Is van Niet Uit Het Raam, en er hoort nog een stukje achter, zie hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef Leah het volgende:
Nee, geen idee. Ik kwam het ooit eens tegen en heb het opgeslagen.
Ik wist niet dat dat een vereiste wasquote:
Jee, dat laatste stukje is wel essentieel voor de tekst eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Is van Niet Uit Het Raam, en er hoort nog een stukje achter, zie hier.
Waar wil je ze hebben ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een vereiste was![]()
Zie profielquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:56 schreef Leah het volgende:
Waar wil je ze hebben ?
Kim vond het prachtig en kraaide van plezier. Djeez vond het ook leuk om te zien hoeveel plezier Kim had.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:36 schreef bixister het volgende:
leuk ingrid! gezellig is dat he, met je kindje voorop. hoe vond kim 't?
Tuurlijk wel! Als ik het durf...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:54 schreef p_iglet het volgende:
Wat knap ingrid dat je bent gaan fietsen met Kim...
En wat fijn dat ze het zelf ook leuk vond. Hopelijk hebben jullie vanaf nu nog veel meer fietsplezier samen.
Dat ga ik echt NOOOOOIT durven![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:09 schreef p_iglet het volgende:
Hihi nee hoor, ik ben echt een gevaar op een fiets in me uppie, laat staan met zijn 2en...
Ik ben zo'n doos die gerust omvalt als ze remt voor een stoplicht enzo...
Ik heb besloten dat ik van het geld wat ik gespaard had om mijn rijbewijs te gaan halen, gewoon een 3 wiel bak fiets koop... VEEEL stabieler...
hihi maximum laadvermogen 150 kilo las ik bij sommigen, dat moet nog lukken tochquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:21 schreef Anitra het volgende:
BakfietsenMag ik dan ook in jou bak zitten p_iglet?
Dat is ook een hele mooiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:33 schreef linda856763 het volgende:
Zwanger zijn vond ik ook *piep* met af en toe een roze vonkje, en moeder zijn ismet af en toe een donker wolk(je).
Zijn die er ook voor kindjes of zijn ze net zo groot als de normale?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:17 schreef Rottdog het volgende:
Zoë heeft met de kerst een pandora armbanje gekregen met een paardje eraanBinnenkort even haar naam gaan halen met van die leuke stoppertjes er tussen.
Mooie fiets Anita, zonde
Die zijn er dus ook voor kindjes met allerlei leuke afbeeldingen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zijn die er ook voor kindjes of zijn ze net zo groot als de normale?
Aah, die is schattigquote:
haha, be, en dan krijg je een meisje dat niet langer dan 5 minuten dr kleren heel en schoon houdt en absoluut niet van dat getut houdtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, sportief... ehm... dat moet het dan gaan worden he!![]()
M'n moeder en ik hebben ons helemaal uitgeleefd!![]()
Bedelarmbandje met 3 bedeltjes eraan, een clowntje, een beertje en... een schaapje want ze slaapt alleen maar met haar slaapschaap.En toen dachten we klaar te zijn...
![]()
Niet dus... we hebben ook nog heel tuttig een ringetje voor d'r gekocht.
Ze is helemaal weg van mijn moeder d'r armbanden, kettingen en ringen dus dan ook maar een ringetje voor madam.
Zo leuk!
En dan denk ik meteen: ik wil ook ooit wel een meisje hoor!Zo leuk om mee te tutten enzo. hihi.
wat een prachtige foto van jou in het wedstrijdtopic zeg !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:16 schreef Anitra het volgende:
Lady-wrb klopt helemaal! Ik zat vannacht ff bij H&M te pluizen voor mezelf en zag zulke leuke dingen voor Djen en ik wou van alles kopen en voor Djulian had ik 1 leuk/stoer setje gezien. Ik heb uit eindelijk maar niks besteld
M@x foto komt er na het eten aan
Oh vast. Als ze ook maar een klein beetje op mij lijkt gaat dat idd zo zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha, be, en dan krijg je een meisje dat niet langer dan 5 minuten dr kleren heel en schoon houdt en absoluut niet van dat getut houdt
en ik ken nog wel een nadeel van meisjes: je gaat eraan failliet.
jongensspullen (en bedoel ik leuke jongensspullen) zijn in vergelijking met die enorme rijen leuke meisjesspullen zwaar in de minderheid.
als ik een meisje had gehad, had ik kledingkasten tekort gekomen.
Thanks!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een prachtige foto van jou in het wedstrijdtopic zeg !
Ah joh is prima, ik ga toch nog niet meteen boekenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:13 schreef reese.com het volgende:
Diaan en p_iglet, ik wil jullie even laten weten dat ik nog wel voor jullie aan het kijken ben hoor maar druk druk druk enzo maar het komt echt.
Doe rustig aan. Beterschap.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah joh is prima, ik ga toch nog niet meteen boeken
Zow weer terug dus uit het Hoge Noorden, het was erg gezellig. Ik was alleen gisterenavond heel erg benauwd en viel pas ron 3 uur/half 4 in slaap en was er vanmorgen rond 11 uur met een fikse hoofdpijn eruit. Toen we thuiskwamen vanmiddag ben ik meteen naar bed gegaan en ben er net uitbijna 3 uur geslapen....... gelukkig is de hoofdpijn wat minder en de benauwdheid zo goed als weg. Peaceman is even lekker patatjes kopen en we gaan zo lekker tv kijken....
![]()
heb wat last van mn arm, ga nu dus nog maar even liggen en morgen bijlezen...
dat vraagt om :quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef Ingrid19 het volgende:
Vanmiddag minimeet gehad met Noli. Was gezellig! Bedankt voor de kleertjes!![]()
he zeg, kijk je uitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah joh is prima, ik ga toch nog niet meteen boeken
Zow weer terug dus uit het Hoge Noorden, het was erg gezellig. Ik was alleen gisterenavond heel erg benauwd en viel pas ron 3 uur/half 4 in slaap en was er vanmorgen rond 11 uur met een fikse hoofdpijn eruit. Toen we thuiskwamen vanmiddag ben ik meteen naar bed gegaan en ben er net uitbijna 3 uur geslapen....... gelukkig is de hoofdpijn wat minder en de benauwdheid zo goed als weg. Peaceman is even lekker patatjes kopen en we gaan zo lekker tv kijken....
![]()
heb wat last van mn arm, ga nu dus nog maar even liggen en morgen bijlezen...
Dat laatste stukje geeft min of meer mijn gevoelens weer voor mijn kinderen. Ik ben continue bang, voor alles wat ze kan overkomen, voor alles wat mij kan overkomen, voor alles wat Eloise kan overkomen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Leah het volgende:
[..]
Jee, dat laatste stukje is wel essentieel voor de tekst eigenlijk..
Het maakt je gewoon afschuwelijk kwetsbaar, vind ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat laatste stukje geeft min of meer mijn gevoelens weer voor mijn kinderen. Ik ben continue bang, voor alles wat ze kan overkomen, voor alles wat mij kan overkomen, voor alles wat Eloise kan overkomen.
Totdat ik ze vastpak, en de onbesuisde liefde voel.
Kom ik hou je even vast,
ben ik even niet meer bang.
Dan kun je voelen wat ik voel
met jouw lachen op mijn wang.
Oh echt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:52 schreef jessie het volgende:
Beherkenbaar.
Wij gingen toch naar de film he vanmiddag?![]()
Wij? Welneeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef m@x het volgende:
Wat zijn we eigenlijk kinderachtigHeerlijk!
Schat, zullen we naar een horrorfilm gaan kijken zeg jij voortaan als je naar de Ikea wilt zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef jessie het volgende:
Volgende keer weer lekker met me vriendin naar de film. En als ik wat van ikea nodig heb weet ik nu hoe ik het aan moet pakken inderdaad
foto?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:14 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Je moet niet liggend een slok drinken nemen want dan verslik je je en komt het drinken je neus uit
Ik help graag een ander als het voor mezelf al te laat is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef Lishe het volgende:
Hahaha, mama van Pepijn, dank voor de tip!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef jessie het volgende:
O erg Rottdog. Nu heb ik dat niet meer, maar in het begin had ik dat ook zo vaak. Of dan niet willen praten, maar dat ineens vergeten waardoor je toch weer wat als 1e zegt.
Voor Geer had ik iemand die alles met me eens was, niks voor mij. Maar dit is het andere uiterste hoorWij hebben nooit diepgaande ruzie's. Maar kunnen het gewoon nooit eens worden. Niet over hoe de afwas weg te zetten, de stand van de droger, de kleur van de muren, inrichting huis, het waar opbergen van spullen, keuze's van films
, wat er op de tv komt enz enz enz
![]()
![]()
Maar joh, elk huisje heeft zijn kruisje, toch? Zeg ja, zeg ja, zeg ja. Anders open ik wel een topic in r en p hoor
Ruilen? Het idee op zich klinkt ideaal, maar ik kan me wel voorstellen dat het je irriteert. Net alsof jij niks doet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:19 schreef Lishe het volgende:
Als we toch uit de school aan het klappen zijn... Onze ruzies gaan meestal als volgt.
Lief komt thuis. Ik was al thuis, want vrij. Dan gaat hij als een gek opruimen, de vaatwasser in- dan wel uitpakken, doekje over tafel, was in de wasmachine. En ik zit er dan bij en kijk ernaar. En dan kook ik vanbinnen want dat voelt alsof hij zegt:" Heb je nou weer niks gedaan???" Terwijl ik de tafel al 3 keer leeg heb geruimd, net bezig was met eten koken dus aanrecht vol, net een was uit het machine heb. En daar kan ik dus echt niet tegen.
Hij kwam me net wel zoenen al.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:23 schreef jessie het volgende:
BE Nu een gezellig weekend bij de ouwerkerkjes dus
Lishe, ik snap wel wat je bedoelt ja hoe dat over kan komen. Maar ik zou er lekker van genieten en als hij langsloopt mijn benen even omhoog doen zodat hij de kruimeltjes onder mijn voeten ook weg kan halen
't Is dat ik weet dat stinkie geen broer heeft, laat staan een tweelingbroer maar het had gekund!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:25 schreef jessie het volgende:
En wat dacht je als hij vraagt zullen we een boodschappenbriefje maken. En als je dan zelf niks zegt, zegt hij ook niks. Ik zeg nu als hij het vraagt dan ook vaak alleen maar "ja hoor"En dan moeten we vaak ook wel weer samen lachen.
Nu wil het geval dat Geer wel een tweelingbroer heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't Is dat ik weet dat stinkie geen broer heeft, laat staan een tweelingbroer maar het had gekund!
Oh nee, stinkie staat te trappelen om naar SawIII te gaan.
Dan zou ik dat glas een week op het balkon moeten zetten of iets dergelijks om te kijken hoe het houdt. Ik ga het morgen wel bij pipoos vragen als ik tenminste mezelf het bed uitgeschopt krijg. Dan is nu gaan slapen wel een idee. Slaap lekker allemaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:38 schreef Rottdog het volgende:
Als je het nu eens uitprobeerd op een thee glas ofzo.
Zou het wel proberen anders ook zo zonde voor pepijn, trustequote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:43 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Dan zou ik dat glas een week op het balkon moeten zetten of iets dergelijks om te kijken hoe het houdt. Ik ga het morgen wel bij pipoos vragen als ik tenminste mezelf het bed uitgeschopt krijg. Dan is nu gaan slapen wel een idee. Slaap lekker allemaal.
Dat klopt wel ongeveer jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
hoe groot is dat ding dan? ik heb echt zo'n strandbalgrootte in gedachten.
die van mij komt binnen kijkt eens rond en zegt: wat heb je eigenlijk gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:19 schreef Lishe het volgende:
Als we toch uit de school aan het klappen zijn... Onze ruzies gaan meestal als volgt.
Lief komt thuis. Ik was al thuis, want vrij. Dan gaat hij als een gek opruimen, de vaatwasser in- dan wel uitpakken, doekje over tafel, was in de wasmachine. En ik zit er dan bij en kijk ernaar. En dan kook ik vanbinnen want dat voelt alsof hij zegt:" Heb je nou weer niks gedaan???" Terwijl ik de tafel al 3 keer leeg heb geruimd, net bezig was met eten koken dus aanrecht vol, net een was uit het machine heb. En daar kan ik dus echt niet tegen.
Gaan toch niet hokken hequote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Rewimo het volgende:
Moet ik eerst nog even een tuin scorenMaar dat moet in de loop van dit jaar gaan gebeuren.
ik heb ze hier alledrie op dvd liggen (ik ga er dus niet naar kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wist ik Jessie, van die tweelingbroer, daarom zei ik het.
Enneh... Saw... wij moeten 2 nog zien geloof ik.
dat is dan ook altijd mijn antwoordquote:Op zondag 7 januari 2007 00:07 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb, echt waar
Dan moet je echt gewoon zeggen "niks"
het kan niet in de vaatwasser hoor, vanwege de temperatuur.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:35 schreef bixister het volgende:
geen idee, maar als het echt in de vaatwasser kan dan kan 't ook wel een regenbuitje verdragen lijkt mij.
we zijn net weer thuisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Aah, die is schattig![]()
Wij gaan pas 24 februari Belana. Weet je al wie er bij jullie te gast zijn? Bij ons Jan Jaap van der Wal en verder een cabaretier die ik niet ken en Pierre Wind. Wel laten weten hoe het was hoor.
Ik heb morgen een zusjesdag. Samen met mijn zusje stadten, naar de film en een hapje eten![]()
Hier, een verhaaltje voor het slapengaanquote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die van mij komt binnen kijkt eens rond en zegt: wat heb je eigenlijk gedaan vandaag?
dat is genoeg om mij op de kast te krijgen.
Ik wil naar bed maar dan krijg ik commentaar dat het niet gezellig is...alsof het dat nu wel is terwijl ik acher de pc zit en hij voor de TVquote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik zou naar bed maar kan niet slapen![]()
Arme barquote:Op zondag 7 januari 2007 01:28 schreef _evenstar_ het volgende:
*sleutel pakt en bar opentrekt![]()
zelf bediening vanavond![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef _evenstar_ het volgende:
wie nathanael?
Die van mij dus ook niet he... En daar word ik dan soms alleen nog maar bozer vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef bixister het volgende:
ik ben wel degene die soms kan mokken maar G laat zich simpelweg niet manipuleren/verleiden tot ruzie
Dank je wel M@xquote:Op zondag 7 januari 2007 08:58 schreef m@x het volgende:
Oh ja, mama_van_pepijn, die glasverf wordt wat 'permanenter' als je het afbakt in de oven. Volgens mij kan het dan nog steeds niet in de vaatwasser maar je kan het dan wel met een sopje afspoelen.
Ik vrees dat we het toch gaan proberen jaquote:Op zondag 7 januari 2007 00:07 schreef jessie het volgende:
Ga je verhuizen Rewimo?
......samenwonen.........of na al deze verhalen juist niet
lol
Niet vrezen maar lekker van genieten, leuk zegquote:Op zondag 7 januari 2007 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het toch gaan proberen ja
Ehm... ertussenin met een flinke bocht, we willen naar Duitsland, net over de grens bij Arnhem/Nijmegenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi Phluph, standby!
Rewimo! Wat leuk!En wat spannend vooral! Weten jullie al waar? Rozendaal of Haarlem?
Of er tussenin?
In principe willen we na de zomervakantie die kant op verhuizen. qltel zou er al eerder heen gaan om te verbouwen waar nodig.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:46 schreef phluphy het volgende:
Leuk Rewimo ! Mooie huizen in Duitsland hoor, veel meer ruimte, ook met tuinen en zo.![]()
Spannend, op welke termijn zou e.e.a. moeten gaan gebeuren?
Hmmm, dat is dan een beetje jammer.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:46 schreef Rewimo het volgende:
Christan is niet blij, maar dat wordt vooral gevoed door mijn moeder
Dat is 'mquote:Op zondag 7 januari 2007 08:30 schreef phluphy het volgende:
Syrena, elke keer als ik op familiebezoek in 't Zuije ga en ik kom langs die sportschool bij de rotonde in Elsloo vraag ik me af of dat "jouw" sportschool is? Ik weet wel dat je niet uit Elsloo komt, maar het is natuurlijk wel vlakbij, en het ziet eruit als een gigantische sportschool.![]()
Doe mij ook zo'n huis met zo'n tuinquote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Dit is de tuin van een huis waar we volgende week gaan kijkenKlik voor grotere versie. Daar kan die vogelbol best bij
[afbeelding]
Duitsland dusquote:
Ik heb niks gezegd over "beetje eng"quote:Op zondag 7 januari 2007 12:09 schreef Syrena het volgende:
Zo, verder gelezen, Rewimo gaat samenwonen!!!![]()
![]()
Superleuk! (en dat beetje eng snap ik goed
)
Ik zou eerder Belgie overwegen maar daarvoor moet ik bij B-M wezen, over hoe riant tuinen daar zijnquote:
Nee dat is idd geen optie voor jullie...quote:Op zondag 7 januari 2007 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Dezelfde school is niet zo'n optieBeetje ver
Maar eventueel is een school in NL wel te doen. Het hangt een beetje van onze indruk van de Duitse school af.
Hups onder de koude kraan en evt. wat tandpasta erop, dat haalt de brand eruit. En natuurlijk eenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:36 schreef reese.com het volgende:
Grrr verbrand ik toch mooi mijn vinger aan de ovendeur![]()
Het water loopt me nu al in de mond.quote:Dungesneden, gerookte heilbotfilet met een brandade van witvis en een paprikadressing
Een salade met hertenham, vlierbessenjam en een sesamkoekje
Herfstsalade met een korstdeegbakje gevuld met geitenkaas-truffeltapenade en gemengde noten*
Paddestoelenbouillon met herfstgarnituur*
Licht gebonden vissoep met reepjes gerookte paling
Gebakken kabeljauwloins gegratineerd met kerrieroom, waarbij een groente julienne en tagliatelle
Wildzwijnsmedaillons met een jachtsaus van champignons, zilveruitjes en spekjes
Een lasagne van verschillende soorten bospaddestoelen met gefrituurde schorseneren en een essance van stoofperen*
Gegerilde runderentrecôte met aardappeltaart, rode uiencompôte en een jus de veau
Speculaas-tiramisu met vanille-ijs en een kaneellikeurtje
Een trio van chocolade-ijs met een zachte advocaatsaus
Huhquote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ze waren stinkie vergeten uit te nodigen voor het kerstdiner op zijn werk.
Detacheerder. En het mailtje ging alleen naar de mensen met mailadres van het bedrijf. Foutje van de secretaresse die zelf al belde met 1000 maal excuses enzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh![]()
Wel leuk, klinkt allemaal lekker
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:19 schreef Lishe het volgende:
Vriendje hier heeft vandaag al zeker drie keer gezegd dat hij het zo'n geweldig weekend vond! Die mening deel ik volledig en ik denk dat Isa er niet anders over denktquote:Op zondag 7 januari 2007 15:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:Zo sinds vanmorgen half 4 op Zeeuwsche bodem.
Een onwijs leuk gezellig weekend gehad, gelachen gehuild geruzied, gepraat gediscusseerd.
En onwijs genoten van Isaen ook weer enorm moeilijk, heb Thijs enorm gemist, en ergens voelde ik zijn aanwezigheid.
Sjeen vriendje en Isa ook nog hier keertje bedankt
Vanmorgen 3 koningen gevierd in de kerk, en bij Thijs geweest, waar we beren terug recht konden zetten.
Morgen komt er een Teletubbie bij
In de buurt van Nijmegen ongeveer. Kleve en omgeving.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:29 schreef _evenstar_ het volgende:
rewimo en qltel wat gaaf, waar ergens in duitsland zoeken jullie?
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Een onwijs leuk gezellig weekend gehad, gelachen gehuild geruzied, gepraat gediscusseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |