quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef Godslasteraar het volgende:
ik heb het nu eenmaal erg druk de laatste tijd (en de komende tijd). Post minder en ben dus gedwongen om al mijn boosaardigheid in minder regels samen te vatten.
Haha, ik heb het lang genoeg geprobeerd met Godslasteraar om gewoon normaal inhoudelijk op hem te reageren, alleen zijn truukje is dan dat hij er nooit meer op reageert of dat ie gewoon verdwijnt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De betogen van Godslasteraar zijn in het algemeen goed onderbouwd en netjes opgeschreven, dus dat "mongolisch" lijkt me onzin. Sterker nog, ik heb nog geen enkele inhoudelijke kritiek op die betogen gezien van jou. Jij brengt je mening idd fatsoenlijk maar het blijft een mening - waar anderen tegen in moeten kunnen gaan. Een godsdienst is niet een mening op een hoger niveau, en daarom vrij van kritiek.
Door maar te roepen dat het flut is overtuig je niemand. Je zal met argumenten moeten komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
Flut, dat is het en zal het altijd blijven. Of je het nu druk hebt of niet. Waarschijnlijk verspreid je je flutverhaaltjes over meer regels als je meer tijd hebt. Maar het blijft flut.
Haal niet joodse en arabische ethniciteit door de war met Israelische of Palestijnse politiek.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
[bla]
Het is geen kwestie van in de war halen, maar een kwestie van generaliseren. Het is het makkelijkst om te doen, als je met elke factor rekening moet houden, zijn we alleen al met het nuanceren 5 pagina's kwijt. Elk rationeel persoon weet wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Haal niet joodse en arabische ethniciteit door de war met Israelische of Palestijnse politiek.
Die heb ik heel vaak laten zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Door maar te roepen dat het flut is overtuig je niemand. Je zal met argumenten moeten komen.
Geef dan eens een linkje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
Die heb ik heel vaak laten zien.
Jij volgt mij toch overal, (zoals ook uit FB blijkt), als het goed is weet jij precies wat ik wel en niet doe. Waarom zou ik het moeten aantonen. (Ik wacht trouwens nog op een antwoord).quote:
Nee hoor, ik volg je helemaal niet. Niet para worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
Jij volgt mij toch overal, (zoals ook uit FB blijkt), als het goed is weet jij precies wat ik wel en niet doe. Waarom zou ik het moeten aantonen. (Ik wacht trouwens nog op een antwoord).
Maar het is juist dat generaliseren dat de oorzaak is van het probleem "Alle Palestijnen zijn terroristen" en "Alle Israeliers zijn bezetters".quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van in de war halen, maar een kwestie van generaliseren. Het is het makkelijkst om te doen, als je met elke factor rekening moet houden, zijn we alleen al met het nuanceren 5 pagina's kwijt. Elk rationeel persoon weet wat je bedoeld.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef problematiQue het volgende:
Eeeek, PJO in de SC.
Ja, gezellig hier, ook eens wat rechtse lju.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef problematiQue het volgende:
Eeeek, PJO in de SC.
De verzamelde speeches van Thatcher op de stereoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef Floripas het volgende:
Ja, gezellig hier, ook eens wat rechtse lju.
Zal ik de bolknakken en cognac maar laten aanrukken dan?
Manifesto: Islamic Totalitarianism is een typisch voorbeeld van de Godslasteraar manier, stop, drop, and run off.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik volg je helemaal niet. Niet para worden.
Ik vraag je om een linkje omdat ik je nog nooit inhoudelijk heb zien worden.
Welke vraag staat nog open?
Ik ga eens lezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Manifesto: Islamic Totalitarianism is een typisch voorbeeld van de Godslasteraar manier, stop, drop, and run off.
En allemaal verkleed als een Chicago Boy! {Video!}quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De verzamelde speeches van Thatcher op de stereo![]()
Floripas, wat is de titel van dat boek van Foucault waar je het gisteren over had? Het klonk interessant.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, gezellig hier, ook eens wat rechtse lju.
Zal ik de bolknakken en cognac maar laten aanrukken dan?
Dat zou je erop kunnen laten volgen. We zijn hier echter geen kleuters die niet weten wat we nu werkelijk bedoelen. Als mensen zulke gedachtes erop nahouden zijn ze vanaf het begin al niet erg rationeel bezig. Of we moeten natuurlijk bij elk ding op onze achterste poten gaan staan, dan heb je erg veel werk Floripas. Neem als voorbeeld dat krantenartikeltje dat Godslasteraar postte.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar het is juist dat generaliseren dat de oorzaak is van het probleem "Alle Palestijnen zijn terroristen" en "Alle Israeliers zijn bezetters".
Maak ze meteen maar dood dan, zou je erop kunnen laten volgen.
omdat ik het nut van nóg een reactie niet altijd zie. Om een voorbeeld te geven, je kwam een tijdje geleden aan met een verondersteld verband tussen de goelags van Stalin en atheïsme. Moet ik daar dan nog op reageren? Kan wel hoor; atheisme definieert alleen wat mensen niet zijn, en niet wat ze wel zijn. En dus kan een atheist liberaal zijn, sociaal-democraat, communist, fascist, zwart, blank, van Mars of Venus, noem het maar op. De goelags van Stalin zijn dan ook een rechtstreeks gevolg van de communistische heilsleer, en de noodzakelijke dwang en maatschappelijke "gleichschaltung" die nodig zijn om een dergelijk totalitair systeem te handhaven. (en de paranoia van Stalin zelf). Met atheisme heeft het verder niets te maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha, ik heb het lang genoeg geprobeerd met Godslasteraar om gewoon normaal inhoudelijk op hem te reageren, alleen zijn truukje is dan dat hij er nooit meer op reageert of dat ie gewoon verdwijnt.
zeg, polderende kip, ga jij eens gauw mutsen in het theekransje van WFLquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:38 schreef Reya het volgende:
Volgensmij kunnen zowel Godslasteraar als Mutant uitstekend beargumenteerd hun mening geven. Het lijkt me ook een kwestie van over persoonlijke vetes heenstappen![]()
Maladie mentale et psychologie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Floripas, wat is de titel van dat boek van Foucault waar je het gisteren over had? Het klonk interessant.
quote:Als er een regering komt van CDA+PvdA+ChristenUnie, wie moet er dan volgens u premier worden?Balkenende Wijffels Rouvoet Iemand anders van het CDA Weet niet/geen antwoord
2 van de 3 zijn gristen, 2/3 kans dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:53 schreef Aoristus het volgende:
Waarom zou een gristen premier worden in een coalitie van 3
Dat lijkt me een prima begin. Mag ik je deze site aanraden?quote:
quote:Stel dat we nu nog niet de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen wisten. Ieder regeringscombinatie (mits voldoende zetels) zou nog mogelijk zijn. Naar welke gaat dan uw grootste voorkeur uit?
Bos "weet het niet en is altijd op zoek". Electoraal fenomenaal geniaal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef Mutant01 het volgende:
Of zijn ze allemaal gristen?
Mwah.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:59 schreef Lemmeb het volgende:
Dat nieuwe biologieforum, is dat wat? Nog wat smakelijk amateurmateriaal dat nergens anders te vinden is?
Lijkt me dan vooral humor als de joden dan toch het uitverkoren volk blijken te zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:45 schreef problematiQue het volgende:
Stiekem hoop ik dat ooit één god zich openbaart die door een of andere stam in donker Afrika wordt aanbeden. Hebben dus al die miljarden mensen het mis, behalve die ene stam. Lachen wordt dat.
Laat maar zitten dan. Tegen de tijd dat ik toegang gekregen heb ben ik waarschijnlijk toch alweer gepermband.quote:
Prima leefbaar. Ik heb er al eerder om de hoek gewoond. Zou nergens anders willen wonen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:03 schreef Autodidact het volgende:
Hoe bevalt de Edisonstraat je eigenlijk? Beetje leefbaar daaro?
Tot mijn eigen verbazing ben ik er nog steeds.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:03 schreef Lemmeb het volgende:
Laat maar zitten dan. Tegen de tijd dat ik toegang gekregen heb ben ik waarschijnlijk toch alweer gepermband.
Kan ik dan niet beter beginnen met de kinderlijke schrijfsels van Jan Tomaat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef Aoristus het volgende:
Dat lijkt me een prima begin. Mag ik je deze site aanraden?
Er was toch zo'n volk in de Indische Oceaan die Prins Philip als god zagen? Bewijs ze maar van hun ongelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:45 schreef problematiQue het volgende:
Stiekem hoop ik dat ooit één god zich openbaart die door een of andere stam in donker Afrika wordt aanbeden. Hebben dus al die miljarden mensen het mis, behalve die ene stam. Lachen wordt dat.
is goed, maak maar een mooi opstelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan ik dan niet beter beginnen met de kinderlijke schrijfsels van Jan Tomaat?
Volgens anderen is hij de antichrist. Vind ik moeilijk te geloven hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef Autodidact het volgende:
Er was toch zo'n volk in de Indische Oceaan die Prins Charles als god zagen? Bewijs ze maar van hun ongelijk.
Die zijn allemaal, behalve die laatste, praktisch geschreven door Karel Glastra van Loon. Da's toch een behoorlijk begenadigd schrijver.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan ik dan niet beter beginnen met de kinderlijke schrijfsels van Jan Tomaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |