quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
sprekend!
ben weer bezig, maandag wetenschappelijk rapport inleveren![]()
I am soooo doomed![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De grenzen zijn zojuist overschreden.
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:29 schreef slindenau het volgende:
Oooh, doe dat nou niet zo vlak voor het slapen gaan.
Goed zo mijn zoon. Heb je maat nog fap fap foto's gemaakt?quote:Op zondag 7 januari 2007 05:01 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat een avond mensen!
Heerlijk!
Meisje komt naar me toe met de openingszin 'Wil je m'n telefoonnummer?'
Ben zelf wel iets anders gewend eigenlijk in Deventer (was nu in Utrecht, in de Filemon). Maar heb niet met haar gezoend, wel met een ander meisje, ze kwam uit Amsterdam Zuid-Oost, heette Helen en was met een vriendin mee uit Breukelen. Als ze alleen was, was ze met me mee gegaan zei ze
Heb ook haar telefoonnummer wel
Skitterend, ik heb me wel weer vermaeckt..
Ja! (met in het achterhoofd dat ik ze kon plaatsen, maar hij heeft geen data kabelquote:Op zondag 7 januari 2007 05:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Goed zo mijn zoon. Heb je maat nog fap fap foto's gemaakt?
VW T1quote:
Gooi ze ff in zip of rar online.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:05 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja! (met in het achterhoofd dat ik ze kon plaatsen, maar hij heeft geen data kabel) was trouwens sowieso een pauperfoto want hij had geen flits.. Maar ik kom wel aan een foto van d'r
komop, heb niks met dr gedaan verderquote:Op zondag 7 januari 2007 05:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
WTF dat is mijn vriendin gek. Ze zei dat ze bij haar zieke oma langs ging vanavond.![]()
Is dat Helen of die van de telefoon nummer openingszin?quote:Op zondag 7 januari 2007 05:14 schreef Kluupkluup het volgende:
Beste foto trouwens
Was wel leuk meisje! En vanavond had ze een normaal shirt aan
Helenquote:Op zondag 7 januari 2007 05:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dat Helen of die van de telefoon nummer openingszin?
Fuckable.
quote:Op zondag 7 januari 2007 05:20 schreef Kluupkluup het volgende:
En ja.. fuckable.. Maar ik vond d'r ook eigenlijk ook best serieus wel erg leuk zegmaar.. Niet voor een one-night-stand.. Ik hoop d'r wel vaker te zien voor een 'goed gesprek'
Ze wilde dus geile neuksex, dat ze erg leuk is is mooi meegenomen.quote:Als ze alleen was, was ze met me mee gegaan
Ontvoeren.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Handig om zijn FoBo sletjes in te straffen.
Serieus..quote:Op zondag 7 januari 2007 05:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
[..]
Ze wilde dus geile neuksex, dat ze erg leuk is is mooi meegenomen.
Je foto's doen het niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Serieus..
kijk even naar deze post: [Centraal]Ik wil lang(er) haar #29
Voortaan van alle chicks die je ontmoet ff fotootje droppen hier op FOK!quote:Op zondag 7 januari 2007 05:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Serieus..
Je moest eens weten!
Dát kwam uit kan ik je zeggen, wieweet dit keer ook wel![]()
![]()
ging als volgt:quote:Op zondag 7 januari 2007 05:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Serieus..
Je moest eens weten!
Dát kwam uit kan ik je zeggen, wieweet dit keer ook wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
@kluupkluup:ik vind je haar zo erg cool (2 foto's terug overigens ook); en k moest er echt bij lezen dat je het niet netjes had gedaan en bladiebla, want wat mij betreft kun je het gewoon zo laten zittenNix mis mee
Verder 1 request: wil je pleeeeaaase dat sikje zo laten staan enne...meer foto's posten?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:50 schreef De_Warme_bakker het volgende:
... als dát geen geile neukseks wordt
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Kluupkluup in kwestie heeft nog uberhaupt niet gereageerd... Dus het hangt er maar net vanaf wat hij ervan vind, lijkt me, of het geile neukseks wordt; het is denk ik niet genoeg als ik daarin geinteresseerd ben, op basis van 'n foto. Bovendien hoeft dat laatste ook helemaal niet zo te zijn (echt niet! ECHT niet!![]()
![]()
![]()
) Maar punt is dus: "zo'n opmerking" lijkt me geen aanleiding voor geile neukseks. Daarom vond ik het n vage opmerking
Overigens vind ik het best slecht als een kapper niet naar je verzoek luistert...Maar dat ligt vast aan mijBij mij ging er ook juist altijd te weinig af ipv teveel
Week later iets afgesproken en even iets 'gedronken op een terrasje'quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
he.. dan niet he![]()
Maar een leuk meisje heeft me juist gesmeekt dat sikje te scheren!
Ik moet er nog een stuk of 4 beantwoorden zie ik in m'n fotoboek.. mja.. doe ik morgen wel..quote:Op zondag 7 januari 2007 05:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En al die chicks met geile FoBo's, staan die op hold of kunnen zij zich hier nog aanmelden.
Stuur er anders 1 naar mij door. Ik heb ook lang haar.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
player, daar begint het al, je verzuimd die chicks aandacht te geven![]()
yvonne of Frederiqueskequote:Op zondag 7 januari 2007 05:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Stuur er anders 1 naar mij door. Ik heb ook lang haar.![]()
Bah, baby'squote:Op zondag 7 januari 2007 05:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
yvonne of Frederiqueske
[afbeelding]
Iedereen wil het, Almelo heb het!quote:
Woow, die eerste twee manquote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef bananenjus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe ik er tog een betere bij.
[afbeelding]
bedankt, dat scheelt een hoop leeswerkquote:Op zondag 7 januari 2007 13:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Korte samenvatting.
Kluupkluup heb vanacht onderstaande chick gescoord in Utrecht, tenminste haar nummer en ff zoentje gegeven.
Nu ga hij haar binnenkort bonken als het goed is, brengt uiteraard hier verslag uit. Al lijkt het er op dat het liefde op het eerste gezicht is. En hierdoor laat hij al die andere geile FoBo chicks een blauwtje lopen, de player.
[afbeelding]
truequote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar zijn wens is toch al vervuld?
Geen FoBo, maar gewoon irl
Voor jou dusquote:Op zondag 7 januari 2007 19:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Voor alle ruknerds onder ons blijft hij blijkbaar open..
Heb het over de zielige persoontjes hier die anoniem posten met zulke posts.. Echt te triestquote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef bananenjus het volgende:
Dudes dan hoor jij er toch ook bij?
Je bent gewoon een viespeuk, vuillakquote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb het over de zielige persoontjes hier die anoniem posten met zulke posts.. Echt te triest
Niet dat ik zo nodig een foto hoef te zien van die mensen hoor![]()
![]()
![]()
alleen 18+quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een viespeuk, vuillakBeetje 14-jarige meisjes DP'en
![]()
post es een foto van je!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef bananenjus het volgende:
Ja ik mag het lekker welmaar dat wijf in dit topic waar het over gaat is wel lelijk
Dat is het al 3 dagen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:56 schreef MmadviewW het volgende:
maar dit is het baggertopic van deze avond![]()
Die foto posten was misschien niet slim, maar als ik jou was zou ik je telefoonnummer ook ff van internet afhalen..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef bananenjus het volgende:
Ja ik mag het lekker welmaar dat wijf in dit topic waar het over gaat is wel lelijk
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:21 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die foto posten was misschien niet slim, maar als ik jou was zou ik je telefoonnummer ook ff van internet afhalen..
Ja.. of heeft je moeder de baard in de keel? 0618288*** ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef bananenjus het volgende:
[..]
dus jij was die stalker die me steeds belde
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja.. of heeft je moeder de baard in de keel? 0618288*** ?
hoe komt hij aan je 06 nrquote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef bananenjus het volgende:
Haha bel maar telefoon is nooit aan. Ik heb geen zin om het weg te halen.
Wil je niet bereikbaar zijn voor je vrienden?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef bananenjus het volgende:
Haha bel maar telefoon is nooit aan. Ik heb geen zin om het weg te halen.
Alsof ik dat hier even ga posten, dan kan iedereen eraan komenquote:
Ik vind het fijn voor je dat je een meisje hebt ontmoetquote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb het over de zielige persoontjes hier die anoniem posten met zulke posts.. Echt te triest
Niet dat ik zo nodig een foto hoef te zien van die mensen hoor![]()
![]()
![]()
't ligt aan hoe leuk de foto is of iemand hem wil gaan bellen natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Alsof ik dat hier even ga posten, dan kan iedereen eraan komen
vandaar dat ik t even zeg (was opzoek naar een foto van 'm, maar die post ik ook maar niet, anders zie je de link naar zn nummer) beetje not-done opzich
Ow.. je bent ook pas 14quote:Op zondag 7 januari 2007 21:31 schreef bananenjus het volgende:
Mn pa weet niet dat ik deze telefoon heb. (Heb hem al een jaar)
Dat boeit in ieder geval zoveel dat je je grote mond hier even moet houden over meisjes van 19?!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef bananenjus het volgende:
Dus.. wat boeit dat.
Dan zul je nog wel geen gsm mogen hebben..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef bananenjus het volgende:
Dus.. wat boeit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |