ik juist andersomquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:50 schreef chatter het volgende:
Als ik alleen ben slaap ik naakt, als ik logees heb short met t-shirt.
Wel zo netjes, vind ik.
Er van uitgaande dat je je partner niet als logee betitelt is het idd netjes om 's nachts even wat aan te doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan wie de logee is.
![]()
*heeft geen partner*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je je partner niet als logee betitelt is het idd netjes om 's nachts even wat aan te doen.![]()
Nee dat snap ik, persoonlijk ben ik bijvoorbeeld geparadropped door de Luftwaffe in '45...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Fantasieen?![]()
Kindjes komen echt niet uit de boerenkool hoor!![]()
![]()
Tuurlijk, gelukkig staat er filmfan bij je usericon!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, persoonlijk ben ik bijvoorbeeld geparadropped door de Luftwaffe in '45...
Al ben ik heul geen 60, maar je snapt wat ik bedoel.
Dan kun je incidentele bedpartners betitelen als logees waar je naakt bij mag zijn!quote:
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk, gelukkig staat er filmfan bij je usericon!![]()
Je zegt het toch zelf?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen.
Dat je niet gelooft dat ik niet uit een bloemkool kom, maar uit een vliegtuig
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je zegt het toch zelf?![]()
Enig sarcasme is mij ook niet vreemd....![]()
Gezien zijn usericon?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef skope het volgende:
bespeur ik daar een trekje van southpark bij je? slindenau?
Heb ik ook echt al gedaan hoor!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:35 schreef vogelkooi het volgende:
ontopic![]()
vanacht een keer naakt, maar dat licht niet lekker, heb liever dan alles op zijn plek blijft.
Of je leest de afgelopen South Park delen in TV even doorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef skope het volgende:
bespeur ik daar een trekje van southpark bij je? slindenau?
Ik weet niet hoe los jou zaakje zit, maar verder dan naar boven, beneden, links of rechts gaat mijnes nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:35 schreef vogelkooi het volgende:
ontopic![]()
vanacht een keer naakt, maar dat licht niet lekker, heb liever dan alles op zijn plek blijft.
Precies, en tenminste geen striemen. Plus dat snachts wakker worden met knellende edele delen (aangezien deze voor het grootste gedeelte van de nacht in "staande positie" zijn, bij 'gezonde' mensen) ook niet echt alles isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
Of je leest de afgelopen South Park delen in TV even door![]()
[..]
Ik weet niet hoe los jou zaakje zit, maar verder dan naar boven, beneden, links of rechts gaat mijnes nietEn dat is met een sierlijke zwaai weer gecorrigeerd
.
De DVD's hebben is toch geen excuus om geen southpark te kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef skope het volgende:
slin ik heb alle dvd's al dus ik kijk die afleveringen niet meer
Ja, laten we dit topic kapenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef skope het volgende:
hmm ik had ze gedownload, maar je hebt gelijk ze blijven leuk
ik heb die met wow nog niet gezien en nog een paar van seizoen 10 dus dat word vanavond weer kijken
Nog meer south park!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:38 schreef Agiath het volgende:
Meestal boxershort+t-shirt
Naakt slapen vind ik niet prettig
SPquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:42 schreef slindenau het volgende:
Jaaa! Nog even, en de SP (anti-hippie) brigade heeft dit topic in handen! hahah, dat is al het 2e topic.
Nu begint het een beetje op een HOMO SC te lijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:53 schreef skope het volgende:
maar laten we niet afdwalen slaap jij vannacht naakt slin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |