Is van Niet Uit Het Raam, en er hoort nog een stukje achter, zie hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef Leah het volgende:
Nee, geen idee. Ik kwam het ooit eens tegen en heb het opgeslagen.
Ik wist niet dat dat een vereiste wasquote:
Jee, dat laatste stukje is wel essentieel voor de tekst eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Is van Niet Uit Het Raam, en er hoort nog een stukje achter, zie hier.
Waar wil je ze hebben ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een vereiste was![]()
Zie profielquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:56 schreef Leah het volgende:
Waar wil je ze hebben ?
Kim vond het prachtig en kraaide van plezier. Djeez vond het ook leuk om te zien hoeveel plezier Kim had.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:36 schreef bixister het volgende:
leuk ingrid! gezellig is dat he, met je kindje voorop. hoe vond kim 't?
Tuurlijk wel! Als ik het durf...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:54 schreef p_iglet het volgende:
Wat knap ingrid dat je bent gaan fietsen met Kim...
En wat fijn dat ze het zelf ook leuk vond. Hopelijk hebben jullie vanaf nu nog veel meer fietsplezier samen.
Dat ga ik echt NOOOOOIT durven![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:09 schreef p_iglet het volgende:
Hihi nee hoor, ik ben echt een gevaar op een fiets in me uppie, laat staan met zijn 2en...
Ik ben zo'n doos die gerust omvalt als ze remt voor een stoplicht enzo...
Ik heb besloten dat ik van het geld wat ik gespaard had om mijn rijbewijs te gaan halen, gewoon een 3 wiel bak fiets koop... VEEEL stabieler...
hihi maximum laadvermogen 150 kilo las ik bij sommigen, dat moet nog lukken tochquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:21 schreef Anitra het volgende:
BakfietsenMag ik dan ook in jou bak zitten p_iglet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |