Heb wel besloten te minderen. Dan erger ik me ook minder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Scherp maar het waren wel weken.
Niettemin welkom terug.
Soms is het inderdaad beter voor de bloeddruk en opzich is het best makkelijk vol te houden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heb wel besloten te minderen. Dan erger ik me ook minder.
Speciaal voor EG:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ook mooi.........Lekker rustig.....Maar ik hou juist ook weer van hele harde muziek, maakt niet uit wat....
quote:"Du Riechst So Gut"
Der Wahnsinn
ist nur eine schmale Brucke
die Ufer sind Vernunft und Trieb
ich steig dir nach
das Sonnenlicht den Geist verwirrt
ein blindes Kind das vorwarts kriecht
weil es seine Mutter riecht
Ich finde dich
Die Spur ist frisch und auf die Brucke
tropft dein Schweiss dein warmes Blut
ich seh dich nicht
ich riech dich nur Ich spure Dich
ein Raubtier das vor Hunger schreit
wittere ich dich meilenweit
Du riechst so gut
du riechst so gut
ich geh dir hinterher
du riechst so gut
ich finde dich
- so gut
ich steig dir nach
du riechst so gut
gleich hab ich dich
Jetzt hab ich dich
Ich warte bis es dunkel ist
dann fass ich an die nasse Haut
verrate mich nicht
oh siehst du nicht die Brucke brennt
hor auf zu schreien und wehre dich nicht
weil sie sonst auseinander bricht
Du riechst so gut
du riechst so gut
ich geh dir hinterher
du riechst so gut
ich finde dich
- so gut
ich steig dir nach
du riechst so gut
gleich hab ich dich
Du riechst so gut
du riechst so gut
ich geh dir hinterher
du riechst so gut
ich finde Dich
- so gut
ich fass dich an
du riechst so gut
jetzt hab ich dich
Du riechst so gut
du riechst so gut
ich geh dir hinterher
Hier blijft de bloeddruk het laagst.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad beter voor de bloeddruk en opzich is het best makkelijk vol te houden.
Gewoon niet hier komen.
Zeg, zal ik die banaan van je eens steken daar waar de zon niet schijnt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Napalm en EchtGaafWat een lief stel.
Dus volgens Christenen heeft god hun moeder gepenetreerd?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
aha, daar komt het vandaan.
Leuke site, met handige weetjes:
[..]
quote:Want Gij bezit mijn nieren; Gij hebt mij in mijner moeders buik bedekt.
Elke moeder was al van hem. Hij heeft veel armen en hij is goed voor dierenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dus volgens Christenen heeft god hun moeder gepenetreerd?
[..]
Nooit meer pijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hahahaha, zo'n geloof is echt ideaal.
quote:It may be that believers will be privileged to enjoy their beloved pets as well as all of the other types of animals that we now have to view from behind bars at the zoo.
Wow. Ik wil wel 's een leeuw aaien. Snel het evangelie verkondigen en voor de trein springen dan maar. De aarde is toch kutquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Do you think there will be animals in heaven?
There is no specific Biblical proof that animals have a soul or an afterlife. Animals, though, are part of God’s perfect and wonderful creation and as such, they bring glory to Him. Heaven is likely to contain all of the best of God’s handiwork, and more. It may be that believers will be privileged to enjoy their beloved pets as well as all of the other types of animals that we now have to view from behind bars at the zoo.
Ken je deze? Zowat alle plaatjes aan een stuk gemixt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef Godslasteraar het volgende:
mmm, Rammstein
Wat zou dat more zijn?quote:Heaven is likely to contain all of the best of God’s handiwork, and more
zoiets als and stuff gok ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat zou dat more zijn?
Het doet een beetje denken aan je lievelingsfilm op dvd en more in de vorm van een bonus dvd.
Daar moet je dan heel je leven op wachten. Sadisme dat is hetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef Aoristus het volgende:
zoiets als and stuff gok ik
zekers, daar zijn ze voor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wow. Ik wil wel 's een leeuw aaien. Snel het evangelie verkondigen en voor de trein springen dan maar. De aarde is toch kut.
and more.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zekers, daar zijn ze voor.
Je bent klaar voor verzorgingshuis het hemeltje
nee, die kende ik niet, maar ik heb alle cd's, dus ...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ken je deze? Zowat alle plaatjes aan een stuk gemixt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:49 schreef Godslasteraar het volgende:
voor liefhebbers van Rammstein kan ik ook deze aanbevelen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hanzel und Gretyl
Wordt het een keer warmer weer is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:15 schreef Godslasteraar het volgende:
Noordzee wordt nieuwe Rivièra door opwarming aarde
zit ik even op de juiste plek!![]()
Zeg, waarom vroeg je eigenlijk of ik die passage herkende?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef sigme het volgende:
"Rabarber rabarber"
Hij wil de komende oudejaarsconference houden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Leon's bijdrage voor deze Elsevier is niets meer dan een scheldpartij. Op iemand die het verdiende natuurlijk, maar nog steeds een scheldpartij. Jammer.
Laten we het hopen, dan hoeven we dit jaar niet tegen die 2 AIDS-patiënten aan te kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij wil de komende oudejaarsconference houden?
Wat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
PETA.
Hahahahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vee believe in naasin, lebovski!
Om niks anders dan dat ik me afvroeg of je het zou herkennen. Ik weet dat je het destijds gelezen hebt, en nog een keer op teruggekomen bent, omdat iemand (in het echt) het bestond te zeggen dat de waarheid wel in het midden zou liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zeg, waarom vroeg je eigenlijk of ik die passage herkende?
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/133053/index.htmlquote:De grondlegger van de psychoanalyse, Sigmund Freud, kon zijn driften niet beheersen en had een relatie met de jongere zus van zijn vrouw.
Dat is een gezonde interesse. Ik denk dat je geen afwijking hebt, al kan ik dat natuurlijk niet staven. Pardon, ''onderbouwen.''quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Om niks anders dan dat ik me afvroeg of je het zou herkennen. Ik weet dat je het destijds gelezen hebt, en nog een keer op teruggekomen bent, omdat iemand (in het echt) het bestond te zeggen dat de waarheid wel in het midden zou liggen.
Ik ben vaak benieuwd naar wat mensen onthouden, hoe lang, hoe veel, hoe veel details iemand van omliggende zaken te berde brengt naar aanleiding van één gegeven, etc.
Omdat ikzelf van die rare dingen onthoud, vind ik. Zoals dat stukje wat ik laatst opgroef, waarin jij me kapittelde over het gebruik van 'es' in plaats van 'eens'. Bij nazoeken vond ik dat ik dat redelijk gedetailleerd onthouden had. Ik probeer er wel eens achter te komen of dat gebruikelijk is, of een rare afwijking van mij.
PETA is gewoon een legale organisatie die protesteert bij fastfoodbedrijven, bijvoorbeeld. Officiëel dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:12 schreef Apropos het volgende:
(Een vraag stellen onder bescherming van een Supermanteken, hoe majestueus!)
PETA is iets met kooien openbreken, toch?
Die vraag moet je omdraaien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/133053/index.html
Hm, wat zou dat zeggen over zijn dromen?
Hoe protesteert men zoal?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
PETA is gewoon een legale organisatie die protesteert bij fastfoodbedrijven, bijvoorbeeld. Officiëel dan.
Met fluitjes?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Op allerlei, soms irritante wijzen.
Ik vind staven mooier. Is onderbouwen beter?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is een gezonde interesse. Ik denk dat je geen afwijking hebt, al kan ik dat natuurlijk niet staven. Pardon, ''onderbouwen.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |