Nja, anders komt het er nooit van, ben altijd te laatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef barney74 het volgende:
fipo!
bareuhje eigen topic fipo'en
![]()
Naja, sepo dan maar![]()
TSE!quote:
Ik gun het je wel hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nja, anders komt het er nooit van, ben altijd te laat![]()
twéé punten per goede vraag in dit topicquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef rick89 het volgende:
Neloes 1
Beiden goed!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:21 schreef Mark het volgende:
Odessa iig, Gok op Sebastopol
leuk geprobeerd, maar zo werkt dit spelletje niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:23 schreef rick89 het volgende:
Varna en odessa?
Ja, ik wil ook wel 's puntjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef barney74 het volgende:
kunnen jullie niet even wegblijven tijdens dit topic?
![]()
![]()
Ik weet deze vraag niet dus ga je gangquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef barney74 het volgende:
kunnen jullie niet even wegblijven tijdens dit topic?
![]()
![]()
Bertha volgens mij vereist de OP nog wat aanpassingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja hè, best goed voor de eerste keer... Alleen het plaatje doet 't niet
wat dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Bertha volgens mij vereist de OP nog wat aanpassing
Je moet [img]http://www.nembrionic.com/fok/opzoekverbod.jpg[/img ] even gebruiken (en dan wel die laatste spatie eruithalen)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja hè, best goed voor de eerste keer... Alleen het plaatje doet 't niet
Ik mis 2 plaatjes. Eerste plaatje heb je helemaal geschrapt, moet je ff quoten van een eerder topic en wat Mark zegt tussen img tags zetten.quote:
ja, typvoudtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet [img]http://www.nembrionic.com/fok/opzoekverbod.jpg[/img ] even gebruiken (en dan wel die laatste spatie eruithalen)
Wat was die andere nou? Zag er nl wel bekend uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:01 schreef Mark het volgende:
Geen liefhebbers van deze serie? Hier dan nog een plaatje:
[afbeelding]
Heb je de administratiekosten al betaald?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Elephant het volgende:
Mag ik mee doen? Battestar Gallactica.
Starbuck
En Eisbär geluisterd natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je de administratiekosten al betaald?![]()
Dat is Apolloquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Elephant het volgende:
Mag ik mee doen? Battestar Gallactica.
Starbuck
Moet je ff wachten tot mijn wedde is overgemaakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je de administratiekosten al betaald?![]()
Ik was er al mee opgegroeid en kan de plaat wel dromen.quote:
Het zijn Nederlandse acteurs/actricequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:42 schreef barney74 het volgende:
mcgyver
Zo'n soort type serie is het wel, maar de juiste naam heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef Sheridana het volgende:
MIjn dochter en ik, of zoiets?
Sorry, ben op het werk...ik heb wel een vraag, maar mag ik hem stellen? (ik zie dat er al een vraag is gesteld nl.)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Stel je een nieuwe vraag Elephant?
Oh nu weet ik wel welke serie het is. Nu nog ff de titel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Zo'n soort type serie is het wel, maar de juiste naam heb ik nog niet gezien
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh nu weet ik wel welke serie het is. Nu nog ff de titel.
Nee, die was Margreet. Ze speelde de stiefmoeder van het gezin Kuitmanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Duuvelke het volgende:
Was de naam van de moeder niet Merel of zo...
Juist Neleos +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef Neleos het volgende:
Ik ben je moeder niet.
lamaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:28 schreef Sheridana het volgende:
Ik wil je moeder niet?
Welk nummer van wie?quote:Toen ik op safari was in donker Afrika
Stond ik plotseling veur een leeuw
Ik schrok mien helemaal noar
Iedereen ging op de loop, ik denk "het mot gebeuren"
Ik denk "die leeuw die vrit mien op" maar dit was wat ik heurde
Damn dat is snel.....Een kenner?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:50 schreef Mark het volgende:
Bud Spencer
Da's een vraag die o.a. ook bij de Filmtrivia nog wel eens langskomt (en als waterpolo'er heeft oud-zwemkampioen Bud natuurlijk een streepje bij me voor). Terence Hill heet iets van Mario dacht ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Elephant het volgende:
[..]
Damn dat is snel.....Een kenner?
(goed geraden dus...)
ff'tjes nog in bold je puntje toekennenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Elephant het volgende:
[..]
Damn dat is snel.....Een kenner?
(goed geraden dus...)
Nee, maar heb de laptop van mn broer ontvoerdquote:
National Hockey Leaguequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef erkel het volgende:
NHL is dat ijshockey
De naam was voldoende, maar het is idd ijshockeyquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef Neleos het volgende:
De Stanley Cup?
Ik weet even niet meer welke sport dat was? IJshockey?
Ik reken het goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:23 schreef erkel het volgende:
Hadj
Nee, je hebt het goed geschreven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef erkel het volgende:
Hoe spel je het dan??
Dat scheelt maar heel weinig...je mist in beide woorden 1 letterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:35 schreef B.ertha het volgende:
klinkt chinees geloof ik
iets van ton jong?
oh, tjon ajong?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:38 schreef erkel het volgende:
Je komt dichterbij Bertha...Beide woorden kloppen bijna, alleen de bijgevoegde letters nog ff vervangen voor 2 andere
ja en neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef Sheridana het volgende:
A.A. Milne....voor zijn kleinkinderen?
Heel goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:47 schreef Sheridana het volgende:
voor zijn zoontje christopher robin?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:55 schreef erkel het volgende:
Mahonie?
Rustig an in Dagestanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:06 schreef erkel het volgende:
rustig an...vraag komt eran
Het is een collega van Brainpowerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef Neleos het volgende:
Da's vast niet de beste foto die je kan vinden van Brainpower?
Ha okquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik denk ik gooi er eens een echte Friese naam in.
Roofing +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Bonte Wever.
quote:Hetis een van de Friese Meren. Het ligt direkt tegen de stad Grouw aan en wordt doorsneden door het Prinses Margrietkanaal.
Hetwordt gevoed door de Kromme Grouw en watert af in het Wijde Ee.
In hetliggen drie eilanden. Een daarvan is bewoond, terwijl op de ander een kapelletje staat.
Hetis bekend geworden doordat een ambtenaar vervolgd werd voor het storten van vervuilde baggerspecie in het meer. De rechtszaak hierover mondde uit in een arrest dat inhield dat ambtenaren niet vervolgd konden worden voor hun handelen, het zogenaamde
arrest.
Nee, die niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Tjeukemeer?
Yeah, Its-Jojo-4you +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pikmeer
Jawel, 2 punten voor Saskia +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:55 schreef SaskiaR het volgende:
den bosch en woudrichem
Red Hot Chili Enforcerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit op een honderste punt mijn RHCE niet gehaald
Haal je Elephants punten weg?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:07 schreef Jayhawk het volgende:
Berkery
Ik lever mijn punten in en ga voor Nem....maar ik moet je antwoord schuldig blijven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe niet zo lomp
Zeker niet als ik aangeef dat IK een vraag maak.
Je bent geen Chinees toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:07 schreef Jayhawk het volgende:
Berkery
Berkery is een user op Fokquote:
Dat is beterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef Jayhawk het volgende:
Berkely
maar da's een acteur volgens mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Dafoe?
en begint ook niet met een Fquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
maar da's een acteur volgens mij.![]()
Dat dacht ik dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef barney74 het volgende:
kon ook zijn dat F een initiaal was
Damn.....dat was hem dus....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
William Friedkin.
Nee, je mag niet opzoeken. Ook niet op hoesjes of boeken of aan je ouders vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Elephant het volgende:
Uhm, ik weet dat je niet mag opzoeken maar ik zit hier met een hoesje van de originele DVD van The French Connection....
Ik weet niet of het wel de goeie is, maar had nog nooit van de goede man gehoord en klopt enigszins met je hints.
Daarom heb ik ook niks gezegd. Maar als ik NU op IMDB kijk heeft ie niet echt veel bekends gemaakt. Goeie vraag!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je mag niet opzoeken. Ook niet op hoesjes of boeken of aan je ouders vragen
Nou....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef Elephant het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niks gezegd. Maar als ik NU op IMDB kijk heeft ie niet echt veel bekends gemaakt.
In mijn ogen dan....quote:
Supersheep +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef Supersheep het volgende:
Howard Shore
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef Sheridana het volgende:
Helen Mirren
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:10 schreef Puzzelaar het volgende:
Jamaica.
Spanje is goed en daar vroeg ik om!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nee in Spanje geloof ik.... Barcelona.
Sheridana +2quote:
sorry...ik wilde het ook nog typen...toen bedacht ik me...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:21 schreef Puzzelaar het volgende:
shit ... als ik niet "van the Simpsons" had getypt was ik misschien wel eerder geweest
that's it!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef Homdeck het volgende:
Johansson?
TSE +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eemhof, Heiderbos, Huttenheugte, Kempervennen en Meerdal.![]()
![]()
OMG! Heiderbos, Huttenheugte en Kemervennen wist ik.... die andere 2 nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eemhof, Heiderbos, Huttenheugte, Kempervennen en Meerdal.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |