abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45041683
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Etteren is goed.
[..]
Vooral als er gele pus bij komt kijken .
quote:
Ik heb begrepen dat FuifDuif katholiek-af is, mede door het forum. Kan het mis hebben hoor.
Dat zou best kunnen natuurlijk, maar voor mij is het een persoonlijk iets waar ik ze niet graag aan of af wil helpen. Overigens wil ik zo nu en dan wel op feitelijke onjuistheden wijzen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:35:49 #102
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45041714
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:32 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hmm heerlijk. Ik kwam afgelopen zomer stomdronken van een wijnproeverij bij San Fransisco, vonden ze niet zo leuk . Waar komt het precies vandaan?
Er staat nergens waar het precies vandaan komt
pi_45041768
Ik huldig dit programma.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45041794
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:35 schreef Reya het volgende:

[..]

Er staat nergens waar het precies vandaan komt
Ah. Meeste komt uit Napa Valley..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:39:44 #105
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45041871
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:23 schreef Reya het volgende:

[..]

Rita Verdonk zal trots zijn op dit stukje eigen initiatief.
Hmm, zelfs als ik 100% puur hollandsch ben?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:43:25 #106
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45042016
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:37 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ah. Meeste komt uit Napa Valley..
Na wat googelen ben ik erachter gekomen dat de wijn uit Santa Ynez Valley komt
pi_45042035
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:39 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Hmm, zelfs als ik 100% puur hollandsch ben?
Wat zou een 100% puur Hollandsche jongen willen doen in donker Afrika?
Lijkt mij duidelijk training voor de Jihad . Ofwel je bent bekeerd tot moslim en dus mag moet je weg van rita .
pi_45042144
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Apropos het volgende:
Ik huldig dit programma.
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik wacht wel even af of Apropos het stukje tekst herkent.

En?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45042213
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Oh nee dat denk ik helemaal niet, was schijnbaar niet geheel duidelijk in mijn posts. Ik denk wel dat veel dingen nu nog subjectief zijn juist omdat we dé waarheid niet (kunnen) kennen.

sorry dat ik je dit heb laten typen Ik bedoelde niet de puur subjectieve dingen. Overigens zijn dit soort meningen wel gebaseerd op feiten, die, als je dé waarheid zou kunnen kennen, gemakkelijk vast te stellen zijn. Natuurlijk zijn er dan nog steeds meningen, maar met kennis van dé waarheid zouden, lijkt mij, veel meningen al snel ongefundeerd blijken.
Ok, welke soort van waarheid verwacht je dat er bestaat bij de punten:
Allochtonen zijn geintegreerd. Allochtonen zijn niet geintegreerd. Allochtonen zijn voldoende geintegreerd.
De Nederlandse beroepsbevolking is hoogopgeleid. Nederland is een diensteneconomie. Schiphol is de kurk waarop de regio drijft. De geluidshinder is afgenomen.
Er is meer natuur. De natuur wordt bedreigd. De trein is te duur. De jeugd heeft geen respect meer. Balkenende is de baas van dit land. Het parlement is de baas. De regering is de baas.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:49:23 #110
158292 problematiQue
pi_45042261
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat zou een 100% puur Hollandsche jongen willen doen in donker Afrika?
Lijkt mij duidelijk training voor de Jihad . Ofwel je bent bekeerd tot moslim en dus mag moet je weg van rita .
zit wat in.
pi_45042395
Tja slechts in de exacte wetenschappen en dan nog alleen onder gecontroleerde laboratorium omstandigheden is er echt sprake van waarheden daarbuiten wordt het al snel lastig.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:55:54 #112
158292 problematiQue
pi_45042551
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, welke soort van waarheid verwacht je dat er bestaat bij de punten:
Allochtonen zijn geintegreerd. Allochtonen zijn niet geintegreerd. Allochtonen zijn voldoende geintegreerd.
De Nederlandse beroepsbevolking is hoogopgeleid. Nederland is een diensteneconomie. Schiphol is de kurk waarop de regio drijft. De geluidshinder is afgenomen.
Er is meer natuur. De natuur wordt bedreigd. De trein is te duur. De jeugd heeft geen respect meer. Balkenende is de baas van dit land. Het parlement is de baas. De regering is de baas.
Het zou de discussies hierover stukken makkelijker maken als we zeker en onomstotelijk zouden weten hoeveel procent van de allochtonen de rechtsstaat steunt, wat men over het algemeen verstaat onder integratie, etc. Begrijp mij niet verkeerd, zelfs met kennis van dé waarheid zouden dit soort dingen meningen blijven waar tot in het einde der dagen over gedebateerd zou kunnen worden. Maar neem het voorbeeld van de varkenssoep, met kennis van dé waarheid zouden we zeker weten wat de bedoelingen waren van de groepering. Dat is hoe ik hier op kwam, omdat PJO Rourke er maar op bleef hameren dat hij 'bewijs' wilde dat dit zo was, terwijl dit onmogelijk te bewijzen valt.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:56:41 #113
158292 problematiQue
pi_45042592
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef du_ke het volgende:
Tja slechts in de exacte wetenschappen en dan nog alleen onder gecontroleerde laboratorium omstandigheden is er echt sprake van waarheden daarbuiten wordt het al snel lastig.
Daarbinnen zou ik ook niet spreken van absolute waarheden. Hoevaak hebben gecontroleerde experimenten in laboratoria het al niet mis gehad?
pi_45042615
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

En?
Is het nu van jouw of van mijn hand? Het ging geloof ik over Holocaustontkenning.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45042671
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:55 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Het zou de discussies hierover stukken makkelijker maken als we zeker en onomstotelijk zouden weten hoeveel procent van de allochtonen de rechtsstaat steunt, wat men over het algemeen verstaat onder integratie, etc. Begrijp mij niet verkeerd, zelfs met kennis van dé waarheid zouden dit soort dingen meningen blijven waar tot in het einde der dagen over gedebateerd zou kunnen worden. Maar neem het voorbeeld van de varkenssoep, met kennis van dé waarheid zouden we zeker weten wat de bedoelingen waren van de groepering. Dat is hoe ik hier op kwam, omdat PJO Rourke er maar op bleef hameren dat hij 'bewijs' wilde dat dit zo was, terwijl dit onmogelijk te bewijzen valt.
ik ga d'r vandoor, ik vind niet dat je hier (steunen rechtstaat, integratie, etc) ook maar een stapje richting je claim er bestaat een feitelijke waarheid zet. Allemaal onwaarachtige subjectieven, waarin geen waarheid schuilt. Meningen. Opvattingen.

pi_45042672
Wat, om half vier wijn drinken?
pi_45042718
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Is het nu van jouw of van mijn hand? Het ging geloof ik over Holocaustontkenning.
Mijn. Ja. Voorbij holocaustontkenning. HCO.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:59:54 #118
158292 problematiQue
pi_45042723
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:58 schreef sigme het volgende:

[..]

ik ga d'r vandoor, ik vind niet dat je hier (steunen rechtstaat, integratie, etc) ook maar een stapje richting je claim er bestaat een feitelijke waarheid zet. Allemaal onwaarachtige subjectieven, waarin geen waarheid schuilt. Meningen. Opvattingen.

Het is lastig, kwantiteit van meningen valt te meten, maar kwaliteit dan weer niet. Laten we zeggen dat de waarheid wel in het midden zal liggen
pi_45042749
Waarheden worden betwist en bepaald op het slagveld.

Zo zullen pacifisten nooit de waarheid in pacht hebben.
pi_45042788
Het is de kwaliteit van de argumenten die iets waarschijnlijker maakt dan iets anders.
pi_45042820
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
Waarheden worden betwist en bepaald op het slagveld.

Zo zullen pacifisten nooit de waarheid in pacht hebben.
Misschien de reden waarom er nog zo verdomd veel religie bestaat. Zij hanteren de methode van de knots nog.
pi_45042866
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Na wat googelen ben ik erachter gekomen dat de wijn uit Santa Ynez Valley komt
Aha. Ik vond het eigenlijk best leuk om te weten hoe dat allemaal gemaakt wordt. Schijnt dat het vat het grootste deel van de smaak bepaalt...
pi_45042872
quote:
Idealistisch en vol goede bedoelingen de planeet te redden? Kortom, afnemer van groene stroom? Tja. U helpt mee om de orang-oetans in Borneo te decimeren en het milieu in China te vervuilen.

(...)

Belangrijke oorzaak is dat steeds meer regenwoud in Borneo plaats maakt voor palmolieplantages. Die palmolie gaat o.a. in uw margarine maar wordt ook verstookt in onze elektriciteitscentrales en heet dan groene stroom.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:07:23 #124
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45042980

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_45042986
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:02 schreef Autodidact het volgende:
Misschien de reden waarom er nog zo verdomd veel religie bestaat. Zij hanteren de methode van de knots nog.
Religie is ontstaan uit het oer verlangen naar de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')