Kom op zeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond Dorine best goed.
Had beter gekundquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben niet de enige.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef SpecialGuest het volgende:
ik snap het ook niet... ongelooflijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef Brahimov het volgende:
ok, nu breekt m'n klomp... ze vinden het allemaal goed?!
Genoeg kritiekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kansloos programma is het toch eigenlijk als er totaal geen kritiek word gegeven
Ja.. dat idee heb ik ook dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Remzz het volgende:
Ik denk serieus het gevoel dat de muziek niet goed uitkomt op de tv.
Ik wou net zeggen, volgens mij is het geluid in de zaal beter dan thuisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga nu bijna denken dat het geluid van m'n tv gewoon niet goed is :/ Die commentaren komen niet overeen met wat ik hoor
Dan zit er een verschil tussen wat de jury te horen krijgt en wat de huiskamer ingeslingert wordt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De jury heeft koptelefoons die volgens mij een heel andere mix laten horen inderdaad
ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef amaranta het volgende:
ik hoop dat x6 het zwaar verneukt
Ik kreeg ook tranen maar niet omdat het zo goed wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Nimose het volgende:
Echt vreselijk dit
En die juryleden... Marianne kreeg tranen in haar ogen
Het was gewoon goed. Beginnetje matig maar voor de rest kan ze gwoon zingen.quote:
Maar wel van harde Oeh-Hoe'squote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
A Capella dus geen last van harde muziek
En toch klinkt het weer zacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
scherp!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ten eerste, het is niet een wedstrijd om het origineel zo veel mogelijk na te doen. Verder is het een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind Dorine erg verfrissend tussen de zoveelste K-Otic of Raffish kloon.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef ranja het volgende:
Vals was het niet, maar had weinig met het orgineel of met een leidje zingen te maken
ja, tranen in de ogen kan ik me voorstellen... maar niet positief
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:05 schreef Shirley het volgende:
De beste tot nu toe.
Dat wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:05 schreef chansadres het volgende:
De variatie in stemmen maakt het origineel van Joe. Nu klinkt het wat vlakker. Dat is wel jammer.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Dit zijn echt de enigen die recht hebben op een overwinning tot nu toe
Heeft ook enigzins te maken met het gebrek aan talent bij (een groot deel van) de rest imho.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Dit zijn echt de enigen die recht hebben op een overwinning tot nu toe
serieus??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
.
.
.
Hier kreeg ík kippenvel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |