Gevonden.......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is geen bal op de TV,
alleen een film van Doris Day,
druk hem in en ga maar mee,
ff zoeken........Wel doemaar....weet ik nu...
Dank voor den tip....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef Aoristus het volgende:
Wat heerlijk, dat valse kreng, Hirschi Ali, wordt doorgezaagd in de Leugen regeert. En al die rechtse koppen zich maar verontschuldigen
Wat zou het toch gaaf zijn als die hele Hirschi Ali een gedachtenexperiment blijkt te zijnquote:
Zou ik een groot voorstander van zijn.......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat zou het toch gaaf zijn als die hele Hirschi Ali een gedachtenexperiment blijkt te zijn
Nee, hoor. Helemaal niet wazig.... Ik zou ook tot de Hoge Raad gaan procederen als ik onverhoopt perongeluk met mijn fiets op de Autobahn terecht komt en daarom een bon krijg.......Hoe kan ik immers weten dat ik daar niet mag fietsen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:27 schreef Reya het volgende:
fietser A27
Wat is dit nu weer voor wazig topic?
http://www.news24.com/New(...)1462_2051037,00.htmlquote:Another 'Saddam suicide'
04/01/2007 14:19 - (SA)
Kolkata, India - A 15-year-old girl from eastern India hanged herself in response to the execution of Iraqi dictator Saddam Hussein, police and family members said on Thursday.
"She said they had hanged a patriot. We didn't take her seriously when she told us that she wanted to feel the pain Saddam did during the execution," the girl's father, Manmohan Karmakar, told AFP by phone from the town of Kharda.
He said his daughter, called Moon Moon, had become extremely depressed after watching Saddam's execution on television.
"She kept watching the scene over and again and didn't take food on Saturday and Sunday to protest the hanging," he said.
Police superintendent Pravin Kumar confirmed the suicide, saying the girl had strung herself up from a ceiling fan and was found dead early on Wednesday.
The communist-ruled state of West Bengal has condemned Saturday's execution of Saddam, with thousands of people taking to the streets.
Sapa-AFP
ik begrijp geen reet van je post, maar je bedoelt het vast goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou ik een groot voorstander van zijn.......
en als dat niet lukt........als orb? Of toch maar niet
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik begrijp geen reet van je post, maar je bedoelt het vast goed.
Ik bedoel het ook goed...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik begrijp geen reet van je post, maar je bedoelt het vast goed.
ah, ik dacht meer werktuiglijk, trachten je voor te stellen dat ze nu haar nieuwe gag heeft, zwemmen in een Amerikaanse denktank, met de informatie die door anderen is gesouffleerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook goed...
Wens: AHA is gedachtenexperiment..........is ook mijn wens..........
Stel dat lukt niet: dan zou je hopen dat AHA een orb was....(een geest zonder lichaam=spook )
quote:
Die denktank als soort gouden handdruk: zeker weten.... Ze is/wordt zwaar (inter)nationaal overgewaardeerd is mijn perceptie.... Ze komt bij mij bepaald niet zo intelligent over(middenmotortje, maar wel excuus-allochtoon....en aandoenlijk) . Zeker niet op het sociale vlak.....is een eenling die invloed van anderen niet duldt. Weet ook niet goed wat ze zeggen en zwijgen moet, is tactloos...Ze werd als een soort koningin bij de VVD binnengehaald. Haar "succes" dankt ze aan het ongeleide projectiel gedrag.....Steeds de confrontatie op te zoeken en steeds weer de grenzen van de vrijheid van meningsuiting op te zoeken cq te tarten. En daarmee kwam ze steeds in de kijkert.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ah, ik dacht meer werktuiglijk, trachten je voor te stellen dat ze nu haar nieuwe gag heeft, zwemmen in een Amerikaanse denktank, met de informatie die door anderen is gesouffleerd.
Het zou een schandaal zijn als Hirschi Ali een buikspreekpop voor laffe mannetjes als Leon de Winter en consorten zou zijn en dat die denktank een soort van gouden handdruk blijkt.
Bij elk optreden viel ze me tegen. Ze is een beperkte prater en haar argumentatie vaak onvolledig. Hierdoor vervielen haar optredens in het maken van oneliners. Een beetje a la Verdonk, maar dan minder hard.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die denktank als soort gouden handdruk: zeker weten.... Ze is/wordt zwaar (inter)nationaal overgewaardeerd is mijn perceptie.... Ze komt bij mij bepaald niet zo intelligent over(middenmotortje, maar wel excuus-allochtoon....en aandoenlijk) . Zeker niet op het sociale vlak.....is een eenling die invloed van anderen niet duld. Weet ook niet goed wat ze zeggen en zwijgen moet, is tactloos...Ze werd als een soort koningin bij de VVD binnengehaald. Haar "succes" dankt ze aan het ongeleide projectiel gedrag.....Steeds de confrontatie op te zoeken en steeds weer de grenzen van de vrijheid van meningsuiting op te zoeken cq te tarten. En daarmee kwam ze steeds in de kijkert.....
Hoe ze in the USA is binnengehaald (en awards won) is werkelijk een lachertje.....Stap in de wereld van Poppenkast, toch?
Hee! Ik doe mijn best niet verzuurd te doen en me niet te ergeren.quote:
Absoluut, wat je hier schrijft, is mijn indruk ook altijd van haar geweest. Al had ik best wel een ontiegelijke hekel aan dat mens, juist omdat het vaak om onnodige confrontatie gaat bij Hirschi Ali.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die denktank als soort gouden handdruk: zeker weten.... Ze is/wordt zwaar (inter)nationaal overgewaardeerd is mijn perceptie.... Ze komt bij mij bepaald niet zo intelligent over(middenmotortje, maar wel excuus-allochtoon....en aandoenlijk) . Zeker niet op het sociale vlak.....is een eenling die invloed van anderen niet duldt. Weet ook niet goed wat ze zeggen en zwijgen moet, is tactloos...Ze werd als een soort koningin bij de VVD binnengehaald. Haar "succes" dankt ze aan het ongeleide projectiel gedrag.....Steeds de confrontatie op te zoeken en steeds weer de grenzen van de vrijheid van meningsuiting op te zoeken cq te tarten. En daarmee kwam ze steeds in de kijkert.....
Hoe ze in the USA is binnengehaald (en awards won) is werkelijk een lachertje.....Stap in de wereld van Poppenkast, toch?
Ja, helemaal eens.....Ik kom ook steeds tot die conclusie....Niet raar als ze daarginds (denktank) een keer door het ijs zakt. Hoe zij hier is opgehemeld en is geadoreerd en in the USA werd binnengehaald (zo ongeveer als een koningin) ....dan kan het daar alleen maar tegenvallen.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bij elk optreden viel ze me tegen. Ze is een beperkte prater en haar argumentatie vaak onvolledig. Hierdoor vervielen haar optredens in het maken van oneliners. Een beetje a la Verdonk, maar dan minder hard.
Gewoon af en toe iets lulligs zeggen helpt. Zeker als het je irriteertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hee! Ik doe mijn best niet verzuurd te doen en me niet te ergeren.
Ik heb wel besloten minder tijd op het forum rond te hangen.
Ik denk dat iedereen dit wel eens heeft......Dat is menselijk...Ik moet er ook soms tegen vechten (Sickie ). Maar toch vind ik het wel erg leuk hier. Soms wil ik ook een paar dagen weg, maar hou dat uiteindelijk niet vol......Verslavend als je niet uitkijkt....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hee! Ik doe mijn best niet verzuurd te doen en me niet te ergeren.
Dit neem ik mij ook steeds voor....Maar dat lukt niet echt....Zeker als op TV steeds meer herhalingen komen...quote:Ik heb wel besloten minder tijd op het forum rond te hangen.
Toen ze bij de PvdA zat, (Wiarda Beckman Stichting als ik het goed heb) kwam ze aanvankelijk best sypathiek bij me over.....Toen ze bij de VVd zo gruwelijk hoog van de toren ging blazen kreeg ik direct de van haar....Ze denkt dat ze god zelf is......daar kan ik niet zo goed tegen.....Het kwam daarna ook nooit meer goed.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Absoluut, wat je hier schrijft, is mijn indruk ook altijd van haar geweest. Al had ik best wel een ontiegelijke hekel aan dat mens, juist omdat het vaak om onnodige confrontatie gaat bij Hirschi Ali.
Dat is ook zo. Maar ik sta er versteld van hoeveel mensen er gewoon intrappen.....Best eng.....En met demogagie kom je klaarblijkelijk een heel eind.....quote:Omdat het hier om besturen gaat, vind ik het des te kwalijker als zij haar electoraat heeft bedondert met statements van anderen.
Salò! Nog altijd spijt dat ik niet ben weggelopen in de pauze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is vast nog onschuldig vergeleken bij deze:
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
Bij voorkeur niet te kijken als je nog wil gaan eten
C'est arrivé pres de chez vous, die is me altijd bijgebleven. Kijken, Lemmeb! Buitengewoon vermakelijk .quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vond Delicatessen wel heel leuk. Of bedoel je die niet?
La haine, ijzersterke film.
C'est arrive (accent) pres de chez vous echter gaf me nachtmerries en een blijvende depressie.
Hij is al binnen, incl. de ondertiteling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef sigme het volgende:
C'est arrivé pres de chez vous, die is me altijd bijgebleven. Kijken, Lemmeb! Buitengewoon vermakelijk .
Ik lees altijd graag je filmrecenties, dus ik hoop dat je wil opkalken wat je d'r van vond.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij is al binnen, incl. de ondertiteling.
Jeetje. Gefeliciteerd met nieuw huis, succes met de bezigheden. Ga je naar een betere buurt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Lemmeb het volgende:
Gaat nog wel ff duren, die recensie. Eerst m'n nieuwe huis maar eens inrichten en m'n eigen PC aanzwengelen.
Kan het ook slechter dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeetje. Gefeliciteerd met nieuw huis, succes met de bezigheden. Ga je naar een betere buurt?
recensiequote:Ik heb een aardig geheugen, ik help je wel herinneren aan de recentie .
Eh, ik ben te lang (en te ver) weg om dat te kunnen zeggen. Maar . (Ik hoop dat het je wereldbeeld ten goede komt, en anders kom je maar bij mij in de buurt wonen, dan word je nog beminnelijk ).quote:
Sorry. Ik heb m'n dag niet. Maar corrigeer me gerust, je weet: een ezelin (daarentegen) stoot zich wel een keer of negen, maar na enige herhaling onthoud zelfs ik wat de juiste spelling is. Dus ik juich correcties toe .quote:[..]
recensie
Ook. Maar ik moest m'n oude pand uit en heb dat meteen maar aangegrepen om van stad te wisselen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:13 schreef sigme het volgende:
Ik zal niet vissen naar de nieuwstad. Heb je een nieuwe baan of zo, dat je verhuist?
Van een laptop?quote:Ik heb sterk de indruk tegen een stervend beeldscherm aan te kijken. Het wordt ál streperiger en raarder gekleurd hier.
Niet onverstandig. Je hebt gezien wat je wou zien, denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ook. Maar ik moest m'n oude pand uit en heb dat meteen maar aangegrepen om van stad te wisselen.
Ja. Een oud beestje. Ben er nogal aan gehecht, het is mijn laptop, tweedehands gekocht (zodat ik niet zo voorzichtig hoef te zijn, ik ben niet zo heel voorzichtig van nature).quote:[..]
Van een laptop?
Hirsi Ali, Hirsi Ali...wie was dat ook alweer? Leeft die nog dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef Aoristus het volgende:
Wat heerlijk, dat valse kreng, Hirschi Ali, wordt doorgezaagd in de Leugen regeert. En al die rechtse koppen zich maar verontschuldigen (haar vermeende ghostwriters)
Als slaaf van het westenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hirsi Ali, Hirsi Ali...wie was dat ook alweer? Leeft die nog dan?
Vond ik zelf ook!quote:
Wellicht keer er ik nog weleens terug. Maar dan wel met een grote bak met poen.quote:Je hebt gezien wat je wou zien, denk ik.
Da's toch klote, want als je tweedehands laptopscherm kapot gaat kun je hem in de meeste gevallen wel bij de vuilnisbak zetten.quote:Ja. Een oud beestje. Ben er nogal aan gehecht, het is mijn laptop, tweedehands gekocht (zodat ik niet zo voorzichtig hoef te zijn, ik ben niet zo heel voorzichtig van nature).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |