Artikel over Pienaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea zou volgens The Mirror een oogje hebben op oud-Ajacied Steven Pienaar, hoe doet hij het eigenlijk bij Borussia Dortmund? Nog steeds zoveel geblesseerd?

Ten Cate is echt een aap, eerst zegt ie dat die spelers in het 2e mogen spelen en dan blijft hij ze opstellenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:38 schreef twi het volgende:
Ten Cate komt voorlopig ook kwaliteit tekort voor Ajax, dus hij heeft wel een grote mond. Laat hem eerst maar prestaties neerzetten voordat hij spelers af gaat branden. Als hij ze kwaliteit tekort vind komen, dan stelt hij ze toch gewoon niet op?
Overigens is het uberhaupt dom, want elk woord wat hij erover rept zorgt ervoor dat de spelerswaarde keldert. Hou dus gewoon je snavel Henk, of bel even naar Danny hoe hij Markus en Mauro aan het voetballen kreeg.

Neequote:

14 van de 17 keer binnen de lijnen gekomen, enkele assists gegeven en nog geen goals. Begon in de basis, maar de laatste tijd speelt Dortmund met meer controlerende middenvelders en was hij reserve.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea zou volgens The Mirror een oogje hebben op oud-Ajacied Steven Pienaar, hoe doet hij het eigenlijk bij Borussia Dortmund? Nog steeds zoveel geblesseerd?

Hij komt wel uit Amsterdam, maar volgens mij niet de Ajax-jeugd. Zeeburgia ofzo? Waar Poepon en Donk ook vandaan komen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:09 schreef jna het volgende:
Kivuvu van nec komt toch ook uit de Ajax jeugd?

Poepon komt van Fortiusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij komt wel uit Amsterdam, maar volgens mij niet de Ajax-jeugd. Zeeburgia ofzo? Waar Poepon en Donk ook vandaan komen...
Wel een man voor Ajax om in de gaten te houden in de toekomst. Hij speelt op onze 'probleempositie' (verdedigende middenvelder).

quote:

Wel een beetje jouw kindje natuurlijk, Steven Pienaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
14 van de 17 keer binnen de lijnen gekomen, enkele assists gegeven en nog geen goals. Begon in de basis, maar de laatste tijd speelt Dortmund met meer controlerende middenvelders en was hij reserve.
Chelsea, zou een leuke stap zijn natuurlijk.

Een absolute held, die de straat naar het veld bracht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel een beetje jouw kindje natuurlijk, Steven Pienaar.

Was bij Zebina dacht ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Was dat niet Pienaar, die tegen AS Roma een paar van die gasten poortte in hun eigen strafshopgebied?
Dat frivole mis ik wel bij Ajax. Je kan zeggen dat het allemaal niet effectief is, en dat klopt vaak ook. Maar ik vond het ook altijd wel mooi: van die jonge gasten die al die oude vedetten poortten.

wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef twi het volgende:
Meulensteen vertrokken bij Brondby. Gelijk halen, in plaats van oud-voetballers die wat trucjes kunnen maar aan laten kloten wat techniektraining betreft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |