abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45047457
Is gewoon gezeik. Journalisten moeten altijd kritisch zijn, en degene zijn die kritische vragen stellen aan de huidige machthebbenden. Zijn die op dat moment rechts/centrumrechts, dan wordt de media automatisch als links beschouwd. Zijn die machthebbenden links, dat zal de media naar rechts verschuiven. Verder zijn het ook vaak een bepaald soort type mens (zelfnadenken, kritisch, verhaal van meerdere kanten willen weten etc) die de journalistiek ingaan. Misschien wordt die inslag door bepaalde mensen wel als 'rechts' beschouwd. So be it, het is gewoon kortzichtig geneuzel van rechtse fanboy-huilies.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:16:19 #102
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45047507
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef Floripas het volgende:
The Guardian en zeker de Independent zijn hartstikke links. De Daily Torygraph en de Daily mail, de Sun, de Star, de Mirror, zijn allemaal rechts.

De Frankfurter allgemeine (goeie krant!) is ook rechts.
The Guardian is een soort Volkskrant, maar dan op een iets hoger niveau. Voornamelijk Blairite en politiek-correct, niet echt links.

De Indy is echt onleesbaar, de Frankfurther Rundschau is links-liberaal en leesbaar, in tegenstelling tot z'n grote broer. Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op rechtse Duitsers, doen me te veel aan Manfred Kanther denken.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:16:51 #103
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45047528
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef Malebolgia het volgende:
Is gewoon gezeik. Journalisten moeten altijd kritisch zijn, en degene zijn die kritische vragen stellen aan de huidige machthebbenden. Zijn die op dat moment rechts/centrumrechts, dan wordt de media automatisch als links beschouwd. Zijn die machthebbenden links, dat zal de media naar rechts verschuiven. Verder zijn het ook vaak een bepaald soort type mens (zelfnadenken, kritisch, verhaal van meerdere kanten willen weten etc) die de journalistiek ingaan. Misschien wordt die inslag door bepaalde mensen wel als 'rechts' beschouwd. So be it, het is gewoon kortzichtig geneuzel van rechtse fanboy-huilies.
Dat is natuurlijk onzin. Onder Paars waren de media kritiekloos.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:20:58 #104
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45047657
Het grote nadeel van de Allgemeine vind ik die gotische letters, brr.
Guardian is labour, maar niet zozeer Blairs labour. Het is een erg groene en emancipatorische krant. Ik erger me aan die blantante stellingname van alle Britse kranten, gatverdamme. In alles! "Monster, 44, kills little angel, 6". "Liar Blair cries false tears over soldier's grave". "Prezza, (John Prescott, F) fat slob, owns jaguar", dat werk.

Daarentegen moet ik erg lachen om alle lifestyle-artikelen van the Guardian. Het is vaak raak, nuttig, informatief, en ze doen ook nog wel eens aan lekkere onderzoeksjournalistiek.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:21:56 #105
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45047688
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:16 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hangt er vanaf welke media je las. De Groene Amsterdammer en Elsevier waren verre van kritiekloos.
Maar Paars was een tijd van oersaaie consensus, dat geef ik toe.
pi_45048278
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:16 schreef PJORourke het volgende:
Dát is mede te wijten aan het feit dat het toen economisch zo ontzettend goed ging; dan zijn mensen veel minder geneigd tot het leveren van 'kritiek'. Maar owhee zodra het ff wat minder gaat, zoals de laatste jaren het geval was.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_45076838
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef Malebolgia het volgende:
Maartje van Weegen kritisch?

De Nederlandse media is wat dat betreft lafjes als het op kritisch zijn aankomt. In Nederland wordt er over het algemeen toch gepronkt met objectiviteit en neutraliteit. Nu zijn dat natuurlijk inhoudsloze termen waar elk individu met een IQ hoger dan 10 doorheen prikt. Dan kan je beter de Engelse situatie hebben waar kranten hun mening over een partij gewoon geven en zelfs een stemadvies geven. Ik zie dat als een stuk eerlijker dan een quasi objectiviteit prediken terwijl dat natuurlijk kolder is.

Er is in Nederlands weinig rechts georiënteerde media. Elsevier lijkt me als een van de weinige serieuze kandidaten daar wel onder te vallen.
pi_45076915
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
oh ja stom van mij dat ik nou net háár aanhaalde als zijnde het toonbeeld van kritisch
pi_45077029
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:21 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

oh ja stom van mij dat ik nou net háár aanhaalde als zijnde het toonbeeld van kritisch
quote:
Journalisten moeten altijd kritisch zijn
Dus niet altijd .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:19:39 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45079082
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef Floripas het volgende:
Daarentegen moet ik erg lachen om alle lifestyle-artikelen van the Guardian. Het is vaak raak, nuttig, informatief, en ze doen ook nog wel eens aan lekkere onderzoeksjournalistiek.
Daar erger ik me juist kapot aan. Van die redactietrutjes die in hun eentje wel even het poolijs gaan redden door een energiezuinige blender aan te schaffen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:23:33 #111
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45079227
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar erger ik me juist kapot aan. Van die redactietrutjes die in hun eentje wel even het poolijs gaan redden door een energiezuinige blender aan te schaffen.
Nee, niet dat, ik bedoel de schiftingstijd van verschillende kerstdrankjes (vewrmijd advocaat!), het afzeiken van Celebrity Big Brother en enorme achtergrond artikelen over Kenia of de Hebriden of iets anders leuks.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:38:46 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45079790
Rechtse Media? Mmm
FAZ is rechts ( www.faz.net ), net als de NZZ ( www.nzz.ch ) maar horen tot de beste kranten die er zijn. De Süddeutsche is vrij neutraal en een redelijk goede krant ( www.sueddeutsche.de )
Wat rechts en links is, moet je naar lokale standaarden zien trouwens, Tony Blair is in de UK gematigd links, maar voor bv Duitse begrippen een rechtse liberaal.
Als je de NYT links noemt, dan weet je denk ik niet wat links is, Democraten zijn naar europesche begrippen eerder een soort D66 liberaal progressieven.
Ik denk trouwens dat een veel belangrijker onderscheid wat je moet maken is of een medium een kwaliteits medium is, of een populistisch.
We kennen in NL eigenlijk geen echte hoogwaardige kwaliteitskranten, NRC en FD komt er een beetje in de buurt. Net zo goed dat we in NL geen boulevard bladen kennen, als je zegt dat de Telegraaf daartoe behoord heb je nooit een tijdje Bild, Express, Sun of News of the world gelezen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:57:34 #113
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45080483
GeenStijl is anders wel een soort boulevardblad.
Ik lees graag NRC en FD, en op zaterdag soms de Volkrkant, maar die word ik altijd meteen weer kotsbeu. Heel links, maar van heel hoge kwaliteit is Private Eye. Heb je die ooit gelezen?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:00:16 #114
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45080576
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef Floripas het volgende:
Hehe, de eerste die dat ook zo ziet...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:06:57 #115
45206 Pietverdriet
pi_45080814
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef Floripas het volgende:
Zou je idd zo kunnen zien, hoewel het denk ik ook een soort stamtafel is waar een aantal figuren het nieuws bespreken op een satirische manier, zoals "dit was het nieuws" dat ook doet.
quote:
Ik lees graag NRC en FD, en op zaterdag soms de Volkrkant, maar die word ik altijd meteen weer kotsbeu. Heel links, maar van heel hoge kwaliteit is Private Eye. Heb je die ooit gelezen?
Ik ben de VK al jaren kotsbeu

Private Eye heb ik eigenlijk nooit gelezen, is niet echt iets waar je makkelijk aan komt hier.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:10:41 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45080944
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zou je idd zo kunnen zien, hoewel het denk ik ook een soort stamtafel is waar een aantal figuren het nieuws bespreken op een satirische manier, zoals "dit was het nieuws" dat ook doet.
[..]
In tegenstelling tot Dit was het nieuws heeft GS eigen kruistochten, meer opiniemakers dan goed voor ze is, zo nu en dan bloot dat gericht is op de smaak van niet al te subtiele heteromannen en incrowd-running gags. Dat doet me erg denken aan bijvoorbeeld de Sun.
quote:
Ik ben de VK al jaren kotsbeu

Private Eye heb ik eigenlijk nooit gelezen, is niet echt iets waar je makkelijk aan komt hier.
Ik wil je wel een exemplaar toesturen. Ik vrees dat je maar de helft begrijpt, het is erg diepgravend, maar grappig is het toch zeker ook.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:32:59 #117
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45081833
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De Nederlandse media is wat dat betreft lafjes als het op kritisch zijn aankomt. In Nederland wordt er over het algemeen toch gepronkt met objectiviteit en neutraliteit. Nu zijn dat natuurlijk inhoudsloze termen waar elk individu met een IQ hoger dan 10 doorheen prikt. Dan kan je beter de Engelse situatie hebben waar kranten hun mening over een partij gewoon geven en zelfs een stemadvies geven. Ik zie dat als een stuk eerlijker dan een quasi objectiviteit prediken terwijl dat natuurlijk kolder is.
Nou, zoals bekend, staat Engeland bij mij vaak als voorbeeld hoe het niet moet. Zo ook met de kranten. Daar heeft bijna niemand een abonnement, en is er dus veel impulsaankoop. Ja, er zitten serieuze kranten tussen, maar heel veel sensatiekranten met schreeuwende titels om toch maar weer die impulsaankoop te winnen.
quote:
Er is in Nederlands weinig rechts georiënteerde media. Elsevier lijkt me als een van de weinige serieuze kandidaten daar wel onder te vallen.
Vandaar eigenlijk dit topic, heel vaak baseerd zich men alleen op Elsevier. Het gaat er bij mij niet in dat er niets is wat niet gelijkwaardig is aan Elsevier. Zoals hier op FOK! of waar dan ook zeikt men altijd linkse media dit, linkse media dat. En dat mag allemaal best, maar als er zoveel zeikerds zijn, zou je zeggen dat er een groot marktaandeel is voor rechtse media. Als dat alleen de Elsevier is, dan lijkt me dat een beetje krom.

Als men echter alle media behalve Elsevier als links bestempeld, dan snap ik wel waarom men het linkse media noemt. Er is niets anders, omdat er blijkbaar geen behoefte aan is.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45082015
pi_45082799
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
Dus niet altijd .
wow, je hebt gelijk! het gaat niet in 100% van de gevallen op!

Maartje van Wegen valt echter ook eerder in de categorie 'gastvrouwen' dan journalist.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:05:05 #120
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45082921
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:37 schreef Malebolgia het volgende:
Dát is mede te wijten aan het feit dat het toen economisch zo ontzettend goed ging; dan zijn mensen veel minder geneigd tot het leveren van 'kritiek'. Maar owhee zodra het ff wat minder gaat, zoals de laatste jaren het geval was.
Dat weet ik niet. Er is nooit zo veel kritiek uit de media op regeringen met de PvdA er in.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:05:44 #121
45206 Pietverdriet
pi_45082947
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nou, zoals bekend, staat Engeland bij mij vaak als voorbeeld hoe het niet moet.
In 20 jaar van een van de armste landen van europa met een totaal kapotte economie tot een van de economisch sterkte landen van europa worden, van hoge werkeloosheid tot volledige werkgelegenheid, nauwelijks staatschuld of tekorten meer, sterke economische groei, een vrije en politiek zeer breed spectrum betreffende pers, nee, ik kan me voorstellen dat de UK voor jou een verkeerd voorbeeld is.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:10:32 #122
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45083112
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In 20 jaar van een van de armste landen van europa met een totaal kapotte economie tot een van de economisch sterkte landen van europa worden, van hoge werkeloosheid tot volledige werkgelegenheid, nauwelijks staatschuld of tekorten meer, sterke economische groei, een vrije en politiek zeer breed spectrum betreffende pers, nee, ik kan me voorstellen dat de UK voor jou een verkeerd voorbeeld is.
Ik moet mijn sarcasme minderen, merk ik Ik heb ondertussen de OP bijgewerkt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:53:06 #123
155616 Proximo
For god, king & country
pi_45087469
Van de de overkant van de grote plas:

Fox News
Washington Times

En over de NYT, naar amerikaanse maatstaven is dat inderdaad linkse media, maar ik vind het zelf een prettige krant, redelijk objectief en weinig sensatiezucht.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:02:08 #124
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_45316995
Hier in Huize Weltevree lopen abonnementen op De Telegraaf, HP/De Tijd, Friesch Dagblad (christelijk) en Elsevier. Verder lidmaatschappen van EO en NCRV.

De rest is links.
Pugna Pro Patria
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:11:53 #125
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_45317332
Ik zie verschillende mensen hier beweringen doen over Trouw en het NRC, dat ze links of rechts zouden zijn.
Hiermee ben ik het absoluut niet eens. Dit zijn de twee meest evenwichtige kranten van Nederland.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_45323012
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef ErikT het volgende:
Ik zie verschillende mensen hier beweringen doen over Trouw en het NRC, dat ze links of rechts zouden zijn.
Hiermee ben ik het absoluut niet eens. Dit zijn de twee meest evenwichtige kranten van Nederland.
Wat betreft Trouw kan ik geen oordeel geven, NRC is zonder meer links.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_45332397
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee, jij bent (ultra) rechts.
pi_45333710
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:48 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Nee, jij bent (ultra) rechts.
So what? Alleen linkse mensen mogen uitmaken of het NRC rechts of links is?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_45337260
Hoe meten jullie dat eigenlijk of een krant of tv links of rechts is ? Turven jullie alle commentaren en artikelen of zo ?

Wanneer is een artikel links of rechts ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 14 januari 2007 @ 11:25:50 #130
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_45337380
Alles behalve indymedia.nl

zo'n kansloze discussie dit..........
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_45342674
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Als je zelf zeer rechts bent vind je andere dingen al gauw links . Terwijl ze niet perse links hoeven te zijn het ligt maar net aan je definities.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45347766
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef Lyrebird het volgende:
Nee, alleen ultrarechtse mensen zijn (blijkbaar) niet in staat om een objectief oordeel te geven waar NRC staat.
pi_45353139
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Nee, alleen ultrarechtse mensen zijn (blijkbaar) niet in staat om een objectief oordeel te geven waar NRC staat.
En dat ben jij wel?
pi_45353463
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe meten jullie dat eigenlijk of een krant of tv links of rechts is ? Turven jullie alle commentaren en artikelen of zo ?

Wanneer is een artikel links of rechts ?
Het hangt er maar net aan waar jij jou midden definieert
pi_45364389
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:58 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

En dat ben jij wel?
Helemaal objectief? Nee. Dat ben ik niet. Maar omdat NRC kritisch is over Graus of een andere dwaas van Geert, wil dat niet zeggen dat NRC links is.
  maandag 15 januari 2007 @ 09:16:35 #136
45206 Pietverdriet
pi_45364657
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Wat versta jij onder ultra rechts?
  maandag 15 januari 2007 @ 17:17:09 #137
99433 Tup
Tupperwaar
pi_45377672
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Rechts van ultralinks?
Wasserwunderland
pi_45377805
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Rechtser dan de VVD. Maar bij de term extreem-rechts denkt iedereen aan de CD op CP'86, vandaar ultra-rechts.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:21:42 #139
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45377835
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het hangt er maar net aan waar jij jou midden definieert
Als je op de alpen staat lijkt al het ommeland plat.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:29:45 #140
45206 Pietverdriet
pi_45378075
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:20 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Rechtser dan de VVD. Maar bij de term extreem-rechts denkt iedereen aan de CD op CP'86, vandaar ultra-rechts.
En waarom zou iemand als ik als progressief libertarier geen objectieve mening kunnen hebben over het NRC Handelsblad?
  maandag 15 januari 2007 @ 17:30:16 #141
45206 Pietverdriet
pi_45378089
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als je op de alpen staat lijkt al het ommeland plat.
Eigen roem stinkt, floripas
  maandag 15 januari 2007 @ 17:33:59 #142
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45378190
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eigen roem stinkt, floripas
Dacht je dat ik het over mijn borsten had, ofzo?

Ik bedoelde dat als je een extreme mening hebt dat alle andere meningen dan op elkaar lijken.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:35:27 #143
45206 Pietverdriet
pi_45378232
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dacht je dat ik het over mijn borsten had, ofzo?
Heb je zulke hangtieten dan dat je er op kan staan? Shit, ik had heel andere fantasieen bij je.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:37:31 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45378286
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb je zulke hangtieten dan dat je er op kan staan? Shit, ik had heel andere fantasieen bij je.
pi_45378322
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
En waarom zou iemand als ik als progressief libertarier geen objectieve mening kunnen hebben over het NRC Handelsblad?
Dat kun je vast wel. Alleen als er mensen aankomen met NRC=links, dan gooi ik er ook een one-liner in. Mensen met een erg rechts blik hebben er een handje van om dat wat redelijkerwijs als centrum/geen kleur te definiëren is als links af te schilderen. Overigens doet links het tegenovergestelde.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:49:10 #146
45206 Pietverdriet
pi_45378645
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:38 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Dat kun je vast wel. Alleen als er mensen aankomen met NRC=links, dan gooi ik er ook een one-liner in. Mensen met een erg rechts blik hebben er een handje van om dat wat redelijkerwijs als centrum/geen kleur te definiëren is als links af te schilderen. Overigens doet links het tegenovergestelde.
Wat eigenlijk veel triester is, is dat het NRC de beste krant van NL is (samen met het FD), wat veel zegt over wat de kwaliteitsmedia in NL.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:52:17 #147
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45378743
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat eigenlijk veel triester is, is dat het NRC de beste krant van NL is (samen met het FD), wat veel zegt over wat de kwaliteitsmedia in NL.
Ik prefereer het FD. De enige krant die niet domweg AP-berichten overtypt.
Toen de Groene Amsterdammer een dagelijkse krant was vond ik dat ook heel prettig. Combinatie financieel dagblad-groene dagelijks zou ik heel prettig vinden.
  maandag 15 januari 2007 @ 18:08:58 #148
45206 Pietverdriet
pi_45379306
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik prefereer het FD. De enige krant die niet domweg AP-berichten overtypt.
Toen de Groene Amsterdammer een dagelijkse krant was vond ik dat ook heel prettig. Combinatie financieel dagblad-groene dagelijks zou ik heel prettig vinden.
Maar ben je het met me eens dat die lat best hoger mag liggen?
pi_45380678
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:53 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Helemaal objectief? Nee. Dat ben ik niet. Maar omdat NRC kritisch is over Graus of een andere dwaas van Geert, wil dat niet zeggen dat NRC links is.
Dat heb ik nergens beweerd.

Het NRC levert een constante stroom berichten, die gemixt met opinie tot explosief "nieuws" leiden. Je moet sterk in je schoenen staan om daar iedere keer de ontsteker uit te halen. Ik zou willen dat de kranten een striktere scheiding tussen nieuws en opinie naleefden.
pi_45380961
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef Lyrebird het volgende:
Dat heb ik nergens beweerd.
Nu weet ik niet precies waar 'dat' op slaat, maar het begon met deze opmerking:
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef Lyrebird het volgende:
quote:
Het NRC levert een constante stroom berichten, die gemixt met opinie tot explosief "nieuws" leiden. Je moet sterk in je schoenen staan om daar iedere keer de ontsteker uit te halen. Ik zou willen dat de kranten een striktere scheiding tussen nieuws en opinie naleefden.
Ach, ik vind het niet erg dat er wat gekleurd nieuws is. Dat moet natuurlijk niet overdreven worden, maar het maakt een krant toch ook wel een beetje wat het is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')