Woow, die eerste twee manquote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef bananenjus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe ik er tog een betere bij.
[afbeelding]
bedankt, dat scheelt een hoop leeswerkquote:Op zondag 7 januari 2007 13:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Korte samenvatting.
Kluupkluup heb vanacht onderstaande chick gescoord in Utrecht, tenminste haar nummer en ff zoentje gegeven.
Nu ga hij haar binnenkort bonken als het goed is, brengt uiteraard hier verslag uit. Al lijkt het er op dat het liefde op het eerste gezicht is. En hierdoor laat hij al die andere geile FoBo chicks een blauwtje lopen, de player.
[afbeelding]
truequote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar zijn wens is toch al vervuld?
Geen FoBo, maar gewoon irl
Voor jou dusquote:Op zondag 7 januari 2007 19:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Voor alle ruknerds onder ons blijft hij blijkbaar open..
Heb het over de zielige persoontjes hier die anoniem posten met zulke posts.. Echt te triestquote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef bananenjus het volgende:
Dudes dan hoor jij er toch ook bij?
Je bent gewoon een viespeuk, vuillakquote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb het over de zielige persoontjes hier die anoniem posten met zulke posts.. Echt te triest
Niet dat ik zo nodig een foto hoef te zien van die mensen hoor![]()
![]()
![]()
alleen 18+quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een viespeuk, vuillakBeetje 14-jarige meisjes DP'en
![]()
post es een foto van je!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef bananenjus het volgende:
Ja ik mag het lekker welmaar dat wijf in dit topic waar het over gaat is wel lelijk
Dat is het al 3 dagen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:56 schreef MmadviewW het volgende:
maar dit is het baggertopic van deze avond![]()
Die foto posten was misschien niet slim, maar als ik jou was zou ik je telefoonnummer ook ff van internet afhalen..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef bananenjus het volgende:
Ja ik mag het lekker welmaar dat wijf in dit topic waar het over gaat is wel lelijk
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:21 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die foto posten was misschien niet slim, maar als ik jou was zou ik je telefoonnummer ook ff van internet afhalen..
Ja.. of heeft je moeder de baard in de keel? 0618288*** ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef bananenjus het volgende:
[..]
dus jij was die stalker die me steeds belde
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja.. of heeft je moeder de baard in de keel? 0618288*** ?
hoe komt hij aan je 06 nrquote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef bananenjus het volgende:
Haha bel maar telefoon is nooit aan. Ik heb geen zin om het weg te halen.
Wil je niet bereikbaar zijn voor je vrienden?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef bananenjus het volgende:
Haha bel maar telefoon is nooit aan. Ik heb geen zin om het weg te halen.
Alsof ik dat hier even ga posten, dan kan iedereen eraan komenquote:
Ik vind het fijn voor je dat je een meisje hebt ontmoetquote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb het over de zielige persoontjes hier die anoniem posten met zulke posts.. Echt te triest
Niet dat ik zo nodig een foto hoef te zien van die mensen hoor![]()
![]()
![]()
't ligt aan hoe leuk de foto is of iemand hem wil gaan bellen natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Alsof ik dat hier even ga posten, dan kan iedereen eraan komen
vandaar dat ik t even zeg (was opzoek naar een foto van 'm, maar die post ik ook maar niet, anders zie je de link naar zn nummer) beetje not-done opzich
Ow.. je bent ook pas 14quote:Op zondag 7 januari 2007 21:31 schreef bananenjus het volgende:
Mn pa weet niet dat ik deze telefoon heb. (Heb hem al een jaar)
Dat boeit in ieder geval zoveel dat je je grote mond hier even moet houden over meisjes van 19?!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef bananenjus het volgende:
Dus.. wat boeit dat.
Dan zul je nog wel geen gsm mogen hebben..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef bananenjus het volgende:
Dus.. wat boeit dat.
Dat niet, maar niet op die toonquote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef bananenjus het volgende:
Er zijn wel meer mensen 14
Dus als ik over iemand van 19 praat is dat gelijk erg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |