Ja.. dat idee heb ik ook dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Remzz het volgende:
Ik denk serieus het gevoel dat de muziek niet goed uitkomt op de tv.
Ik wou net zeggen, volgens mij is het geluid in de zaal beter dan thuisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga nu bijna denken dat het geluid van m'n tv gewoon niet goed is :/ Die commentaren komen niet overeen met wat ik hoor
Dan zit er een verschil tussen wat de jury te horen krijgt en wat de huiskamer ingeslingert wordt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De jury heeft koptelefoons die volgens mij een heel andere mix laten horen inderdaad
ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef amaranta het volgende:
ik hoop dat x6 het zwaar verneukt
Ik kreeg ook tranen maar niet omdat het zo goed wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Nimose het volgende:
Echt vreselijk dit
En die juryleden... Marianne kreeg tranen in haar ogen
Het was gewoon goed. Beginnetje matig maar voor de rest kan ze gwoon zingen.quote:
Maar wel van harde Oeh-Hoe'squote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
A Capella dus geen last van harde muziek
En toch klinkt het weer zacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
A Capella dus geen last van harde muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |