NIET, dat is die van onsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef Nirak het volgende:
Uiteraard is ons hondje het liefste, leukste en mooiste hondje van de hele wereld
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef Dandilion het volgende:
tvp
Dat kan helemaal niet want dat in onze Gijs alquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef Nirak het volgende:
Uiteraard is ons hondje het liefste, leukste en mooiste hondje van de hele wereld
wat een leukerdjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef SaS21 het volgende:
De zachte, lieve, goedaardige Summy
[afbeelding]
En de uiterst ondeugende, druk met kattekwaad bedenkende, onschuldig kijkende Lissie
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben heel netjes hoor![]()
[afbeelding]
Het is ook een meneertjequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:25 schreef PM-girl het volgende:
Wat een meneertje!
En lekker slapen, dat kunnen honden volgens mij altijd!
Is dat een kaninchen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[afbeelding]
Ik wil een koekje.
[afbeelding]
wat een lekker ding!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:37 schreef Dandilion het volgende:
Sta (zit) ik er goed op???
[afbeelding]
Ja vond ik ook, daarom dacht ik dat het misschien ruwhaar werd!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hey dat lijkt dan qua vacht nog best wel op die leeftijd!
Die tongquote:Op zondag 21 januari 2007 12:43 schreef SheDevelish het volgende:
mijn hondje gaat voor ik naar mijn werk ga naar mijn moeders huis, dan laat ik hem zelf uit in de lunch pauze , mijn moeder kan hem niet handlen buitenshuis.
[afbeelding]
hahaha die tong is nog niksquote:
Aahquote:Op zondag 21 januari 2007 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
En dan kom ik met mijn stoere hondfoto
[afbeelding]
nee dat mag niet, bij overname heb ik formulieren moeten tekenen dat hij niet op cursus of sport magquote:Op zondag 21 januari 2007 12:59 schreef senesta het volgende:
@ shedevelish: Wat een leukerd, lekkere vrolijke uitstraling.
Doe je ook wat met hem qua hondensport?
wat een heerlijk snoetje !!!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
En dan kom ik met mijn stoere hondfoto
[afbeelding]
Lief hequote:Op zondag 21 januari 2007 13:06 schreef SheDevelish het volgende:
[..]
wat een heerlijk snoetje !!!
komen jullie ook wel eens op www.hondenforum.nl ???
Ja kloptquote:Op zondag 21 januari 2007 14:18 schreef SheDevelish het volgende:
jij hebt een labrador??
Nou ze is niet altijd zo schoon hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 14:51 schreef SheDevelish het volgende:
de mijne word in mei 10 , en wat is de jouwe schoon ... tijdens de uitlaat neemt de mijne altijd een riant modderbad, is goed voor zijn vacht zegt hij ....
Whahahaha..... ze had alleen vieze poten dit keer.... maar ze is ook een beetje ziekies. Als ze weer beter is mag ze weer vies wordenquote:
Het is een raszuivere duitse herder, met stamboomquote:Op zondag 21 januari 2007 17:36 schreef SheDevelish het volgende:
is dat een zuivere duitse herder ? lijkt wel wat hollandse herder doorheen te zitten ...
anyway Wel een knappert!!!!
door de vorm van de kop, en de vacht.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een raszuivere duitse herder, met stamboom![]()
Waarom denk je aan een hollandse herder?
Bommelquote:Op zondag 21 januari 2007 15:33 schreef rena het volgende:
SheDevelish, wat ergDie van jou is er een stuk minder goed van af gekomen.. Mijn Bommel is eergisteren gegrepen door een Sint Bernard en een kleine terrier, maar gelukkig weer helemaal in orde. Hoewel dat ook fataal had kunnen aflopen, hij is flink bij zijn nek gegrepen
![]()
[afbeelding]
Wachten op de baas
[afbeelding]
En nog meer wachtenHij kan er echt lang blijven zitten, mafkees is het
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef SheDevelish het volgende:
[..]
door de vorm van de kop, en de vacht.
maar ik ben geen raskenner hoor, ik heb gewoon weer eens voor mijn beurt gesproken![]()
Die Hollandse lijkt net n te groot konijnquote:Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Geeft niets, ik was benieuwd waarom je het dacht
![]()
Een hollandse herder heeft een kortere vacht en heeft ook een wat smallere kop volgens mij.
Hollandse herder:
[afbeelding]
Een foto van elco uit de oude doos:
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 21 januari 2007 18:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die Hollandse lijkt net n te groot konijn
Duitse vind ik veeeel mooier
De Duitse hond haalt het natuurlijk niet bij Golden Retrieverquote:Op zondag 21 januari 2007 18:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik ben dan ook niet echt onpartijdig![]()
Een wat?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De Duitse hond haalt het natuurlijk niet bij Golden Retriever;P
Jaja, geef maar toe. Diep van binnen weet je dat je het met me eens bentquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja, geef maar toe. Diep van binnen weet je dat je het met me eens bent![]()
Geweldig gedaan, we laten het maar rusten nuquote:Op zondag 21 januari 2007 18:56 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
![]()
Over smaak valt niet te twisten he![]()
Gelukkig is uiterlijk slechts een bijkomstigheid![]()
Diplomatiek opgelost of niet?![]()
Ha ha ha, Ik vind goldens erg mooi, persoonlijk vind ik ze ook mooier dan een labrador.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geweldig gedaan, we laten het maar rusten nu
Ik ben gek op Golden, maar Labrador vind ik helemaal niksquote:Op zondag 21 januari 2007 19:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, Ik vind goldens erg mooi, persoonlijk vind ik ze ook mooier dan een labrador.
Maar ik ben verliefd op de duitse herder, toen ik aan het kijken was voor een hond kon ik een golden krijgen van een fokster die bevriend was met mijn zus.
Ik heb uiteindelijk toch voor de duitse herder gekozen.
Tsja, de duitse herder blijft natuurlijk wel de echtste hond he![]()
Ja grappig is dat he?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben gek op Golden, maar Labrador vind ik helemaal niks
Duitse Herder is zeker een mooi beest
Maar sinds ik geboren ben Goldens om me heen gehad, denk dat dat er wel iets mee te maken heeft ;P
quote:Op maandag 22 januari 2007 08:18 schreef Auticia het volgende:
Even Spike spammen..
[afbeelding]
Na het wandelen door de storm afgelopen week. Meneer is zo tammetjes als je hem afdroogt dat ik hem gemakkelijk voor deze foto kon strikken..
Edit: Nog zo eentje.
[afbeelding]
Ik zal binnenkort eens meer foto's maken. Maar hoe doen jullie dat? Zo gauw als ik met de camera aan kon gaat ie wat meer, hoe zeg je da, naar de onderdanige kant op, zo ziet het eruit tenminste dan hè. En dat vind ik zo lelijkquote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja grappig is dat he?
Mijn vader heeft altijd duitse herders gehad en mijn zus ook.
Denk inderdaad dat dat er wel mee te maken heeft.
Ik zie trouwens nog helemaal geen foto's van jouw max in dit topic![]()
Hij vond het maar raar dat hij soms helemaal een andere kant opging dan dat hij gedacht had, ik vermoed dat hij dacht dat ík dat deed, omdat hij op een gegeven moment helemaal raar naar mij ging doen, springen, happen, een beetje zo van "zet dat nou eens uit, muts".quote:Op maandag 22 januari 2007 08:56 schreef senesta het volgende:
[..]
hoe hij kijkt ook.
Hoe vond hij het in de storm?
Hmm, ja ik vond het wel eng toen ik eraan begon. Spike trekt bij het wandelen al grandioos aan de riem, rent achter katten aan als het even kan en gaat plat op zijn buik liggen als hij andere honden ziet. Hij is verschrikkelijk snel afgeleid en vind het heel moeilijk om zijn aandacht bij mij te houden. (Hij heeft 1 oog maar houdt graag álles in de gaten).quote:Op maandag 22 januari 2007 09:26 schreef senesta het volgende:
@Autica, vind je het fietsen niet eng?
Elco is altijd erg enthousiast als hij andere honden of katten ziet, ik ben altijd bang dat hij me van mijn fiets trekt.
Heb je hem gewoon aan de riem of heb je zo'n jumper (zo'n veiligheidsrekje) aan je fiets?
De mijne?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan jullie hond niet los lopen?
Het is wel makkelijker, maar, hoewel ik dol ben op honden, ik vind het wel vaak vervelend als er honden loslopen (en dan vooral honden die ik niet ken en als er geen baasje te bekennen is in de nabije omgeving). Mijn hond is een paar keer aangevallen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Ah okay, das wel jammer dan. Is veel makkelijker
Ach, ik laat Max in het park altijd los. En kinderen kijkt ie dan niet echt naar om. En ik snap hoe iemand daar last van kan ondervindenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker, maar, hoewel ik dol ben op honden, ik vind het wel vaak vervelend als er honden loslopen (en dan vooral honden die ik niet ken en als er geen baasje te bekennen is in de nabije omgeving). Mijn hond is een paar keer aangevallen.
Dus als mijn hond losloopt dan wil ik dat er zo min mogelijk mensen hinder van ondervinden.
Kinderen bijvoorbeeld kunnen zichzelf makkelijk in gevaar brengen met honden, Spike wordt vaak, als ik met hem in de stad loop, zomaar geaaid door kinderen en hij ziet dat niet altijd aankomen. Het is nooit misgegaan ofzo maar ik wil het risico gewoon niet lopen.
Hetzelfde hierquote:Op maandag 22 januari 2007 10:06 schreef Auticia het volgende:
Mijn hond kan loslopen ja, maar luisteren doet hij dan niet meer. Hij loopt wel af en toe los, maar alleen als ik zeker weet dat er dan geen andere honden of mensen in de buurt zijn.
Yep, zijn idd Leonbergersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef senesta het volgende:
Wat een schitterende honden AmiCanis.
Misschien een domme vraag maar is zijn het leonbergers?
Wat een schitterende foto van Bodhrán
En morgaine21, wat een lieverd.
Vertederend he zo'n puppy.
Saarhond is wel een heel groot ras he?
Wat leukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef AmiCanis het volgende:
Grappig detail: het pupje met het rode bandje, dat boven Lotte uitkijkt, dat is Bodhran 2 jaar geleden![]()
En Yadi is zijn zusje (wellicht 1 van die puppykontjes)
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:11 schreef bima het volgende:
Koekie of ik verpletter je...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:11 schreef bima het volgende:
Koekie of ik verpletter je...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef morgaine21 het volgende:
Hier wat foto's van Anubis, onze Saarloos wolfhond pup die sinds zaterdag bij ons woont.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef SheDevelish het volgende:
Golden retrievers zijn toch van die mooie witte honden ???
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
doberman met oortjesquote:Op zondag 11 februari 2007 15:54 schreef sararaats het volgende:
heb zelf geen hond maar wil toch even den Tuborg laten zien
Tuborg is de hond van m'n zus
[afbeelding]
Dobermann
Zo, dat heb je goed gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Noli. het volgende:
Wat een verschil he? Van dit:
[afbeelding]
12,5 kilo toen hij (28 oktober 2006) bij ons kwam naar dit een kilo'tje of negen nu:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die scheel ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:09 schreef Meaghan het volgende:
Na lang wachten is ze er dan eindelijk!
Luna![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik zon hond had lag in de hele dag te stuip trekkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:25 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij dit merk hond![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Ik ben NU verliefdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:45 schreef morgaine21 het volgende:
Mn wolfje en zn mechelse vriendin:
[afbeelding]
Gewoon zittend uit het raam kijkenquote:
quote:
Ze wordt in september 2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef senesta het volgende:
Wat is ze mooi Boem-dikkie.
Is ze nog erg jong?
Ze heeft een hele jonge, zachte uitdrukking.
Lief hoor![]()
Volgens mij zijn teefjes ook wat speelser, tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze wordt in september 2dus ja vrij jong. Ze blijft alleen zo klein, want toen onze andere bordercollie zo oud was , was ie al een stuk groter, en aangezien ze ook al loops geweest is denk ik niet dat ze nog veel groeit! Wel gezellig hoor zo'n klein speels hyper beest
Jup , onze andere border is alleen erg bangquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij zijn teefjes ook wat speelser, tenminste dat is mijn ervaring.
Ze is echt mooi vind ik.
Ja, gezellig he, en borders zijn natuurlijk over het algemeen al erg baasgericht![]()
Hoe komt hij zo bang dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup , onze andere border is alleen erg banggromt als je hem aanhaalt enzo
na castratie wel veel minder geworden maar nog steeds niet zo aanhalings hond
je kunt er wel leuk mee uit en hij luistert perféct! Maar zo'n jonkie is leuke afwisseling
Van nature al zoquote:
Mooi ras, vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef morgaine21 het volgende:
Hier wat foto's van Anubis, onze Saarloos wolfhond pup die sinds zaterdag bij ons woont.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anubis is een erg vriendelijk hondje die alles en iedereen wel aardig vind mits ze hem niet laten schrikken. Voor een Saarloos is hij erg open, veel saarlozen duiken voor alles weg en moeten niks van andere mensen hebben maar Anubis heeft dat niet, alleen met langskomend verkeer heeft hij moeite. Zijn moeder is ook een erg leuke hond die meteen op je af komt als je voor t eerst binnenkomt, de fokster heeft zowel haar als haar pups enorm goed gesocialeerd en dat heeft zeker zn vruchten afgeworpen. Zo hebben ze nog een reu die in een kennel is opgegroeit en die duikt onder de tafel als je binnenkomt en zoekt ook geen toenadering.quote:[Wat is het karakter van Anubis?
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:14 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Anubis is een erg vriendelijk hondje die alles en iedereen wel aardig vind mits ze hem niet laten schrikken. Voor een Saarloos is hij erg open, veel saarlozen duiken voor alles weg en moeten niks van andere mensen hebben maar Anubis heeft dat niet, alleen met langskomend verkeer heeft hij moeite. Zijn moeder is ook een erg leuke hond die meteen op je af komt als je voor t eerst binnenkomt, de fokster heeft zowel haar als haar pups enorm goed gesocialeerd en dat heeft zeker zn vruchten afgeworpen. Zo hebben ze nog een reu die in een kennel is opgegroeit en die duikt onder de tafel als je binnenkomt en zoekt ook geen toenadering.
Hij neigt naar het onderdanige vooral bij honden (maar dat kan de leeftijd zijn) Verder is hij enorm koppig en kan je daarmee tot het uiterste drijven. Als we uit gaan en hij heeft geen zin; dan kan ik op mn kop gaan staan maar dan komt hij niet, hij draait zich dan heel demonstratief nog eens om en geeft mij het nakijken. Verder als hij op straat zn zin niet krijgt dan laat hij dat meteen merkten door in de rem te gaan hangen; vier poten tegen de grond en zie hem dan maar eens mee te krijgen. (zulke momenten zijn bijv. als we een richting uit wandelen die hem niet aanstaat zoals richting de grote weg of als hij net aandacht heeft gehad van mensen en ik wil doorlopen)
Anubis is erg slim en leert ontzettend snel; hij kan inmiddels; hier, zit, af, spreek, poot, andere poot, draai en we zijn nu bezig met rol en blijf.
Hij is ook een enorme prater, al je sochtends opstaat of je komt weer thuis van weggeweest dan krijg je altijd een 'wolfse' begroeting met een hoop gejoel en gehuil.
ok, geef me 5 minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ik ben verkocht
![]()
(je moet'm alleen nog even high-five leren)
Zo lang?quote:
Weet jij al hoe je fotos moet posten?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jammer van dat kwijl, jakkes... Verder wel een erg leuk hondje.
Nee, helaas...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet jij al hoe je fotos moet posten?
Ga naar tinypic.com daar kun je een foto uploaden. Als ie klaar is krijg je een link. Die plaats je hier tussen [img] [/img] zonder spaties en je bent klaarquote:
Dat deed Joska ook altijd in ons oude huis waar we nog vensterbanken haddenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:04 schreef senesta het volgende:
Het zonnetje schijnt en elco is er niet uit vandaan te branden.
Met zijn hoofd op de vensterbank zit hij met zijn ogen op een kier te soesen in het zonnetje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, een witte boxerquote:
Jouw boxer lijkt op de overleden hond van mijn opa en oma! Boxersquote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
Leuk, een witte boxer![]()
Een paar foto's van onze boxer, weer helemaal verkocht aan de combinatie trampoline/tennisballetje (het balletje op de trampoline leggen om het er dan van de onderkant van de trampoline weer af te gaan rammen)
[afbeelding]
[afbeelding]
en een oudere foto:
[afbeelding]
Wat super liefffquote:Op maandag 9 april 2007 13:32 schreef HuHu het volgende:
Puppy's zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG, ook al zo'n lieverd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Shira het volgende:
Boris zegt hallo!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(meneer zit nu trouwens zijn mand te slopen)
Komt (dicht) in de buurt, net als de educated guess van vronie!quote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef morgaine21 het volgende:
tatrahond?
Mooi dier!quote:Op maandag 9 april 2007 15:23 schreef morgaine21 het volgende:
En weer wat Anubis-spam:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk nu achteraf dat het een Pyreneese Berghond isquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:25 schreef WitteWaker het volgende:
[..]
Komt (dicht) in de buurt, net als de educated guess van vronie!
Siberische herder, nada.. ;p
Beertje is raszuiver en rastypisch en valt onder de categorie berghonden, het is een zeer lieve waakse reu.
Z'n voorouders hielpen de boer/herder en bewaakten vee tegen roofdieren (ook 2-benige;) ) in een gebied wat tussen die van de Kuvasz en de Tatra inligt.
Hij is nauw verwant aan deze rassen. Maar nog onbekender!
Ik denk dat jullie toch moeten googelen
Eenmaal, andermaal?
Nee, raar he !quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef senesta het volgende:
Wat een leuke foto's Mirage, en wat heeft ze ook een vriendelijke uitstraling.
Heeft ze helemaal niets overgehouden aan haar mogelijke vergiftiging?
Niet goed!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:44 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik denk nu achteraf dat het een Pyreneese Berghond is![]()
Wat een prachtige hond heb je toch,ik smelt helemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:49 schreef WitteWaker het volgende:
[..]
Niet goed!
Dat is vaak de eerste keus van mensen, maar die kennen van witte berghonden meestal alleen de Pyreneese berghond...
Maar zuid frankrijk ligt niet tussen Hongarije (Kuvasz) en Polen (Tatra)..Tevens is een Pyreneer een stuk groter dan mijn hond.
Nah nee ik verklap niks!
Nog maar een fotootje..![]()
[afbeelding]
Zal eens kijken of ik er nog wat kan uploaden.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef senesta het volgende:
Ik vind hem echt heel mooi hoor WitteWaker, heb je nog meer foto's?
Aanhouder wint hequote:Op woensdag 11 april 2007 23:30 schreef WitteWaker het volgende:
Zou je graag nog wat langer zien smelten maar... Bingo!
De rest heeft het bij voorbaat al opgegeven geloof ik. De dame met de Saarloos deed 1 schot voor de boeg maar daar bleef het bij..:)
De cuvac komt ook in wat verschillende typen voor ("grof" en iets minder grof). Beertje is wat minder grof maar wel stevig en erg snel.
Ik ben met name gecharmeerd van kuddebewakers (www.lgd.org bijv.) vanwege het oeroude werk, de strijd tegen roofdier. Hierdoor kunnen in gebieden waar de schapen goed beschermd worden door berghonden de roofdieren ook relatief rustig leven zonder vergiftigd of afgeschoten te worden.
Omdat ze dan geen schapen pakken laten de boeren ze iig met rust.
Heb je zelf ook nog een hond om me te laten smelten?
Moet het wel een heeel lekker teefje zijn hoor..
NF-landers zijn ook leuk net als de landseer!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Klingon het volgende:
Mooie hond WitteWaker!![]()
Wij hebben hier twee labradors... maar heb ook al jaren een voorliefde voor Newfoundlanders. De labradors komen trouwens oorspronkelijk ook uit New Foundland, misschien dat het daar iets mee te maken heeft
Hier foto's van zo'n 4,5 jaar geleden, onze zwarte labrador Bo:
[afbeelding]
En eentje van de jongere blonde Jenna van drie maanden geleden:
[afbeelding]
Onze duitse herder was in huis (ook daarbuiten trouwens) de rust zelve. Het zijn iig. geen adhd-jack russels, en ook dat opgefokte dat mechelaars al een beetje kunnen hebben, hebben duitsers niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef WitteWaker het volgende:
[..]
NF-landers zijn ook leuk net als de landseer!
Labrador is helaas teveel moderas geworden de afgelopen decennia, op zich erg mooie en lieve honden. Al zie je met al dat gefok dat er ook wat leiperds tussen lopen.
Net als bij de Golden.
Ik wilde een mooie hond maar wel een met ballen, zonder de agressive uitsraling van een mechelaar rottweiler cane corso of noem maar op.
Bijna was het nog een witte herder geworden maar ik val toch echt op de oeroude berghonden, ze zijn ook een stuk rustiger in huis dan een herder.......
Denk dat Beertje wel zal smelten voor de blonde Jenna!![]()
Duitse herder vind ik lelijk, aflopende achterhand is buitengewoon niet mooi. Cane corso's en allerlei doggen vind ik op zich leuke honden om te zien maar ze zijn in keaad daglicht gekomen door de sjonnies me tde pittbulls.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze duitse herder was in huis (ook daarbuiten trouwens) de rust zelve. Het zijn iig. geen adhd-jack russels, en ook dat opgefokte dat mechelaars al een beetje kunnen hebben, hebben duitsers niet.
En ik heb nog nooit een cane corso met agresieve uitstraling gezien![]()
Ik denk dat bepaalde honden aanleg hebben voor de 1 of de andere eigenschap, maar dat uiteindelijk opvoeding en omgang met voornamelijk bepalend is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze duitse herder was in huis (ook daarbuiten trouwens) de rust zelve.
Geweldig !quote:
Precies, de meeste v(an oudsher drijvende) herders hebben er meer aanleg voor dan bijvoorbeeld molossers of berghonden.quote:Op zondag 15 april 2007 16:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde honden aanleg hebben voor de 1 of de andere eigenschap, maar dat uiteindelijk opvoeding en omgang met voornamelijk bepalend is.
Van de hond die ik heb, Groenendealer, kan je bijvoorbeeld heel snel een zenuwlijer maken.
Daar dien je naar mijn mening rekening mee te houden in je keuze en de opvoeding.
Ow wat erg zo liefquote:Op maandag 16 april 2007 11:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nina
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lieverdquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:52 schreef DrMarten het volgende:
Zit net even m'n photobucketmap door te kijken en kom de foto's van onze hond weer tegen, helaas al bijna 2 jaar niet meer onder ons
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohh, das toch ook zo'n hond die je wel plat kan knuffelenquote:
Dat is een ras afwijking. Gezondere lijnen ("oude lijn" duitse herder) hebben dit nietquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef WitteWaker het volgende:
[..]
Duitse herder vind ik lelijk, aflopende achterhand is buitengewoon niet mooi.
Gelukkig mogen ze in Nederland niet meer gecoupeerd wordenquote:Een rottweiler is op zich ook een mooi hond, zeker als ie niet gecoupeerd is.
Met de meeste rassen ook teveel doorgefokt enzo.
Schoen VS teckel?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik was trouwns laatst met Max uit, op de fiets. En ik fietste over een paadje, en daar verderop stonden 3 mensen met hond te kleppen. Pas toen ik 30cm voor ze was gingen ze aan de kant terwijl ze me de hele tijd al aankeken
Afijn, niet iedereen is even sociaal. Ik fietste langs deze mensen en ik hoor ineens gegrom en vervolgens hangt er een tekkel aan mn enkel!!
Ik dacht echt wtf
't Beest liet toen weer los en ik fietste nog wat wtferig door.
De eigenaar heeft er niets over gezegd of wat dan ookEN DAAR KOTS IK ECHT HARD OP
![]()
![]()
Als je je beest niet kan opvoeden lijn je m lekker aan![]()
![]()
Zo
[afbeelding]
Max vond de tekkel ook niet leuk
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh, das toch ook zo'n hond die je wel plat kan knuffelen! Gaat het goed met hem?
Nee, hij hing echt in mn enkel, met zn tanden ja. Vandaar ook. Max had dat niet bij iemand moeten proberenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Schoen VS teckel?
S'nachts laatste rondje voor't slapen met onze vorige hond, had iemand zn "niet tot de nederlandse flora en fauna behorende beest" kat los buiten lopen. Springt dat klere beest (dat waarsch schrok van onze hond) naar beneden van een schutting en *TSJAK* houd zich vast aan mijn been, om niet meer los te laten. Heb mijn been toen maar tegen de schutting aangeduwd. 3x. Toen liet hij wel los en rende hij weg.
Maar das best wel erg schrikken, zo rond een uur of één in zo'n donker paadje![]()
Die blik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef jadelovespat het volgende:
[afbeelding]
Joey, klaar voor een avondje uit
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:41 schreef Nies het volgende:
Ik schijn een fijn bed te hebben...
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn mannetje![]()
Hahaha wat een hondquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Na een borstel beurt van 3 uur![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef liefie_ het volgende:
volgens mij ga ik nu iets onwijs omhoog schuppen maar ik had niks te doen vandaag en ik dacht dan ga ik proberen mn hondjes op de foto te krijgen en zal ik ze eens posten want ze zijn zo lief!
(we hebben nog een hondje maar die wou niet naar binnen komen en ik wou niet naar buiten dus die volgt nog een andere keer haha)
http://i15.tinypic.com/2livouc.jpg
http://i5.tinypic.com/35jw7ky.jpg
http://i16.tinypic.com/42xt47l.jpg
http://i16.tinypic.com/30d9w0h.jpg
Wat een heerlijk beest heb je.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:41 schreef Nies het volgende:
Ik schijn een fijn bed te hebben...
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn mannetje![]()
Wat een mooierd! Wij hadden vroeger ook een Beardie, een bruine. Is helaas twee jaar geleden overleden...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Wat verdrietig van je andere hond zeg....quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef SnowCockroach het volgende:
We hadden eerst 2 honden, maar sinds een jaar is alleen mijn Bloddy nog over.
Ons andere hondje, die we hebben moeten laten inslapen nadat hij verlamd was geraakt![]()
[afbeelding]
En mijn honddie dit jaar alweer 9 wordt. (beetje flutfoto maarja)
[afbeelding]
Kolere wat een machtig beest!quote:
Hij wil ook nooit voor tien uur 's ochtends uit..... gek he?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Wat beter opletten en niet lukraak boerboel roepen.. ;pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef Nies het volgende:
[..]
Kolere wat een machtig beest!
Boerboel?
[..]
Hij wil ook nooit voor tien uur 's ochtends uit..... gek he?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik zie de postbode hier net terugrijden om Bloddy uit de auto te zetten!![]()
Sinds dat we hem mee hebben genomen naar de Sonse Heide houdt ie van auto's.
Het is een Dogo Canario.quote:
Sem was vanochtend weer hier heen gerend, en dit keer had hij zijn zusje Bo meegenomen. Bo was een beetje schuw en bleef vanaf een afstandje kijken.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt leuke honden! Zit Border Collie in toch? Of zijn ze raszuiver?
Onze vorige hond lijkt erop.
Bloddy (mijn hond) is sinds kort trouwens vrienden geworden met een Border Collie uit de buurt, Sem heet ie. Hij is nu al 4 keer ontsnapt en door 3 weilanden naar ons huis gerend om met Bloddy te spelen.![]()
Hopen dat Bloddy niet zwanger raakt, zal wel niet.
![]()
Die eigenaren rijden nu automatisch naar ons huis als ze Sem weer eens kwijt zijn.![]()
Die 2e foto.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:44 schreef Mich92 het volgende:
Ziet hier onze Tommie:
[afbeelding]
.
[afbeelding]
Bietje gek..
[afbeelding]
.
[afbeelding]
Even netjes voor de foto;
[afbeelding]
Met z'n konijn;
[afbeelding]
.
Ik gok Dogo canario... Boerboel is blondquote:
Ahw wat n lievertttquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:18 schreef ymme het volgende:
Onze nieuwe boxer.
Zijn naam is Bailey. En zaterdag over één week komt hij bij ons.
Dan heeft puk een leuk vriendje om mee te spelen.
Bailey, is 10 maanden, dus met zijn karakter nog een echte pup. Dit is overigens heel erg leuk!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Zodra hij hier is, ga ik natuurlijk veel foto's maken![]()
Mijngodquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef Shira het volgende:
Lieve foto's allemaal![]()
Nog wat Boris spam
Met het warme weer in zijn zwembadje
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk die rimpeltjes![]()
[afbeelding]
Echt n schatje is tquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Shira het volgende:
Engelse bulldog. Hij is nu 4 maand en weegt al 10 kilo... zal wat worden
![]()
hahaha, leuke foto!
God wat zijn r veel boxers hierquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Suuz_ het volgende:
Wat een goed topic!! En wat een heerlijke honden allemaal!! Wat een dropje die engelse bulldog shira ech heerlijk die zou je toch helemaal plat knuffelen!!!
Ik kom ook even pronken met ons hyperdepieper blije springerige eigenwijze maar zooooooooooo lieve boxer Bluf. Ze is nu 1,5
Hier is ze een paar maanden
[afbeelding]
lekker in de tuinstoel zitten is het liefste wat ze doet!
[afbeelding]
Maar naar het strand gaan vind madame toch ook wel te doen
[afbeelding]
heerlijk in de zon
[afbeelding]
Op het balkon gapen naar andere mensen is ook een hobby van onze Bluf
[afbeelding]
En weer op 't strand
[afbeelding]
[afbeelding]
lekker rollen in de duinen
[afbeelding]
En nog wat bokkensprongen!
[afbeelding]
So jullie zijn Bluf na deze reeks meteen beu haha! Foto's stonden op volgorde van jong naar "oud"
Wat een leukerd, issie van jou?quote:
In de SCquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef senesta het volgende:
Hé Non, heb ik die onderste foto niet eens eerder gezien ergens?
Hij komt me zo bekend voor.
Aah! Leuke honden!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:51 schreef Nonneke het volgende:
Hondjes paar weken terug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En keurig opgevoed
[afbeelding]
![]()
Wij eten altijd op de bank zegmaar, en met een beetje pech zitten de (4) katten er dan ook nog bijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:52 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Aah! Leuke honden!Dat eetritueel ken ik ook.
![]()
Sem is net weer komen aanlopen.![]()
Sem is niet van mij hoor, maar hij heeft een soort van lat-relatie met mijn hond Bloddy. Hij ontsnapt iedere keer uit zijn tuin en rent dan naar ons toe om met Bloddy te spelen. Gister kwam 'ie alweer voor de 7de keer aanlopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wij eten altijd op de bank zegmaar, en met een beetje pech zitten de (4) katten er dan ook nog bij![]()
We sturen ze wel altijd weg hoor, het is even leuk, maar daarna wordt het ook wel irritant![]()
Jouw Sem boft maar, met die mooie Nijntjesom op te letten
![]()
Die kopquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:21 schreef Nies het volgende:
Mijn meisje vindt het heerlijk als er een raampje opengaat in de auto![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |