Moeten we eigenlijk ook een plaatje van zien te krijgen voor in de OP. Net zoals dat plaatje van Michiel.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom is dat bericht nu aan 't lezen!
Ik kan vooralsnog alleen over dat eerste oordelenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua uiterlijk of qua stijl van radiomaken?
Done...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
voor requests mag je naar 3333 sms'en
Op Uruzgan.fm zijn podcasts te vinden. Dan kan je dat laatste ook gaan beoordelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan vooralsnog alleen over dat eerste oordelen.
Plaatje is weg.. Ben ik nu gek aan het worden?? Stond toch een plaatje van Michiel in de OP dat ie FOK! aan het lezen was??quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk ook een plaatje van zien te krijgen voor in de OP. Net zoals dat plaatje van Michiel.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk ook een plaatje van zien te krijgen voor in de OP. Net zoals dat plaatje van Michiel.![]()
Hm, in de OP van de vorige topics iig niet...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Plaatje is weg.. Ben ik nu gek aan het worden?? Stond toch een plaatje van Michiel in de OP dat ie FOK! aan het lezen was??
Hij staat wel in de Wiki, maar volgens mij is die pas na de start van dit topic daaraan toegevoegd. Dat 'ie er niet in staat kan dus kloppen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Plaatje is weg.. Ben ik nu gek aan het worden?? Stond toch een plaatje van Michiel in de OP dat ie FOK! aan het lezen was??
Hoiquote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
Hallo lekkere schatten van me... Daar istie weer! Weer een weekend naar de Pallestijnen... Maar wel gezellig!
welkomquote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
Hallo lekkere schatten van me... Daar istie weer! Weer een weekend naar de Pallestijnen... Maar wel gezellig!
Heb je die nieuwe versie van dat draaiboek nog steeds niet gekregen?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |