quote:
Ik ben NU verliefdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:45 schreef morgaine21 het volgende:
Mn wolfje en zn mechelse vriendin:
[afbeelding]
Gewoon zittend uit het raam kijkenquote:
quote:
Ze wordt in september 2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef senesta het volgende:
Wat is ze mooi Boem-dikkie.
Is ze nog erg jong?
Ze heeft een hele jonge, zachte uitdrukking.
Lief hoor![]()
Volgens mij zijn teefjes ook wat speelser, tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze wordt in september 2dus ja vrij jong. Ze blijft alleen zo klein, want toen onze andere bordercollie zo oud was , was ie al een stuk groter, en aangezien ze ook al loops geweest is denk ik niet dat ze nog veel groeit! Wel gezellig hoor zo'n klein speels hyper beest
Jup , onze andere border is alleen erg bangquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij zijn teefjes ook wat speelser, tenminste dat is mijn ervaring.
Ze is echt mooi vind ik.
Ja, gezellig he, en borders zijn natuurlijk over het algemeen al erg baasgericht![]()
Hoe komt hij zo bang dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup , onze andere border is alleen erg banggromt als je hem aanhaalt enzo
na castratie wel veel minder geworden maar nog steeds niet zo aanhalings hond
je kunt er wel leuk mee uit en hij luistert perféct! Maar zo'n jonkie is leuke afwisseling
Van nature al zoquote:
Mooi ras, vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef morgaine21 het volgende:
Hier wat foto's van Anubis, onze Saarloos wolfhond pup die sinds zaterdag bij ons woont.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anubis is een erg vriendelijk hondje die alles en iedereen wel aardig vind mits ze hem niet laten schrikken. Voor een Saarloos is hij erg open, veel saarlozen duiken voor alles weg en moeten niks van andere mensen hebben maar Anubis heeft dat niet, alleen met langskomend verkeer heeft hij moeite. Zijn moeder is ook een erg leuke hond die meteen op je af komt als je voor t eerst binnenkomt, de fokster heeft zowel haar als haar pups enorm goed gesocialeerd en dat heeft zeker zn vruchten afgeworpen. Zo hebben ze nog een reu die in een kennel is opgegroeit en die duikt onder de tafel als je binnenkomt en zoekt ook geen toenadering.quote:[Wat is het karakter van Anubis?
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:14 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Anubis is een erg vriendelijk hondje die alles en iedereen wel aardig vind mits ze hem niet laten schrikken. Voor een Saarloos is hij erg open, veel saarlozen duiken voor alles weg en moeten niks van andere mensen hebben maar Anubis heeft dat niet, alleen met langskomend verkeer heeft hij moeite. Zijn moeder is ook een erg leuke hond die meteen op je af komt als je voor t eerst binnenkomt, de fokster heeft zowel haar als haar pups enorm goed gesocialeerd en dat heeft zeker zn vruchten afgeworpen. Zo hebben ze nog een reu die in een kennel is opgegroeit en die duikt onder de tafel als je binnenkomt en zoekt ook geen toenadering.
Hij neigt naar het onderdanige vooral bij honden (maar dat kan de leeftijd zijn) Verder is hij enorm koppig en kan je daarmee tot het uiterste drijven. Als we uit gaan en hij heeft geen zin; dan kan ik op mn kop gaan staan maar dan komt hij niet, hij draait zich dan heel demonstratief nog eens om en geeft mij het nakijken. Verder als hij op straat zn zin niet krijgt dan laat hij dat meteen merkten door in de rem te gaan hangen; vier poten tegen de grond en zie hem dan maar eens mee te krijgen. (zulke momenten zijn bijv. als we een richting uit wandelen die hem niet aanstaat zoals richting de grote weg of als hij net aandacht heeft gehad van mensen en ik wil doorlopen)
Anubis is erg slim en leert ontzettend snel; hij kan inmiddels; hier, zit, af, spreek, poot, andere poot, draai en we zijn nu bezig met rol en blijf.
Hij is ook een enorme prater, al je sochtends opstaat of je komt weer thuis van weggeweest dan krijg je altijd een 'wolfse' begroeting met een hoop gejoel en gehuil.
ok, geef me 5 minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ik ben verkocht
![]()
(je moet'm alleen nog even high-five leren)
Zo lang?quote:
Weet jij al hoe je fotos moet posten?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jammer van dat kwijl, jakkes... Verder wel een erg leuk hondje.
Nee, helaas...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet jij al hoe je fotos moet posten?
Ga naar tinypic.com daar kun je een foto uploaden. Als ie klaar is krijg je een link. Die plaats je hier tussen [img] [/img] zonder spaties en je bent klaarquote:
Dat deed Joska ook altijd in ons oude huis waar we nog vensterbanken haddenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:04 schreef senesta het volgende:
Het zonnetje schijnt en elco is er niet uit vandaan te branden.
Met zijn hoofd op de vensterbank zit hij met zijn ogen op een kier te soesen in het zonnetje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, een witte boxerquote:
Jouw boxer lijkt op de overleden hond van mijn opa en oma! Boxersquote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
Leuk, een witte boxer![]()
Een paar foto's van onze boxer, weer helemaal verkocht aan de combinatie trampoline/tennisballetje (het balletje op de trampoline leggen om het er dan van de onderkant van de trampoline weer af te gaan rammen)
[afbeelding]
[afbeelding]
en een oudere foto:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |