Game on!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:59 antwoorde Godshand het volgende aan vencodark:
[..]
nee hoor dat wil ik niet zeggen..
ik weet niet waar het wel aan ligt, daar kom jij makkelijker achter dan ik, want jij bent 24h/dag bij jezelf
nee, maar ik heb het idee jij een beeld hebt van hoe een man zou moeten zijn en daar hou je jezelf aan vast, als hij daar niet aan voldoet dat valt hij af. Zelf heb ik ook met vrouwens maar ik heb geaccepteerd dat niemand perfect is en dat juist weer heel leuk eigenlijk is. Ik spreek overgens van karakter en interresses, uiterlijk is een ander verhaal.Nu moet ik zeggen dan ik ook niet de makkelijkste ben en niet zomaar met iemand wat ga doen als het ware.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
Haha thx. Maar daarmee wil je toch niet zeggen dat het misschien aan mijn fucked up karakter kan liggen?![]()
Het gaat er helemaal niet om wat je zegt, het gaat om de manier waarop je het zegt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef BttD het volgende:
[..]
Klinkt als een goede tip. Ik ben op zich wel van de directe gesprekjes, maar ik heb altijd meer achtergrondinformatie nodig ofzo. Ik ben echt zo iemand die (en ik vermoed dat DAT een van de belangrijkste redenen is geweest dat ik niet direct in de smaak val bij meiden over het algemeen) heel relaxed een gesprek begint. Ben altijd heel terughoudend en pas als ik iemand een beetje ken of zelfs goed ken heb ik hele leuke gesprekken. Omdat je weet wat je kan verwachten en wat je wel en niet kan zeggen etc.
Natuurlijk hebben ze je maar te accepteren zoals je bent. Maar als je verder van die persoon niet zoveel weet, behalve een paar hobbies/sporten etc. dan heb je niet zoveel om over te kletsen. Dan begin ik zelf maar over suffe dingetjes, zoals nu met oud en nieuw/kerst feestjes enzovoorts... Ik ben er in ieder geval mee gestopt teveel over mezelf te vertellen want dat boeit die ander waarschijnlijk toch te weinig.
En thanks voor de tip, ik denk dat het echt een goede is, alleen zit je natuurlijk wel met een uitgeklede versie van het probleem: wat te zeggen in zo'n mail. Ik kan een hoop informatie/vragen in een mail stoppen, maar het moet allemaal niet teveel overkomen alsof je puur en alleen interesse hebt (wanhopigheid of whatever) en het moet ook niet een suf vragenlijstje worden... ik blijf het gewoon moeilijk vinden. Ik heb gewoon echt een soort barriere om mensen (in eerste instantie dan) goed te leren kennen.
Spannend hoor, dat internetdaten.quote:Een Chinese tiener heeft zichzelf van het leven beroofd na het zien van zijn blind date van internet. De twee hadden wekenlang met elkaar gechat en spraken af elkaar ook in levenden lijve te ontmoeten, meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag.
De 19-jarige schone, bekend onder het pseudoniem 'Opwaaiende Jurk', bleek in werkelijkheid tien jaar ouder dan haar date en aanzienlijk minder aantrekkelijk dan de 17-jarige jongen zich had voorgesteld. Hij keerde onmiddellijk huiswaarts, verloor zijn eetlust, en verhing zich vier dagen later aan een boom, aldus Xinhua.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef thabit het volgende:
Lelijke internetdate leidt tot zelfmoord
[..]
Spannend hoor, dat internetdaten.
Tja ik val niet op mannen maar ik vind de foto wel okee, al zie ik zelf liever een kleurenfoto.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ok, tijd voor zelfreflectie. Heb een (stemmig zwartwit en kleur) fotootje geplaatst in mijn fotoboek. Ben ik nu onaantrekkelijker dan gemiddeld, gemiddeld of best aantrekkelijk? Mis ik uitstraling? Heb ik juist een betrouwbare/vriendelijk/arrogante/onzekere uitstraling? Wees maar hard, ik kom er wel over heen
dus ofwel mijn zelfvertrouwen krijgt nu een boost of wordt gehalveerd
Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ok, tijd voor zelfreflectie. Heb een (stemmig zwartwit en kleur) fotootje geplaatst in mijn fotoboek. Ben ik nu onaantrekkelijker dan gemiddeld, gemiddeld of best aantrekkelijk? Mis ik uitstraling? Heb ik juist een betrouwbare/vriendelijk/arrogante/onzekere uitstraling? Wees maar hard, ik kom er wel over heen
dus ofwel mijn zelfvertrouwen krijgt nu een boost of wordt gehalveerd
nee hoor, als je een vrouw vraagt of ze een knappe man wil met uitstraling of een gewone man met uitstraling weet ik het antwoord al...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.
wees maar gerust dat ikvoor de knappe man ga zonder veel uitstraling dan voor de minder knappe man met veel uitstralingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef dawg het volgende:
Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.
zie je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wees maar gerust dat ikvoor de knappe man ga zonder veel uitstraling dan voor de minder knappe man met veel uitstraling.
wat ben je met uitstraling, niets toch? een mooi uiterlijk en een mooi innerlijk heb ik nodig, aan uitstraling heb ik niets.
Ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:19 schreef Silenus het volgende:
Heb zometeen een date via Paiq, ben benieuwd!
Zit er er nu sinds kerst op, dus 't gaat snel. Maar als het goedkomt zal ik hier al mijn tips neerplanten.![]()
niemand.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef SKETSj het volgende:
En wie zegt dat uiterlijk niets uitmaakt?
Zegt hij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef dawg het volgende:
[..]
't Was heel gezellig, maar de vonk sloeg niet over helaas. Wel een hele leuke avond gehad, gewoon kroegje in en gezellig gehouwehoerd. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:49 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.![]()
Volgende week een paiq date (als het doorgaat), dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef cyber_rebel het volgende:
Paiq heeft voor mij nog niet echt veel succes opgeleverd.
De oneliners zijn puur een vleeskeuring ja, dus ze hebben hun mening al gevormd voor je met ze gaat chattenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:11 schreef cyber_rebel het volgende:
Tja ik vraag me af of Yoghurtje gewoon niet een bepaalde charme uitstraalt of gewoon leuk kletst.
Of bedenk ik me nu, krijg je oneliners als ze je foto leuk vinden?
Maar dan moet je dus wel in de top10 staan anders zien ze je niet. Of werkt dat zo niet?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:04 schreef Knipoogje het volgende:
Yoghurtje schijnt ondertussen regelmatig oneliners te krijgen van meiden puur voor iets 'spannends', dus wederom: leuk je foto op, photoshop, whatever...zorg dat ie top is want er zitten blijkbaar een hoop meiden die scannen voor leuke jongens
Ze zien je in het 'foto's met vergelijkbare rating'-lijstje en als ze foto's gaan raten.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:49 schreef Mister1977 het volgende:
Maar dan moet je dus wel in de top10 staan anders zien ze je niet. Of werkt dat zo niet?
Ah, ik heb aangevinkt dat ik mezelf niet in lijstjes wil terug zien. Misschien niet zo slim.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze zien je in het 'foto's met vergelijkbare rating'-lijstje en als ze foto's gaan raten.
Je merkt toch vrij snel dat er totaal niet iets is na één of twee mailtjes. Ik ben dan geen vrouw, maar heb in het verleden ook regelmatig het contact verbroken na één of twee mailtjes. Dan had ik ook een idee van "Nee, dit gaat echt nergens naar toe."quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef gronk het volgende:
Vraag voor de niet-paiq'ers: zijn vrouwen zo goed in selecteren, dat ze na een of twee mailtjes al weten dat 't niets wordt?
ik heb bij zo'n speeddate na 10 min al een aardige indruk hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef gronk het volgende:
Vraag voor de niet-paiq'ers: zijn vrouwen zo goed in selecteren, dat ze na een of twee mailtjes al weten dat 't niets wordt?
Erm, ik krijg gewoon *geen* reactie meer. Alsof ze nog te belazerd zijn om te zeggen van 'nee, niet geinteresseerd', en dat je dat zelf moet uitvinden.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Je merkt toch vrij snel dat er totaal niet iets is na één of twee mailtjes. Ik ben dan geen vrouw, maar heb in het verleden ook regelmatig het contact verbroken na één of twee mailtjes. Dan had ik ook een idee van "Nee, dit gaat echt nergens naar toe."
Tja, zeg nou zelf. Wat is makkelijker? Gewoon niet meer reageren of netjes een bericht terug sturen en zeggen dat je niet meer geinteresseerd bent? Ik heb me ook schuldig gemaakt aan het niet meer reageren. Het is inderdaad niet netjes, maar goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Erm, ik krijg gewoon *geen* reactie meer. Alsof ze nog te belazerd zijn om te zeggen van 'nee, niet geinteresseerd', en dat je dat zelf moet uitvinden.
Maak je het probleem niet groter dan het is? Het gaat om mailcontact, niet een verloving.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef gronk het volgende:
Laffe hond
zeker als je weet dat de gemiddelde datingsite ook opties heeft om mensen uit je profiel te verwijderen. Krijg je een standaard 'doeg'-mailtje. Hoeveel makkelijk moet je 't de gebruikers nog maken? Maar nee hoor, zelfs *dat* is al teveel voor onze ruggegraatloze kwezels![]()
Ja, maak 't maar belachelijk. Goed joh.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef Pirate_Jim het volgende:
Maak je het probleem niet groter dan het is? Het gaat om mailcontact, niet een verloving.Ja, natuurlijk is het netter om een e-mail te sturen waarin je zegt "Hey spijt me, ik heb geen interesse meer.". Maar kom op zeg, als je niks meer terug krijgt dan kan je toch zelf ook wel een conclusie daar uit trekken? Je zit toch ook niet om de 5 min op refresh te drukken in Microsoft Outlook?
![]()
Het heeft niks met ruiken te maken. Je merkt zelf toch ook wel dat je in een e-mail contact geen klik hebt? Het is in het algemeen echt niet zo dat de één idee heeft "Wow, wat een geweldig e-mail contact is dit!" en dat de ander zit "Wat een saaie lul, ik wil niks meer van hem weten".quote:Op maandag 8 januari 2007 23:54 schreef gronk het volgende:
Anyway, 't punt is een beetje tweeerlei: als je blijkbaar moet 'ruiken' dat geen mailcontact over een paar dagen geen interesse is, dan gaat 't ook de andere kant op: als je een paar dagen niet reageert dan heb je blijkbaar geen interesse. Ik hou eerlijk gezegd niet zo van dat hysterische gedoe.
afgezien daarvan begin ik 't hele idee van internetdaten knap waardeloos te vinden, maar dat terzijde
Fijn voor je dat 't voor jou wel werktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Pirate_Jim het volgende:
Misschien moet je het gewoon wat luchtiger nemen. Dan zit er gelijk een stuk meer lol in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Fijn voor je dat 't voor jou wel werkt.
Ik merk dat ik geen trek heb om de nodige tijd te steken in mailtjes om daarna niets meer te horen. Als mensen toch geen interesse hebben, laten ze dat dan meteen duidelijk maken.
Owja. Alsof vrouwen dat wel doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:21 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon wat luchtiger nemen. Dan zit er gelijk een stuk meer lol in.
Joh, ga je vriendin neuken. Please. Laat mij lekker single blijven.quote:
verlies de desperate attitude. vrouwen ruiken dat als gas en rennen er hard van weg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, ga je vriendin neuken. Please. Laat mij lekker single blijven.![]()
Frankly, my dear, ben ik helemaal niet *zo* desparate, maar ik vermoed dat vrouwen en sommige luitjes hier dat anders zien. Ik heb alleen teveel omhanden (fulltime baan, hobby die ik aan 't commercializeren ben) om ook nog eens uitgebreid te moeten gaan mailen met kutkneuzen waar 't toch niet mee blijkt te klikken -- maar dat zie je niet door 't gebrekkige interface.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
verlies de desperate attitude. vrouwen ruiken dat als gas en rennen er hard van weg.
het gaat er om dat je zonder enige verplichting een beetje kunt kijken wat de markt te bieden heeft. als je iemand niet interessant vind is het jammer dat je ineens verwijderd wordt, maar wat kan jou dat nou schelen. blijkbaar is die persoon dan helemaal niks voor jou.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Frankly, my dear, ben ik helemaal niet *zo* desparate, maar ik vermoed dat vrouwen en sommige luitjes hier dat anders zien. Ik heb alleen teveel omhanden (fulltime baan, hobby die ik aan 't commercializeren ben) om ook nog eens uitgebreid te moeten gaan mailen met kutkneuzen waar 't toch niet mee blijkt te klikken -- maar dat zie je niet door 't gebrekkige interface.
Snap je een beetje waar ik heen wil?
Overigens, ik ben ook al de nodige 'desperate' vrouwen tegengekomen. Sorry hoor, 35+ en voorzien van een kinderwens, dan ben je echt aan 't verkeerde adres
DEDEN ZE DAT MAAR!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:45 schreef mighty_myte het volgende:
Als je iemand niet interessant vind is het jammer dat je ineens verwijderd wordt,
gelukkig ben je verder niet gefrustreerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:51 schreef gronk het volgende:
Oh, en wat betreft dat 'je moet het allemaal niet zo serieus nemen': weet je wel niet hoeveel bier je had kunnen drinken van 't lidmaatschap van zo'n datingsite? Eh?![]()
Ehh, ik vraag me nog steeds af hoe een conversatie verloopt VIA MAIL tussen twee personen die elkaar totaal niet kennen waarbij na een of twee mail gezegd kan worden: "wauw, die andere gast heeft wel enorm rake mails, die wil ik wel beter leren kennen!!!".quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Het heeft niks met ruiken te maken. Je merkt zelf toch ook wel dat je in een e-mail contact geen klik hebt? Het is in het algemeen echt niet zo dat de één idee heeft "Wow, wat een geweldig e-mail contact is dit!" en dat de ander zit "Wat een saaie lul, ik wil niks meer van hem weten".
En hoezo moet je gelijk conclusie's verbinden als je een paar dagen niks hoort? De meid met wie ik nu wat heb, die hoorde aan het begin een twee-tal weken ook niks van mij door omstandigheden. Omgekeerd was ze ook niet altijd even snel. Nogmaals, als het klikt via e-mail, dan merk je dat toch wel? Dan is er echt niet gelijk reden voor "paniek" als je vijf dagen niks hoort.
Overigens moet ik zeggen dat dames in het echt er ook een handje van hebben om je af te wimpelen onder het mom van een kutsmoes of gewoon ontzettend ONDUIDELIJK/VAAG zijn... Ik heb nu al meermalen een leuk beginnend contact gehad met een meisje waarbij er in het begin interesse lijkt te zijn en na een week ofzo gaat mevrouw ineens moeilijk lopen doen. Dan blijkt dat ze je ineens helemaal niet meer interessant vindt en dan gaat ze allerlei uitvluchten verzinnen om maar niet op te hoeven komen dagen op afspraken of niet te hoeven bellen etc. etc. Dan denk ik: ZEG dan alsjeblieft gewoon dat je er helemaal niks aan vind, dan weet ik dat!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Fijn voor je dat 't voor jou wel werkt.
Ik merk dat ik geen trek heb om de nodige tijd te steken in mailtjes om daarna niets meer te horen. Als mensen toch geen interesse hebben, laten ze dat dan meteen duidelijk maken. Daarnaast vind ik internet maar een armzalige afspiegeling van communicatie -- zat mensen met wie ik prima via ascii kan communicieren, maar met waarbij 't 'in 't echt' gewoon niet werkt. En andersom.
Hoe vaak gebeurt datquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
En jongens, mailen jullie altijd braafjes en consequent terug 'geen interesse' , als een meisje jullie via zo'n site benadert ... ik denk het niet hé
Ik probeer 't even in een context te zetten die de gemiddelde fok!ker begrijptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:00 schreef snellejelle het volgende:
gelukkig ben je verder niet gefrustreerd
Ik denk het wel. Ik in ieder geval wel omdat ik weet hoe vervelend het is om geen reaktie te krijgen. Is d'r internet stuk? Is ze op vakantie? Heeft geen interesse? Je weet het niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
En jongens, mailen jullie altijd braafjes en consequent terug 'geen interesse' , als een meisje jullie via zo'n site benadert ... ik denk het niet hé
er zijn tegenwoordig mensen die niet elke avond in de kroeg staan, en toch iemand willen ontmoeten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:28 schreef WEST het volgende:
ik heb altijd het idee dat met internetdating mensen wanhopig zijn, of is dat een raar beeld wat ik zie?
ik vind dat je hierin gelijk hebt gronk. mensen lijken wel onverschillig geworden voor andermans gevoelens maarja, wat doe je eraan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:19 schreef gronk het volgende:
Ik merk dat ik geen trek heb om de nodige tijd te steken in mailtjes om daarna niets meer te horen. Als mensen toch geen interesse hebben, laten ze dat dan meteen duidelijk maken. Daarnaast vind ik internet maar een armzalige afspiegeling van communicatie -- zat mensen met wie ik prima via ascii kan communicieren, maar met waarbij 't 'in 't echt' gewoon niet werkt. En andersom.
Hmm ik heb aangegeven mezelf niet in ranglijsten terug te willen zien. Maar zou ik daar inkomen met een 8,9 en 45 keer positief beoordeeld? Of moet je dan helemáál één of andere Don Juan zijn met een 10?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Volgende week een paiq date (als het doorgaat), dus ik ben benieuwd
Yoghurtje schijnt ondertussen regelmatig oneliners te krijgen van meiden puur voor iets 'spannends', dus wederom: leuk je foto op, photoshop, whatever...zorg dat ie top is want er zitten blijkbaar een hoop meiden die scannen voor leuke jongens
als op café een vent die ik niet wil me probeert te versieren vind ik dat ook wanhopig hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:28 schreef WEST het volgende:
ik heb altijd het idee dat met internetdating mensen wanhopig zijn, of is dat een raar beeld wat ik zie?
Op die mensen kun je zowiezo geen oneliner sturen. Alleen op de ratings die met jouw rating vergeleken worden en tijdens het raten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:34 schreef Silenus het volgende:
Hmm ik heb aangegeven mezelf niet in ranglijsten terug te willen zien. Maar zou ik daar inkomen met een 8,9 en 45 keer positief beoordeeld? Of moet je dan helemáál één of andere Don Juan zijn met een 10?
er zitten ongetwijfeld veeel wanhopige kansloze mensen, maar ook zeker normale.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:28 schreef WEST het volgende:
ik ben in het echte leven wat vrouwen versieren niet ect succesvol. Mede door een probleem met de oren en de blauwtjes die daar op volgden, maakt het niet makkelijker op. wie weet meldt ik me wel aan op een site.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
er zitten ongetwijfeld veeel wanhopige kansloze mensen, maar ook zeker normale.
ik ben 'in het echte leven' succesvoller qua daten dan op internet, maar ik vind het gewoon vermakelijk te paiqen, je weet nooit of je een geweldig iemand tegenkomt.
waarom zou je nieuwe technieken schuwen als je toch niks te verliezen hebt.
Fuckin' hell yeah. Daarom zie ik al mijn collega's stuk voor stuk na anderhalf jaar relatie opeens veranderen in 'gelukkige papa's'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:45 schreef mighty_myte het volgende:
je moet het allemaal niet zo serieus zien en wat luchtiger doen.
Opzich heb je wel een punt ja. Mijn ex was alles waar ik vooral NIET op zou vallen maar ja. Gebeurde toch.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
nee, maar ik heb het idee jij een beeld hebt van hoe een man zou moeten zijn en daar hou je jezelf aan vast, als hij daar niet aan voldoet dat valt hij af. Zelf heb ik ook met vrouwens maar ik heb geaccepteerd dat niemand perfect is en dat juist weer heel leuk eigenlijk is. Ik spreek overgens van karakter en interresses, uiterlijk is een ander verhaal.Nu moet ik zeggen dan ik ook niet de makkelijkste ben en niet zomaar met iemand wat ga doen als het ware.
Correct me if i'm wrong daar niet van
Je kunt beter gewoon fotos beoordelen doen.. staan zat leuke meiden tussen... en die dan gewoon een oneliner sturen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op die mensen kun je zowiezo geen oneliner sturen. Alleen op de ratings die met jouw rating vergeleken worden en tijdens het raten.
Als je dus slim bent zet je die optie aan. Je kunt dan in ieder geval kiezen uit 2 vrouwen met een 8.9...meestal zijn die wel knap want de rating ligt voor dames gemiddeld een stuk lager om duistere reden.
succes bij internetdating is ook leeftijdsgebonden, dat moeten mensen niet vergeten. Als 25 jarige heb je veel meer kans als 19 jarige. Als 30 jarige heb je weer meer kans als 25 jarige.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef yoghurtje het volgende:
Ps, zijn er nog meer mensen hier die internetdating net zo makkelijk vinden ? Ik heb de laatste tijd echt de ene "echte" date na de ander.
Das waar... de meeste meiden die daar op zitten van 18 en 19 zoeken juist mannen van tussen de 20 en 25... meiden willlen meestal een man die ouder is. Wel grappig is dat ik nu rond de 25 zit, en ik dates heb met zowel jongere meiden, als oudere vrouwen... meestal tussen de 19 en 30quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef MadMarco het volgende:
[..]
succes bij internetdating is ook leeftijdsgebonden, dat moeten mensen niet vergeten. Als 25 jarige heb je veel meer kans als 19 jarige. Als 30 jarige heb je weer meer kans als 25 jarige.
Waar ga jij eigenlijk op date met die meiden? Uit eten? (niet die dates uit dat andere topic bedoel ik dus)quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef yoghurtje het volgende:
Gaat echt makkelijk, en nog best leuke meiden ook. In de kroeg of disco lukt het me echt niet om zo veel dates te regelen, of ik durf dat gewoon niet (daar klap ik dicht en weet niks te zeggen, terwijl ik op een date wel veel kan kletsen).
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef yoghurtje het volgende:
Ps, zijn er nog meer mensen hier die internetdating net zo makkelijk vinden ? Ik heb de laatste tijd echt de ene "echte" date na de ander. Gisteravond een, morgen avond een, vrijdag weer een ander, zaterdag ook eentje.. Gaat echt makkelijk, en nog best leuke meiden ook. In de kroeg of disco lukt het me echt niet om zo veel dates te regelen, of ik durf dat gewoon niet (daar klap ik dicht en weet niks te zeggen, terwijl ik op een date wel veel kan kletsen).
Alleen helaas nog niet een super leuke tegengekomen die ik echt leuk genoeg vind voor een relatie.
Nu ben ik toch wel benieuwd naar die foto. Ik heb een 8,8 voor mijn hoofdfotoquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:57 schreef Daggerspine het volgende:
btw, 4 verschillende dates per week is wel veel yoghurtje... maar jij hebt dan ook een 10 voor 1 van je foto's.....
ik snap het concept van internetdating toch niet zo goed, denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef yoghurtje het volgende:
Ps, zijn er nog meer mensen hier die internetdating net zo makkelijk vinden ? Ik heb de laatste tijd echt de ene "echte" date na de ander. Gisteravond een, morgen avond een, vrijdag weer een ander, zaterdag ook eentje.. Gaat echt makkelijk, en nog best leuke meiden ook. In de kroeg of disco lukt het me echt niet om zo veel dates te regelen, of ik durf dat gewoon niet (daar klap ik dicht en weet niks te zeggen, terwijl ik op een date wel veel kan kletsen).
Alleen helaas nog niet een super leuke tegengekomen die ik echt leuk genoeg vind voor een relatie.
Je kunt natuurlijk sequentieel te werk gaan. Maar da's unc00l.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef petitlapin2 het volgende:
ik snap het concept van internetdating toch niet zo goed, denk ik![]()
dus zelfs als je contact hebt met een leuk meisje, en een date in het vooruitzicht, zoek je toch nog contact met andere meisjes via die site ?
echt geïnteresseerd kan je dan toch niet zijn, in geeneen van die meisjes
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het met je eens, konijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dus zelfs als je contact hebt met een leuk meisje, en een date in het vooruitzicht, zoek je toch nog contact met andere meisjes via die site ?
Ik ga altijd ergens wat drinken waar het rustig is (rustig cafe zonder harde muziek), of ik spreek bij hun thuis af. In ieder geval ergens waar je lekker rustig met elkaar kunt kletsen om elkaar beter te leren kennen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waar ga jij eigenlijk op date met die meiden? Uit eten? (niet die dates uit dat andere topic bedoel ik dus)
Echt simpel man... als ik weet dat ze mijn fotos leuk vinden en ik hun fotos.. dan vraag if of ze willen daten, maar meestal vragen hun mij om een date. Vandaag iemand een oneliner gestuurd, die had deze geaccepteerd, had daar 30 mins mee gechat, en heb daar nu een date mee voor zaterdag.quote:
ik ben wel zeker geinteresseerd in al die meiden, maar als je elke week maar 1 date gaat doen, dan duurt het misschien een jaar voordat je een echt leuke meid te pakken hebt met wie het klikt en met wie je een relatie kan opbouwen. Het is namelijk best moeilijk om iemand te vinden waarmee het echt klikt en waarvan je beiden samen verder wil. Dus vandaar probeer ik zoveel mogelijk dates te doen. En het gaat echt goed.. alleen vind ik de meeste meiden tegenvallen in het echt... of ze zien er juist beter uit, maar qua karakter is het dan niks... of qua interesses. Het blijft lastig om een leuke meid te vinden ... en het moet ook van 2 kanten komen he ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook eens gekeken op dat PAIQ, maar hoe kun je nou een "leuke" oneliner sturen als je werkelijk helemaal niets van die persoon afweetquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef yoghurtje het volgende:
Echt simpel man... als ik weet dat ze mijn fotos leuk vinden en ik hun fotos.. dan vraag if of ze willen daten, maar meestal vragen hun mij om een date. Vandaag iemand een oneliner gestuurd, die had deze geaccepteerd, had daar 30 mins mee gechat, en heb daar nu een date mee voor zaterdag.
[..]
Hoeft niet perse leuk te zijn... ze zien je foto er ook bij staan, dus als het ze bevalt dan komt het goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook eens gekeken op dat PAIQ, maar hoe kun je nou een "leuke" oneliner sturen als je werkelijk helemaal niets van die persoon afweet![]()
Het is een beetje net als met sollicitaties. Je moet altijd precies aangeven waarom je dat ene bedrijf hebt uitverkoren. Maar ondertussen stuur je wel overal brieven naartoe omdat je geen zin hebt om na maanden nog het risico te lopen dat het toch niks wordt en dan niks achter de hand te hebben. Denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ow, dus gewoon een ordinaire vleeskeuring. Bon.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef yoghurtje het volgende:
Hoeft niet perse leuk te zijn... ze zien je foto er ook bij staan, dus als het ze bevalt dan komt het goed.
Is dat een mannen-iets dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Precies, maar dan met dames, heb nu 2 dates gehad maar nog niet echt van..... het klikt zegmaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef vencodark het volgende:
Ik ga 100 % voor 1tje en niet 25 % voor 4 jongens.![]()
Geloof dat meiden die hierin trappen lichtelijk dom zijn. Meestal heb ik zelf (zover ik weet uiteraard) wel in de gaten wanneer iemand tot redelijkerwijs zichzelf is en of hij serieus met me is of niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Ster123 het volgende:
Dames opgelet --> Datingbedrog onder schuilnaam Nick Knevel!!!
etc. etc.
ehm je snapt niet helemaal wat ik bedoel denk ik. Als ik een meid echt leuk vind en interesse in haar heb dan ga ik ook 100% voor haar. Maar als je haar alleen op de foto/webcam hebt gezien, en mee hebt gechat dan weet je nog niet of je diegene leuk vind. Dat weet je pas bij een echte date. En vandaar dat ik met meerdere afspreek. Anders gaat het echt heeeeel lang duren, geloof me. En je moet niet vergeten dat dit allemaal via internet is he ? In het echt ga ik ook niet met meerdere meiden afspreken die ik in de kroeg heb ontmoet. Maar in dit geval is het anders, omdat ik die meiden nog nooit in het echt ontmoet heb, en dus niet weet of ze wel de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat een mannen-iets dan?
Ik weet van mezelf dat als ik een jongen echt leuk vind of best interesse in hem heb, ik niet naar anderen ga zoeken. Zeker als ik weet dat de interesse wederzijds is (wat dan meestal het geval is).
Ik ga 100 % voor 1tje en niet 25 % voor 4 jongens.![]()
Maar ik reageerde ook niet op jouw post maar op die van iemand die het concept van internetdate niet snapte (dat zal je vast gezien hebben).quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
ehm je snapt niet helemaal wat ik bedoel denk ik. Als ik een meid echt leuk vind en interesse in haar heb dan ga ik ook 100% voor haar. Maar als je haar alleen op de foto/webcam hebt gezien, en mee hebt gechat dan weet je nog niet of je diegene leuk vind. Dat weet je pas bij een echte date. En vandaar dat ik met meerdere afspreek. Anders gaat het echt heeeeel lang duren, geloof me. En je moet niet vergeten dat dit allemaal via internet is he ? In het echt ga ik ook niet met meerdere meiden afspreken die ik in de kroeg heb ontmoet. Maar in dit geval is het anders, omdat ik die meiden nog nooit in het echt ontmoet heb, en dus niet weet of ze wel de moeite waard zijn.
Maar het komt toch wel regelmatig voor dat de foto's nog niet zichtbaar zijn als de vrouw moet kiezen? Of althans alleen wat blokjes ofzo..quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Zo hierbij mn eerst post op FokForum om mijn ervaringen mede te delen. Ik weet niet of dit in het goeie topic zit, dus pas het maar aan als het niet goed is.
Hierbij mijn ervaringen met Paiq. Ik heb tot nu toe ongeveer 30 battles verloren van de 32, dus welgeteld heb ik er 2 gewonnen. Dus ik kan wel vertellen hoe het werkt bij Paiq. En dat is ongelooflijk simpel: heb je een gemiddeld of minder uiterlijk en aziatisch van uiterlijk dan verlies je GE-HEID, hoe goed je ook lult. Ik heb volgens mij best gezellige gesprekke gehad bij Battles, maar altijd toch weer dat K*Tbericht: Helaas, je hebt de Battledate verloren.
Mijn conclusie: innerlijk of karakter telt niet bij Paiq, althans niet om als winnaar gekozen te worden bij Battledates. Het is gewoon een grote vleeskeuring. Geen Brad Pitt, jammer dan, je vliegt eruit....Ik heb zo het idee dat ik echt de lul ben met mijn aziatische achtergrond.
Maar ik geef het nog niet op...nog niet....
Ja dat klopt, maar ALS ik dan de winnaar ben dan wordt de tijd verlengd en dan kan je alsnog elkaar gezichten zien. En aan je uiterlijk doe je nu eenmaal niets. Zo ben ik nu eenmaal, en als je het niet aanstaat kan je oprotten. Maar dat is nu het probleem, want zo denken vrouwen op Paiq ook over mij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar het komt toch wel regelmatig voor dat de foto's nog niet zichtbaar zijn als de vrouw moet kiezen? Of althans alleen wat blokjes ofzo..
Ik zag net in die klassementen dat ik de op één na grootste 'player' ()ben van dat hele paiq. Misschien toch eens wat minder achter de computer doorbrengen.
Dit klopt niet helemaal. Volgens mij kunnen ze niet altijd de foto zien, althans dat is wel is voorgekomen. Het ligt er namelijk aan hoeveel je typt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Zo hierbij mn eerst post op FokForum om mijn ervaringen mede te delen. Ik weet niet of dit in het goeie topic zit, dus pas het maar aan als het niet goed is.
Hierbij mijn ervaringen met Paiq. Ik heb tot nu toe ongeveer 30 battles verloren van de 32, dus welgeteld heb ik er 2 gewonnen. Dus ik kan wel vertellen hoe het werkt bij Paiq. En dat is ongelooflijk simpel: heb je een gemiddeld of minder uiterlijk en aziatisch van uiterlijk dan verlies je GE-HEID, hoe goed je ook lult. Ik heb volgens mij best gezellige gesprekke gehad bij Battles, maar altijd toch weer dat K*Tbericht: Helaas, je hebt de Battledate verloren.
Mijn conclusie: innerlijk of karakter telt niet bij Paiq, althans niet om als winnaar gekozen te worden bij Battledates. Het is gewoon een grote vleeskeuring. Geen Brad Pitt, jammer dan, je vliegt eruit....Ik heb zo het idee dat ik echt de lul ben met mijn aziatische achtergrond.
Maar ik geef het nog niet op...nog niet....
Briljant hoor, maar de een z'n humor is de ander z'n afknapperquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:03 schreef base3ball het volgende:
Kortom gewoon lekker chatten en je ziet het vanzelf wel. En het feit blijft nog steeds, met een beetje (veel) humor kom je een heel eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |