quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef most_wanted het volgende:
In mijn boxershort en soms met t-shirt.
Word moeilijk, we weten immers niet waar ze woont.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef TheIceWarrior het volgende:
ik sliep laatst net niet helemaal naakt: ik had alleen mn vriendin om m'n lul, slaapt lkkr trouwens, kan ik iedereen aanraden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:55 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Word moeilijk, we weten immers niet waar ze woont.
He shit, daar heb ik nog niet over nagedacht!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met minimaal een shirt aan. Ik heb zo'n angst dat mijn huis in brand vliegt en dat ik dan nakend de straat op moet rennen :') Ook vind ik het koud. Ben een erge koukleum. In geval van vriendje slaap ik nog weleens naakt, mits hij mij warm houdt![]()
Idem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef mazeind het volgende:
grootste deel v/h jaar naakt, maar als het kouder wordt alleen een t-shirt
Korte arm danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:53 schreef dimage het volgende:
naakt, dan kan die 22cm zich eens af en toe uitstrekken
Bi jouw scheten komt er van alles mee??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:30 schreef ASroma het volgende:
als je naakt slaapt en je laat een scheet komen er allemaal remsporen op je laken, lekker......![]()
Je bent idd een kutmod als je zo reageertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmm.,
Nee.
Je houdt je gewoon aan de regels en anders kan je niet meer posten straks.
Had je maar een fotoboek, dan kon ik mij het inbeelden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
(behalve als we ergens logeren, dan ook een slaapshirt)
Gewoon zorgen dat je geen ongewilde losing krijgt, oftwel voor het slapen gaan heel je pik gaar rukkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:28 schreef vogelkooi het volgende:
omdat er soms ongewilde losingen zijn in de nacht heb ik altijd minimaal een onderbroek aan, optioneel t-shirt en pyjamabroek.
met scouting met slaapzak dan alleen onderbroek.
wel leuk al die replys, naakt zou ik bijvoorbeeld niet posten.
Ondeugend!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef ondeugend het volgende:
Voor mij voelt elk kledingstuk in bed verstikkend.
Niets fijner dan slapen in je blote bips.
quote:
Dan slaap ik juist naakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef Alicey het volgende:
Naakt, behalve in sommige gevallen dat ik niet thuis slaap.
Same herequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef Alicey het volgende:
Naakt, behalve in sommige gevallen dat ik niet thuis slaap.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Rosbief het volgende:
Pyjama natuurlijk!
Naakt vind ik meer iets voor homo's/naturisten.
Dus vroegah, toen er nog geen kleding was uitgevonden, waren we allemaal homo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Rosbief het volgende:
Pyjama natuurlijk!
Naakt vind ik meer iets voor homo's/naturisten.
Misschien waren we dan wel zo geevolueerd dat mannen na de endeldarm een baarmoeder zouden hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dus vroegah, toen er nog geen kleding was uitgevonden, waren we allemaal homo?
Toch knap dat we nog steeds bestaan dan
En stel je voor de dat draagvader aambeien heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef slindenau het volgende:
Gatverdamme![]()
(@ Geqxon)
Moet je je eens voorstellen, dan komt een kindje er niet alleen bebloed uit, maar zit het ook nog eens onder de poep.
Whehe
Daar heb je een ochtendjas voorquote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Cahir het volgende:
pyama setje van de zeeman in de winter, in de zomer gewoon een korte broek... ik snap niet dat iedereen naakt gaathebben die geen huisgenoten(m.u.v. partner) ik zou echt me bed 's ochtends niet uitkomen als de rest hier naakt slaapt
![]()
Uh. Ik heb een eigen kamerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Cahir het volgende:
pyama setje van de zeeman in de winter, in de zomer gewoon een korte broek... ik snap niet dat iedereen naakt gaathebben die geen huisgenoten(m.u.v. partner) ik zou echt me bed 's ochtends niet uitkomen als de rest hier naakt slaapt
![]()
Het idee van die dingen is volgens mij enkel decoratief, ze gaan aan om te verleiden en daarna snel weer uit!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Overigens zie ik op tv wel eens vrouwen die van die hele teren hemdjes dragen met spaghettibandjes en veel kant... heeft iemand daar ervaring mee? Het lijkt me dat dat bij de eerste woelbeurt aan flarden scheurt...
Waarom niet? Schaam je je ergens voor ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Cahir het volgende:
![]()
Zijn stijve penis heeft je moeder anders wel zwanger gemaakt, dus zo'n gek ding is het nietquote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef DropjesLover het volgende:
^^ doet mn pa ook... eeeuw!!!, doe dan in ieder geval een boxer oid aan, is 1 sec werk
Zonder de penis van je vader en zijn warme zaad was jij nooit op deze wereld gekomen!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:02 schreef slindenau het volgende:
Wat heb jij voor vreemde fantasieen, Geq
Joh, als je er niet tegen kan kijk je toch ff een andere kant op? Da's nog minder werk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef DropjesLover het volgende:
^^ doet mn pa ook... eeeuw!!!, doe dan in ieder geval een boxer oid aan, is 1 sec werk
Hihi, de herinneringen die nu bij me opkomen...geniaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef DropjesLover het volgende:
jus' give it a try!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hihi, de herinneringen die nu bij me opkomen...geniaal.
Maar dat snappen jullie toch niet.
Goed planquote:Op maandag 8 januari 2007 21:42 schreef skope het volgende:
dit is mijn eerste en laatste topic, ik stop met van die bagger topics te openen
Je mag wel topics openen, alleen niet zoveel die eigenlijk nergens over gaan!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:42 schreef skope het volgende:
dit is mijn eerste en laatste topic, ik stop met van die bagger topics te openen
Fantasieen?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:02 schreef slindenau het volgende:
Wat heb jij voor vreemde fantasieen, Geq
Ahaha je icoon! Het duurde echt lang voordat ik wist waar ik nou naar zat te kijken!quote:
pantoffelsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef skope het volgende:
lol, vanavond blijf ik ook op in ik krijg het tog niet koud als ik mijn beren pantoffels aan heb .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |