quote:
Een leuk gezicht in principe ook niet.. maar als een gesprek nou dood valt hoef je in ieder geval niet naar de grond te starenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig voor een goed gesprek en een lunch![]()
Als je een lelijk gezicht hebt (puur hypotetisch he), dan kunnen grote tieten de aandacht nog wel wat afleiden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig voor een goed gesprek en een lunch![]()
Jij kan ze nog wel zoeken vanaf 16.. neem jij de meisjes tussen 16 en 18 maar danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Als je trouwens nog afvallers hebt uit jouw categorie, wil ik wel een second-choice.![]()
Je bent wel veeleisend zeg...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Een leuk gezicht in principe ook niet.. maar als een gesprek nou dood valt hoef je in ieder geval niet naar de grond te staren![]()
![]()
Dat is érg netjes gezegdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
maareh dat is niet echt een vrouwennaam![]()
omgquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Een leuk gezicht in principe ook niet.. maar als een gesprek nou dood valt hoef je in ieder geval niet naar de grond te staren![]()
![]()
Voor een one-night-stand ben ik doorgaans minder kieskeurigquote:
Ik heet Joopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
maareh dat is niet echt een vrouwennaam![]()
16 is wel jong hoor, maar ik zal er over nadenken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jij kan ze nog wel zoeken vanaf 16.. neem jij de meisjes tussen 16 en 18 maar dan![]()
Jij gaat echt voor een diep gesprek en een hechte vriendschap/relatie?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Voor een one-night-stand ben ik doorgaans minder kieskeurig
Maaaaaargoed, daar hebben we het niet over in dit topic![]()
Mien jong.. Vroegah.. toen ik zo oud was als jij nu bent, deed ik daar echt niet zo moeilijk overquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
16 is wel jong hoor, maar ik zal er over nadenken.
Whehe iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij gaat echt voor een diep gesprek en een hechte vriendschap/relatie?
Via fok!![]()
Nou nee, het was meer nachtbagger enzo..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij gaat echt voor een diep gesprek en een hechte vriendschap/relatie?
Via fok!![]()
Vanavond ga ik weer real-life-daten.. ik houd jullie op de hoogtequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:59 schreef cerror het volgende:
Tjonge Kluup, dit is wel heul erg.
Ik val af.. ik ga wel op stap...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nou nee, het was meer nachtbagger enzo..
Maar het is wel zo dat vaak de meest stille meisjes, die je normaal niet ziet tijdens uitgaan de meest trouwe en interessante types zijn..Sommige zijn opeens nog best knap ook met wat andere kleding en haar wat anders..
![]()
Bij de naam Joop denk ik toch echt vrij snel aan een man van rond de zestig, beetje gezet en een baard. Maar ik kan me vergissenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:58 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik heet Joop
Ik ben een vrouw
Conclusie
Joop is de naam van een vrouw = vrouwennaam![]()
Vergeet de pics niet, en anders paint.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Vanavond ga ik weer real-life-daten.. ik houd jullie op de hoogte!
Ik ben een meisje van 18, niet gezet en zonder baard, dus je zat er een beetje naast...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Bij de naam Joop denk ik toch echt vrij snel aan een man van rond de zestig, beetje gezet en een baard. Maar ik kan me vergissenblijkbaar..
en anders googlequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vergeet de pics niet, en anders paint.
Ik zal een vriend wel vragen om wat pics te maken met zn mobiel..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vergeet de pics niet, en anders paint.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van 18, niet gezet en zonder baard, dus je zat er een beetje naast...![]()
Vanavond fap materiaal in nachtbagger hier dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zal een vriend wel vragen om wat pics te maken met zn mobiel..![]()
Ok, maargoed, zonder foto gaat dat lastig he..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van 18, niet gezet en zonder baard, dus je zat er een beetje naast...![]()
Nu nog je FoBo activeren met pics en het topic kan dicht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
in mijn ouwe hockeyteam zat een meisje wiens naam Jody was die noemde we ook Joop whehehe Misschien heet ze wel Jody en is haar bijnaam Joopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Morgen zal ik beginnenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu nog je FoBo activeren met pics en het topic kan dicht.![]()
Vanavond niet en misschien ben ik vannacht na het uitgaan ook wel druk met andere dingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vanavond fap materiaal in nachtbagger hier dus.![]()
is dat gmail nie jouw msn ofzo ???quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
is dat gmail nie jouw msn ofzo ???
C'est la viequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Zie hier, de verpaupering van Fok.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
is dat gmail nie jouw msn ofzo ???
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:40 schreef Frederiqueske het volgende:
hehe ok toegevoegd
Je vergeet er 1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef bananenjus het volgende:
Wat een leuk topic
Met G en G
[afbeelding]
Okequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:40 schreef Frederiqueske het volgende:
hehe ok toegevoegd
Dat is hetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef bananenjus het volgende:
Hoe heet hij ook alweer?
Volkszanger Jannes?
sprekend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |