quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Whoho het volgende:
ik had het ook weer studentikoos lang, maar ben inmiddels weer naar de kapper geweest. krijg toch wel veel positieve reacties, dus of ik het weer zo lang laat groeien....
natuurlijk is dit geen slimme reactie in een pro-haargroei topic, maargoed
Idd, vooral maar 1 dag houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:25 schreef mrkanarie het volgende:
Heb nu ff een zijscheiding gedaan. Is denk ik eenmalig voor een dagje.
[afbeelding]
Heb je je haar rood geverfd?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:25 schreef mrkanarie het volgende:
Heb nu ff een zijscheiding gedaan. Is denk ik eenmalig voor een dagje.
[afbeelding]
vindt het wel mooier zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ok daar gaan we weer..
Juli '04
[afbeelding]
Januari '05
[afbeelding]
Maart '05
[afbeelding]
April '05
[afbeelding]
Mei '05
[afbeelding]
September '05
[afbeelding]
Januari '06
[afbeelding]
Let wel.. Het is nu half 3 's nachts en ben even uit bed omdat ik niet kon slapen, niks aan m'n haar gedaan.. Maar even om te laten zien hoe lang 't nu is
ja ik ook. maar het is niet goed te vergelijken, aangezien het niet in model zitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef partyyboyy het volgende:
vond het in september 2005 het mooiste zitten eerlijk gezegd.
Ik heb een poosje dit plaatje gepost, misschien zit er wat voor je bij:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef ryan_atwood het volgende:
Binnenkort moet ik ff naar de kapper. Me haar begint lekker te groeien maar het model zit er niet echt in. Van de voorkant en de zijkant ziet het er wel aardig uit alleen de achterkant niet. Weten jullie een site met kapsels waar je veel mooie modellen halflange kapsels kan zien?
Zal binnenkort wel ff een fotootje erop gooien voor wat advies
Wat begrijp je er niet aan? Zo cryptisch was het toch niet dacht ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En "dat" zou in dit geval betekenen... ^o) ?
idd, dat werkt niet, want er gaat altijd teveel af!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan? Zo cryptisch was het toch niet dacht ik
dát als in: na zo'n opmerking.
Om nog een beetje ontopic te blijven. Haar was lang, tot 3 dagen geleden. Ben naar de kapper geweest, alleen voor de dooie punten. Maarja... Al zeg je het nog 1000 keer... álleen de dooie punten wil er bij een kapper blijkbaar niet in![]()
Hoef het eerstkomende halfjaar niet meer naar de kapper dus...
Yup.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef Tfz het volgende:
Hé MG, was dat niet hét signaalnichterijplaatje?
Je reageert serieus op zo'n opmerking.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Kluupkluup in kwestie heeft nog uberhaupt niet gereageerd... Dus het hangt er maar net vanaf wat hij ervan vind, lijkt me, of het geile neukseks wordt; het is denk ik niet genoeg als ik daarin geinteresseerd ben, op basis van 'n foto. Bovendien hoeft dat laatste ook helemaal niet zo te zijn (echt niet! ECHT niet!![]()
![]()
![]()
) Maar punt is dus: "zo'n opmerking" lijkt me geen aanleiding voor geile neukseks. Daarom vond ik het n vage opmerking
Overigens vind ik het best slecht als een kapper niet naar je verzoek luistert...Maar dat ligt vast aan mijBij mij ging er ook juist altijd te weinig af ipv teveel
he.. dan niet hequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Maar punt is dus: "zo'n opmerking" lijkt me geen aanleiding voor geile neukseks.
Ik heb er ook weleens last van IRL (quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ow kut.. ik doe het weer. Ja that's a pretty stupid part of me... ik ga serieus op dingen in.*"whoops!*![]()
Dank je. Dit zijn wel aardige kapsels. Alleen heb ik niet echt dit haar. Mijn haar is erg krullerig en op deze lengte springen de zijkanten erg omhoog. Dat plaatje van jou is allemaal stijl haar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb een poosje dit plaatje gepost, misschien zit er wat voor je bij:
[afbeelding]
Je hebt ook wel eens van die modellen met halflang haar, die zijn meestal ook wel op het net te vinden. Of beroemdheden waarvan je het kapsel helemaal oké vindt.
Goed, ik bedoel dus: "alleen" zo'n opmerking lijkt me geen aanleiding, WANT het hangt ook ergens anders vanafquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
he.. dan niet he![]()
Maar een leuk meisje heeft me juist gesmeekt dat sikje te scheren!
Als je alleen maar een 'negatief' online zet om onherkenbaar te blijven dan is je poging mislukt: Het negatief van de fotoboek foto levert weer de gewone foto opquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef Sport_Life het volgende:
@ fotoboek staat wel n foto van mij, in negatief, maar de lengte/model van mn haar is aardig te zien. Hoewel het nu weer een tikkie langer is achter.
Dit vraagt om foto's..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Goed, ik bedoel dus: "alleen" zo'n opmerking lijkt me geen aanleiding, WANT het hangt ook ergens anders vanaf![]()
![]()
!
Ja jammer voor dat leuke meisje dan, ik ben leukerEn ik was eerder met vragen of je 'm wilde laten staan, en voor mij doe je dat gewoon
![]()
![]()
Toch?
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als je alleen maar een 'negatief' online zet om onherkenbaar te blijven dan is je poging mislukt: Het negatief van de fotoboek foto levert weer de gewone foto op
Maar wie gaat die moeite doen? Foolproof anonimiteit dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als je alleen maar een 'negatief' online zet om onherkenbaar te blijven dan is je poging mislukt: Het negatief van de fotoboek foto levert weer de gewone foto op
Jah snap ik ook welquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Iets langer mag wel, ben ook wel benieuwd hoe het zegmaar zit als het nog langer is. Mn haar gaat aan alle kanten krullen, da's wel grappigquote:Lengte is wel redelijk oké toch? Echt lang zou ik het iig niet laten groeien.
Niemand die het weet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:12 schreef partyyboyy het volgende:
Misschien een domme vraag, maar het haar van Chris Zeger is dat geverfd, omdat het blond is met zwart er doorheen? Ik vind dat namelijk wel vet!
[afbeelding]
De rechtse is trouwens Chris Zegers, voor als je het niet wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |