quote:Kaartverkoop Ajax - Werder Bremen
donderdag, 4 januari 2007
Op donderdag 22 februari speelt Ajax om 21.00 uur in de Amsterdam Arena tegen Werder Bremen. De kaartverkoop voor deze UEFA Cupwedstrijd start op zaterdag 6 januari via de bekende TicketBox-verkooppunten.
Start voorverkoop: zaterdag 06-01-07 om 09:00 uur.
Vanaf zaterdag 06-01-07: Ajax SCC eigen plaats met korting (1 kaart per SCC)
Vanaf zaterdag 13-01-07: Ajax SCC (2 kaarten per SCC)
Vanaf woensdag 17-01-07: Ajax SCC / Sup.CC / AJS.CC / KCC (2 kaarten per CC)
Vanaf zaterdag 20-01-07: Ajax SCC / Sup.CC / AJS.CC / KCC / CC (2 kaarten per CC)
Vanaf woensdag 24-01-07: Alle CC (behalve FEY, ADO en Oranje) (2 kaarten per CC)
Einde voorverkoop: donderdag 22-02-07 om 18:00 uur
Vakken: / Prijzen:
(Normaal / Korting *1)
016, 812, 816, 825, 829 (*2) = ¤ 12,50 / ¤ 11,25
412 t/m 414, 427 t/m 429 = ¤ 25,- / ¤ 22,50
112, 113, 114, 115, 116 = ¤ 27,50 / ¤ 24,75
125, 126, 127, 128, 129 (*3) = ¤ 27,50 / ¤ 24,75
401, 411, 425, 426, 430 = ¤ 35,- / ¤ 31,50
409, 410 (*3) ¤ 35,- / ¤ 31,50
402, 403, 408, 418, 423, 424 = ¤ 45,50 / ¤ 40,95
018, 023, 117, 118, 123, 124 = ¤ 49,- / ¤ 44,10
102 (*4) = ¤ 49,- / ¤ 44,10
111 (*5) = ¤ 49,- / ¤ 44,10
404 t/m 407, 419 t/m 422 = ¤ 56,- / ¤ 50,40
019 t/m 022, 119 t/m 122 = ¤ 60,- / ¤ 54,-
103 (*4) = ¤ 60,- / ¤ 54,-
*1 = Alleen in de periode 06-01-07 t/m 12-01-07 geldt de kortingsprijs
*2 = Alleen aan te kopen door Ajax SCC-houders van de betreffende vakken als eigen plaats met korting
*3 = Alleen aan te kopen door Ajax SCC-houders
*4 = Alleen aan te kopen door leden van Ajax met SCC op 102 of 103
*5 = Alleen aan te kopen door 65+ Ajax SCC-houders van vak 111
Bij toegang tot het stadion dient de toegangskaart en een geldig legitimatiebewijs getoond te kunnen worden.
quote:4/1/2007 - Vertrek Rosenberg naar PSV lijkt vaag gerucht
(Gepost door P.)
Op internet is het gerucht terug te vinden dat PSV interesse zou hebben in Markus Rosenberg. het bericht spreekt van 'diverse Zweedse media' die dit gemeld zouden hebben. Een rondje langs de online-edities van Expressen, Dagens Nyheter, Aftonbladet en Sydvsenskan leert dat deze meest betrouwbare Zweedse sportbronnen in ieder geval niet de media zijn die dit recent bericht hebben. Aangezien deze invloedrijke media dat gerucht niet gemeld hebben is het onwaarschijnlijk dat het gerucht op waarheid berust of serieus te nemen is.
Dát Rosenberg weg mag bij Ajax lijkt vast te staan. Sportweek berichtte dat Rosenberg bij Ajax zou mogen vertrekken omdat Henk ten Cate, anders dan Danny Blind, van mening zou zijn dat Markus Rosenberg te weinig kwaliteiten heeft om bij Ajax te kunnen slagen.
quote:3/1/2007 - Ajax ook in de markt voor Belhadj?
(Gepost door RvN)
Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
Dat zeg ik nu ook. Maar ik zal toch wel een kaartje halen. Laatste UEFA Cup wedstrijd voor een jaar of 8.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Werder Bremen - Ajax heb ik wel veel geld voor over, maar Ajax - Werder Bremen voor 31,50 euro?![]()
Ik vond Kopenhagen in augustus al flink prijzig, was ongeveer hetzelfde als nu. Meen ik, althans. Dus echt als een verrassing komt het voor mij niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Wat een geld weer zeg.
Toen Ajax in 2005 tegen Auxerre speelde was het helemaal niet zo duur.
Ten Cate wil dat dat er wat wordt gelachen op trainingskamp, beter voor de sfeer onderling.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:30 schreef jna het volgende:
En Roger gaat niet mee naar Zuid Afrika
Beter dan dat steeds negatievere gedoe hierquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
2007 wordt óns jaar, we gaan stunten in UEFA Cup en winnen de dubbel!
Als we die ook komend seizoen willen winnen, moeten we landskampioen worden óf de KNVB-beker winnen óf tweede worden, dan ga ik duidelijk voor de eerste twee opties!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
Wat er ook gebeurt, de Johan Cruyff schaal is standaard voor ons.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef Sethje het volgende:
Ik wil dus wel bier.... in een ajax mok... zo goed?
Stam tegen Steinraht?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:47 schreef PabloLopez het volgende:
Win eerst maar es van Haarlem.
aldus VIquote:'Volop concrete Italiaanse interesse in Grygera'
4/1/2007 21:43
Zdenek Grygera's toekomst lijkt in Italië te liggen. De Tsjechische verdediger van Ajax, wiens contract komende zomer afloopt, is volgens RTV Noord-Holland in onderhandeling met een aantal Italiaanse clubs.
Juventus is daar één van. Maar van een akkoord met Juve, waar in de Italiaanse pers van wordt gerept, is volgens zijn zaakwaarnemer geen sprake.
Grygera is bezig aan zijn vierde seizoen bij Ajax. De 26-jarige international (48 caps) werd gehaald als rechtsback, maar maakte op die plek weinig indruk. In het centrum vergaat het hem beter.
Ajax-coach Henk ten Cate gaf toe zich vergist te hebben in Grygera en noemde hem fantastisch. De vleiende woorden overtuigden Grygera niet. Hij gaf aan zijn contract niet te verlengen.
Grygera denkt in Italië, waar wél waardering is voor echte verdedigers zoals hij, beter tot zijn recht te komen. De afgelopen jaren werden veel clubs met hem in verband gebracht. Met zijn transfervrije status lijkt de Serie A nu dichtbij.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we die ook komend seizoen willen winnen, moeten we landskampioen worden óf de KNVB-beker winnen óf tweede worden, dan ga ik duidelijk voor de eerste twee opties!
Hebben we iig elk jaar een schaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
Wat er ook gebeurt, de Johan Cruyff schaal is standaard voor ons.![]()
Bedoelde dan ook de eerste én tweede optie, de dubbel dus.quote:
laat staan die prijzenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef F1Bas het volgende:
21.00, wat een tijd zeg.
tja ik blijft het een troostprijs vinden. Er is nationaal maar één echte prijs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoelde dan ook de eerste én tweede optie, de dubbel dus.![]()
beetje flauw van mquote:Dennis Bergkamp en Dutch Filmworks zijn in conflict. Het filmbedrijf bracht de dvd �De mooiste doelpunten aller tijden� op de markt met een afbeelding op de cover van de onlangs gestopte aanvaller. Bergkamp had hier geen toestemming voorgegeven en spande een kort geding aan tegen de producent. Dutch Filmworks hoopt op een onderlinge schikking. (ANP)
Daar zit bijna altijd een 'manager' o.i.d. achter.quote:
Ik vind het niet flauw. Ze proberen over zijn rug geld te verdienen, het is geen liefdadigheid ofzo. Daar mag je dan op z'n minst even toestemming voor vragen.quote:
Dat zeggen we elk jaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu ook. Maar ik zal toch wel een kaartje halen. Laatste UEFA Cup wedstrijd voor een jaar of 8.
Tsja, Bergkamp is niet alleen een goede voetballer, maar in principe ook een soort product, net als Beckahm, van der Vaart, Figo, Ronaldinho, C. Ronaldo, enzovoorts.quote:
Zo is het.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, Bergkamp is niet alleen een goede voetballer, maar in principe ook een soort product, net als Beckahm, van der Vaart, Figo, Ronaldinho, C. Ronaldo, enzovoorts.
Je mag op zijn minst toestemming vragen om zijn gezicht te gebruiken, dat is een normale gang van zaken.
Hetzelfde geldt voor Mauro Rosales, Michael Krohn-Dehli en Olaf Lindenbergh.quote:Ten Cate: 'Rosenberg eenvoudigweg kwaliteit tekort voor Ajax'
Datum: 4-jan 12:06
Nadat eerder al Olaf Lindenbergh aangaf dat hij Ajax wil verlaten, lijkt ook een voortijdig vertrek van Markus Rosenberg aanstaande. De Zweedse international, een aankoop van de vorige trainer Danny Blind, is door de huidige technische staf van Ajax een half jaar lang gewogen en duidelijk te licht bevonden.
Hoewel Rosenberg tot de winterstop nog het vertrouwen van trainer Henk ten Cate genoot als tweede spits, lijkt hij zijn krediet zaterdag te hebben verspeeld met een dramatische invalbeurt tegen NEC (2-2). Ten Cate was na afloop vernietigend in zijn oordeel. Volgens de trainer komt Rosenberg eenvoudigweg kwaliteit tekort om te slagen bij Ajax.
Mark van den Heuvel - Sportweek
Ben het wel met je eens, maar als je spelers niet opstelt, dan kan je toch net zo goed verkopen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:38 schreef twi het volgende:
Ten Cate komt voorlopig ook kwaliteit tekort voor Ajax, dus hij heeft wel een grote mond. Laat hem eerst maar prestaties neerzetten voordat hij spelers af gaat branden. Als hij ze kwaliteit tekort vind komen, dan stelt hij ze toch gewoon niet op?
Dan kun je natuurlijk net zo goed verkopen. Maar dan zonder dit soort onzin naar buiten te brengen. Waar Lyon een tijdje terug nog zo gek was een paar miljoen te bieden (concreet?), zal dat alleen maar minder worden na zulke uitlatingen. Zie ook m'n edit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar als je spelers niet opstelt, dan kan je toch net zo goed verkopen?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:38 schreef twi het volgende:
Overigens is het uberhaupt dom, want elk woord wat hij erover rept zorgt ervoor dat de spelerswaarde keldert. Hou dus gewoon je snavel Henk, of bel even naar Danny hoe hij Markus, Mauro en Huntelaar aan het voetballen kreeg.
De tweede seizoenshelft speelden ze prima. Rosales zelfs erg sterk in de playoffs.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Alsof Danny dat weet. Daarnaast voetbalden die vorig seizoen ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |