quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef most_wanted het volgende:
In mijn boxershort en soms met t-shirt.
Word moeilijk, we weten immers niet waar ze woont.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef TheIceWarrior het volgende:
ik sliep laatst net niet helemaal naakt: ik had alleen mn vriendin om m'n lul, slaapt lkkr trouwens, kan ik iedereen aanraden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:55 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Word moeilijk, we weten immers niet waar ze woont.
He shit, daar heb ik nog niet over nagedacht!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met minimaal een shirt aan. Ik heb zo'n angst dat mijn huis in brand vliegt en dat ik dan nakend de straat op moet rennen :') Ook vind ik het koud. Ben een erge koukleum. In geval van vriendje slaap ik nog weleens naakt, mits hij mij warm houdt![]()
Idem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef mazeind het volgende:
grootste deel v/h jaar naakt, maar als het kouder wordt alleen een t-shirt
Korte arm danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:53 schreef dimage het volgende:
naakt, dan kan die 22cm zich eens af en toe uitstrekken
Bi jouw scheten komt er van alles mee??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:30 schreef ASroma het volgende:
als je naakt slaapt en je laat een scheet komen er allemaal remsporen op je laken, lekker......![]()
Je bent idd een kutmod als je zo reageertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmm.,
Nee.
Je houdt je gewoon aan de regels en anders kan je niet meer posten straks.
Had je maar een fotoboek, dan kon ik mij het inbeelden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
(behalve als we ergens logeren, dan ook een slaapshirt)
Gewoon zorgen dat je geen ongewilde losing krijgt, oftwel voor het slapen gaan heel je pik gaar rukkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:28 schreef vogelkooi het volgende:
omdat er soms ongewilde losingen zijn in de nacht heb ik altijd minimaal een onderbroek aan, optioneel t-shirt en pyjamabroek.
met scouting met slaapzak dan alleen onderbroek.
wel leuk al die replys, naakt zou ik bijvoorbeeld niet posten.
Ondeugend!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef ondeugend het volgende:
Voor mij voelt elk kledingstuk in bed verstikkend.
Niets fijner dan slapen in je blote bips.
quote:
Dan slaap ik juist naakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef Alicey het volgende:
Naakt, behalve in sommige gevallen dat ik niet thuis slaap.
Same herequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef Alicey het volgende:
Naakt, behalve in sommige gevallen dat ik niet thuis slaap.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Rosbief het volgende:
Pyjama natuurlijk!
Naakt vind ik meer iets voor homo's/naturisten.
Dus vroegah, toen er nog geen kleding was uitgevonden, waren we allemaal homo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Rosbief het volgende:
Pyjama natuurlijk!
Naakt vind ik meer iets voor homo's/naturisten.
Misschien waren we dan wel zo geevolueerd dat mannen na de endeldarm een baarmoeder zouden hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dus vroegah, toen er nog geen kleding was uitgevonden, waren we allemaal homo?
Toch knap dat we nog steeds bestaan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |