abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2007 @ 19:00:21 #151
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45381124
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:25 schreef Ooster het volgende:
Alles behalve indymedia.nl

zo'n kansloze discussie dit..........
Onderbouwing is inderdaad welkom.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 15 januari 2007 @ 22:06:30 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45388729
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar ben je het met me eens dat die lat best hoger mag liggen?
Mijn god ja.
Dat is de ziekte van in het buitenland te hebben gewoond. Dan weet je beter...
pi_45401813
Door Fransico van Jole is de NOS een keer als rechtse media neergezet. Dus ja, wie zal het zeggen.

Media is niet in rechts en links in te delen, tenzij ze het zelf zeggen zoals de VARA.

Iemand die de NOS links noemt is waarschinlijk zelf rechts en ziet zijn denkbeelden niet bevestigd. Iemand die het rechts noemt is waarschijnlijk zelf links en ziet zijn of haar denkbeelden ook niet bevestigd.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:20:21 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45401928
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:16 schreef X. het volgende:
Door Fransico van Jole is de NOS een keer als rechtse media neergezet. Dus ja, wie zal het zeggen.

Media is niet in rechts en links in te delen, tenzij ze het zelf zeggen zoals de VARA.

Iemand die de NOS links noemt is waarschinlijk zelf rechts en ziet zijn denkbeelden niet bevestigd. Iemand die het rechts noemt is waarschijnlijk zelf links en ziet zijn of haar denkbeelden ook niet bevestigd.
Je zegt het goed, "Fransico van Jole" de dorpsgek van medialand
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45402125
Maar hij heeft wel een punt. Of je de media voor links of rechts uitmaakt is natuurlijk voornamelijk afhankelijk van je eigen politieke standpunt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:30:14 #156
45206 Pietverdriet
pi_45402168
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Maar hij heeft wel een punt. Of je de media voor links of rechts uitmaakt is natuurlijk voornamelijk afhankelijk van je eigen politieke standpunt.
Ik maak de media nooit uit voor links of rechts, ik verwijt ze dat ze slecht hun werk doen, bagger produceren, niet kunnen rekenen, persberichten zonder nadenken overnemen, het verschil niet weten tussen procent en procentpunt, etc etc etc
En Van Jole Heeft geen punt in "de leugen regeert" want hij wil zijn broodheren (de media) niet tegen de borst stoten dat ze bagger produceren. Terecht, want hij is het soort gier dat de poepwagen der vaderlandse media rondspuit.
pi_45402193
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik maak de media nooit uit voor links of rechts, ik verwijt ze dat ze slecht hun werk doen, bagger produceren, niet kunnen rekenen, persberichten zonder nadenken overnemen, het verschil niet weten tussen procent en procentpunt, etc etc etc
Klopt daar gaat heel wat meer mee fout dan met het zogenaamd links of rechts zijn.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45402736
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En Van Jole Heeft geen punt in "de leugen regeert" want hij wil zijn broodheren (de media) niet tegen de borst stoten dat ze bagger produceren. Terecht, want hij is het soort gier dat de poepwagen der vaderlandse media rondspuit.
Van Jole is inderdaad een halve zool, maar voor de rest ben jij dat eigenlijk ook. Want wat je hier verkondigd is natuurlijk flauwekul.

Wat is 'bagger'? Wat is 'goed je werk doen'? En hoe zeker weet jij dat ze 'allemaal' persberichten overnemen? Ik kan sites en media zat opnoemen die geen persberichten letterlijk overnemen hoor.

Ik heb nog nooit een persbericht letterlijk op teletekst zien staan of op de radio gehoord. Dus wat jij beweerd is ronduit flauwekul.

Tuurlijk, er worden fouten gemaakt. Je zou bijna zeggen dat het net mensen zijn En daarbij kun je niet alle media even op 1 hoop vegen. Er zit nogal een verschil tussen de NOS en SBS, om maar eens wat te noemen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:03:39 #159
45206 Pietverdriet
pi_45403003
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef X. het volgende:

[..]

Van Jole is inderdaad een halve zool, maar voor de rest ben jij dat eigenlijk ook. Want wat je hier verkondigd is natuurlijk flauwekul.
Nee, dat is het niet.
quote:
Wat is 'bagger'? Wat is 'goed je werk doen'? En hoe zeker weet jij dat ze 'allemaal' persberichten overnemen? Ik kan sites en media zat opnoemen die geen persberichten letterlijk overnemen hoor.
Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel, als onderzoek bureaus een persbericht uitsturen dat niet westerse allochtonen vaker gebruik maken van de gezondheidszorg dan de gemiddelde nederlander, neemt iedere krant dat over (dit is bebeurt) maar dat dit geen valide conclusie is omdat niet westerse allochtonen van een andere demografische samenstelling zijn dan de gemiddelde nederlander, op dat idee komt geen enkele redactie

Autochtone nederlanders uit met de zelfde laag inkomen, lage opleiding achtergrond maken ook vaker gebruik van de gezondheidszorg dan de gemiddelde nederlander, en roken ook vaker, en zijn dikker, eten ongezonder en drinken meer.
quote:
Ik heb nog nooit een persbericht letterlijk op teletekst zien staan of op de radio gehoord. Dus wat jij beweerd is ronduit flauwekul.
Geweldig hoe jij conclusies trekt
quote:
Tuurlijk, er worden fouten gemaakt. Je zou bijna zeggen dat het net mensen zijn En daarbij kun je niet alle media even op 1 hoop vegen. Er zit nogal een verschil tussen de NOS en SBS, om maar eens wat te noemen.
Jep, er zijn nivo`s van poep, je hebt varkensgier en paardenmest, maar het blijft poep.
pi_45403469
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
[..]

Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel, als onderzoek bureaus een persbericht uitsturen dat niet westerse allochtonen vaker gebruik maken van de gezondheidszorg dan de gemiddelde nederlander, neemt iedere krant dat over (dit is bebeurt) maar dat dit geen valide conclusie is omdat niet westerse allochtonen van een andere demografische samenstelling zijn dan de gemiddelde nederlander, op dat idee komt geen enkele redactie

Autochtone nederlanders uit met de zelfde laag inkomen, lage opleiding achtergrond maken ook vaker gebruik van de gezondheidszorg dan de gemiddelde nederlander, en roken ook vaker, en zijn dikker, eten ongezonder en drinken meer.
[..]

Geweldig hoe jij conclusies trekt
[..]

Jep, er zijn nivo`s van poep, je hebt varkensgier en paardenmest, maar het blijft poep.
Sorry Piet, maar dit is toch echt veel te kort door de bocht. Jij hebt deze mening en dan zie je dat ook vanzelf steeds bevestigd. Maar alle media op een hoop gooien is echt veel te bout gesteld.

Als een onderzoeksbureau iets stelt en dat wordt gebracht, dan is dat nog steeds op het conto van het bureau. En feitelijk klopt het nog steeds. Je kunt je alleen afvragen of je dat zo moet brengen. En dan zeg je dat persberichten letterlijk worden overgenomen, maar dan is dat daarna ook weer niet zo en trek ik te snel conclusies Of heb jij een andere definitie van letterlijk overnemen?

Dit is een staaltje van letterlijk een persbericht overnemen. Dit is hetzelfde bericht, maar niet letterlijk overgenomen. Je ziet meteen het verschil in jubelende termen.

Maar wat heeft dit met rechtse en linkse media te maken eigenlijk?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:27:37 #161
45206 Pietverdriet
pi_45403587
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:22 schreef X. het volgende:

Maar wat heeft dit met rechtse en linkse media te maken eigenlijk?
Lees de draad ff terug dan
pi_45403829
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lees de draad ff terug dan
Ja, dan heeft het er nog steeds niks mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')