bijeenkomst werkelijk zo interessant is.....Ik herken om te beginnen gezichten heel moeilijk.....(als er al foto's in iemands profiel staan.....

Maar aan de andere kant wel weer leuk om de wezens in het echt te zien... Zeker sommigen..
pi_45094635
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:59 schreef Apropos het volgende:

[..]

Daar kun je tenminste SHE molesteren.
Dat is meer iets voor een meet van Het Keldertje. Maar ik weet niet of die ooit uit de kelder komen .
pi_45094638
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Leuk practicum daar.....
pi_45094669
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Leuk practicum daar.....
Ja of de overdracht van SOA's .
pi_45094703
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja of de overdracht van SOA's .
Vandaar zou ik willen dat iedereen het voorbeeld van Reya overneemt.....(die heeft zich laten testen volgens mij... )
pi_45094754
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Vandaar zou ik willen dat iedereen het voorbeeld van Reya overneemt.....(die heeft zich laten testen volgens mij... )
Een pre meeting in het ziekenhuis.
pi_45094802
Over sex gesproken......Ik zag net nog een prgramma op Talpa ( ) : Anatomie voor Beginners.......Was wel interessant. Ze hebben daar een partijtje in echte lijken gesneden...

lieten ze zien hoe de sex insrumenten bij de man en vrouw werken....(ook een soort prakticum dus)
pi_45094847
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een pre meeting in het ziekenhuis.
Ja, en dan moeten ze (de vrouwen iig) een goedkeuringbutton dragen als ze SOA vrij zijn.........Wel zo handig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')