onbegrijpelijk he?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef lipje het volgende:
Tja Vlad, niemand wil m meer in Nederland
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
@Bara: en ik was in de buurt
Doneer jij je goede werknemersbonus om m aan te passenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Mooie bak man!
![]()
www.squadra-tuning.com
eehh... nee ik moet zelf voor de apk voor 8 februariquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Doneer jij je goede werknemersbonus om m aan te passen
weet niet, vorige 155 werd afgekeurd door een scheurtje in mijn ruitenwisserblad (die ik daarna voor de 2de keer keuren gelijmt had)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:14 schreef lipje het volgende:
glansrijk zonder aanpassingen toch?
met een alfaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:14 schreef lipje het volgende:
glansrijk zonder aanpassingen toch?
quote:
was ook een inkoppertje van hier tot tokioquote:
je leert het nog wel een keerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:28 schreef BoJo het volgende:
ey ik ging een keer niet in de verdediging![]()
![]()
arme jongen, die weet niet wat hem te wachten staatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je leert het nog wel een keer![]()
lipje moet nog even wennen aan de alfa grappen![]()
beetje laat maar goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan jij mij verder helpen met tuning van die AE92 rolla GTI? Er mogen best een paar ruggen ingestoken worden.
Zijn er turbo-kits met spruitstuk en al compleet voor de 4A-GE in de rolla? Want ik ben tot nu toe alleen maar hobby projectjes tegen gekomen.
ik heb overigens nog wel wat info, maar dat komt wel via msnquote:A kit version of the 4A-GE from Toyota Racing Development was used to power Formula Atlantic cars during this period. This engine used a modified 16-valve head and produced approximately 240 horsepower at 8400 rpm
he de 4A-GE 20v blacktop komt in mijn kitcarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beetje laat maar goed
er bestaat een 4A-GZE dat is een 4A blok alleen dan met supercharger.
die zit standaard tussen de 140 en 170 pk (hangt van de versie en emissie af).
Turbo (GTE kop) is altijd custom werk.
zelf vind ik de 4A-GE 20v blacktop het leukste 4A blok wat er is, dat is namelijk een 20 klepper (incl VVT) met ITB's![]()
Heeft redelijk wat vermogen (165 pk) en gaat onwijs snel de toeren in (8k+ rpm)
Die 20 klepper was natuurlijk uniek voor z'n tijd en is momenteel redelijk populair, ik denk dat je daar wel veel over kan vinden
mooiste van alles is overigens dit (NA blok):
[..]
ik heb overigens nog wel wat info, maar dat komt wel via msn
Honger heb ik ook ja, maar m'n brood is nog niet ontdooitquote:Op zondag 7 januari 2007 11:46 schreef lipje het volgende:
slaap heb je niet, maar wel honger
je hapt
Kartmansquote:
teruglezen luilakquote:Op zondag 7 januari 2007 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
Lipje? Alfaboy?
glaasje sjlibovic te veel op?quote:
start die niet als het een beetje vochtig is?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde hem net even zelf gaan starten maar het zeikt weer eens![]()
A:rbeiderquote:Op zondag 7 januari 2007 12:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet gewend om om 4:00 te gaanslapen
ben vandaag aan de schoonmaak![]()
![]()
mijn Audiquote:Op zondag 7 januari 2007 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Teruglezen
Maar gefeliciteerdMooie bak
Maar waarom geen Audi meer?
En een dieseltje
moest je dat niet met je kloontje posten?quote:
Da's een bummerquote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef lipje het volgende:
[..]
mijn Audislurpt voor bijna 300 euro aan benzine per maand, deze diesel slechts 120
En er waren geen Audi's te vinden met een redelijke kilometerstand en binnen mijn budget![]()
Hoezo?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef lipje het volgende:
[..]
moest je dat niet met je kloontje posten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |