Daar heb je een ochtendjas voorquote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Cahir het volgende:
pyama setje van de zeeman in de winter, in de zomer gewoon een korte broek... ik snap niet dat iedereen naakt gaathebben die geen huisgenoten(m.u.v. partner) ik zou echt me bed 's ochtends niet uitkomen als de rest hier naakt slaapt
![]()
Uh. Ik heb een eigen kamerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Cahir het volgende:
pyama setje van de zeeman in de winter, in de zomer gewoon een korte broek... ik snap niet dat iedereen naakt gaathebben die geen huisgenoten(m.u.v. partner) ik zou echt me bed 's ochtends niet uitkomen als de rest hier naakt slaapt
![]()
Het idee van die dingen is volgens mij enkel decoratief, ze gaan aan om te verleiden en daarna snel weer uit!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Overigens zie ik op tv wel eens vrouwen die van die hele teren hemdjes dragen met spaghettibandjes en veel kant... heeft iemand daar ervaring mee? Het lijkt me dat dat bij de eerste woelbeurt aan flarden scheurt...
Waarom niet? Schaam je je ergens voor ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Cahir het volgende:
![]()
Zijn stijve penis heeft je moeder anders wel zwanger gemaakt, dus zo'n gek ding is het nietquote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef DropjesLover het volgende:
^^ doet mn pa ook... eeeuw!!!, doe dan in ieder geval een boxer oid aan, is 1 sec werk
Zonder de penis van je vader en zijn warme zaad was jij nooit op deze wereld gekomen!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:02 schreef slindenau het volgende:
Wat heb jij voor vreemde fantasieen, Geq
Joh, als je er niet tegen kan kijk je toch ff een andere kant op? Da's nog minder werk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef DropjesLover het volgende:
^^ doet mn pa ook... eeeuw!!!, doe dan in ieder geval een boxer oid aan, is 1 sec werk
Hihi, de herinneringen die nu bij me opkomen...geniaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef DropjesLover het volgende:
jus' give it a try!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hihi, de herinneringen die nu bij me opkomen...geniaal.
Maar dat snappen jullie toch niet.
Goed planquote:Op maandag 8 januari 2007 21:42 schreef skope het volgende:
dit is mijn eerste en laatste topic, ik stop met van die bagger topics te openen
Je mag wel topics openen, alleen niet zoveel die eigenlijk nergens over gaan!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:42 schreef skope het volgende:
dit is mijn eerste en laatste topic, ik stop met van die bagger topics te openen
Fantasieen?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:02 schreef slindenau het volgende:
Wat heb jij voor vreemde fantasieen, Geq
Ahaha je icoon! Het duurde echt lang voordat ik wist waar ik nou naar zat te kijken!quote:
pantoffelsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef skope het volgende:
lol, vanavond blijf ik ook op in ik krijg het tog niet koud als ik mijn beren pantoffels aan heb .....
ik juist andersomquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:50 schreef chatter het volgende:
Als ik alleen ben slaap ik naakt, als ik logees heb short met t-shirt.
Wel zo netjes, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |