val jij op bomen ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:54 schreef -skippybal- het volgende:
Natuur. Opgelost
Nee op mooie meisjes die het niet al te laten opvallen en waar je ook nog een serieus gesprek mee kan hebben.quote:
Vergeet het maar. Vrouwen kijken even goed naar uiterelijk als mannenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef arneaux het volgende:
Mannen worden verliefd met hun ogen, vrouwen worden verliefd met hun oren. Thats about it.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee op mooie meisjes die het niet al te laten opvallen en waar je ook nog een serieus gesprek mee kan hebben.
Bier drinken = bonuspunten
Oja, zwart haar is ook bonuspuntenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]bier drinken is zeker bonus punten
Mensen zijn ook een stukje biologiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef boem-dikkie het volgende:val jij op bomen ?
Zeker. Maar als de man de inhoud van een soepstengel heeft hoeft het allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Vrouwen kijken even goed naar uiterelijk als mannen
Perceptiekader en belevingswereld?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:00 schreef Devolution het volgende:
De grote vraag is nu: waarom vinden wij de dingen die wij mooi vinden aan een vrouw, mooi?
Ik bedoel, in Afrika vinden sommige mannen het mooi als een vrouw een onderlip heeft waar een schoteltje in past. Het overlevingsnut daarvan zie ik even niet.
Dat mannen vallen op flinke mämmen kan zijn omdat die vrouwen meer melk kunnen geven ofzo?
Mannen vinden een zandloperfiguur mooi. Evolutionair gezien, staan heupen voor baarvermogen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn.. status, dominantie, innerlijke kracht, een tikkeltje gevoelig en misschien een dikke portomonee. Een man van dit type is uiteindelijk vaak het beste om samen een gezin met kinderen mee op te bouwen. Dat is genetisch bepaald bij de gemiddelde vrouw omdat dit het beste is.
Maar nu val ik als jongen op mooie mesijes..
..
... waarom ?
Omdat in Afrika een dikke vrouw staat voor welvaart en gezondheid. Hier in Nederland staat een dikke vrouw voor ongezondheid.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:00 schreef Devolution het volgende:
De grote vraag is nu: waarom vinden wij de dingen die wij mooi vinden aan een vrouw, mooi?
Ik bedoel, in Afrika vinden sommige mannen het mooi als een vrouw een onderlip heeft waar een schoteltje in past. Het overlevingsnut daarvan zie ik even niet.
Inderdaadquote:Dat mannen vallen op flinke mämmen kan zijn omdat die vrouwen meer melk kunnen geven ofzo?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Vrouwen kijken even goed naar uiterelijk als mannen
waar mannen op vallen , dat zijn per definitie mooie vrouwen. anders zijn ze niet mooi.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn.. status, dominantie, innerlijke kracht, een tikkeltje gevoelig en misschien een dikke portomonee. Een man van dit type is uiteindelijk vaak het beste om samen een gezin met kinderen mee op te bouwen. Dat is genetisch bepaald bij de gemiddelde vrouw omdat dit het beste is.
Maar nu val ik als jongen op mooie mesijes..
..
... waarom ?
Doctor Phil....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef arneaux het volgende:
Mannen worden verliefd met hun ogen, vrouwen worden verliefd met hun oren. Thats about it.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn.. status, dominantie, innerlijke kracht, een tikkeltje gevoelig en misschien een dikke portomonee.
Ik weet niet of jij hebt zitten opletten tijdens je geschiedenis les, maar vroeger en dan praat ik over een paar eeuwen geleden, was het dus wel 'in' om gezet te zijn, hieraan zag je dat men geld had om te eten, en daardoor rijk was, en dus aantrekkelijk. Om die reden vallen afrikaanse mannen nog steeds op gezette vrouwen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:31 schreef Mr.Spock het volgende:
Veel vrouwen (meestal dikkerds) roepen bij verminderde mannelijke aandacht dat ze slachtoffer zijn van het feit dat dik niet in de mode is, maar feitelijk stralen ze een ongezonde levensstijl uit en daar zijn de meeste mannen (onbewust of bewust) niet naar op zoek.
David Beckham is een stad met meer dan een miljoen inwoners?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:15 schreef Yestuuur het volgende:
Volgens een wetenschapper uit Canada is de man die zijn fallushaartjes scheert een metropool, David Beckham behoort tot dit soort mannen naar het schijnt..
Pietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben en man en val niet op mooie dames, theorie gefalcificeerd, daarmee ongeldig
Jij valt op mannen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben en man en val niet op mooie dames, theorie gefalsificeerd, daarmee ongeldig
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]bier drinken is zeker bonus punten
Dus eigenlijk val jij meer op lelijke, slappe, arme mannenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:25 schreef daeri het volgende:
[..]
LOL
Van buiten 'sterk' daarmee bedoel je spieren? Gatverdamme!
Status boeit me niet, dat bouw ik zelf wel op, en in deze tijd is er nauwelijks 'status' meer.
Dominantie, again, Gatverdamme!Ik, vrouw, wil een gelijkwaardige relatie, waar ik zelf natuurlijk ietsie meer overmacht heb
Innerlijke kracht, is dat niet gewoon t zelfde als van binnen 'sterk' zijn, en wat bedoel jij met van binnen 'sterk' zijn, ik houd wel van n vent die n eigen mening heeft, en gaat waar hij voor staat, maar als jij bedoelt dat n vent nooit jankt en dat ie alle emotie uitschakelt die hij heeft vind ik dat juist van binnen zwak zijn.
Een vent moet juist gewoon net zo gevoelig zijn als de dame die zijn partner is, zo niet, dan sluiten ze niet op elkaar aan.
En die dikke portomonai liet me al helemaal lachen, dat boeit mij dus geen ene fuck, ik maak zelf wel carričre.![]()
Er zit dus inderdaad een soort van wet achter.. Het was een of andere verhouding, en die verhouding komt bij een mooi persoon terug in afstand tussen de ogen, neus, mond etc..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Zou er eigenlijk een wet achter schoonheid zitten? Dat lichte afwijkingen daarvan worden geaccepteerd (immers: niemand is perfect), maar zwaardere afwijkingen niet.
Volgens mij noemen ze dat "de Gulden Snede" en dat is gewoon een bepaalde verhouding die ook voorkomt in de natuur.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:29 schreef NoComment het volgende:
[..]
Er zit dus inderdaad een soort van wet achter.. Het was een of andere verhouding, en die verhouding komt bij een mooi persoon terug in afstand tussen de ogen, neus, mond etc..
Geen idee meer hoe die methode heet eigenlijk, een keer iets van op tv gezien..
Ik zei niet dat ik op lelijk viel, en ook niet op slap, ik heb alleen een andere definitie van sterk, en arm, rijk, boeit me niet, als hij van binnen maar mooi is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk val jij meer op lelijke, slappe, arme mannen![]()
Dat is precies mijn omschrijving!!
Nope, is t niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:41 schreef T1andonly het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_snede
Denk t niet; omdat ieder persoon een andere definitie van 'mooi' danwel 'aantrekkelijk' heeft.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Zou er eigenlijk een wet achter schoonheid zitten? Dat lichte afwijkingen daarvan worden geaccepteerd (immers: niemand is perfect), maar zwaardere afwijkingen niet.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oja, zwart haar is ook bonuspunten![]()
Geen shag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]en shag roken zeker
Gatverdamme, ik zie ze vaak genoeg, van die "rauwe" wijven die onverzorgd aan de bar zitten, bier uit de fles zuipen en shag roken*rrrrrrrrril*
Eensch. Bierdrinkende vrouwenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geen shag.
Maar uit ervaring kan ik met vrouwen die bier drinken goed lachen waar anders drinkende de humor hebben (van een) clusterbom
Evolutie. Ik zal eens 2 plaatjes laten zienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:00 schreef Devolution het volgende:
quote:"Stel je voor dat er duizend jaar geleden een clubje uitzonderlijke beren leefde. De beren vonden seks niet zo belangrijk: ze lagen een beetje in het gras te relaxen en vonden het allemaal wel best (in tegenstelling tot hun overige soortgenoten). Tegenwoordig bestaan die uitzonderlijke beren niet meer: zij hebben zich immers niet voortgeplant en de anderen wel. Vind je het gek dat de wereld stikt van de geile beren?"
Misschien is dat zo gevormd door de cultuur?quote:Ik bedoel, in Afrika vinden sommige mannen het mooi als een vrouw een onderlip heeft waar een schoteltje in past. Het overlevingsnut daarvan zie ik even niet.
Zijn er al genen gevonden die de smaak bepalen? of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 05:51 schreef Friek_ het volgende:
Is evolutietheorie al genoemd? Ja? Mooi.
Van een weblog:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef nachtpersoon het volgende:
symmetrisch gezicht staat voor goede genen ?
Ik kan het wel geloven.. maar dan zou het dus zo moeten zijn dat mensen met mooie symmetrische gezichten over het algemeen betere genen hebben en asymmetrische gezichten over het algemeen minder goede genen ?
quote:Een symmetrisch gezicht staat min of meer garant voor een goede gezondheid tijdens het opgroeien. Parasieten en ziekten tijdens de groei kunnen deze symmetrie aantasten. Dit gaat uiteraard verder dan alleen het gezicht. Een leuk voorbeeld hiervan is de symmetrie van de linker en rechterhand. De handen ontwikkelen zich in de embryonale fase tegelijkertijd met de geslachtsorganen. Wanneer mensen op latere leeftijd onvruchtbaar blijken is er een grotere kans dat hun handen niet symmetrisch zijn.
Interesseert me geen reetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn..
status
Check, moet wel, anders loop ik dwars over de gozer heen, en dat is een beetje saaiquote:dominantie
Dat geldt voor alle mensen om me heen. Ik hou niet van watjes (vrouw of man)quote:innerlijke kracht
definieer een tikkeltje gevoeligquote:een tikkeltje gevoelig
Mijn portomonnee is dikke dan die van mijn vriend. Ik hou daarom niet minder van hem.quote:en misschien een dikke portomonee
Ah, daar is het antwoord. Ik ben geen gemiddelde vrouwquote:Een man van dit type is uiteindelijk vaak het beste om samen een gezin met kinderen mee op te bouwen. Dat is genetisch bepaald bij de gemiddelde vrouw omdat dit het beste is.
dat zal jij beter weten dan ik.quote:Maar nu val ik als jongen op mooie mesijes..
..
... waarom ?
Dat is maar iets wat wordt beweerd, in veel gevallen is het nieteens zo dat mannen op dat soort vrouwen vallen, dat is echt iets tussen de orenquote:Dat mannen vallen op flinke mämmen kan zijn omdat die vrouwen meer melk kunnen geven ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |