quote:
Inderdaad, het regent toch al zat in dit kikkerland.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
West circulatie is niet geil![]()
Doe mij maar smalle straatjes die op het eind wit zijn....
Dat zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:40 schreef Gitanki het volgende:
[..]
...
heb zin om eens in de sneeuw te mountainbiken![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef IedeK. het volgende:
Dit topic ga ik met veel plezier volgen.
Ik heb wel trek in een winterstorm. Met flinke sneeuwval dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:52 schreef -chefke- het volgende:
tvptje van mijn kant zeg maar laat de nieuwe storm maar komen en de winter wegblijven.
Dat heeft 'ie niet gehaald toen, hoewel het de enige keer in mijn leven is geweest dat ik een waarschuwing voor de scheepvaart: "Alle districten zuidwest 12" langs heb horen komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, kan heftiger worden maar ook minder heftig.
En trouwens de storm van 1990 was een kracht 12
Nee hoor, de enige storm van kracht 12 was op 7 september 1944.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
En trouwens de storm van 1990 was een kracht 12
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik las het verkeertde waarschuwing werdt opgevoert naar 12, maar idd die werdt net niet gehaald
Ik las het verkeertde waarschuwing werdt opgevoert naar 12, maar idd die werdt net niet gehaald
quote:Regen verlamt verkeer in België
BRUSSEL - Wegens de langdurige, hevige regen zijn zaterdag grote waterplassen ontstaan op diverse grote wegen in België. In de Kennedytunnel in Antwerpen is een rijstrook afgesloten, met een lange file tot gevolg. Op de ringweg rond het centrum van Brussel is eveneens een strook afgesloten wegens wateroverlast. Deze zaterdag was er extra veel verkeer in België, wegens het begin van de halfjaarlijkse koopjesperiode.
Nee want bij weerwoord krijg je gelijk van die nerdjes die gaan schreeuwen dat het "als de wiedeweer naar OT moet!!"quote:Op zondag 7 januari 2007 01:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zal voortaan maar de spellingchecker doorheen halenbegind ned weerwoort te lijken
Lekker tochquote:Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef indahnesia.com het volgende:
het, regen.. het is hier al sinds de jaarwisselling droog
Het weer lijkt overal van slag....quote:
Niet eens in '53?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee hoor, de enige storm van kracht 12 was op 7 september 1944.
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=22422
* IedeK. kijkt effe uit zijn raam.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe... was het dweilen of dat nog net niet?
als het daar een keer extreem weer is is het meteen goed extreem net als met de kou sneeuw daarquote:LAKE PLACID, New York (AP) -- As Marie Goff drove up the muddy access road to the top of the bobsled track at Mount Van Hoevenberg on Saturday, the thermometer on the dashboard caught her eye.
"Unbelievable, 51 degrees," said Goff, a driver for the Olympic Regional Development Authority. "Thank goodness it stopped raining and thank goodness the track is refrigerated."
The balmy winter -- which has sap running, tree buds sprouting and dogs shedding their winter coats -- has been unlike any other in Goff's memory, and she's 83. (Watch New Yorkers sweat the winter weather )
The National Weather Service reported record or near-record temperatures across the region Saturday after a long warm spell.
Albany International Airport hit 71 degrees, according to the National Weather Service. The temperature at Logan International Airport in Boston, Massachusetts, was 69 degrees at about 2:30 p.m. In New Jersey, records set in 1950 were broken in Newark, Trenton and Atlantic City.
And in New York City's Central Park, the thermometer hit 72, tying January's all-time high. The city, and much of the region, has seen no snow this winter.
"I can remember a thaw at Christmas many times, but not for the length of time we've had this year," said Goff, who was ferrying passengers at the Chevrolet Geoff Bodine Bobsled Challenge, a competition on ice by racecar drivers.
The National Oceanic and Atmospheric Administration projected that December, January and February would be about 2 percent warmer in the Northeast than the 30-year average, citing both the oscillation of the ocean-atmosphere system in the tropical Pacific, or El Nino, as well as long-term climate trends.
A cold front coming into the Northeast was expected to begin lowering temperatures Saturday night, said Neil Stuart, a meteorologist for the National Weather Service.
Eight of the 12 warmest years on record have happened since 1990, and the big culprit for the overall trend has been global warming, said David Robinson, the New Jersey state climatologist at Rutgers University.
"You can't explain this without including the enhancement of greenhouse gases," Robinson said.
The weather is bad news for some businesses. Kelly Belli, 34, a secretary at Aero Snow Removal's office in Newark, New Jersey, said worrying wasn't going to solve the lack of business, she said.
"You can't change the weather," she said. "It is what it is."
Ik zal em even voor je opzoekenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:11 schreef Drugshond het volgende:
Aha we maken dus weer een kansje.
@SpeedyGJ, weet je toevallig die link of map waarbij de actuele onweersgebieden weergegeven worden door middel van mooie rode bolletjes (meer activiteit = een groter rondje) + kaart van Europa. Vorig jaar hadden we er eentje die we konden volgen van Europa tot aan diep in Rusland. Ik meen zelfs dat je hem vroeger ook op je site had staan.
Yep die zocht ik.... ff dat weerstation topic weer aanpassen.quote:
Is ook een heel mooi overzicht plaatje. Zie trouwens DE - FB even voor de link van deze kaartquote:Op zondag 7 januari 2007 22:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yep die zocht ik.... ff dat weerstation topic weer aanpassen.
Zo-ie-zo een mooi overzicht plaatje.
Brrrr ....quote:Mo, 08.01. 08:00 -58.9°C leicht bewölkt, Rauch
Mo, 08.01. 05:00 -58.4°C leicht bewölkt, Rauch
Mo, 08.01. 02:00 -58.7°C fast wolkenlos, Dunst
So, 07.01. 23:00 -57.9°C leicht bewölkt, Dunst
Lekker fris. Het mag hier ook wel weer eens gaan vriezenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben 't er al es eerder over gehad: het Siberische Ojmjakon. Actueel weer:
[..]
Brrrr .....
We moeten iig naar vrijdag en zaterdag kijken, stormachtig tot mogelijk storm, maar idd, hij lijkt weer van de baan te zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Zie ik het fout, of is de storm een beetje van de baan...
We blijven records breken idd..quote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind het weer wel komisch, 9 graden midden in de nacht op 8 januari, man vorig jaar in juni hadden we lagere nacht-temperaturen![]()
En morgen wordt het 13 graden
Weet iemand de hoogste gemiddelde temperatuur van de maand Januari tot nu toe gemeten? als dit zo blijft gaan we daar diiiiik overheen denk ik
Edit; zie het al; Op dit moment zitten we op een gemiddelde van 7.8 graden voor januari, waar dat normaal 2.8 isEn het wordt alleen maar warmer komende dagen.
hier niet, nog steeds hondenweer: grijs en druilerigquote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef Againzender het volgende:
Het klaart op, ik zie blauwe lucht!!!
Hoe dichter ik bij de kust kwam vandaag, hoe mooier het weer. De lucht is hier (Rijswijk) blauw, terwijl het in Rotterdam hoosde.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef Againzender het volgende:
Het klaart op, ik zie blauwe lucht!!!
Hier ook helaas..quote:Op maandag 8 januari 2007 09:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier niet, nog steeds hondenweer: grijs en druilerig
zeg, je beseft dat het winter hoort te zijn toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:48 schreef Hi_flyer het volgende:
![]()
![]()
De zon schijnt nu zelfs uitbundig, voor het eerst dit jaar, ik weet niet wat ik zie!
![]()
![]()
![]()
Zeg, je weet toch wat het ideale winterweer is?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
[..]
zeg, je beseft dat het winter hoort te zijn toch?
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zeg, je weet toch wat het ideale winterweer is?![]()
Veel zon, strakblauwe lucht en overdag niet boven de -5 graden
Afgewisseld met een paar flinke blizzards![]()
Ja!! Ik zat ook al zo te kijken van "quote:
dat record gaat wel aan diggelen denk ikquote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind het weer wel komisch, 9 graden midden in de nacht op 8 januari, man vorig jaar in juni hadden we lagere nacht-temperaturen![]()
En morgen wordt het 13 graden
Weet iemand de hoogste gemiddelde temperatuur van de maand Januari tot nu toe gemeten? als dit zo blijft gaan we daar diiiiik overheen denk ik
Edit; zie het al; Op dit moment zitten we op een gemiddelde van 7.8 graden voor januari, waar dat normaal 2.8 isEn het wordt alleen maar warmer komende dagen.
Dan schuif ik ze ook weer opquote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als je ze nou even uploadstraks schuift ie namelijk weer op
Zie je ineens een dikke 50kn gebied over heel NLquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben 't er al es eerder over gehad: het Siberische Ojmjakon. Actueel weer:
[..]
Brrrr .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |