abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45023068
En weg hier verder

Post hier uw tip over Internetdating.

Paiq request worden zelden gehonoreerd, daar is een Fok! Wiki voor, zie mn sig.

Uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:59 antwoorde Godshand het volgende aan vencodark:

[..]

nee hoor dat wil ik niet zeggen..

ik weet niet waar het wel aan ligt, daar kom jij makkelijker achter dan ik, want jij bent 24h/dag bij jezelf
Game on!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45023129
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
Haha thx. Maar daarmee wil je toch niet zeggen dat het misschien aan mijn fucked up karakter kan liggen?
nee, maar ik heb het idee jij een beeld hebt van hoe een man zou moeten zijn en daar hou je jezelf aan vast, als hij daar niet aan voldoet dat valt hij af. Zelf heb ik ook met vrouwens maar ik heb geaccepteerd dat niemand perfect is en dat juist weer heel leuk eigenlijk is. Ik spreek overgens van karakter en interresses, uiterlijk is een ander verhaal.Nu moet ik zeggen dan ik ook niet de makkelijkste ben en niet zomaar met iemand wat ga doen als het ware.

Correct me if i'm wrong daar niet van
pi_45034341
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef BttD het volgende:

[..]

Klinkt als een goede tip . Ik ben op zich wel van de directe gesprekjes, maar ik heb altijd meer achtergrondinformatie nodig ofzo. Ik ben echt zo iemand die (en ik vermoed dat DAT een van de belangrijkste redenen is geweest dat ik niet direct in de smaak val bij meiden over het algemeen) heel relaxed een gesprek begint. Ben altijd heel terughoudend en pas als ik iemand een beetje ken of zelfs goed ken heb ik hele leuke gesprekken. Omdat je weet wat je kan verwachten en wat je wel en niet kan zeggen etc.

Natuurlijk hebben ze je maar te accepteren zoals je bent. Maar als je verder van die persoon niet zoveel weet, behalve een paar hobbies/sporten etc. dan heb je niet zoveel om over te kletsen. Dan begin ik zelf maar over suffe dingetjes, zoals nu met oud en nieuw/kerst feestjes enzovoorts... Ik ben er in ieder geval mee gestopt teveel over mezelf te vertellen want dat boeit die ander waarschijnlijk toch te weinig .

En thanks voor de tip, ik denk dat het echt een goede is, alleen zit je natuurlijk wel met een uitgeklede versie van het probleem: wat te zeggen in zo'n mail. Ik kan een hoop informatie/vragen in een mail stoppen, maar het moet allemaal niet teveel overkomen alsof je puur en alleen interesse hebt (wanhopigheid of whatever) en het moet ook niet een suf vragenlijstje worden... ik blijf het gewoon moeilijk vinden. Ik heb gewoon echt een soort barriere om mensen (in eerste instantie dan) goed te leren kennen.
Het gaat er helemaal niet om wat je zegt, het gaat om de manier waarop je het zegt.
Ik denk dat de toon in jouw gesprekken via msn nogal gespannen en geforceerd is. Het wordt al snel praten om het praten.

Gewoon een beetje mailen kan voor jou die druk en spanning wegnemen, waardoor je direct wat relaxter en oprechter overkomt (want dat ben je dan ook echt als het goed is).
Niets moet, alles mag. Het hoeven echt niet direct hele verhalen te zijn.
Liever niet zelfs, zoiets groeit vanzelf wel. Zorg ervoor dat de toon in je mailtjes positief is.
Verontschuldig je niet voor het feit dat je contact zoekt en vraag haar vooral niet je alstjeblieft terug te mailen.
Neem gewoon de tijd, want die heb je meer dan genoeg.

Zie hier de reden waarom veel mensen liever sms-en dan bellen. Het komt in feite op hetzelfde neer.
You don't need eyes to see, you need vision.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:10:56 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45034533
ik heb zelf een hekel aan bellen eigenlijk. Ik heb bijna nooit met mensen gebeld die ik via internet kende voor ik met ze afsprak. Vind het niet direct nodig, over msn kun je ook een goede indruk van iemand krijgen vind ik.

Ben wel benieuwd hoe het met mijn datecom meisje gaat binnenkort, willen allebei wel afspreken (wel snel, pas deze week voor het eerst op msn gesproken) maar zijn echt voor 99% verschillend in interesses en hobby's enzo. Afwachten maar Heb voor mezelf in elk geval geen behoefte aan een meid die constant op je lip zit, beetje afstand en ruimte voor jezelf, zeker in het begin vind ik wel prettig.

Spannend in elk geval weer
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45034734
Lelijke internetdate leidt tot zelfmoord
quote:
Een Chinese tiener heeft zichzelf van het leven beroofd na het zien van zijn blind date van internet. De twee hadden wekenlang met elkaar gechat en spraken af elkaar ook in levenden lijve te ontmoeten, meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag.

De 19-jarige schone, bekend onder het pseudoniem 'Opwaaiende Jurk', bleek in werkelijkheid tien jaar ouder dan haar date en aanzienlijk minder aantrekkelijk dan de 17-jarige jongen zich had voorgesteld. Hij keerde onmiddellijk huiswaarts, verloor zijn eetlust, en verhing zich vier dagen later aan een boom, aldus Xinhua.
Spannend hoor, dat internetdaten.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:20:43 #6
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45034937
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef thabit het volgende:
Lelijke internetdate leidt tot zelfmoord
[..]

Spannend hoor, dat internetdaten.
zijn enige kans op een meisje verkeken wat zieuluuuuuuuug
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45037563
Ok, tijd voor zelfreflectie. Heb een (stemmig zwartwit en kleur) fotootje geplaatst in mijn fotoboek. Ben ik nu onaantrekkelijker dan gemiddeld, gemiddeld of best aantrekkelijk? Mis ik uitstraling? Heb ik juist een betrouwbare/vriendelijk/arrogante/onzekere uitstraling? Wees maar hard, ik kom er wel over heen

dus ofwel mijn zelfvertrouwen krijgt nu een boost of wordt gehalveerd
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:51:06 #8
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45038128
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ok, tijd voor zelfreflectie. Heb een (stemmig zwartwit en kleur) fotootje geplaatst in mijn fotoboek. Ben ik nu onaantrekkelijker dan gemiddeld, gemiddeld of best aantrekkelijk? Mis ik uitstraling? Heb ik juist een betrouwbare/vriendelijk/arrogante/onzekere uitstraling? Wees maar hard, ik kom er wel over heen

Tja ik val niet op mannen maar ik vind de foto wel okee, al zie ik zelf liever een kleurenfoto.
pi_45039113
Ik zou er niet op afknappen, maar zou ook niet zoiets hebben van mmmm... Normaal dus, niet lelijk, niet super knap, ik mis een beetje de uitstraling, maar ja, dat moet gewoon klikken en is heel persoonlijk!
pi_45039650
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Knipoogje het volgende:

Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.
pi_45044516
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.
nee hoor, als je een vrouw vraagt of ze een knappe man wil met uitstraling of een gewone man met uitstraling weet ik het antwoord al...
pi_45044634
quote:

wees maar gerust dat ikvoor de knappe man ga zonder veel uitstraling dan voor de minder knappe man met veel uitstraling .

wat ben je met uitstraling, niets toch? een mooi uiterlijk en een mooi innerlijk heb ik nodig, aan uitstraling heb ik niets.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_45044844
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wees maar gerust dat ikvoor de knappe man ga zonder veel uitstraling dan voor de minder knappe man met veel uitstraling .

wat ben je met uitstraling, niets toch? een mooi uiterlijk en een mooi innerlijk heb ik nodig, aan uitstraling heb ik niets.
zie je?

edoch Knipoogje..

er is nog redding..

als ge tot de middelmoot behoort qua uiterlijk zijn daar nog de middelen humor, macht en sociale status

Macht: wellicht ben je voorzitter van een bestuur, of heb je ergens anders een regelneef functie. in je vrije tijd artistiek doen en dan op een podium staan wordt ook gewaardeerd. Premier zijn kan momenteel niet want die is demissionair nu (een voorbeeldje, veel vrouwen zaten te kwijlen op LUbbers en ik kan die man nu niet echt knap noemen )
Sociale status: wellicht heb je een groot huis, mooie auto of gewoon een spaarpot waar wij een puntje aan kunnen zuigen
Humor: tsja je hebt het of niet
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:19:07 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45049751
Heb zometeen een date via Paiq, ben benieuwd!

Zit er er nu sinds kerst op, dus 't gaat snel. Maar als het goedkomt zal ik hier al mijn tips neerplanten.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:49:46 #15
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45057579
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:19 schreef Silenus het volgende:
Heb zometeen een date via Paiq, ben benieuwd!

Zit er er nu sinds kerst op, dus 't gaat snel. Maar als het goedkomt zal ik hier al mijn tips neerplanten.
Ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:10:46 #16
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45058452
Net een battledate gehad. Wat meestal vrij normaal gaat. Maar had nu een tegenstander
Ik zag zijn foto, en dacht dat is er vast eentje die lomp gaat lopen doen. Waren ondertussen al een paar opmerkingen tussendoor, waarvan ik dacht, doe maar normaal.

En aan t einde, zeggen tegen haar zo van die andere gozer is lelijk . Dan ben je echt een kneus als je dat nodig hebt om jezelf beter te voelen . Oke hij was wel meer het type (qua foto), waar veel meisjes voor gaan, maar doe gewoon normaal. Maar t mooie komt nog, ze koos idd voor hem
www.xi-online.nl
  zondag 7 januari 2007 @ 15:03:22 #17
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45109152
En wie zegt dat uiterlijk niets uitmaakt?
If I had a Hammer...
pi_45109942
Niemand denk ik... Ik niet iig
pi_45109944
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef SKETSj het volgende:
En wie zegt dat uiterlijk niets uitmaakt?
niemand.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zondag 7 januari 2007 @ 16:06:21 #20
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45111234
quote:

[..]

Zegt hij.
If I had a Hammer...
pi_45112437
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:06 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Zegt hij.
En wat jij daarmee zeggen dan??
  zondag 7 januari 2007 @ 16:52:52 #22
75969 isitreal
or is it riel
pi_45112861
iemand handig genoeg om mn mail bij de wiki te zetten ?
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:05:15 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45116960
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:49 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.
't Was heel gezellig, maar de vonk sloeg niet over helaas. Wel een hele leuke avond gehad, gewoon kroegje in en gezellig gehouwehoerd. Niets aan de hand.

Maarja PAIQ, ik weet het niet hoor. Wel veel leuker en beter principe dan al die andere klote sites als onehello en relatieplanet. Maar ik word me toch af en toe gematchd met 17 jarige kapsters uit oost-drente, terwijl ik daar dus geen enkel raakvlak mee heb.
Die battledates win ik op enkele uitzonderingen na allemaal wel, het is gewoon een kwestie van slap lullen, grapjes maken en interesse tonen. En uiteindelijk zijn er van al die matchen ook maar een paar echt de moeite waard, gewoon meiden die iets te vertellen hebben zijn er niet veel.
Maar voor de gezelligheid is het wel leuk, en wie weet kom je wat tegen. Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk.
Ik zal btw even een invite naar je sturen Istreal.
pi_45117371
Ik heb een hekel aan die leuke spontane meiden zoals ze zichzelf noemen die niet eens een spontaan berichtje terug kunnen sturen
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
pi_45119720
Ik heb m'n mail al een tijdje in de wiki staan, maar volgens mij is er weinig activiteit.. Iemand nog een invite over toevallig? Ben onderhand wel benieuwd naar deze site.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:52:08 #26
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_45136750
Paiq heeft voor mij nog niet echt veel succes opgeleverd. Vandaag was iets van de 4e of 5e match die zich verwijderde. Jammer genoeg was zij best leuk. Beetje vervelend ook dat je totaal geen reden krijgt te horen. Heb zo geen idee of ik iets verkeerd deed of beter anders kan aanpakken.

Mis ook wel een beetje de non verbale communicatie op Internet, weet soms niet hoe iets opgevat wordt.
pi_45139934
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef cyber_rebel het volgende:
Paiq heeft voor mij nog niet echt veel succes opgeleverd.
Volgende week een paiq date (als het doorgaat), dus ik ben benieuwd

Yoghurtje schijnt ondertussen regelmatig oneliners te krijgen van meiden puur voor iets 'spannends', dus wederom: leuk je foto op, photoshop, whatever...zorg dat ie top is want er zitten blijkbaar een hoop meiden die scannen voor leuke jongens
  maandag 8 januari 2007 @ 13:11:37 #28
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_45140115
Tja ik vraag me af of Yoghurtje gewoon niet een bepaalde charme uitstraalt of gewoon leuk kletst.

Of bedenk ik me nu, krijg je oneliners als ze je foto leuk vinden?
pi_45141742
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:11 schreef cyber_rebel het volgende:
Tja ik vraag me af of Yoghurtje gewoon niet een bepaalde charme uitstraalt of gewoon leuk kletst.

Of bedenk ik me nu, krijg je oneliners als ze je foto leuk vinden?
De oneliners zijn puur een vleeskeuring ja, dus ze hebben hun mening al gevormd voor je met ze gaat chatten
  maandag 8 januari 2007 @ 14:49:20 #30
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45143118
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:04 schreef Knipoogje het volgende:

Yoghurtje schijnt ondertussen regelmatig oneliners te krijgen van meiden puur voor iets 'spannends', dus wederom: leuk je foto op, photoshop, whatever...zorg dat ie top is want er zitten blijkbaar een hoop meiden die scannen voor leuke jongens
Maar dan moet je dus wel in de top10 staan anders zien ze je niet. Of werkt dat zo niet?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_45145246
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:49 schreef Mister1977 het volgende:
Maar dan moet je dus wel in de top10 staan anders zien ze je niet. Of werkt dat zo niet?
Ze zien je in het 'foto's met vergelijkbare rating'-lijstje en als ze foto's gaan raten.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:02:14 #32
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45145512
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ze zien je in het 'foto's met vergelijkbare rating'-lijstje en als ze foto's gaan raten.
Ah, ik heb aangevinkt dat ik mezelf niet in lijstjes wil terug zien. Misschien niet zo slim.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
  maandag 8 januari 2007 @ 20:58:23 #33
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45157053
Vraag voor de niet-paiq'ers: zijn vrouwen zo goed in selecteren, dat ze na een of twee mailtjes al weten dat 't niets wordt?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_45159037
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef gronk het volgende:
Vraag voor de niet-paiq'ers: zijn vrouwen zo goed in selecteren, dat ze na een of twee mailtjes al weten dat 't niets wordt?
Je merkt toch vrij snel dat er totaal niet iets is na één of twee mailtjes. Ik ben dan geen vrouw, maar heb in het verleden ook regelmatig het contact verbroken na één of twee mailtjes. Dan had ik ook een idee van "Nee, dit gaat echt nergens naar toe."
I like pie.
pi_45159953
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef gronk het volgende:
ik heb bij zo'n speeddate na 10 min al een aardige indruk hoor.
ligt natuurlijk aan je vraagstelling en humeur op zo'n moment.
  maandag 8 januari 2007 @ 21:56:22 #36
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45160014
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Je merkt toch vrij snel dat er totaal niet iets is na één of twee mailtjes. Ik ben dan geen vrouw, maar heb in het verleden ook regelmatig het contact verbroken na één of twee mailtjes. Dan had ik ook een idee van "Nee, dit gaat echt nergens naar toe."
Erm, ik krijg gewoon *geen* reactie meer. Alsof ze nog te belazerd zijn om te zeggen van 'nee, niet geinteresseerd', en dat je dat zelf moet uitvinden.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_45163042
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef gronk het volgende:

[..]

Erm, ik krijg gewoon *geen* reactie meer. Alsof ze nog te belazerd zijn om te zeggen van 'nee, niet geinteresseerd', en dat je dat zelf moet uitvinden.
Tja, zeg nou zelf. Wat is makkelijker? Gewoon niet meer reageren of netjes een bericht terug sturen en zeggen dat je niet meer geinteresseerd bent? Ik heb me ook schuldig gemaakt aan het niet meer reageren. Het is inderdaad niet netjes, maar goed.
I like pie.
  maandag 8 januari 2007 @ 23:14:10 #38
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45163957
Laffe hond

zeker als je weet dat de gemiddelde datingsite ook opties heeft om mensen uit je profiel te verwijderen. Krijg je een standaard 'doeg'-mailtje. Hoeveel makkelijk moet je 't de gebruikers nog maken? Maar nee hoor, zelfs *dat* is al teveel voor onze ruggegraatloze kwezels
pi_45164836
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef gronk het volgende:
Laffe hond

zeker als je weet dat de gemiddelde datingsite ook opties heeft om mensen uit je profiel te verwijderen. Krijg je een standaard 'doeg'-mailtje. Hoeveel makkelijk moet je 't de gebruikers nog maken? Maar nee hoor, zelfs *dat* is al teveel voor onze ruggegraatloze kwezels
Maak je het probleem niet groter dan het is? Het gaat om mailcontact, niet een verloving. Ja, natuurlijk is het netter om een e-mail te sturen waarin je zegt "Hey spijt me, ik heb geen interesse meer.". Maar kom op zeg, als je niks meer terug krijgt dan kan je toch zelf ook wel een conclusie daar uit trekken? Je zit toch ook niet om de 5 min op refresh te drukken in Microsoft Outlook?
I like pie.
  maandag 8 januari 2007 @ 23:46:26 #40
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45165079
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef Pirate_Jim het volgende:

Maak je het probleem niet groter dan het is? Het gaat om mailcontact, niet een verloving. Ja, natuurlijk is het netter om een e-mail te sturen waarin je zegt "Hey spijt me, ik heb geen interesse meer.". Maar kom op zeg, als je niks meer terug krijgt dan kan je toch zelf ook wel een conclusie daar uit trekken? Je zit toch ook niet om de 5 min op refresh te drukken in Microsoft Outlook?
Ja, maak 't maar belachelijk. Goed joh. En afschuiven is ook een prima strategie
  maandag 8 januari 2007 @ 23:54:09 #41
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45165327
Anyway, 't punt is een beetje tweeerlei: als je blijkbaar moet 'ruiken' dat geen mailcontact over een paar dagen geen interesse is, dan gaat 't ook de andere kant op: als je een paar dagen niet reageert dan heb je blijkbaar geen interesse. Ik hou eerlijk gezegd niet zo van dat hysterische gedoe.

afgezien daarvan begin ik 't hele idee van internetdaten knap waardeloos te vinden, maar dat terzijde
pi_45165859
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:54 schreef gronk het volgende:
Anyway, 't punt is een beetje tweeerlei: als je blijkbaar moet 'ruiken' dat geen mailcontact over een paar dagen geen interesse is, dan gaat 't ook de andere kant op: als je een paar dagen niet reageert dan heb je blijkbaar geen interesse. Ik hou eerlijk gezegd niet zo van dat hysterische gedoe.

afgezien daarvan begin ik 't hele idee van internetdaten knap waardeloos te vinden, maar dat terzijde
Het heeft niks met ruiken te maken. Je merkt zelf toch ook wel dat je in een e-mail contact geen klik hebt? Het is in het algemeen echt niet zo dat de één idee heeft "Wow, wat een geweldig e-mail contact is dit!" en dat de ander zit "Wat een saaie lul, ik wil niks meer van hem weten".

En hoezo moet je gelijk conclusie's verbinden als je een paar dagen niks hoort? De meid met wie ik nu wat heb, die hoorde aan het begin een twee-tal weken ook niks van mij door omstandigheden. Omgekeerd was ze ook niet altijd even snel. Nogmaals, als het klikt via e-mail, dan merk je dat toch wel? Dan is er echt niet gelijk reden voor "paniek" als je vijf dagen niks hoort.
I like pie.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:19:39 #43
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45166036
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Pirate_Jim het volgende:
Fijn voor je dat 't voor jou wel werkt .

Ik merk dat ik geen trek heb om de nodige tijd te steken in mailtjes om daarna niets meer te horen. Als mensen toch geen interesse hebben, laten ze dat dan meteen duidelijk maken. Daarnaast vind ik internet maar een armzalige afspiegeling van communicatie -- zat mensen met wie ik prima via ascii kan communicieren, maar met waarbij 't 'in 't echt' gewoon niet werkt. En andersom.
pi_45166068
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik merk dat ik geen trek heb om de nodige tijd te steken in mailtjes om daarna niets meer te horen. Als mensen toch geen interesse hebben, laten ze dat dan meteen duidelijk maken.
Misschien moet je het gewoon wat luchtiger nemen. Dan zit er gelijk een stuk meer lol in.
I like pie.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:22:58 #45
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45166122
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:21 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Misschien moet je het gewoon wat luchtiger nemen. Dan zit er gelijk een stuk meer lol in.
Owja. Alsof vrouwen dat wel doen.
pi_45166211
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:22 schreef gronk het volgende:

[..]

Owja. Alsof vrouwen dat wel doen.
Uhm, ja?
I like pie.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:27:21 #47
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45166239
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:26 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Uhm, ja?
Joh, ga je vriendin neuken. Please. Laat mij lekker single blijven.
pi_45166378
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:27 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh, ga je vriendin neuken. Please. Laat mij lekker single blijven.
verlies de desperate attitude. vrouwen ruiken dat als gas en rennen er hard van weg.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:41:58 #49
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45166527
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

verlies de desperate attitude. vrouwen ruiken dat als gas en rennen er hard van weg.
Frankly, my dear, ben ik helemaal niet *zo* desparate, maar ik vermoed dat vrouwen en sommige luitjes hier dat anders zien. Ik heb alleen teveel omhanden (fulltime baan, hobby die ik aan 't commercializeren ben) om ook nog eens uitgebreid te moeten gaan mailen met kutkneuzen waar 't toch niet mee blijkt te klikken -- maar dat zie je niet door 't gebrekkige interface.

Snap je een beetje waar ik heen wil?

Overigens, ik ben ook al de nodige 'desperate' vrouwen tegengekomen. Sorry hoor, 35+ en voorzien van een kinderwens, dan ben je echt aan 't verkeerde adres
pi_45166611
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef gronk het volgende:

[..]

Frankly, my dear, ben ik helemaal niet *zo* desparate, maar ik vermoed dat vrouwen en sommige luitjes hier dat anders zien. Ik heb alleen teveel omhanden (fulltime baan, hobby die ik aan 't commercializeren ben) om ook nog eens uitgebreid te moeten gaan mailen met kutkneuzen waar 't toch niet mee blijkt te klikken -- maar dat zie je niet door 't gebrekkige interface.

Snap je een beetje waar ik heen wil?

Overigens, ik ben ook al de nodige 'desperate' vrouwen tegengekomen. Sorry hoor, 35+ en voorzien van een kinderwens, dan ben je echt aan 't verkeerde adres
het gaat er om dat je zonder enige verplichting een beetje kunt kijken wat de markt te bieden heeft. als je iemand niet interessant vind is het jammer dat je ineens verwijderd wordt, maar wat kan jou dat nou schelen. blijkbaar is die persoon dan helemaal niks voor jou.
je moet het allemaal niet zo serieus zien en wat luchtiger doen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:48:05 #51
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45166656
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:45 schreef mighty_myte het volgende:
Als je iemand niet interessant vind is het jammer dat je ineens verwijderd wordt,
DEDEN ZE DAT MAAR!

Godsamme-nog-an-toe.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:51:38 #52
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45166730
Oh, en wat betreft dat 'je moet het allemaal niet zo serieus nemen': weet je wel niet hoeveel bier je had kunnen drinken van 't lidmaatschap van zo'n datingsite? Eh?
pi_45166944
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:51 schreef gronk het volgende:
Oh, en wat betreft dat 'je moet het allemaal niet zo serieus nemen': weet je wel niet hoeveel bier je had kunnen drinken van 't lidmaatschap van zo'n datingsite? Eh?
gelukkig ben je verder niet gefrustreerd
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:04:31 #54
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45169167
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Het heeft niks met ruiken te maken. Je merkt zelf toch ook wel dat je in een e-mail contact geen klik hebt? Het is in het algemeen echt niet zo dat de één idee heeft "Wow, wat een geweldig e-mail contact is dit!" en dat de ander zit "Wat een saaie lul, ik wil niks meer van hem weten".

En hoezo moet je gelijk conclusie's verbinden als je een paar dagen niks hoort? De meid met wie ik nu wat heb, die hoorde aan het begin een twee-tal weken ook niks van mij door omstandigheden. Omgekeerd was ze ook niet altijd even snel. Nogmaals, als het klikt via e-mail, dan merk je dat toch wel? Dan is er echt niet gelijk reden voor "paniek" als je vijf dagen niks hoort.
Ehh, ik vraag me nog steeds af hoe een conversatie verloopt VIA MAIL tussen twee personen die elkaar totaal niet kennen waarbij na een of twee mail gezegd kan worden: "wauw, die andere gast heeft wel enorm rake mails, die wil ik wel beter leren kennen!!!".

Ik zou wel eens een voorbeeld van zo'n mailwisseling willen zien al was het maar uit educatief oogpunt. Ik sluit me aan bij Gronk dat het gewoon knap waardeloos is. Je zit te hengelen in een leeggeviste vijver met duizenden anderen om je heen die allemaal dezelfde vissen proberen te vangen die er nog wel zitten. Daarnaast zijn de vissen niet bepaald bijtgraag. Ik ga mezelf niet al te veel langer martelen hiermee in ieder geval!
Internetjosti!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:07:57 #55
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45169184
quote:

[..]

Ik merk dat ik geen trek heb om de nodige tijd te steken in mailtjes om daarna niets meer te horen. Als mensen toch geen interesse hebben, laten ze dat dan meteen duidelijk maken. Daarnaast vind ik internet maar een armzalige afspiegeling van communicatie -- zat mensen met wie ik prima via ascii kan communicieren, maar met waarbij 't 'in 't echt' gewoon niet werkt. En andersom.
Overigens moet ik zeggen dat dames in het echt er ook een handje van hebben om je af te wimpelen onder het mom van een kutsmoes of gewoon ontzettend ONDUIDELIJK/VAAG zijn... Ik heb nu al meermalen een leuk beginnend contact gehad met een meisje waarbij er in het begin interesse lijkt te zijn en na een week ofzo gaat mevrouw ineens moeilijk lopen doen. Dan blijkt dat ze je ineens helemaal niet meer interessant vindt en dan gaat ze allerlei uitvluchten verzinnen om maar niet op te hoeven komen dagen op afspraken of niet te hoeven bellen etc. etc. Dan denk ik: ZEG dan alsjeblieft gewoon dat je er helemaal niks aan vind, dan weet ik dat!
Internetjosti!
pi_45169331
van mensen die je amper maar een week kent via internet(!) verwachten dat zij je braafjes gaan mailen om te zeggen dat ze niet geïntereseerd zijn, dat gaat wel heel ver niet .

en natuurlijk voel je al aan na een paar mails of het klikt of niet....anders is je EQ niet superhoog om het zo te zeggen.

En jongens, mailen jullie altijd braafjes en consequent terug 'geen interesse' , als een meisje jullie via zo'n site benadert ... ik denk het niet hé
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:33:35 #57
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45169426
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
En jongens, mailen jullie altijd braafjes en consequent terug 'geen interesse' , als een meisje jullie via zo'n site benadert ... ik denk het niet hé
Hoe vaak gebeurt dat
Internetjosti!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:40:59 #58
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45169531
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:00 schreef snellejelle het volgende:

gelukkig ben je verder niet gefrustreerd
Ik probeer 't even in een context te zetten die de gemiddelde fok!ker begrijpt
pi_45170959
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
Ik denk het wel. Ik in ieder geval wel omdat ik weet hoe vervelend het is om geen reaktie te krijgen. Is d'r internet stuk? Is ze op vakantie? Heeft geen interesse? Je weet het niet.

Er hoeft de eerste paar chats/mails helemaal geen klik te zijn. Een hoop vrouwen doen verschrikkelijk gereserveerd in het begin, kijken de kat uit de boom zogezegd, helemaal als ze weinig internet of chatervaring hebben. Dan zie je ze uren tikken over 1 berichtje en nooit smileys gebruiken. Nou, dan is het lastig om iemand in te schatten!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:28:28 #60
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45172274
ik heb altijd het idee dat met internetdating mensen wanhopig zijn, of is dat een raar beeld wat ik zie?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45173225
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:28 schreef WEST het volgende:
ik heb altijd het idee dat met internetdating mensen wanhopig zijn, of is dat een raar beeld wat ik zie?
er zijn tegenwoordig mensen die niet elke avond in de kroeg staan, en toch iemand willen ontmoeten.
pi_45177915
quote:

ik vind dat je hierin gelijk hebt gronk. mensen lijken wel onverschillig geworden voor andermans gevoelens maarja, wat doe je eraan?

heeft iemand nog een paiq invite voor me over? ik wil daar ook wel s chatten (ik ben een man)
ja
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:34:14 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45183204
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Volgende week een paiq date (als het doorgaat), dus ik ben benieuwd

Hmm ik heb aangegeven mezelf niet in ranglijsten terug te willen zien. Maar zou ik daar inkomen met een 8,9 en 45 keer positief beoordeeld? Of moet je dan helemáál één of andere Don Juan zijn met een 10?
pi_45186593
quote:
als op café een vent die ik niet wil me probeert te versieren vind ik dat ook wanhopig hoor.
pi_45186914
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:34 schreef Silenus het volgende:

Hmm ik heb aangegeven mezelf niet in ranglijsten terug te willen zien. Maar zou ik daar inkomen met een 8,9 en 45 keer positief beoordeeld? Of moet je dan helemáál één of andere Don Juan zijn met een 10?
Op die mensen kun je zowiezo geen oneliner sturen. Alleen op de ratings die met jouw rating vergeleken worden en tijdens het raten.

Als je dus slim bent zet je die optie aan. Je kunt dan in ieder geval kiezen uit 2 vrouwen met een 8.9...meestal zijn die wel knap want de rating ligt voor dames gemiddeld een stuk lager om duistere reden.
pi_45187179
quote:
er zitten ongetwijfeld veeel wanhopige kansloze mensen, maar ook zeker normale.
ik ben 'in het echte leven' succesvoller qua daten dan op internet, maar ik vind het gewoon vermakelijk te paiqen, je weet nooit of je een geweldig iemand tegenkomt.
waarom zou je nieuwe technieken schuwen als je toch niks te verliezen hebt.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:28:49 #67
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45195194
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

er zitten ongetwijfeld veeel wanhopige kansloze mensen, maar ook zeker normale.
ik ben 'in het echte leven' succesvoller qua daten dan op internet, maar ik vind het gewoon vermakelijk te paiqen, je weet nooit of je een geweldig iemand tegenkomt.
waarom zou je nieuwe technieken schuwen als je toch niks te verliezen hebt.
ik ben in het echte leven wat vrouwen versieren niet ect succesvol. Mede door een probleem met de oren en de blauwtjes die daar op volgden, maakt het niet makkelijker op. wie weet meldt ik me wel aan op een site.
pi_45195679
Ik heb heel duidelijk gemaakt dat dit geen inviterequesttopic is, hou dat zo. Zaken als 'ben ik knap genoeg om foto's te plaatsen?' horen ook niet hier.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:02:45 #69
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45196753
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:45 schreef mighty_myte het volgende:

je moet het allemaal niet zo serieus zien en wat luchtiger doen.
Fuckin' hell yeah. Daarom zie ik al mijn collega's stuk voor stuk na anderhalf jaar relatie opeens veranderen in 'gelukkige papa's' .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:39:41 #70
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45198310
ik heb een Paiq request gedaan in de fok wiki
pi_45205630
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

nee, maar ik heb het idee jij een beeld hebt van hoe een man zou moeten zijn en daar hou je jezelf aan vast, als hij daar niet aan voldoet dat valt hij af. Zelf heb ik ook met vrouwens maar ik heb geaccepteerd dat niemand perfect is en dat juist weer heel leuk eigenlijk is. Ik spreek overgens van karakter en interresses, uiterlijk is een ander verhaal.Nu moet ik zeggen dan ik ook niet de makkelijkste ben en niet zomaar met iemand wat ga doen als het ware.

Correct me if i'm wrong daar niet van
Opzich heb je wel een punt ja. Mijn ex was alles waar ik vooral NIET op zou vallen maar ja. Gebeurde toch.
Merkte wel dat na verloop van tijd ik me lichtelijk ging ergeren aan zijn imperfectheden en hij waarschijnlijk ook aan de mijne.
Ik val bijv. niet op rokers en drinker (écht drinkers) en dat kon hij aardig. Heb geprobeerd me eroverheen te zetten maar bleef toch in mijn achterhoofd zitten enzo. Nu weet ik steeds minder wat ik echt in hem zag, niet eens of het echt liefde was.

Mijn gevoel moet juist zijn, anders zou ik niet snel ergens aan beginnen. Ben wat terughoudend om mensen überhaupt toe te laten.

Dat is trouwens nog een tip: neem niet zomaar genoegen met een jongen of meid die wel zal voldoen. Denk dat je voor je gevoel echt iets moet hebben, dit kan succesvol zijn oid.
Niet te snel met iemand afspreken of in zee gaan.
Natuurlijk is dat ook voor iedereen persoonlijk.
pi_45207024
verliefdheid is blind. je kop kan wel zeggen dat jullie niet bij elkaar passen, je hart zegt iets anders.
verliefdheid gaat na een tijdje over. In die tijd heb je iemand beter leren kennen en kom je erachter of er sprake is van echte liefde of niet. Gelukkig mag je verstand hier wel meebeslissen
pi_45216724
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Op die mensen kun je zowiezo geen oneliner sturen. Alleen op de ratings die met jouw rating vergeleken worden en tijdens het raten.

Als je dus slim bent zet je die optie aan. Je kunt dan in ieder geval kiezen uit 2 vrouwen met een 8.9...meestal zijn die wel knap want de rating ligt voor dames gemiddeld een stuk lager om duistere reden.
Je kunt beter gewoon fotos beoordelen doen.. staan zat leuke meiden tussen... en die dan gewoon een oneliner sturen.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45217403
Ps, zijn er nog meer mensen hier die internetdating net zo makkelijk vinden ? Ik heb de laatste tijd echt de ene "echte" date na de ander. Gisteravond een, morgen avond een, vrijdag weer een ander, zaterdag ook eentje.. Gaat echt makkelijk, en nog best leuke meiden ook. In de kroeg of disco lukt het me echt niet om zo veel dates te regelen, of ik durf dat gewoon niet (daar klap ik dicht en weet niks te zeggen, terwijl ik op een date wel veel kan kletsen).

Alleen helaas nog niet een super leuke tegengekomen die ik echt leuk genoeg vind voor een relatie.
pi_45217860
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef yoghurtje het volgende:
Ps, zijn er nog meer mensen hier die internetdating net zo makkelijk vinden ? Ik heb de laatste tijd echt de ene "echte" date na de ander.
succes bij internetdating is ook leeftijdsgebonden, dat moeten mensen niet vergeten. Als 25 jarige heb je veel meer kans als 19 jarige. Als 30 jarige heb je weer meer kans als 25 jarige.
^_
pi_45218114
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef MadMarco het volgende:

[..]

succes bij internetdating is ook leeftijdsgebonden, dat moeten mensen niet vergeten. Als 25 jarige heb je veel meer kans als 19 jarige. Als 30 jarige heb je weer meer kans als 25 jarige.
Das waar... de meeste meiden die daar op zitten van 18 en 19 zoeken juist mannen van tussen de 20 en 25... meiden willlen meestal een man die ouder is. Wel grappig is dat ik nu rond de 25 zit, en ik dates heb met zowel jongere meiden, als oudere vrouwen... meestal tussen de 19 en 30
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:37:11 #77
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45218331
quote:
Gaat echt makkelijk, en nog best leuke meiden ook. In de kroeg of disco lukt het me echt niet om zo veel dates te regelen, of ik durf dat gewoon niet (daar klap ik dicht en weet niks te zeggen, terwijl ik op een date wel veel kan kletsen).
Waar ga jij eigenlijk op date met die meiden? Uit eten? (niet die dates uit dat andere topic bedoel ik dus)
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:40:06 #78
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45218437
quote:
Ps, zijn er nog meer mensen hier die internetdating net zo makkelijk vinden ? Ik heb de laatste tijd echt de ene "echte" date na de ander. Gisteravond een, morgen avond een, vrijdag weer een ander, zaterdag ook eentje.. Gaat echt makkelijk, en nog best leuke meiden ook. In de kroeg of disco lukt het me echt niet om zo veel dates te regelen, of ik durf dat gewoon niet (daar klap ik dicht en weet niks te zeggen, terwijl ik op een date wel veel kan kletsen).

Alleen helaas nog niet een super leuke tegengekomen die ik echt leuk genoeg vind voor een relatie.
Hoe doe je dat dan?

Iets specifieker: Ik heb ook een paar keer aan geprobeerd te sturen op een date (en nee, niet door te pushen ofzo), maar als je begint over daten worden heel veel van die vrouwen helemaal panisch Of ik tref alleen de verkeerde meiden die gewoon niet willen daten. Van mij mag daar wel onderscheid in gemaakt worden. Normaal is dat met het S|D|C|V systeem, dan kun je zien waar mensen voor openstaan. Bijna iedereen vult in dat ze openstaan voor dating, wat is er dan erg aan om een keer te proberen? Ik heb al een paar meiden gehad die wel in me geinteresseerd waren (leken?) maar die wilden absoluut niet daten omdat ze bang waren geworden na slechte ervaringen met online dating.

Ja dan houdt het al gauw op natuurlijk

[ Bericht 35% gewijzigd door BttD op 10-01-2007 17:46:01 ]
Internetjosti!
pi_45219042
uit eten met iemand die je nog nooit hebt ontmoet is geen goed idee
1) vrouwen bieden meestal niet aan om te betalen, dus dan ben je of snel blut, of je komt over als een krent. Als je veel geld uitgeeft op een 1e date kom je zelfs needy over.
2) als het niet bevalt, kun je niet echt weg
3) als het wel bevalt, kun je hem/haar niet meenemen naar je slaapkamer voordat het diner er op zit.

Wat ik doe als ik met iemand afspreek met internetdaten (paiq), dan haal ik ze op op het station (ik ben nog jong, dus mijn dates studeren allemaal, gratis OV). en dan ergens wat drinken, of lunch in een cafeetje op het station of ergens tussen station en mijn huis.
Als het dan niet klikt, dan ben je er snel genoeg vanaf, je zit nml toch vlak bij het station.
Als het wel klikt, dan vraag ik of ze die en die film al gezien heeft, dat ik die dvd wel heb, en of ze bij mij thuis wil komen kijken

key is dat je iig niet iets gaan doen op een 1e ontmoeting dat veel geld kost... liefde is niet te koop, en als je sex wilt kopen kun je beter naar de hoeren gaan

btw, 4 verschillende dates per week is wel veel yoghurtje... maar jij hebt dan ook een 10 voor 1 van je foto's.....
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:58:42 #80
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45219083
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:57 schreef Daggerspine het volgende:
btw, 4 verschillende dates per week is wel veel yoghurtje... maar jij hebt dan ook een 10 voor 1 van je foto's.....
Nu ben ik toch wel benieuwd naar die foto. Ik heb een 8,8 voor mijn hoofdfoto
Internetjosti!
pi_45219322
quote:

ik snap het concept van internetdating toch niet zo goed, denk ik

dus zelfs als je contact hebt met een leuk meisje, en een date in het vooruitzicht, zoek je toch nog contact met andere meisjes via die site ?

echt geïnteresseerd kan je dan toch niet zijn, in geeneen van die meisjes
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:14:31 #82
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45219600
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef petitlapin2 het volgende:

dus zelfs als je contact hebt met een leuk meisje, en een date in het vooruitzicht, zoek je toch nog contact met andere meisjes via die site ?

Je kunt natuurlijk sequentieel te werk gaan. Maar da's unc00l.

Omdat je nooit weet of de andere persoon nog interesse heeft, en alle opgebouwde credits weggooit, moet je aan risicospreiding doen, door meerdere mensen tegelijkertijd te daten. Ook omdat de andere partij doet natuurlijk precies hetzelfde doet. Of, liever gezegd, speltheoretisch gesproken: je *verwacht* dat de andere persoon dat ook doet, en dus is 't ook zo.
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:16:30 #83
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45219662
quote:

[..]

Ik zeg het niet graag, maar ik ben het met je eens, konijn
Internetjosti!
pi_45219777
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Waar ga jij eigenlijk op date met die meiden? Uit eten? (niet die dates uit dat andere topic bedoel ik dus)
Ik ga altijd ergens wat drinken waar het rustig is (rustig cafe zonder harde muziek), of ik spreek bij hun thuis af. In ieder geval ergens waar je lekker rustig met elkaar kunt kletsen om elkaar beter te leren kennen.
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef BttD het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan?
Echt simpel man... als ik weet dat ze mijn fotos leuk vinden en ik hun fotos.. dan vraag if of ze willen daten, maar meestal vragen hun mij om een date. Vandaag iemand een oneliner gestuurd, die had deze geaccepteerd, had daar 30 mins mee gechat, en heb daar nu een date mee voor zaterdag.
quote:

[..]

ik ben wel zeker geinteresseerd in al die meiden, maar als je elke week maar 1 date gaat doen, dan duurt het misschien een jaar voordat je een echt leuke meid te pakken hebt met wie het klikt en met wie je een relatie kan opbouwen. Het is namelijk best moeilijk om iemand te vinden waarmee het echt klikt en waarvan je beiden samen verder wil. Dus vandaar probeer ik zoveel mogelijk dates te doen. En het gaat echt goed.. alleen vind ik de meeste meiden tegenvallen in het echt... of ze zien er juist beter uit, maar qua karakter is het dan niks... of qua interesses. Het blijft lastig om een leuke meid te vinden ... en het moet ook van 2 kanten komen he ?
pi_45220513
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef yoghurtje het volgende:

Echt simpel man... als ik weet dat ze mijn fotos leuk vinden en ik hun fotos.. dan vraag if of ze willen daten, maar meestal vragen hun mij om een date. Vandaag iemand een oneliner gestuurd, die had deze geaccepteerd, had daar 30 mins mee gechat, en heb daar nu een date mee voor zaterdag.
[..]
Ik heb vandaag ook eens gekeken op dat PAIQ, maar hoe kun je nou een "leuke" oneliner sturen als je werkelijk helemaal niets van die persoon afweet
pi_45221226
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag ook eens gekeken op dat PAIQ, maar hoe kun je nou een "leuke" oneliner sturen als je werkelijk helemaal niets van die persoon afweet
Hoeft niet perse leuk te zijn... ze zien je foto er ook bij staan, dus als het ze bevalt dan komt het goed.

Ik stuur meestal iets van : Hoi ik zag je foto, en deze sprak mij erg aan, lijkt me leuk om een keertje met je te chatten.
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:20:58 #87
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45221962
quote:

[..]

Het is een beetje net als met sollicitaties. Je moet altijd precies aangeven waarom je dat ene bedrijf hebt uitverkoren. Maar ondertussen stuur je wel overal brieven naartoe omdat je geen zin hebt om na maanden nog het risico te lopen dat het toch niks wordt en dan niks achter de hand te hebben. Denk ik.
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:23:53 #88
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45222081
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef yoghurtje het volgende:

Hoeft niet perse leuk te zijn... ze zien je foto er ook bij staan, dus als het ze bevalt dan komt het goed.
Ow, dus gewoon een ordinaire vleeskeuring. Bon.
pi_45223015
quote:

[..]

Is dat een mannen-iets dan?
Ik weet van mezelf dat als ik een jongen echt leuk vind of best interesse in hem heb, ik niet naar anderen ga zoeken. Zeker als ik weet dat de interesse wederzijds is (wat dan meestal het geval is).
Ik ga 100 % voor 1tje en niet 25 % voor 4 jongens.
pi_45223785
Dames opgelet --> Datingbedrog onder schuilnaam Nick Knevel!!!

Datingbedrog via datingsites door Robert Bakker alias Robert Knevel alias Robert Borsato alias Robert Replay...

Sinds kort doet deze gozer zich voor onder schuilnaam: Nick Knevel

Deze gozer is in verkeerde zin met daten bezig. Hij probeert zo veel mogelijk dates voor elkaar te krijgen, met als uiteindelijke doel dames financieel te benadelen!

Naast alles wat hij al heeft uitgespookt, fraude en oplichting, valt inmiddels ook het stelen van geld op zijn bordje te leggen!!!

Al zijn acties zijn op weblog LMK na te lezen. Trap er dus niet in!

www.likmijnkanaal.com/ic/article_view.php?a_id=875

www.likmijnkanaal.com/ic/article_view.php?a_id=868
Liefs Ster
pi_45224425
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef vencodark het volgende:
Precies, maar dan met dames, heb nu 2 dates gehad maar nog niet echt van..... het klikt zegmaar.
pi_45224599
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Ster123 het volgende:
Dames opgelet --> Datingbedrog onder schuilnaam Nick Knevel!!!

etc. etc.
Geloof dat meiden die hierin trappen lichtelijk dom zijn. Meestal heb ik zelf (zover ik weet uiteraard) wel in de gaten wanneer iemand tot redelijkerwijs zichzelf is en of hij serieus met me is of niet.
Zodra iemand om geld gaat lopen mokken moet er toch een lampje branden?
Of schat ik dat verkeerd in?
pi_45225004
Zo hierbij mn eerst post op FokForum om mijn ervaringen mede te delen. Ik weet niet of dit in het goeie topic zit, dus pas het maar aan als het niet goed is.

Hierbij mijn ervaringen met Paiq. Ik heb tot nu toe ongeveer 30 battles verloren van de 32, dus welgeteld heb ik er 2 gewonnen. Dus ik kan wel vertellen hoe het werkt bij Paiq. En dat is ongelooflijk simpel: heb je een gemiddeld of minder uiterlijk en aziatisch van uiterlijk dan verlies je GE-HEID, hoe goed je ook lult. Ik heb volgens mij best gezellige gesprekke gehad bij Battles, maar altijd toch weer dat K*Tbericht: Helaas, je hebt de Battledate verloren.

Mijn conclusie: innerlijk of karakter telt niet bij Paiq, althans niet om als winnaar gekozen te worden bij Battledates. Het is gewoon een grote vleeskeuring. Geen Brad Pitt, jammer dan, je vliegt eruit....Ik heb zo het idee dat ik echt de lul ben met mijn aziatische achtergrond.

Maar ik geef het nog niet op...nog niet....
pi_45225042
Ik vind dat internetgedoe helemaal niks... heb het gedaan, maar dat was eens en nooit weer! Ik duik liever lekker de kroeg in, heb je al dat mailgezeik ook niet
you look so fine
I want to break your heart
and give you mine
pi_45225384
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is dat een mannen-iets dan?
Ik weet van mezelf dat als ik een jongen echt leuk vind of best interesse in hem heb, ik niet naar anderen ga zoeken. Zeker als ik weet dat de interesse wederzijds is (wat dan meestal het geval is).
ehm je snapt niet helemaal wat ik bedoel denk ik. Als ik een meid echt leuk vind en interesse in haar heb dan ga ik ook 100% voor haar. Maar als je haar alleen op de foto/webcam hebt gezien, en mee hebt gechat dan weet je nog niet of je diegene leuk vind. Dat weet je pas bij een echte date. En vandaar dat ik met meerdere afspreek. Anders gaat het echt heeeeel lang duren, geloof me. En je moet niet vergeten dat dit allemaal via internet is he ? In het echt ga ik ook niet met meerdere meiden afspreken die ik in de kroeg heb ontmoet. Maar in dit geval is het anders, omdat ik die meiden nog nooit in het echt ontmoet heb, en dus niet weet of ze wel de moeite waard zijn.
pi_45225630
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

ehm je snapt niet helemaal wat ik bedoel denk ik. Als ik een meid echt leuk vind en interesse in haar heb dan ga ik ook 100% voor haar. Maar als je haar alleen op de foto/webcam hebt gezien, en mee hebt gechat dan weet je nog niet of je diegene leuk vind. Dat weet je pas bij een echte date. En vandaar dat ik met meerdere afspreek. Anders gaat het echt heeeeel lang duren, geloof me. En je moet niet vergeten dat dit allemaal via internet is he ? In het echt ga ik ook niet met meerdere meiden afspreken die ik in de kroeg heb ontmoet. Maar in dit geval is het anders, omdat ik die meiden nog nooit in het echt ontmoet heb, en dus niet weet of ze wel de moeite waard zijn.
Maar ik reageerde ook niet op jouw post maar op die van iemand die het concept van internetdate niet snapte (dat zal je vast gezien hebben).
Ik snap best dat jij met meer meiden afspreekt om te zien of het wat meer kan worden o.i.d.
Dat idee lijkt me juist heel normaal.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:52:44 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45226115
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Zo hierbij mn eerst post op FokForum om mijn ervaringen mede te delen. Ik weet niet of dit in het goeie topic zit, dus pas het maar aan als het niet goed is.

Hierbij mijn ervaringen met Paiq. Ik heb tot nu toe ongeveer 30 battles verloren van de 32, dus welgeteld heb ik er 2 gewonnen. Dus ik kan wel vertellen hoe het werkt bij Paiq. En dat is ongelooflijk simpel: heb je een gemiddeld of minder uiterlijk en aziatisch van uiterlijk dan verlies je GE-HEID, hoe goed je ook lult. Ik heb volgens mij best gezellige gesprekke gehad bij Battles, maar altijd toch weer dat K*Tbericht: Helaas, je hebt de Battledate verloren.

Mijn conclusie: innerlijk of karakter telt niet bij Paiq, althans niet om als winnaar gekozen te worden bij Battledates. Het is gewoon een grote vleeskeuring. Geen Brad Pitt, jammer dan, je vliegt eruit....Ik heb zo het idee dat ik echt de lul ben met mijn aziatische achtergrond.

Maar het komt toch wel regelmatig voor dat de foto's nog niet zichtbaar zijn als de vrouw moet kiezen? Of althans alleen wat blokjes ofzo..
Ik zag net in die klassementen dat ik de op één na grootste 'player' ( )ben van dat hele paiq. Misschien toch eens wat minder achter de computer doorbrengen.
pi_45226409
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar het komt toch wel regelmatig voor dat de foto's nog niet zichtbaar zijn als de vrouw moet kiezen? Of althans alleen wat blokjes ofzo..
Ik zag net in die klassementen dat ik de op één na grootste 'player' ( )ben van dat hele paiq. Misschien toch eens wat minder achter de computer doorbrengen.
Ja dat klopt, maar ALS ik dan de winnaar ben dan wordt de tijd verlengd en dan kan je alsnog elkaar gezichten zien. En aan je uiterlijk doe je nu eenmaal niets. Zo ben ik nu eenmaal, en als je het niet aanstaat kan je oprotten. Maar dat is nu het probleem, want zo denken vrouwen op Paiq ook over mij.

Klinkt allemaal heel erg huilie huilie maar als je een flink aantal uur met Paiq bezig bent en het geen resultaten oplevert dan heb je het snel gezien. Mijn zelfvertrouwen wordt hierdoor alleen maar de grond in gestampt en dat is geen goed gevoel

En idd, ik ga wat minder achter de pc zitten.
pi_45226527
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

Dit klopt niet helemaal. Volgens mij kunnen ze niet altijd de foto zien, althans dat is wel is voorgekomen. Het ligt er namelijk aan hoeveel je typt.
En om even tot je uiterlijk kwestie te komen, mijn basisfoto heeft een 7entje als scoren (ik schat mezelf natuurlijk hoger in ), en win bijna al mijn battles. Het punt is dat t daarna meestal wel doodbloed, want ze wonen vaak veels te ver weg, zijn dodelijk saai of vinden mij niet interessant.

Kortom gewoon lekker chatten en je ziet het vanzelf wel. En het feit blijft nog steeds, met een beetje (veel) humor kom je een heel eind.
www.xi-online.nl
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:05:59 #100
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45226609
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:03 schreef base3ball het volgende:

Kortom gewoon lekker chatten en je ziet het vanzelf wel. En het feit blijft nog steeds, met een beetje (veel) humor kom je een heel eind.
Briljant hoor, maar de een z'n humor is de ander z'n afknapper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')