Over waarom sommige mensen om de haverklap verliefd worden en sommige slechts 2 of 3 keer in hun hele leven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open er een topic over.
Ik zal maar aftrappenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Over waarom sommige mensen om de haverklap verliefd worden en sommige slechts 2 of 3 keer in hun hele leven.
Zijn mensen die vaak zeggen dat ze weer verliefd zijn uberhaupt wel ooit verliefd geweest? Of verwarren ze "iemand erg leuk vinden" soms met verliefdheid?
Is hier ook iemand nog nooit verliefd geweest? Of zou je dat dan niet weten omdat je nog nooit verliefd bent geweest?
Dat is toch de bedoeling van verliefdheid? Dat je onvoorwaardelijk gaat voor een inperfect persoon zodat er zoveel mogelijk kinderen goed worden opgevoed?quote:
quote:
Als je echt verliefd bent dan weet je dat zelf ook wel. Het is imo een vrij heftige geestelijke en lichamelijke reactie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef addictivebeat het volgende:
Dit vraag ik me ook af. Wat is verliefdheid eigenlijk? Hoe voel je je dan?
Mja, maar mocht het niet zo uitpakken als je gehoopt had, krijg je er lang naweën van...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van verliefdheid? Dat je onvoorwaardelijk gaat voor een inperfect persoon zodat er zoveel mogelijk kinderen goed worden opgevoed?
maar geen relatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef Marijke236 het volgende:
Ik ben verliefd, mijn allereerste keer, inmiddels al 3 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |