Geen shag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]en shag roken zeker
Gatverdamme, ik zie ze vaak genoeg, van die "rauwe" wijven die onverzorgd aan de bar zitten, bier uit de fles zuipen en shag roken*rrrrrrrrril*
Eensch. Bierdrinkende vrouwenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geen shag.
Maar uit ervaring kan ik met vrouwen die bier drinken goed lachen waar anders drinkende de humor hebben (van een) clusterbom
Evolutie. Ik zal eens 2 plaatjes laten zienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:00 schreef Devolution het volgende:
De grote vraag is nu: waarom vinden wij de dingen die wij mooi vinden aan een vrouw, mooi?
quote:"Stel je voor dat er duizend jaar geleden een clubje uitzonderlijke beren leefde. De beren vonden seks niet zo belangrijk: ze lagen een beetje in het gras te relaxen en vonden het allemaal wel best (in tegenstelling tot hun overige soortgenoten). Tegenwoordig bestaan die uitzonderlijke beren niet meer: zij hebben zich immers niet voortgeplant en de anderen wel. Vind je het gek dat de wereld stikt van de geile beren?"
Misschien is dat zo gevormd door de cultuur?quote:Ik bedoel, in Afrika vinden sommige mannen het mooi als een vrouw een onderlip heeft waar een schoteltje in past. Het overlevingsnut daarvan zie ik even niet.
Zijn er al genen gevonden die de smaak bepalen? of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 05:51 schreef Friek_ het volgende:
Is evolutietheorie al genoemd? Ja? Mooi.
Van een weblog:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef nachtpersoon het volgende:
symmetrisch gezicht staat voor goede genen ?
Ik kan het wel geloven.. maar dan zou het dus zo moeten zijn dat mensen met mooie symmetrische gezichten over het algemeen betere genen hebben en asymmetrische gezichten over het algemeen minder goede genen ?
quote:Een symmetrisch gezicht staat min of meer garant voor een goede gezondheid tijdens het opgroeien. Parasieten en ziekten tijdens de groei kunnen deze symmetrie aantasten. Dit gaat uiteraard verder dan alleen het gezicht. Een leuk voorbeeld hiervan is de symmetrie van de linker en rechterhand. De handen ontwikkelen zich in de embryonale fase tegelijkertijd met de geslachtsorganen. Wanneer mensen op latere leeftijd onvruchtbaar blijken is er een grotere kans dat hun handen niet symmetrisch zijn.
Interesseert me geen reetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn..
status
Check, moet wel, anders loop ik dwars over de gozer heen, en dat is een beetje saaiquote:dominantie
Dat geldt voor alle mensen om me heen. Ik hou niet van watjes (vrouw of man)quote:innerlijke kracht
definieer een tikkeltje gevoeligquote:een tikkeltje gevoelig
Mijn portomonnee is dikke dan die van mijn vriend. Ik hou daarom niet minder van hem.quote:en misschien een dikke portomonee
Ah, daar is het antwoord. Ik ben geen gemiddelde vrouwquote:Een man van dit type is uiteindelijk vaak het beste om samen een gezin met kinderen mee op te bouwen. Dat is genetisch bepaald bij de gemiddelde vrouw omdat dit het beste is.
dat zal jij beter weten dan ik.quote:Maar nu val ik als jongen op mooie mesijes..
..
... waarom ?
Dat is maar iets wat wordt beweerd, in veel gevallen is het nieteens zo dat mannen op dat soort vrouwen vallen, dat is echt iets tussen de orenquote:Dat mannen vallen op flinke mämmen kan zijn omdat die vrouwen meer melk kunnen geven ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |