Oh nu weet ik wel welke serie het is. Nu nog ff de titel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Zo'n soort type serie is het wel, maar de juiste naam heb ik nog niet gezien
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh nu weet ik wel welke serie het is. Nu nog ff de titel.
Nee, die was Margreet. Ze speelde de stiefmoeder van het gezin Kuitmanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Duuvelke het volgende:
Was de naam van de moeder niet Merel of zo...
Juist Neleos +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef Neleos het volgende:
Ik ben je moeder niet.
lamaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:28 schreef Sheridana het volgende:
Ik wil je moeder niet?
Welk nummer van wie?quote:Toen ik op safari was in donker Afrika
Stond ik plotseling veur een leeuw
Ik schrok mien helemaal noar
Iedereen ging op de loop, ik denk "het mot gebeuren"
Ik denk "die leeuw die vrit mien op" maar dit was wat ik heurde
Damn dat is snel.....Een kenner?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:50 schreef Mark het volgende:
Bud Spencer
Da's een vraag die o.a. ook bij de Filmtrivia nog wel eens langskomt (en als waterpolo'er heeft oud-zwemkampioen Bud natuurlijk een streepje bij me voor). Terence Hill heet iets van Mario dacht ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Elephant het volgende:
[..]
Damn dat is snel.....Een kenner?
(goed geraden dus...)
ff'tjes nog in bold je puntje toekennenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Elephant het volgende:
[..]
Damn dat is snel.....Een kenner?
(goed geraden dus...)
Nee, maar heb de laptop van mn broer ontvoerdquote:
National Hockey Leaguequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef erkel het volgende:
NHL is dat ijshockey
De naam was voldoende, maar het is idd ijshockeyquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef Neleos het volgende:
De Stanley Cup?
Ik weet even niet meer welke sport dat was? IJshockey?
Ik reken het goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:23 schreef erkel het volgende:
Hadj
Nee, je hebt het goed geschreven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef erkel het volgende:
Hoe spel je het dan??
Dat scheelt maar heel weinig...je mist in beide woorden 1 letterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:35 schreef B.ertha het volgende:
klinkt chinees geloof ik
iets van ton jong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |