Zei ik dat het bijzonder was? Ik zei alleen dat je het goed doet als je het resultaat van die afbeelding haalt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef bleiblei het volgende:
Die winst halen in 17 jaar is echt niet bijzonder geweldig hoor .
Je begint notabene in 2003 .
Als je die winst haalt in 17 jaar als je begint in 1950. Das wel knap .
Volgens mij is hiervan de ontwikkeling helaas stopgezet tot ze iemand kunnen vinden die dit wil gaan ontwikkelen.quote:Belangrijkste verbeteringen OpenTTD t.o.v. TTD for Windows:
...
*nieuwe AI (in ontwikkeling)
...
Ik speel tot nu toe alleen MiniIn OpenTTD (heel jammer dat ook hiervan de ontwikkeling is/wordt gestopt...). Misschien binnekort maar eens ttd patch maar eens proberen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:43 schreef Merovingian het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog TTDPatch spelers of doet iedereen aan OpenTTD?
Tja de nieuwe AI zit er wel in, alleen voor bussen. Ik denk dat het nog wel uitgebreid gaat worden, maar pas nadat de nieuwe map array af is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef vanOekelen het volgende:
Uit de OP:
[..]
Volgens mij is hiervan de ontwikkeling helaas stopgezet tot ze iemand kunnen vinden die dit wil gaan ontwikkelen.
[..]
Ik speel tot nu toe alleen MiniIn OpenTTD (heel jammer dat ook hiervan de ontwikkeling is/wordt gestopt...). Misschien binnekort maar eens ttd patch maar eens proberen.
Dan heb je daar inderdaad 0% bij je ratings. Daarom bouw ik ook nooit treinen bij industrieën die maar een klein beetje produceren Wat ik wel heb gehad is dat ik in het begin van het spel op 0% sta omdat je dan nog geen snelle treinen hebt, die dan wel gewoon snel volladen, maar er gewoon meer dan een jaar over doen om van het ene naar het andere station en weer terug te rijden...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:02 schreef allardh het volgende:
Maar ik heb wel eens van die treintjes die in the middle of nowhere bij een station staan te wachten op een heel klein beetje om te vervoeren. Ze wachten dan een jaar (lijden ze dus een jaar verlies), maar dat jaar daarna hebben ze door de afstand dikke winst. Dan krijg je daar 0%.
verslavend ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef Gamer_V het volgende:
Nieuw topic voor een topspel!
snellere treinenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef Lampje_NL het volgende:
Dat van de treinen die er een jaar over doen om van ene station naar andere te gaan heb ik ook last van... Oplossing ?
Je moet ook niet teveel multi gaan spelen in het begin, anders kun je moeilijk meekomen. Gewoon lekker in single blijven spelen, eventueel met CPU-tegenstanders. Alhoewel je met multi natuurlijk altijd handige trucjes kunt leren/afkijken van anderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:34 schreef Lampje_NL het volgende:
Hmmm oke, Thanks zal proberen
Ga nu single player doen
Vandaag 3x multi gedaan en 3x mee gekapt
Als je lange treinen bouwt moet je kijken of ze hun topsnelheid wel halen. Zo niet, locomotief erbij doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef Lampje_NL het volgende:
Dat van de treinen die er een jaar over doen om van ene station naar andere te gaan heb ik ook last van... Oplossing ?
Ja, daar verbaas ik me ook altijd al over. Misschien is het wel omdat het spel steeds weer opnieuw interessant wordt door de extra functionaliteiten die er steeds komen. Ik heb wel eens momenten dat ik absoluut geen zin heb om te spelen, maar dan lees ik over een nieuwe feature en zit ik er weer dagen aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef sk888er het volgende:
Wel grappig dat zo'n oud spel een steeds grotere userbase krijgt
En een evenbeeld in 3D is niet echt te vinden. Met hetzelfde evenbeeld, dezelfde mogelijkheden of de zelfde grote aantallen voertuigen etc. Lijkt me dat de huidige PC's dat nu niet eens aankunnen... Als je nu met 1000 voer/vaartuigen etc. al een slome PC krijgt...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, daar verbaas ik me ook altijd al over. Misschien is het wel omdat het spel steeds weer opnieuw interessant wordt door de extra functionaliteiten die er steeds komen. Ik heb wel eens momenten dat ik absoluut geen zin heb om te spelen, maar dan lees ik over een nieuwe feature en zit ik er weer dagen aan
Klopt ja, ik merk ook dat ik eigenlijk helemaal geen behoefte heb aan 3d bij een spel als dit. Ik denk niet dat het er mooier op zou worden, of handiger ofzo. Een draaioptie zou wel handig zijn om af en toe net achter dat hoge gebouw o.i.d. te kijken(maar daar hebben we x voor).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Petre het volgende:
[..]
En een evenbeeld in 3D is niet echt te vinden. Met hetzelfde evenbeeld, dezelfde mogelijkheden of de zelfde grote aantallen voertuigen etc. Lijkt me dat de huidige PC's dat nu niet eens aankunnen... Als je nu met 1000 voer/vaartuigen etc. al een slome PC krijgt...
Langere treinen maken meer winst, maar in verhouding toch minder. Hoe langer de trein is, des te langer het duurt voor ie vol is. En de reistijd wordt ook meegerekend in de opbrengsten (zie de opbrengsten grafiek). De reistijd van langere treinen wordt ook nog eens langer omdat ze vaak langzaam op gang komen en hun topsnelheid niet halen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:17 schreef Nevermind het volgende:
"Miertjes" schieten niet echt op. Hoe langer hoe beter eigenlijk, maar soms is dat niet praktisch. Ik maak meestal 1/2 locomotieven (afhankelijk van het PK) met 14/15 wagons.
Denk dat Merovingian hier meer over weet, maar volgens mij is het zo dat hoe langer, hoe meer winst (relatief). En ook hoe verder, hoe sneller, etc. Een totale lengte van 16 wagons is bij mij meestal een goede middenweg tussen aankoopprijs en winst. Later in het spel hoef je je daar natuurlijk veel minder druk over te maken omdat je dan bijna altijd wel rijk bent
Multiplayerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef MaxMark het volgende:
Of je gebruikt die ene handige optie in het cheatmenu
dat valt nog wel mee hoor.. op een grote map kun je met een trein van 10 wagons (passagiers) hetzelfde bedrag halenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef Lampje_NL het volgende:
Dman... Dit is zo vet gemaakt
Van iemand in de zelfde server als mij
Klik voor plaatje !
En hij heeft totaal 22 van de lange treinen
En van wat je hier boven ziet... verdient ie 1,500.000 per trein per rit
sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zeg, we gaan toch niet arrogant doen he, met die smileys?
wil ik ook wel, sinds nieuwe openTTD gaan ze bij mij ook vaak kapot..quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
heb het spel net geinstalleerd... ben een beetje mee aan het spelen... maar mn treinen gaan tot wel 3-4 keer per rit kapot :S iemand tips?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
heb het spel net geinstalleerd... ben een beetje mee aan het spelen... maar mn treinen gaan tot wel 3-4 keer per rit kapot :S iemand tips?
Je kunt bij de instellingen het aantal breakdowns op 'None/Geen' zetten, in singleplayer. In multiplayer is het vaak ook uitgeschakeld, in ieder geval wel op Maarten's Server.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:28 schreef Petre het volgende:
[..]
wil ik ook wel, sinds nieuwe openTTD gaan ze bij mij ook vaak kapot..
Maak je wel gebruik van signalen?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:33 schreef bosgorilla het volgende:
aarg ik zit met een grote irritatie... ik heb een RoRo station, 7 sporen breed, en tóch willen ze allemaal op hetzelfde spoortje terwijl er 6 anderen vrij zijn?!! iemand een verklaring?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kun je misschien een screenshotje laten zien?
Ah ja, volgens mij is het gewoon een kwestie van dubbele seinen bij elke ingang plaatsen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:00 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
[[url=httP://www.eindhovense-watervrienden.nl/ttd.jpg]afbeelding[/url]]
voila!
Het gaat dus om dat stuk "regionaal", bij lokaal werkt alles wel goed...
hm, waarom is dat? ik ga het ff proberen... (ze rijden wel door de presignal nl.)quote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij is het gewoon een kwestie van dubbele seinen bij elke ingang plaatsen.
Omdat de treinen met de zgn. pre-signals kijken welke sporen er vrij zijn en welke niet .quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
hm, waarom is dat? ik ga het ff proberen... (ze rijden wel door de presignal nl.)
edit: het lijkt te werken...
Ja, maar dat mag toch niets met enkele of dubbele seinen te maken hebben...quote:Op zondag 7 januari 2007 04:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Omdat de treinen met de zgn. pre-signals kijken welke sporen er vrij zijn en welke niet .
Daardoor geeft het voorste signaal (voor het kruispunt) nooit een "vrij" als er geen spoor vrij is op het station. Doordat de trein "weet" dat er een spoor vrij is, weet ie ook naar welk spoor hij moet rijden. Zeg maar, enzo. TTD met alle patches blijft redelijk theorie die toevallig in de praktijk werkt .
juist wel, dat is expres ingebouwd in het spel, lees de OP maar ff door bij de regel "Wat is het verschil tussen een one-way en een two-way op een splitsing?"quote:Op zondag 7 januari 2007 04:42 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag toch niets met enkele of dubbele seinen te maken hebben...
Ook op mijn server (Barts Server)quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Je kunt bij de instellingen het aantal breakdowns op 'None/Geen' zetten, in singleplayer. In multiplayer is het vaak ook uitgeschakeld, in ieder geval wel op Maarten's Server.
Er is een subsidiaries management patch zoals in TTDPatch, deze is alleen niet standaard geimplementeerd, als je dit wil zul je een aparte build moeten downloaden of zelf compilen. Meer info hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:17 schreef bosgorilla het volgende:
Grappig om te zien dat dit spel nog zo leeft idd, ik speel het ook al jaren met vlagen en gebruik zelf ttdpatch. Openttd ken ik niet; kan iemand mij vertellen hoe openttd 'is' op het gebied van "economische opties"? Ik erger me wel eens aan de slechte invulling van bv. aandelen kopen (die manage functie is dan weer wel leuk ). Volgens mij zou je veel meer kunnen doen met het financieele/economische aspect van het spel.
He! Beetje respect, er zijn op het TT subforum een paar gerenommeerde spelers, waaronder MaxMark, en de newbies hebben daar ontzag voor te hebbenquote:
Ok in dat geval heb ik niet goed genoeg gelezen... het werkt nu als een zonnetje in ieder geval!quote:Op zondag 7 januari 2007 10:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
juist wel, dat is expres ingebouwd in het spel, lees de OP maar ff door bij de regel "Wat is het verschil tussen een one-way en een two-way op een splitsing?"
[..]
Ook op mijn server (Barts Server)
[..]
Er is een subsidiaries management patch zoals in TTDPatch, deze is alleen niet standaard geimplementeerd, als je dit wil zul je een aparte build moeten downloaden of zelf compilen. Meer info hier.
[..]
He! Beetje respect, er zijn op het TT subforum een paar gerenommeerde spelers, waaronder MaxMark, en de newbies hebben daar ontzag voor te hebben
Ooowww zwaar kloten is datquote:Op zondag 7 januari 2007 13:32 schreef Lampje_NL het volgende:
Ik super lekker bezig
Komt er zoon kut noob die alles verwijderd
Vergeten WW op mijn transport te zetten
moet... tentamen... gaan... leren...quote:Op zondag 7 januari 2007 13:28 schreef Q. het volgende:
Wat is het toch een verslavend kutspel.
Hertentamens zijn niet voor niks uitgevonden...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:03 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
moet... tentamen... gaan... leren...
ctrl-dquote:Op zondag 7 januari 2007 10:56 schreef Q. het volgende:
Een nadeel vind ik dat tegenwoordig alles zo klein wordt, dat je ongeveer met je neus op de monitor moet zitten om het nog te kunnen zien. Is daar niets aan te doen?
als ik zoiets op mijn server zie gebeuren krijgen ze eerst een waarschuwing om te stoppen, toch doorgaan is kick, nog een keer later van zelfde ip = banquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ooowww zwaar kloten is dat
Dr moet een ipban-systeem komen op alle servers voor dat soort lui.
Mja, maar die personen weten maar al te goed hoeveel schade ze aanrichten, daarom doen ze het ook. Een waarschuwing is dan al veel te mild.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
als ik zoiets op mijn server zie gebeuren krijgen ze eerst een waarschuwing om te stoppen, toch doorgaan is kick, nog een keer later van zelfde ip = ban
In openttd.cfg zoiets toevoegen:quote:Op zondag 7 januari 2007 22:01 schreef Q. het volgende:
Hoe gebruik ik NewGRF? Ik heb de bestanden in de data-dir gezet en ze toegevoegd in OpenTTD maar nu?
Die werken alleen in de nieuwste patch iig.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:29 schreef Petre het volgende:
ik wil de tram-grf's maar die werkten de vorige keer niet ( ik speel patch en ottd door elkaar..)
En tijd.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef Lampje_NL het volgende:
[afbeelding]
Fun hebben, en geld over hebben
Autosave-mapje checkenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Ruk laptop knalt uit tijdens het saven >_<
tja die ik in mijn post over newgrf al zette, met new stations... Vind het wel leuk om beetje creatieve stations te bouwen. Nadeel is gewoon dat op internet geen newgrfs bruikbaar zijn, of iedereen moet dezelfde gebruiken. Ik heb ook wel die nederlandse treinen set geinstalleerd, maar daar zaten nog te weinig treinen in naar mijn smaak. Ook heb ik grote bussen wel eens geprobeerd, maar dat zag er echt niet uit, bussen die anderhalf vakje lang zijn ofzo. Die nacht versie heb ik ook geprobeerd, is wel mooi en knap gemaakt, maar na een tijdje word je gek van alles donkerblauw. Ook de toyland naar mars conversie is wel leuk voor even, maar het rode landschap gaat ook pijn doen aan je ogen. Je hebt ook nog een planeset maar die heb ik ook nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef MaxMark het volgende:
Mero, welke grf's vind jij het tofst?
Was ik al van plan, heb autosave op 1 maand staan ^^.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Autosave-mapje checken
Kan zijn dat je dan wel een paar maandjes mist, maar dat is nog altijd beter dan je hele spel. Er vanuitgaand dat je autosave aan hebt staan, uiteraard.
Die planetset heb ik toevallig gisteravond zelf geprobeerd. Is best wel een leuke verandering, allemaal bekende vliegtuigen. Die site die je gaf kende ik nog niet, ga ik meteen even proberenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
tja die ik in mijn post over newgrf al zette, met new stations... Vind het wel leuk om beetje creatieve stations te bouwen. Nadeel is gewoon dat op internet geen newgrfs bruikbaar zijn, of iedereen moet dezelfde gebruiken. Ik heb ook wel die nederlandse treinen set geinstalleerd, maar daar zaten nog te weinig treinen in naar mijn smaak. Ook heb ik grote bussen wel eens geprobeerd, maar dat zag er echt niet uit, bussen die anderhalf vakje lang zijn ofzo. Die nacht versie heb ik ook geprobeerd, is wel mooi en knap gemaakt, maar na een tijdje word je gek van alles donkerblauw. Ook de toyland naar mars conversie is wel leuk voor even, maar het rode landschap gaat ook pijn doen aan je ogen. Je hebt ook nog een planeset maar die heb ik ook nog niet geprobeerd.
Voor zo'n beetje alle grf moet je op deze site zijn.
En MaxMark, je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag in mijn eerste post van dit topic
Je hebt inmiddels vast wel al gemerkt dat weinig mensen de OP (volledig) doorlezenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Merovingian het volgende:
Die site staat ook in de OP
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels vast wel al gemerkt dat weinig mensen de OP (volledig) doorlezen
http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/test.phpquote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef Jump het volgende:
Eens zien als mijn screenshots van mijn oude spel nog online staan
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef Lampje_NL het volgende:
Een vraagje... waarvoor zijn nou precies tussenstops/Waypoint ?
Ik heb het al 2 keer gevraagt op TTD Multi... maar snap er eigenlijk nog niks van
Leuke screensquote:Op maandag 8 januari 2007 18:21 schreef Jump het volgende:
[..]
http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/test.php
Daar staan ze allemaal
Een selectie:
File door een verkeerd geplaatst sein.
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR32.png]afbeelding][/url]
45 jaar in dienst. Spel is zonder inflatie
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR40.png]afbeelding][/url]
Een nog simpel kruispuntje
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR47.png]afbeelding][/url]
Werking in uitvoering, hopelijk zonder hinder voor het verkeer
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR60.png]afbeelding][/url]
Eerste cargo
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR69.png]afbeelding][/url]
Nieuwe cargolijn in aanmaak. Deze is na enkele jaren afgebroken wegens veel betere en snellere route
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR86.png]afbeelding][/url]
Zelfde kruispunt als in SRC47, nu iets later in het spel.
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR88.png]afbeelding][/url]
Easter egg in de "total town replacement set v2"
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR95.png]afbeelding][/url]
De oude brug staat klaar voor af te breken
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR108.png]afbeelding][/url]
Samen zo'n 2 miljoen ton olie per maand, dat zijn een aantal treinen
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR118.png]afbeelding][/url]
Goods productie
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR121.png]afbeelding][/url]
Versie drie van het kruispunt
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR124.png]afbeelding][/url]
De toestand in 2069. Tevens laatste gevonden screenshot
[[url=http://files.fok.nl/forum/jump/CargoTrans/t/SCR132.png]afbeelding][/url]
Ja dat wel, maar er is meestal wel genoeg te doen op een kleine map Zeker als je met enkele goed producerende fabriekjes zit.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:56 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Leuke screens
Die Spongebob Squarepants
Maar hier zie je wel weer het nadeel van TTDPatch: de kleine maps...
schop....quote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef bosgorilla het volgende:
Weet iemand hoe het kan komen dat ik in de voertuigenoverzichten (derde groep knopjes van links in de OP) niets meer zie (iig geen afbeeldingen of tekst) ik gebruik ttdpatch...
alles laatste versie...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef Merovingian het volgende:
geen idee, speel geen ttdpatch. misschien een bug? als je de nieuwste versie dld, heb je het dan nog? en post eens een screen, misschien dat iemand dan iets herkent...
vierde groep, 'scuseer!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef MaxMark het volgende:
Derde groep knopjes van links...bedoel je dan het 'Hoofdkwartier'-knopje? Die met het overzicht van het totaal aantal voertuigen?
klopt, ik kan ook gewoon klikken en dan krijg ik ook wel een venster te zien met de trein...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef MaxMark het volgende:
Wel erg vaag idd, de scrollbalk zit er wel gewoon..
Schopjequote:Op maandag 8 januari 2007 18:55 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
bwhehehequote:Op maandag 8 januari 2007 23:13 schreef MaxMark het volgende:
Btw, ToppieTrans
Als je problemen hebt met geklooi in de OP op wiki geef je me maar een seintje dan beveilig ik de paginaquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Merovingian het volgende:
Die site staat ook in de OP
En in de OP staat "voor vragen, opmerkingen of tips voor wijzigingen/toevoegingen" dus daar wil ik mee zeggen als je tips/vragen/opmerking voor de OP hebt, deze gaarne aan mij doorgeven. Dit om te voorkomen dat iedereen maar wat gaat lopen kloten in de OP.
1. Op het forum heet ik Mero, geen Bart, Jeffrey.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Schopje
En:
[afbeelding]
(Edit: plaatje is GROOT... geen zin om te verkleinen)
Bart snapt hem wel
[afbeelding]
Sorry Bart
Ik kon het niet laten, en trouwens ook niet om 2 lange files te maken met jou treinen
Volgende keer doe ik het niet meer hoor
Ja, dat dutte.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef uppie83 het volgende:
Zo... ook maar eens RC3 gedownload. Kon hem gewoon installeren en hij zette zichzelf automatisch over het origineel heen.
laatste keer dat ik keek niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:27 schreef bleiblei het volgende:
is de NS trainset al helemaal klaar, ja?
wat is het nut daarvan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:53 schreef Lampje_NL het volgende:
Van mij mag er wel iets komen zodat er meerdere treinen tegelijk kunnen laden
dan heb je dus teveel treinen en verkoop je er een paarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:24 schreef Lampje_NL het volgende:
Wat het nut van is... dat als je een groot station hebt, met veel goederen/vee/graan/kool (of iets anders) en er staan 5 treinen te wachten -.-
(Hmm... dit klopt niet echt wat ik zeg volgens mij )
Difficulty settings -> computer players(of opponents ofzo, 1 van de eerste opties) op 0 zettenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef uppie83 het volgende:
Hoezet je voor singleplayer de computertegenstander uit? Of kan dat niet in OpenTTD? In het origineel kon het wel dacht ik.
kreeg, ben ik er mee gestopt.quote:Vehicle Limit reached
wanneer ik de laatste versie van OpenTTD wil openen. Weet iemand wat er moet gebeuren om dit probleem te verhelpen?quote:No available language packs
Bouw ze zelf danquote:Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef uppie83 het volgende:
Weet je waar ik altijd last van heb... ik heb altijd wel oliebronnen staan, maar nooit van die dingen waar de olie naar toe moet
Ik had de installer gebruikt, maar heb nu ook de zip geprobeert en krijg bij beide dezelfde foutmelding... Ik zal wel iets verkeerd doen, maar wat?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef vanOekelen het volgende:
Heb je de windows-installer gebruikt of het zip-filetje?
In een van beiden zat geloof ik een foutje, dus moet je de andere even proberen :-) .
Hoe dan?quote:
De bedrijvenknop ingedrukt houden. Dan klapt er een menuutje uit met de optie "Fund new industry". Daarmee kun je nieuwe bedrijven starten. Kost wel een miljoentje ofzo, maar dan heb je ten minste een bedrijf waar je het hebben wil.quote:
Check!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bedrijvenknop ingedrukt houden. Dan klapt er een menuutje uit met de optie "Fund new industry". Daarmee kun je nieuwe bedrijven starten. Kost wel een miljoentje ofzo, maar dan heb je ten minste een bedrijf waar je het hebben wil.
nee, geen pbs voorlopigquote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef Piles het volgende:
In de nieuwste versie zit zeker nog steeds geen PBS?
Straks maar weer eens spelen, na een pauze van een paar maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |