scherp.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 99% van de tijd ze daarover praten het gewoon over Israel en de inwoners van Israel gaat.
Het lijkt mij stug dat als ze het over de Joden in Mexico hebben dat ze over Israeliers praten.
Nee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:27 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ook in Net 5 en Veronica dus? Aangezien die in hetzelfde bedrijfje als SBS6 zitten.
ik ken de organisatie redelijk goed. veel zweedse invloed, net als de bussen in nederland.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef Yildiz het volgende:
p.s. @ zoalshetis. Telegraaf media groep heeft iets van 30% belang in SBS6, en ik dacht ook 40% in geenstijl.nl
Vandaar dat het een beetje op elkaar lijkt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:01 schreef PJORourke het volgende:
TT-verandering please: wat zijn nou rechtse media.
Kun je ook jouw TT veranderen over de Franse toestanden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:01 schreef PJORourke het volgende:
TT-verandering please: wat zijn nou rechtse media.
Nee, dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:10 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kun je ook jouw TT veranderen over de Franse toestanden?![]()
Hoezo? Die klopt grammaticaal toch gewoonquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:10 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Kun je ook jouw TT veranderen over de Franse toestanden?![]()
Ja maar het favoriete Islamiseringsgehalte is te laag in het nieuwsberichtje. De TT gaat over iets heel anders dan het nieuwsfeit. Vandaar ...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoezo? Die klopt grammaticaal toch gewoon
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ja maar het favoriete Islamiseringsgehalte is te laag in het nieuwsberichtje. De TT gaat over iets heel anders dan het nieuwsfeit. Vandaar ...![]()
ik vind jou ook het liefst in die slachtoffferhoek. knuffel, knuffel.quote:
Slachtofferhoek? Proberen een nieuwsfeit genuanceerd neer te zetten is slachtoffertje spelen? Dat je jezelf nog serieus kunt nemen ...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind jou ook het liefst in die slachtoffferhoek.
Stonden de prammen van Katja er toen ook al in?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:26 schreef zoalshetis het volgende:
telegraaf is gewoon weer terug bij af toen ze, tijdens de oorlog, meededen met de duitsers. als ik mijn oma mag geloven.
Wat stel jij dan voor als titel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ja maar het favoriete Islamiseringsgehalte is te laag in het nieuwsberichtje. De TT gaat over iets heel anders dan het nieuwsfeit. Vandaar ...![]()
doe ik al een uur of twee niet meer...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Slachtofferhoek? Proberen een nieuwsfeit genuanceerd neer te zetten is slachtoffertje spelen? Dat je jezelf nog serieus kunt nemen ...![]()
wat geestig. je hebt dezelfde icon als mutant...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:35 schreef Tirion het volgende:Kijktip voor Al Jazeera geïnteresseerden: VPRO Wereldgasten: Wadah Khanfar
Mutant heeft die icon gejatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat geestig. je hebt dezelfde icon als mutant...
Dat ze de democraten steunen wil nog niet zeggen dat ze links zijn. Het is een liberale krant met een hoop conservatieve columnisten. Zelfde geldt voor de Washington Post. Beiden worden kwaliteitskranten genoemd, al hebben ze serieus laf gehandeld tijdens deze regeerperiode van Bush.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, omdat ze heel partijdig pro-linkse democraten zijn?
Nee, NRC is een van de meest objectieve, onuitgesproken kranten van NL. Wellicht dat het AD nog minder uitgesproken is, maar daar staat naast sport dan ook werkelijk niks in.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
NRC is toch rechts?
"het zal wel weer eens niet"!quote:
HP / de Tijd was ooit vrij links. Remeber de front 'Help, ik ben rechts geworden!'? Was ergens rond de eeuwwisseling volgens mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:41 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
HP/ de Tijd: oer conservatief, ultra rechts. Vol leugens en onzin.
Ze zijn erg meegegaan in het Pimmisme en zoeken nu hoe verder te gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
HP / de Tijd was ooit vrij links. Remeber de front 'Help, ik ben rechts geworden!'? Was ergens rond de eeuwwisseling volgens mij.
Heb een tijd een abbonnement gehad. Ik heb nu nog tenen zo krom als een wokkel vanwege een Dirk-Jan de Baars.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
HP / de Tijd was ooit vrij links. Remeber de front 'Help, ik ben rechts geworden!'? Was ergens rond de eeuwwisseling volgens mij.
Ja, een beetje meesurfen of de heersende maatschappelijke golven. Heb meer respect voor de Groene Amsterdammer en Elsevier die blijven tenminste links en rechts, wat er ook gebeurd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zijn erg meegegaan in het Pimmisme en zoeken nu hoe verder te gaan.
Een groot gedeelte van de VPRO documentairemakers kwam nog van HP, geweldige stukken schreven ze daar. Nu is de vooruitstrevendheid en originaliteit bij HP / De Tijd ver te zoeken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:00 schreef Perun het volgende:
NCRV en EO zijn verschrikkelijk links, luister maar eens naar die programma's van ze op Radio 1.
Kan je ook een paar goede voorbeelden geven dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:00 schreef Perun het volgende:
NCRV en EO zijn verschrikkelijk links, luister maar eens naar die programma's van ze op Radio 1.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:00 schreef Perun het volgende:
Rechts en conservatief staan niet gelijk aan elkaar. Een goed liberaal heeft de schurft aan Knevel, maar wordt toch als rechts weggezet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:03 schreef JelleS het volgende:
[..]
Nooit naar onze grote vriend Andries Knevel gekeken. Das toch wel zo'n beetje de meest rechtse televisiemaker.
Al-Jazeera heeft een religieus programma waarin een of andere bekende imam of weet ik veel wat Islamitische dingen uitlegt en het over de sjaria (gewoon islamitische wet, niet a la Taliban) heeft. Dat bleek uit het interview met de directeur van die zender een tijdje geleden op Nederland 3.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Al jazeera is gewoon een arabische naam ja, maar de zender houd zich niet bezig met religieuze zaken. Het is een beetje een neutrale zender, ze noemen zichzelf dan ook "het Eiland".
Vooral in de middaguitzendingen is het heel duidelijk. De NCRV heeft het bijna alleen maar over zielige asielzoekers en de EO is schijnbaar geobsedeerd door idealisten en 'de medemens helpen' (zal wel weer een christelijke bijbedoeling achter zitten, het is vooral christenunie-links).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je ook een paar goede voorbeelden geven dan?
Al-Jazeera heet dan ook 'Het Eiland' omdat Qatar een bijna eiland is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Al-Jazeera heeft een religieus programma waarin een of andere bekende imam of weet ik veel wat Islamitische dingen uitlegt en het over de sjaria (gewoon islamitische wet, niet a la Taliban) heeft. Dat bleek uit het interview met de directeur van die zender een tijdje geleden op Nederland 3.
Ja... dat klopt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:12 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Al-Jazeera heet dan ook 'Het Eiland' omdat Qatar een bijna eiland is.
(Naar mijn docent Arabisch)
Netwerk is stukken rechtser dan een paar jaar terug hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef heiden6 het volgende:
Zolang de EO nog meewerkt aan Netwerk zou ik die toko niet als rechts durven classificeren.
Goede opmerking.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:23 schreef Tup het volgende:
Ik maak liever onderscheid tussen: gevestigde-orde (alle media), en niet-gevestigde-orde ( de rest)
Ja er zijn religeuze programma's maar de zender is niet religieus getint. Zo worden er in datzelfde programma Joden en Christenen uitgenodigd om over bepaalde zaken te debateren. Niks mis mee, en zegt niets over de neutraliteit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Al-Jazeera heeft een religieus programma waarin een of andere bekende imam of weet ik veel wat Islamitische dingen uitlegt en het over de sjaria (gewoon islamitische wet, niet a la Taliban) heeft. Dat bleek uit het interview met de directeur van die zender een tijdje geleden op Nederland 3.
Het klopt dat Qatar bijna een eiland is, en daar heeft de naam idd ook deels mee te maken (naast de andere betekenis)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:12 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Al-Jazeera heet dan ook 'Het Eiland' omdat Qatar een bijna eiland is.
(Naar mijn docent Arabisch)
In Schotland demonstreren ipv in Uruzgan wat zeggen gelijk stellen aan 'laten vallen'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:58 schreef JelleS het volgende:
Kop van de Telegraaf vandaag:
SP laat onze soldaten in Oeroezgan vallen
Er staat nog net die 'onze jongens', maar dat onze doet het altijd al goede in de onderste regionen van de buik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |