Zonder de penis van je vader en zijn warme zaad was jij nooit op deze wereld gekomen!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:02 schreef slindenau het volgende:
Wat heb jij voor vreemde fantasieen, Geq
Joh, als je er niet tegen kan kijk je toch ff een andere kant op? Da's nog minder werk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef DropjesLover het volgende:
^^ doet mn pa ook... eeeuw!!!, doe dan in ieder geval een boxer oid aan, is 1 sec werk
Hihi, de herinneringen die nu bij me opkomen...geniaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef DropjesLover het volgende:
^^ doet mn pa ook... eeeuw!!!, doe dan in ieder geval een boxer oid aan, is 1 sec werk
jus' give it a try!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hihi, de herinneringen die nu bij me opkomen...geniaal.
Maar dat snappen jullie toch niet.
Goed planquote:Op maandag 8 januari 2007 21:42 schreef skope het volgende:
dit is mijn eerste en laatste topic, ik stop met van die bagger topics te openen
Je mag wel topics openen, alleen niet zoveel die eigenlijk nergens over gaan!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:42 schreef skope het volgende:
dit is mijn eerste en laatste topic, ik stop met van die bagger topics te openen
Fantasieen?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:02 schreef slindenau het volgende:
Wat heb jij voor vreemde fantasieen, Geq
Ahaha je icoon! Het duurde echt lang voordat ik wist waar ik nou naar zat te kijken!quote:
pantoffelsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef skope het volgende:
lol, vanavond blijf ik ook op in ik krijg het tog niet koud als ik mijn beren pantoffels aan heb .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |