Vergiste me, het is Philip. Volgens mij de man van Elisabeth.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Volgens anderen is hij de antichrist. Vind ik moeilijk te geloven hoor.
The mail on sundayquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er was toch zo'n volk in de Indische Oceaan die Prins Philip als god zagen? Bewijs ze maar van hun ongelijk.
http://www.mailonsunday.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=388901&in_page_id=1770
[afbeelding]
Als romanschrijver wel. Voor de rest was hij behoorlijk, hmmm naief en wereldvreemd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef Floripas het volgende:
Die zijn allemaal, behalve die laatste, praktisch geschreven door Karel Glastra van Loon. Da's toch een behoorlijk begenadigd schrijver.
en blijkt zoiets bizars opeens onweerlegbaar waar te zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er was toch zo'n volk in de Indische Oceaan die Prins Philip als god zagen? Bewijs ze maar van hun ongelijk.
http://www.mailonsunday.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=388901&in_page_id=1770
[afbeelding]
Ik vond hem tof.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als romanschrijver wel. Voor de rest was hij behoorlijk, hmmm naief en wereldvreemd.
Ik vind eik dat Nl's schrijvers niet tegen hun engelstalige soortgenoten op kunnen. Geen enkele.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
Ik vond hem tof.
Daar zijn er dan ook wel heeeeeel erg veel meer van.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind eik dat Nl's schrijvers niet tegen hun engelstalige soortgenoten op kunnen. Geen enkele.
Die knakker is ook niet erg actueelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html
Homoseksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nederlandstalige literatuur gaat dan ook nergens over, behalvehomosex
en ellende.
Nou, zo ver komt Arnon Grunberg nog niet eens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:43 schreef Lemmeb het volgende:
"Nederlandstalige literatuur"
Geneuzel over seks, kerk en WOII, verder komt men niet.
Denk dat jij stukken radicaler bent dan Mutantquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie is er nou radicaal? De aanhanger van de pedoprofeet of de rationele denker, die tegen meningen in durft te gaan?
Nee, maar da's dan ook een wollige rukker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, zo ver komt Arnon Grunberg nog niet eens.
Allemaal grefo'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef Mutant01 het volgende:
Of zijn ze allemaal gristen?
Op het algemeen schrijven Belgen te wollig. Dat geldt zelfs voor de Brussels Journal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Floripas het volgende:
Nee, maar da's dan ook een wollige rukker.
Louis Paul Boon en z'n perverse erotica![]()
![]()
![]()
Ik ben geen aanhanger van een pedoprofeet...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef du_ke het volgende:
Denk dat jij stukken radicaler bent dan Mutant![]()
Ik kan niet vliegenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zeg, polderende kip, ga jij eens gauw mutsen in het theekransje van WFL![]()
Heb jij Mieke Maaike's obscene jeugd wel eens gelezen? Dat is verre van wollig. Eerder....vlezig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Op het algemeen schrijven Belgen te wollig. Dat geldt zelfs voor de Brussels Journal.
Pedo Pim!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben geen aanhanger van een pedoprofeet...
Voor mij geldt dat eik ook voor films. Zo werd ik recent op dit prul vergast:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef Lemmeb het volgende:
Als er iets is dat ik pertinent niet tegen wil komen in een goed literair boek, dan is het perverse seks. Ik vind dat zo'n ongelofelijk zwaktebod.
En nee, begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut geen hekel aan perverse seks.
Dat is nu een zwaktebod, ja, omdat iedereen Boon na wil doen. Maar niemand kan het als Boon. Probeer het gewoon eens! Once you go Boon, you never go....eh....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef Lemmeb het volgende:
Als er iets is dat ik pertinent niet tegen wil komen in een goed literair boek, dan is het perverse seks. Ik vind dat zo'n ongelofelijk zwaktebod.
En nee, begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut geen hekel aan perverse seks.
Louis Paul Boon, dat was nog eens iemand. Wel een Belg, dat welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is nu een zwaktebod, ja, omdat iedereen Boon na wil doen. Maar niemand kan het als Boon. Probeer het gewoon eens! Once you go Boon, you never go....eh....
Oh, jezus, waarom? Ik zie nog liever lowbudget korrelige zwartwitfilms over depressieve bejaarden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat eik ook voor films. Zo werd ik recent op dit prul vergast:
http://www.imdb.com/title/tt0367027/
Bij als goed bekend staande films heb ik dat inderdaad ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hmm, heb je me toch nieuwsgierig gemaakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is nu een zwaktebod, ja, omdat iedereen Boon na wil doen. Maar niemand kan het als Boon. Probeer het gewoon eens! Once you go Boon, you never go....eh....
Nou, het pubermeisjesproza van Margriet de Moor of Connie Palmen is ook heel erg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Reya het volgende:
Ik heb eens De Verdwaalde Carnavalsvierder van Hubert Lampo doorgewerkt. Dat was een bijzonder zware bevalling.
Hmmm, dat is vast nog onschuldig vergeleken bij deze:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Aaaarrrgggghhhhhh! Margriet de Moor!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, het pubermeisjesproza van Margriet de Moor of Connie Palmen is ook heel erg...
Uuuuuuhhhhhhh, Connie Palmen!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, het pubermeisjesproza van Margriet de Moor of Connie Palmen is ook heel erg...
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmm, heb je me toch nieuwsgierig gemaakt.
Misschien vind ik Amerikaanse arthouse films wel erger. Komt zo'n pretentie bij kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:
Franse arthouse films, daar heb ik ook zo'n bloedhekal aan, op een enkele uitzondering na. Alleen maar perverse seks, seks en nog eens seks en een flinterdun verhaal. Maar geen kut.
Ik vond Delicatessen wel heel leuk. Of bedoel je die niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:
Franse arthouse films, daar heb ik ook zo'n bloedhekal aan, op een enkele uitzondering na. Alleen maar perverse seks, seks en nog eens seks en een flinterdun verhaal. Maar geen kut.
Daar kon ik dan weer om lachen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is vast nog onschuldig vergeleken bij deze:
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
Bij voorkeur niet te kijken als je nog wil gaan eten![]()
De rating die die film op imdb heeft geeft me al een aardige indicatie over de kwaliteit er vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar kon ik dan weer om lachen!
Nee, je moet dit eens kijken, dan snap je precies wat ik bedoel. En die nietszeggende, deprimerende goorlapperij heeft gewoon prijzen gewonnen, meen ik.
Alleen nominaties.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar kon ik dan weer om lachen!
Nee, je moet dit eens kijken, dan snap je precies wat ik bedoel. En die nietszeggende, deprimerende goorlapperij heeft gewoon prijzen gewonnen, meen ik.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is vast nog onschuldig vergeleken bij deze:
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
Bij voorkeur niet te kijken als je nog wil gaan eten![]()
Inmiddels komt die rating aardig overeen met de werkelijkheid, gelukkig. De eerste maanden stond hij nog gewoon vrolijk op 10.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:07 schreef Reya het volgende:
[..]
De rating die die film op imdb heeft geeft me al een aardige indicatie over de kwaliteit er van![]()
Die heb ik niet gezien, maar wel een keer bewust niet gedownload.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef Lemmeb het volgende:
Qua uitzonderingen? Delicatessen is inderdaad wel leuk. La Haine vond ik dan weer stukken minder. En die laatste heb ik niet gezien, maar ziet er wel interessant uit. Een soort 'Chopper' maar dan wat pretentieuzer, want Frans.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vond Delicatessen wel heel leuk. Of bedoel je die niet?
La haine, ijzersterke film.
C'est arrive (accent) pres de chez vous echter gaf me nachtmerries en een blijvende depressie.
Ow toch geen 'Chopper' dan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:21 schreef Floripas het volgende:
Brrr, C'est arrive.
Amelie vond ik dan weer wat zoetsappig.
Volg's mij is Godslasteraar er fan van. Ik ben voor een schriftelijke testosterontestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ow toch geen 'Chopper' dan.Die is trouwens wel leuk.
Wat Amélie betreft zijn we het eens. Echt zo'n film die je alleen voor vrouwelijk bezoek in de kast laat staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |