We zijn het misschien wel eens eensquote:
Moet je Tijger_M eens aanschrijven, waar je dan een beetje fatsoenlijk terecht kanquote:[..]
Wellicht keer er ik nog weleens terug. Maar dan wel met een grote bak met poen.
Ja, nou, ik heb 'm zoiets als twee en een half jaar, en hij kostte 160 euro. Dus hij is sowieso z'n geld waard geweest.quote:[..]
Da's toch klote, want als je tweedehands laptopscherm kapot gaat kun je hem in de meeste gevallen wel bij de vuilnisbak zetten.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef sigme het volgende:
Moet je Tijger_M eens aanschrijven, waar je dan een beetje fatsoenlijk terecht kan.
quote:
Shhhhhhhhhhhhhh....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef sigme het volgende:
Net wat ik dacht. Hij duikt ook net hier op, is 'ie soms een kloontje van je
?
Ben je terug naar Delft gegaan of zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:54 schreef Lemmeb het volgende:
truste
In ene keer goed!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben je terug naar Delft gegaan of zo?
Nee, Delft is nog verrassend sauber. Woon je in het centrum?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:24 schreef Lemmeb het volgende:
In ene keer goed!En ben nog geen asochtoon tegengekomen!
Net erbuiten. Rustig, ruim opgezet volkswijkje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, Delft is nog verrassend sauber. Woon je in het centrum?
Een goede kennis van mij woont naast TNO. Verschrikkelijk burgerlijk, maar verder niet verkeerd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef Lemmeb het volgende:
Net erbuiten. Rustig, ruim opgezet volkswijkje.
Ik zit gelukkig wat dichter bij het centrum. Delft is inderdaad ontzettend burgerlijk, ben ook niet van plan er oud te worden. Maar voor nu is het wel ff lekker.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een goede kennis van mij woont naast TNO. Verschrikkelijk burgerlijk, maar verder niet verkeerd.
Ik bedoelde TNO Zuidpolder, vlakbij de TU. Binnen de Randstad is Delft idd een oase van rust en netheid.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zit gelukkig wat dichter bij het centrum. Delft is inderdaad ontzettend burgerlijk, ben ook niet van plan er oud te worden. Maar voor nu is het wel ff lekker.
de film?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue zweert bij Amélie.
quote:'Aarde warmt van binnenuit op'
De klimaatverandering van de aarde die zich volgens velen aan het voltrekken is, zou wel eens van 'binnenuit' kunnen gebeuren. Dat stelt ex-meteoroloog van het KNMI Paul Citroen.
In het programma 'De Peiling' op Radio NoordHolland zei Citroen gisteren dat de wereldwijde temperatuurstijging te maken kan hebben met een snellere opwarming van de aarde van binnenuit. ''Door het wegpompen van de olielaag is een buffer weggevallen die de hitte van de kern van de aarde gedeeltelijk opving'', aldus de theorie van Citroen.
Hij denk dat het wellicht kan helpen om de weggepompte olie te vervangen door een gelei, die de warmte vasthoudt.
De meeste wetenschappers gaan ervan uit dat de aarde alleen opwarmt omdat door toedoen van de mensheid er steeds meer broeikasgassen de atmosfeer worden ingepompt. Dankzij de broeikasgassen hebben we een aangenaam klimaat op aarde. Ze zorgen er namelijk voor dat de warmte uit de teruggekaatste zonnestralen wordt vastgehouden. Deze opwarmende werking van deze deken wordt het natuurlijke broeikaseffect genoemd. Een teveel aan broeikasgassen zou het natuurlijk effect echter negatief beïnvloeden (opwarming).
Bier?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:52 schreef Reya het volgende:
Brak, kater, etc.
Heb je iig geen vochttekort.quote:
Nog even, en je bent verlost van dit soort aardse kwaaltjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:52 schreef Reya het volgende:
Brak, kater, etc.
quote:„Kwart inwoners VS verwacht dit jaar wederkomst”
WASHINGTON - Een kwart van de Amerikanen zou verwachten dat Christus nog dit jaar wederkomt. Dat meldt de Duitse protestantse nieuwsdienst Idea.
Idea baseert zich op een „representatief” onderzoek van het internationale onderzoeksinstituut Ipsos onder duizend Amerikaanse burgers. Uit dit onderzoek komt naar voren dat 11 procent van de Amerikanen het „zeer waarschijnlijk” acht dat Jezus dit jaar wederkomt, 14 procent „waarschijnlijk.”
Onder evangelicale christenen zou bijna de helft de mening zijn toegedaan dat Jezus „waarschijnlijk” nog dit jaar terugkeert op de wolken des hemels. Bij rooms-katholieken ligt dit percentage op 17 procent, onder niet-religieuze Amerikaanse burgers op 10 procent.
Volgens een kwart van de respondenten is het „niet erg waarschijnlijk” dat Christus dit jaar wederkomt, 42 procent noemde dit „absoluut onwaarschijnlijk.”
Blijkens het Ipsosonderzoek verwachten de meeste Amerikanen dat er dit jaar een terroristische aanslag of natuurramp in de VS zal plaatshebben.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nog even, en je bent verlost van dit soort aardse kwaaltjes.
[..]
10% van de NIET religieuze A. burgers verwacht dat dit jaar Jezus terugkomt.quote:Onder evangelicale christenen zou bijna de helft de mening zijn toegedaan dat Jezus „waarschijnlijk” nog dit jaar terugkeert op de wolken des hemels. Bij rooms-katholieken ligt dit percentage op 17 procent, onder niet-religieuze Amerikaanse burgers op 10 procent.
Ik snap er ook niks van, misschien zijn ze zo bang dat ze zich alvast indekken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
[..]
10% van de NIET religieuze A. burgers verwacht dat dit jaar Jezus terugkomt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |