Precies. Het mysterieuze topic dat overal tussenin hangtquote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef Ole het volgende:
Ja, maar dit is semi-bikkeltijd. Dit is de reeks die geen reeks is, en ook geen slowchat. En maar een paar uur per dag open
Yup! En het bestaat al heel lang, en toch pas deel 81quote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Het mysterieuze topic dat overal tussenin hangt![]()
Misschien maakt het voor jou ook wel iets duidelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Voor jou, ja.
Ik open binnenkort een keldertje. Zin om langs te komen?quote:Dat noemen wij megalomanie![]()
Je had 2003 moeten zien toen ik begonquote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Ole het volgende:
Ach, gewoon een beetje selectief subfora en topics kiezen. Dan valt het best mee. Maar het baggergehalte in ONZ is wel erg hoog op dit moment..
Dat was onder een andere naam!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je had 2003 moeten zien toen ik begon![]()
Nee, 80 plus 1quote:Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! En het bestaat al heel lang, en toch pas deel 81
Daar is het te laat voor. Het tijdstip, bedoel ikquote:Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef broer het volgende:
Misschien maakt het voor jou ook wel iets duidelijk.
Ha. En jij dacht dat ik dat wel durfquote:Ik open binnenkort een keldertje. Zin om langs te komen?
Dat was zeker onder een andere naamquote:Op zondag 7 januari 2007 03:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat was onder een andere naam!
Ik begon in 2002
linkje?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat was zeker onder een andere naam![]()
btw: die posts en Views![]()
posts views
KPD [SC] En het wachten beginti 261 3290
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef Canisfire het volgende:
Ga je de slowchat redden :
[SC] En het wachten begint...
Ik was toen 15 en nog al puberaal aanwezigquote:Op zondag 7 januari 2007 03:33 schreef Ole het volgende:
[..]heb geen toegang.
Maar ik heb ook heel 2003 slowchattend doorgebracht geloof ik
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er een o bij gezet, maar ik weet 't niet meer![]()
Ja, voor mij ook. Ik weet nu al niet meer waar dit ook alweer over ging.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is het te laat voor. Het tijdstip, bedoel ik![]()
Nee. Maar zoals een wijs jager ooit zei: niet geschoten is altijd mis.quote:Ha. En jij dacht dat ik dat wel durf
ach, we zijn allemaal 15 geweestquote:Op zondag 7 januari 2007 03:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik was toen 15 en nog al puberaal aanwezig![]()
![]()
Wie was je?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef Canisfire het volgende:
Vroeger was ik echt een kut user maar een naamtopics dat ik had.
de hamburgerquote:
k heb ook moeite om de boel bij te houdenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:35 schreef broer het volgende:
Ja, voor mij ook. Ik weet nu al niet meer waar dit ook alweer over ging.
quote:Nee. Maar zoals een wijs jager ooit zei: niet geschoten is altijd mis.
Ja, nu het antwoord nog.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Deze vraag komt me bekend voor.
Dat was jouw plaatje toch?quote:
goed zo!quote:
die dusquote:Op zondag 7 januari 2007 03:35 schreef Canisfire het volgende:
Martinuhhh! Frenzy2003 _bigmac_ el_bartos chriz2k van dat kliekje was ik![]()
We werden dan ook om de maand standaard van het forum afgetieftquote:Op zondag 7 januari 2007 03:48 schreef Ole het volgende:
OK.. dat kliekje zocht ik denk ik nooit zo op
Toen bestond het banmeldtopic nog niet zeker Nu zie je sommige namen wekelijks voorbijkomenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We werden dan ook om de maand standaard van het forum afgetieft![]()
Volgens mij wel toch.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Toen bestond het banmeldtopic nog niet zeker Nu zie je sommige namen wekelijks voorbijkomen
Nee, ik ben aan het AKQ-en. Hoezo?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Is Wickedangel al gaan slapen?
Die zit in de kenniskwisquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Is Wickedangel al gaan slapen?
Ik vind dat ze het supergoed doen. Maar de muziek spreekt mij voor geen meter aan. Beetje dubbel, dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:04 schreef tong80 het volgende:
Wat vind je van Korn broer ?
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.quote:
Ah, mooi. Waar hadden we het over? Het was iets met een kelder, geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |