Wordt gebruikt als graffiti, weet niet of het ook goed is voor je brommer. Denk het niet eigenlijk want dat kost je echt best wat bussen hebben en de goede 'cap' das dat gat waar de verf uit komen, die moet wel groor genoeg zijn.. Maarja je kan het proberenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Kan ik deze spuitbus gebruiken om mijn brommer een kleurtje te geven?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:28 schreef Zuen het volgende:
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20995
Wat vinden jullie van deze?
tss mijn puch pwnt je. (JA ik weet dat pwnen niet meer magquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:28 schreef Zuen het volgende:
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20995
Wat vinden jullie van deze?
montana is graitfie man.. is vast niet zo gewelig voor als lakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Kan ik deze spuitbus gebruiken om mijn brommer een kleurtje te geven?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
montana is graitfie man.. is vast niet zo gewelig voor als lak
mijn puch brengt de uberpwndz0rrrquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:29 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
tss mijn puch pwnt je. (JA ik weet dat pwnen niet meer mag)
Tegenwoordig laat je je rijbewijs toch bij het gemeentehuis maken??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef Ipho het volgende:
Ik las net op me papier, dat ik helemaal geen Pasfoto meer mee hoefde te nemen naar het CBR klopt dit wel?
Ja, maar mijn autorijschool (die helpt me gewoon, en de familie heeft daar allemaal rijbewijs gehaald, en maakte dus ook me afspraak) vond het ook zo raar dat je de pasfoto niet meer mee hoefde te nemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tegenwoordig laat je je rijbewijs toch bij het gemeentehuis maken??
Vroegah, met het certificaat, moest je hem meenemen, want toen maakte ze dat certificaat gewoon bij het CBR. Nu met het rijbewijs gaat het volgens mij gewoon op het gemeentehuis, want het CBR mag geen officieele documenten maken, dat mag alleen het gemeentehuisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja, maar mijn autorijschool (die helpt me gewoon, en de familie heeft daar allemaal rijbewijs gehaald, en maakte dus ook me afspraak) vond het ook zo raar dat je de pasfoto niet meer mee hoefde te nemen.
Want stond nadrukkelijk er op, ingeval van brommertheorie geen Pasfoto mee nemen.
niet iedereen is een boer met schuren overquote:Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jezus koop een fatsoenlijk huis ofzo. Als 2 puchjes al in de weg staan.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:55 schreef Ferrox het volgende:
goeiemorgen
prachtig om te rijden?
het regent hier
maar.......
Ik ga mn brommer verkopen voor 650 euro en een derbi senda kopen![]()
Voeg me anders toe op msnquote:Op zondag 7 januari 2007 14:49 schreef Ferrox het volgende:
jaja, dies geyl :y
maar wat heb je nou voor die uiterst fap-waardige brommert betaald dan?
pm me desnoods ( ook voor privé contact desgewenst)
ik ga deze winter nog ff fietsen/werken en dan een mooie brommert zien te fixen
had je nog geen km teller dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef fs180 het volgende:
ben nu bezig met beugeltje maken voor mn teller.. daarna km kabel halen van een crosser en die pas proberen te maken ervoor
Ja meeste wel, maar wij wonen in het dorp hier, alleen we hebben wel loodsen, maar niet aan huis.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Er wonen toch alleen maar boeren in ijsselstein?
Uden, dan moest je ff naar HKS suspension. Goede veertjes daarquote:Op zondag 7 januari 2007 18:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja meeste wel, maar wij wonen in het dorp hier, alleen we hebben wel loodsen, maar niet aan huis.
Mjah, ik ben vanmiddag naar Uden geweest, naar Jorn.. die die zwarte DRD black edition heeft, en pas 2 DRD's had, zit ook op BF, mss dat wat mensen em kennen..
Mjah, ff voetenbadje maken, want all-stars icm met dunne sokken is niet echt geschikt voor een tocht van 40KM 's avonds..![]()
Nouja.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef Henk-B het volgende:
Jongens ik kan een Peugeot Speedfight Silversport uit 2005 met 8000 km op de teller kopen voor 1250 , is dat een goede deal.
En zo ja waar moet ik allemaal op letten?
Wat zou er in principe allemaal mis mee kunnen zijn wat hoge kosten met zich mee brengt?
Hij is niet opgevoerd geweest en ook nooit schade!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:42 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nouja.
Of die goed rijdOf die niet opgevoerd is, of die er schade mee heeft gehad. Zoja dan zal ik hem sowieso niet kopen.
ôf ie opgevoerd is..quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef Henk-B het volgende:
Jongens ik kan een Peugeot Speedfight Silversport uit 2005 met 8000 km op de teller kopen voor 1250 , is dat een goede deal.
Wat zou er in principe allemaal mis mee kunnen zijn wat hoge kosten met zich mee brengt?
let er vooral op dat je geen scooter koopt, dat schijnt nogal een zwak punt te zijn van zon speedfightquote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef Henk-B het volgende:
Wat bedoel je nou?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
let er vooral op dat je geen scooter koopt, dat schijnt nogal een zwak punt te zijn van zon speedfight
Ik ga hier tuurlijk even op in. Ik heb het wel in overweging maar goed opzich is het niet zo heel erg om 2 SC te hebben alleen soms moeten jullie hier ook een beetje letten op taalgebruik en andere uitingen. Net zoals overal op het forum.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Ferrox het volgende:
[..]
had je nog geen km teller dan?![]()
D_A als je nog meeleest, wil je hier dan ff op ingaan aub?
je vind dit een te hoog SC gehalte hebben?
Ok, af en toe gaat het niet echt over brommers, maar vaak toch wel.
En wat dan nog als er een x geSC-t/gespammed wordt![]()
gebeurd in elk topic wel eens
Dus: AUB, mijn allerliefste modje, merge ons aub niet met de gewone PUBjes, met hun eerste menstruatie, eerste zaadlozing, pukkeltjes, en weet ik veel wat
![]()
AUB, laat ons gewoon onze gang gaan![]()
ok, tofquote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga hier tuurlijk even op in. Ik heb het wel in overweging maar goed opzich is het niet zo heel erg om 2 SC te hebben alleen soms moeten jullie hier ook een beetje letten op taalgebruik en andere uitingen. Net zoals overal op het forum.
Dat dit een hechte groep is geworden snap ik best, alleen er gelden ook gewoon regels.![]()
Lange afstanden is een schakelbrommer ook comfortabeler, een half uur in schijthouding zitten is geen feest vind ikquote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef Ferrox het volgende:
je kunt het zeg maar zo zien:
ga je voor snelheid?---->brommer
ga je voor comfort?----->scooter
Tuurlijk kun je een scooter opvoeren, maar of dat zo verstandig is.....
Ik ben het hier met alle punten eenschquote:Op zondag 7 januari 2007 21:06 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ok, tof![]()
De voordelen van een schakelbrommer:
-mooier (mijn mening)
-sneller
-makkelijker op te voeren
-veiliger ( makkelijker sturen/ grotere wielen)
-rijdt leuker, op een scooter is het gas geven, thats it. Op een brommer moet je koppelen schakelen ed, je rijdt vaak veiliger, omdat je je kop er steeds bij moet hebben.
-dames vinden ze ook vaak mooi![]()
Kortom, koop een brommer![]()
![]()
btw, ik vind die scooter ook geen 1200 waard.....
Nee vind ik ook niet. En als je een keer valt met zoeen scooter in de schijthouding is ook geen pretje. Plus alles is gelijk kapot aan je scooter.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lange afstanden is een schakelbrommer ook comfortabeler, een half uur in schijthouding zitten is geen feest vind ik![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lange afstanden is een schakelbrommer ook comfortabeler, een half uur in schijthouding zitten is geen feest vind ik![]()
als je met een scooter of brommer onderuit gaat met 80, maakt het weinig meer uit hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet. En als je een keer valt met zoeen scooter in de schijthouding is ook geen pretje. Plus alles is gelijk kapot aan je scooter.
Bij een brommer heb je gelijk honderen euro aan schade met je kappen, bij een brommer trek je ff het stuur rechtsquote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
als je met een scooter of brommer onderuit gaat met 80, maakt het weinig meer uit hoor
er zijn dan 2 dingen zeker:
-je krijgt pijn
-je brommer/scooter is aan gort
Oke thnx, met deze tips kan ik watquote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef PallominnoXIII het volgende:
1250 voor een speedfight zonder schade met 8000 km is een goede prijs, op die foto ziet hij er nog goed uit
Even bij de testrit keihard remmen, of hij niet raar beweegt, losse handen, trekt hij niet naar links/rechts.. doet alles het, roest, rammeltjes etc
Je hebt het kentekenpapiertje dat je altijd bij je hebt, dan heb je het (grote) kenteken op de scooter, en nog een los overschrijvingspapiertje. Met de papieren ga je naar het postkantoor, laat je het op jouw naam zetten, en presto. Kost misschien wel een klein bedragje..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke thnx, met deze tips kan ik wat
Met het kenteken bedoelen jullie toch het papiertje(kentekenbewijs) wat ik er bij hoor te krijgen?
Maar als ik hem `s avonds haal dan kan ik hem toch niet overzetten op mijn naam?
Ik denk dan toch dat ik voor een scooter ga, ben lui!
Als er geen kenteken op zit dus, zoiets gaat je veel geld kosten. 100euro+quote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef Henk-B het volgende:
Wat zou er nou mis aan kunnen zijn wat mij heel veel gaat kosten bv meer als 200 euro?
Zal ik hierdoor veel problemen op mijn hals mee kunnen halen?
Hij vertelde me dat er een kenteken bij zat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als er geen kenteken op zit dus, zoiets gaat je veel geld kosten. 100euro+
Ik zou, als ik heel eerlijk ben, zo rond de jaarwisseling geen scooter kopen zonder kenteken
Kijk of de buddy vol schijt zit. Zoja hij is gebruikt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef Ferrox het volgende:
ah das mooi dat er een kenteken op zit
nou vraag of je een rondje mag rijden en dan:
-maak een paar noodstop's om de remmen te testen
-check de max snelheid
-ga naar je max snelheid, laat het stuur los, gaat ie niet rechtdoor? -->voorvork/frame krom-->niet kopen
-check de nr's vermeld op het frame en op het kentekenbewijs
en ik denk dat dat het zo ongeveer wel was
En even kijken of de het uitlaatsysteem wel goed doorspoelt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk of de buddy vol schijt zit. Zoja hij is gebruikt.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk of de buddy vol schijt zit. Zoja hij is gebruikt.
Oke thnxquote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef Ferrox het volgende:
ah das mooi dat er een kenteken op zit
nou vraag of je een rondje mag rijden en dan:
-maak een paar noodstop's om de remmen te testen
-check de max snelheid
-ga naar je max snelheid, laat het stuur los, gaat ie niet rechtdoor? -->voorvork/frame krom-->niet kopen
-check de nr's vermeld op het frame en op het kentekenbewijs
en ik denk dat dat het zo ongeveer wel was
Gewoon slap ouwehoeren dat dat heel onveilig is enzoquote:Op zondag 7 januari 2007 21:39 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke thnx![]()
Dus max snelheid en het stuur los laten, zodra hij maar "iets" afwijkt niet kopen?
Maar bv de remmen als die niet goed zijn , hoeveel gaat me dat kosten?
Als dat 100 euro is, dan probeer ik dat van de prijs af te lullen.
Pracht aanvullingquote:Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En even kijken of de het uitlaatsysteem wel goed doorspoelt.
comfort en scooter.. err jij ziet niet dat een scooter vreselijk link is door die kleine bandjes, geen tank tussen te benen voor stabiliteit en het slechte zwaartepunt?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef Ferrox het volgende:
je kunt het zeg maar zo zien:
ga je voor snelheid?---->brommer
ga je voor comfort?----->scooter
Tuurlijk kun je een scooter opvoeren, maar of dat zo verstandig is.....
maar bij scooter heb je zoooo veel euros aan schade plsu kappen kapot van paar honderd eurpo per stukquote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
als je met een scooter of brommer onderuit gaat met 80, maakt het weinig meer uit hoor
er zijn dan 2 dingen zeker:
-je krijgt pijn
-je brommer/scooter is aan gort
25 euro? Dure remblokjes, had er 4 voor 15.. wel immi maar nog altijd goed zat..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Gewoon slap ouwehoeren dat dat heel onveilig is enzo
Kunnen namelijk gewoon remblokjes/ontluchtings problemen zijn..
Dat kost max 25 euro om te repareren als je het zelf doet.
als je zelf doet.. maar iets zegt mij dat ie dat niet zelf gaat oen.. dus slechte remmen bijvoorbeeld kun je zeker wel 100 euro voor uittrekken bij een sco0tahzaakquote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Gewoon slap ouwehoeren dat dat heel onveilig is enzo
Kunnen namelijk gewoon remblokjes/ontluchtings problemen zijn..
Dat kost max 25 euro om te repareren als je het zelf doet.
al gedaan.. denk alleen dat je het ietsjes overschat.. want het is echt een erorm verschilquote:Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef Ferrox het volgende:
[..]
wil je ff naar boven scrollen naar de post met de voordelen van een brommer?![]()
Wil hem niet opvoeren.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
25 euro? Dure remblokjes, had er 4 voor 15.. wel immi maar nog altijd goed zat..
En diegene die die speedfight wil kopen.. Zijn prima scooters, ik heb er idd ook een gehad, speedfight 1 en een Jetforce, zus heeft nu een speedfight 2, ding heeft 25000 gelopen al, bij 22000 gereviseerd, eigenlijk nog niks aan gehad naast het reguliere onderhoud ( v-snaar, en koppeling is ooit kapot gegaan).. Zijn perfecte scooters voor van A naar B te gaan.. Maar als je wil op gaan voeren ofzo kun je hem beter links laten liggen, maar als je ze orgineel laat zijn ze bijna niet kapot te krijgen..
En van de prijs heb ik geen verstand, zou daarvoor even op marktplaats kijken voor dezelfde scooters met vergelijkbare km stand en prijs..
Mja blijft een scooter natuurlijk, tis maar net waar je van houdt natuurlijk he.Scooter is simpeler, minder onderhoud e.d. , maar daarbij heeft een schakel meer charmes vind ik persoonlijk..
Maar het is natuurlijk maar net wat je zelf wil, succes er nog mee in ieder geval!![]()
Hmm ik lees overal dat iedereen het best een probleem vind dat de kymco niet zo hard optrekt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:03 schreef fs180 het volgende:
deze zal niet harder optrekken dan je oude hoor.. aangezien 4takt meer koppel heeft onderin dan een 2 takt
Nouja ik zie het wel bij de testrit, hoop alleen dat ik er niet dom aan doe.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mja is een heel ander blok, 2takt is wel stuk feller dan 4takt..Denk wel dat deze sneller optrekt eigenlijk..
Oke dan zal het wel goed komen lijkt me.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja ik heb nog nooit op een kymco gereden, maar de naam alleen al klinkt niet zo snel, en ik vind de speedfight van mijn zus toch redelijk snel optrekken hoor.. Ik kan overal makkelijk met het verkeer mee, heb nooit dat ik vind ik te langzaam optrekt..
Had je een earoxquote:Op zondag 7 januari 2007 22:13 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke dan zal het wel goed komen lijkt me.
Nu nog hopen dat hij in goede staat is.
Achteraf eigenlijk een domme keus gemaakt.
Kymco was 1300 euro plus deze 1250, had ik een nieuwe voor kunnen halen.![]()
Derbi =Dquote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef Ferrox het volgende:
voor dat geld had je ook zo'n 1 kunnen halen![]()
![]()
maar goed, iedereen maakt domme keuzes![]()
zoals ik, ik heb vorig jaar een nieuwe computer voor 1500 euro gekocht![]()
als ik dat niet had gedaan had ik nu deze kunnen kopen![]()
maar goed, iedereen maakt wel eens een fout
Hmmquote:Op zondag 7 januari 2007 21:47 schreef Henk-B het volgende:
Thnx jongens voor alle tips die ik hier krijg!
Hier nog een plaatje van het monster
[afbeelding]
Die zijn wel hendig sjiek.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan wel weer tof, 250cc
feller ja.. maart weinig koppel onderin.. maar ik weet niet hoe dat zit met scooter.. voria enzoquote:Op zondag 7 januari 2007 22:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mja is een heel ander blok, 2takt is wel stuk feller dan 4takt..Denk wel dat deze sneller optrekt eigenlijk..
Semi-futuristisch gedrochtquote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan wel weer tof, 250cc
Wat power vergeleken met 50cc scooters jaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind een motorscooter wel weer geinig, die hebben tenminste wat power. En daarnaast is de Italjet Dragster 180 wel weer een zeer mooie motor
Ja maar koppel is trekkracht en trekkracht is niet recht evenredig aan acceleratie he.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
feller ja.. maart weinig koppel onderin.. maar ik weet niet hoe dat zit met scooter.. voria enzo
uhm ik snapo niet wat je bedoelt .. maar meer koppel is harder optrekken dus wel gelijk?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar koppel is trekkracht en trekkracht is niet recht evenredig aan acceleratie he.
maar de variotechniek zal behoorlijk hetzelfde zijn denk ik..
Oss, dus wel vlakbij.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:34 schreef hardcorebass het volgende:
waar staat die scooter? ik ken hm denk ik, als hij in schijndel of wijbosc staat
nee dan ken ik hem niet, iemand van school hier heeft ook een speedfight 2 zelfde kleuren enzo, ook rond de 8000 gelopen en die vraagt 1300 ofzoietsquote:Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oss, dus wel vlakbij.
Waarvan denk je hem te kennen en door welke kenmerken?
Oke dus de prijs is ook wel redelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee dan ken ik hem niet, iemand van school hier heeft ook een speedfight 2 zelfde kleuren enzo, ook rond de 8000 gelopen en die vraagt 1300 ofzoiets
Waar woon je zelf eigenlijk?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oss, dus wel vlakbij.
Waarvan denk je hem te kennen en door welke kenmerken?
die ook geloof ik, midden 2005 zoietsquote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke dus de prijs is ook wel redelijk.
Deze is van 2005.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
Wcooter![]()
Had even geen zin om mn best te doen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
Wcooter![]()
Had even geen zin om mn best te doen.
zatersdag? ben ik vrijquote:Op maandag 8 januari 2007 10:05 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag ff 't 3e aan het spijbelen ATM, en vanmiddag 2 uur gym (7e en 8e) spijbelen.
Gym is toch geen fuck aan
Misschien kan ik nog wel ff aan m'n brommer kloten.
FS! Jij moet ook nog is ff langskomen.
Geen probleem, bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 8 januari 2007 12:42 schreef saaw het volgende:
heb een hoop echte bagger verwijderd
beetje netter houden hier, anders gooien we jullie wel naar de SC
Gewoon 1 om normaal op te rijden en de ander om op te crossen ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 16:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denk dat ik dan toch maar een crossbrommer/ motor voor erbij moet kopen idd.![]()
![]()
Koop dan gewoon een crossmotor, hij woont toch in the middle off nowhere en offroad boeit het ook niet echt of het een motor of brommer is als je word aangehoudenquote:
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef Ipho het volgende:
Kut kikker Sander.
zomg123 wat is er danquote:Op maandag 8 januari 2007 16:45 schreef saaw het volgende:
als jullie niet heel snel normaal gaan doen heb ik ook nog wel een andere oplossing voor jullie gezeur hoor
ik zeg helemaal nie dat jullie naar de PUB SC moeten, ik zeg alleen dat jullie hier een KLEIN beetje normaal moeten doen
laatste waarschuwing!
Dat gele bordjequote:Op maandag 8 januari 2007 16:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)MuPDB83mY6Xt3k4rbPg7
Wahahaha!![]()
![]()
Eigenaar zit ook op derbi club.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:41 schreef no1uknow het volgende:
Jezus kijk dit dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's wel heel erg![]()
Setup:
Blok : kickblok Tuned @ polini
Cil : 65 cc polini
Kop : 50 cc HD
Carb : 22 mm Dellortho
Membraan : 4kleps malossi
Bougie : malossi denso
Filter : Twin air / Malossi E13
Ontsteking : HPI 2004
Twvh : 15-45
Dit is offtopic he, kan echt niet het is een brommer topic geen moter topic.quote:
Ow sorry word ik nu gebannedquote:Op maandag 8 januari 2007 16:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dit is offtopic he, kan echt niet het is een brommer topic geen moter topic.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:53 schreef saaw het volgende:
[..]
niet in PUB
hier is 1 SC en dat is niet het brommertopic
open in PTA maar een brommer SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |