quote:
Inderdaad, het regent toch al zat in dit kikkerland.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
West circulatie is niet geil![]()
Doe mij maar smalle straatjes die op het eind wit zijn....
Dat zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:40 schreef Gitanki het volgende:
[..]
...
heb zin om eens in de sneeuw te mountainbiken![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef IedeK. het volgende:
Dit topic ga ik met veel plezier volgen.
Ik heb wel trek in een winterstorm. Met flinke sneeuwval dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:52 schreef -chefke- het volgende:
tvptje van mijn kant zeg maar laat de nieuwe storm maar komen en de winter wegblijven.
Dat heeft 'ie niet gehaald toen, hoewel het de enige keer in mijn leven is geweest dat ik een waarschuwing voor de scheepvaart: "Alle districten zuidwest 12" langs heb horen komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, kan heftiger worden maar ook minder heftig.
En trouwens de storm van 1990 was een kracht 12
Nee hoor, de enige storm van kracht 12 was op 7 september 1944.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
En trouwens de storm van 1990 was een kracht 12
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik las het verkeertde waarschuwing werdt opgevoert naar 12, maar idd die werdt net niet gehaald
Ik las het verkeertde waarschuwing werdt opgevoert naar 12, maar idd die werdt net niet gehaald
quote:Regen verlamt verkeer in België
BRUSSEL - Wegens de langdurige, hevige regen zijn zaterdag grote waterplassen ontstaan op diverse grote wegen in België. In de Kennedytunnel in Antwerpen is een rijstrook afgesloten, met een lange file tot gevolg. Op de ringweg rond het centrum van Brussel is eveneens een strook afgesloten wegens wateroverlast. Deze zaterdag was er extra veel verkeer in België, wegens het begin van de halfjaarlijkse koopjesperiode.
Nee want bij weerwoord krijg je gelijk van die nerdjes die gaan schreeuwen dat het "als de wiedeweer naar OT moet!!"quote:Op zondag 7 januari 2007 01:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zal voortaan maar de spellingchecker doorheen halenbegind ned weerwoort te lijken
Lekker tochquote:Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef indahnesia.com het volgende:
het, regen.. het is hier al sinds de jaarwisselling droog
Het weer lijkt overal van slag....quote:
Niet eens in '53?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee hoor, de enige storm van kracht 12 was op 7 september 1944.
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=22422
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |