Mijn haar zal enorm lijken op het kapsel dat ik had tijdens het wettelijk huwelijk (zie foto's in signature), behalve dat ik denk van kleine bloempjes te gebruiken... Maar ik moet nog eens met de kapster overleggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef Spiegelei het volgende:
Wat doen jullie trouwens met jullie haar?? Rara vraag misschien maar ik wil graag een groots opgestoken kapsel, ik zal eens wat plaatjes opduikelen om een idee te geven. Ohw en hoewel mijn jurk er nog niet is (patroon ligt te wachten maar mams lief en ik moeten er nog aan beginnen...) heb ik wel hele specifieke wensen, 1 ding is zeker de jurk wordt niet wit...![]()
gierquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef freecell het volgende:
Mijn fotograaf is ook een bekende
En 300 euro
Ik ben echt zo blij met mijn fotografin
Voor een fotograaf uit de kennissenkring wel, voor een beroepsfotograaf een normale prijs.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:26 schreef amaranta het volgende:
Hmm dan is die 850 wel erg veel.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:18 schreef Levitation het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Vond al dat er zo lang niet gereageerd werd in het andere topic.![]()
Ben niet altijd even helder.![]()
kennisenkring is een groot woord, ik ken hem via mijn werkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor een fotograaf uit de kennissenkring wel, voor een beroepsfotograaf een normale prijs.
Voor alleen het foto's maken zekerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor een fotograaf uit de kennissenkring wel, voor een beroepsfotograaf een normale prijs.
Als ik een beetje rondgoogle kan je het wel voor 850 redden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor alleen het foto's maken zeker
Ik ben bij meerdere professionals langs geweest en voor onder de 1000 euro heb nog geen fotoboek
Ja, maar met 40 foto's heb je nog geen album natuurlijk. Sterker nog, met 100 foto's valt het ook wel mee. Daarnaast komen er altijd nog nabestellingen bij die altijd schreeuwend duur zijn. Plus reiskosten en dergelijke.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als ik een beetje rondgoogle kan je het wel voor 850 redden.
Pakket A) ¤ 625,00
bestaande uit: - 4 uur aanwezigheid - alle gemaakte digitale foto's op cd-rom (min. 200 stuks) - 40 vergrotingen in album
Pakket B) ¤ 805,00
bestaande uit: - 7 uur aanwezigheid - alle gemaakte digitale foto's op cd-rom (min. 300 stuks) - 60 vergrotingen in album
Pakket C) ¤ 985,00
bestaande uit: - 10 uur aanwezigheid - alle gemaakte digitale foto's op cd-rom (min. 400 stuks) - 100 vergrotingen in album
Ik ook.... zie OPquote:
Nou ja.. met 40 foto's kun je een flink deel van de dag bevatten, alleen met die 4 uur aanwezigheid... Da's wel heel weinig..quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar met 40 foto's heb je nog geen album natuurlijk. Sterker nog, met 100 foto's valt het ook wel mee. Daarnaast komen er altijd nog nabestellingen bij die altijd schreeuwend duur zijn. Plus reiskosten en dergelijke.
Thnxquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef wokje het volgende:
O ja en natuurlijk Bayswater, Shira, Shellinssa (en Muck ook een beetje natuurlijk) allemaal van harte gefeliciteerd met jullie heugelijke feiten!!![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef Bayswater het volgende:
Vandaag in ondertrouw gegaan en een goede babs gelijk uitgekozen.![]()
awwww, dank je welquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef wokje het volgende:
O ja en natuurlijk Bayswater, Shira, Shellinssa (en Muck ook een beetje natuurlijk) allemaal van harte gefeliciteerd met jullie heugelijke feiten!!![]()
Hoorde het gister ook voor het eerst, bijzonder ambtenaar burgelijke stand. Degene die het huwelijk voltrekt kan je gewoon met babs aanspreken dus.quote:
Haha.. in het diepe springen hoort erbij!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
* komt hier heel maar dan ook heeeeeel voorzichtig even kijken
weer wat geleerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hoorde het gister ook voor het eerst, bijzonder ambtenaar burgelijke stand. Degene die het huwelijk voltrekt kan je gewoon met babs aanspreken dus.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef Shellinssa het volgende:
[..]
Haha.. in het diepe springen hoort erbij!!
Hallo!!
![]()
Welkom!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]I know... ben al een keer getrouwd geweest
maar Hoihoi!!
Thanx, het is nu nog even echt alleen kijken, maarre you never know...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:01 schreef wokje het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Maar.. vertel! Je komt hier vast niet alleen maar kijken.. Ik denk dat wij uit Trouwen enzo wel een vermoeden hebben dat hier een aankondiging van Diaan73 gaat komen?![]()
Of kom je echt alleen kijken
![]()
Okee, welkom dan, kijk gerust even rond! En neem alvast een glaasje champagne en een stukje bruidstaart!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thanx, het is nu nog even echt alleen kijken, maarre you never know...![]()
![]()
Zal ik doen....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:16 schreef wokje het volgende:
[..]
Okee, welkom dan, kijk gerust even rond! En neem alvast een glaasje champagne en een stukje bruidstaart!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |