Morgen(vandaag) op Talpa/Tien van 21:00 tot 23:10.quote:De omstreden Duitse anatoom Gunther von Hagens, van de tentoonstellingen met opengewerkte lijken, voert live sectie uit op een aantal lichamen.
Hij legt uit hoe allerlei menselijke systemen werken.
Daarom vind ik ook niet dat dit soort shit allemaal maar moet kunnen, ze moeten zo'n vent echt aanpakken, die mensen op sensatievolle manier zo voor amusement gebruikt. Lijkt me niet dat ze zich daarom aan de wetenschap ter beschikking gesteld hebben (of komt hij op een andere manier aan die lijken?)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef Repeat het volgende:
Been there, done that
Maar dit is natuurlijk wel ranzige sensatietv van de bovenste plankEcht zoals je alleen ziet bij sbs en nu dus ook bij talpa.
Echt, wat is er mis de de tv in ons land, je kan de tv niet aanzetten of er is een "documentaire" over mannen met een te kleine lul, of een te grote lul, of een afgehakte lul, of sexlessen, of dit soort shit, of andersoortige brute moorden op sbs ofzo. Pleur op en ga goeie tv maken
Wat DJ Hitler zegt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef Repeat het volgende:
Been there, done that
Maar dit is natuurlijk wel ranzige sensatietv van de bovenste plankEcht zoals je alleen ziet bij sbs en nu dus ook bij talpa.
Echt, wat is er mis de de tv in ons land, je kan de tv niet aanzetten of er is een "documentaire" over mannen met een te kleine lul, of een te grote lul, of een afgehakte lul, of sexlessen, of dit soort shit, of andersoortige brute moorden op sbs ofzo. Pleur op en ga goeie tv maken
Wat ben jij toch diep en diep triest.quote:
Mja indeed, het gemiddelde Talpa-publiek kan het echt geen bal schelen wat de ligging van de n. laryngeus recurrens ten opzichte van de aortaboog is etc. Dus gewoon sensatie-tv, want wat ze hier 'leren' kan je ook uit een average anatomieboek halen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook niet dat dit soort shit allemaal maar moet kunnen, ze moeten zo'n vent echt aanpakken, die mensen op sensatievolle manier zo voor amusement gebruikt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:00 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Mja indeed, het gemiddelde Talpa-publiek kan het echt geen bal schelen wat de ligging van de n. laryngeus recurrens ten opzichte van de aortaboog is etc. Dus gewoon sensatie-tv, want wat ze hier 'leren' kan je ook uit een average anatomieboek halen...
Er wordt ook wel gezegd dat er wel mensen zijn die zichzelf hiervoor aanmelden, er zou zelfs een wachtlijst te zijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook niet dat dit soort shit allemaal maar moet kunnen, ze moeten zo'n vent echt aanpakken, die mensen op sensatievolle manier zo voor amusement gebruikt. Lijkt me niet dat ze zich daarom aan de wetenschap ter beschikking gesteld hebben (of komt hij op een andere manier aan die lijken?)
Voor dat programma van hem zeker dan? Want de hoeveelheid mensen die zichzelf afstaan aan de wetenschap zijn nou niet echt bijzonder veel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:26 schreef Étoile het volgende:
[..]
Er wordt ook wel gezegd dat er wel mensen zijn die zichzelf hiervoor aanmelden, er zou zelfs een wachtlijst te zijn?
Neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |